Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740368 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

johnny gangster

Sv: Kamper i dag
« Svar #480 på: April 29, 2009, 09:09:53 »
Er jo nesten 100% sikkert at det blir Millwall i semien no. Satsar berre på Millwall ryk borte for carlisle og me gjer jobben mot Northampton heime, sjøl om me har ein vanskleg kamp foran oss mot eit lag som kjempar for å overleve i divisjonen. VIktig å få 4 plass og heimekamp til slutt.

Frode

Sv: Kamper i dag
« Svar #481 på: April 29, 2009, 09:18:16 »
Er jo nesten 100% sikkert at det blir Millwall i semien no. Satsar berre på Millwall ryk borte for carlisle og me gjer jobben mot Northampton heime, sjøl om me har ein vanskleg kamp foran oss mot eit lag som kjempar for å overleve i divisjonen. VIktig å få 4 plass og heimekamp til slutt.
Ikke sikkert det betyr så mye.  Hadde hjemmekamp først i fjor - det gikk jo bra.
 

Sydhagen

Sv: Kamper i dag
« Svar #482 på: April 29, 2009, 10:01:16 »
er ikke så viktig at Dons eller Millwall får hjemmebane i siste kamp når Leeds vinner klart hjemme!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #483 på: April 29, 2009, 11:15:06 »
Kanskje det er en fordel for Leeds å ha hjemmebane først? Presset er selvsagt stort uansett, men tror presset blir større hvis hjemmekampen er den virkelig avgjørende kampen. Vi har gått til begge play off finalene med hjemmekamp først. Og i begge kampene tapte vi vel hjemme også?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: Kamper i dag
« Svar #484 på: April 29, 2009, 11:23:08 »
Kanskje det er en fordel for Leeds å ha hjemmebane først? Presset er selvsagt stort uansett, men tror presset blir større hvis hjemmekampen er den virkelig avgjørende kampen. Vi har gått til begge play off finalene med hjemmekamp først. Og i begge kampene tapte vi vel hjemme også?

auren

Nei, det ble uavgjort mot Preston, mens vi tapte 1-2 for Carlisle.

Vi er for tiden et meget godt hjemmelag, og klarer vi få til et godt resultat borte bør vi ha gode muligeter for å karre oss til Wembley. Faren for forlenget spilletid er også stor, da bortemål ikke teller her. Da vil jeg heller spille 2x15 + evt straffekonk hjemme enn foran en haug gale Millwall-supportere.  8)

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #485 på: April 29, 2009, 13:38:37 »
Vi møter Millwall eller MK Dons.
Før har vi tabbet oss ut hjemme og halt i land sammenlagtseieren borte,
men jeg føler det annerledes i år. Ikke det, cup kamper lever sitt eget liv så
jeg legger ikke allverdens at det er bedre å bli nr 4 og får bortekamp først.

MK Dons kan vi ikke går forbi på tabellen og må starte hjemme mot de, hvis de skulle tape mot bunnlaget Hereford.

Millwall kan fort tape 1 eller 3 poeng mot Carlisle, og da blir vi nr 4 om vi slår Northampton. Strengt tatt kan vi bli nr 4 med uavgjort, dersom Millwall taper mot Carlisle.

Det kjipe for meg er at jeg sitter på fly under kampen 9.mai.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #486 på: April 29, 2009, 14:31:12 »
Vi møter Millwall eller MK Dons.
Før har vi tabbet oss ut hjemme og halt i land sammenlagtseieren borte,
men jeg føler det annerledes i år. Ikke det, cup kamper lever sitt eget liv så
jeg legger ikke allverdens at det er bedre å bli nr 4 og får bortekamp først.

MK Dons kan vi ikke går forbi på tabellen og må starte hjemme mot de, hvis de skulle tape mot bunnlaget Hereford.

Millwall kan fort tape 1 eller 3 poeng mot Carlisle, og da blir vi nr 4 om vi slår Northampton. Strengt tatt kan vi bli nr 4 med uavgjort, dersom Millwall taper mot Carlisle.

Det kjipe for meg er at jeg sitter på fly under kampen 9.mai.



Som du så riktig påpeker, disse kampene lever sitt eget liv. Det er umulig å tippe utfallet av play off kamper. Alt er åpent og vi får bare klamre oss til håpet om seier!!! Vi har elendige tradisjoner i siste og avgjørende, men først må vi gjennom til finalen. Nok en maimåned med nerver i helspenn for Leeds fans. Dette er vi vant til og det positive er vel at klubben og apparatet også begynner å få rutine med dette. Kanskje kan det hjelpe oss? Ikke vet jeg, sykt spennende blir det okke som!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #487 på: April 29, 2009, 15:41:46 »
Vi møter Millwall eller MK Dons.
Før har vi tabbet oss ut hjemme og halt i land sammenlagtseieren borte,
men jeg føler det annerledes i år. Ikke det, cup kamper lever sitt eget liv så
jeg legger ikke allverdens at det er bedre å bli nr 4 og får bortekamp først.

MK Dons kan vi ikke går forbi på tabellen og må starte hjemme mot de, hvis de skulle tape mot bunnlaget Hereford.

Millwall kan fort tape 1 eller 3 poeng mot Carlisle, og da blir vi nr 4 om vi slår Northampton. Strengt tatt kan vi bli nr 4 med uavgjort, dersom Millwall taper mot Carlisle.

Det kjipe for meg er at jeg sitter på fly under kampen 9.mai.



Som du så riktig påpeker, disse kampene lever sitt eget liv. Det er umulig å tippe utfallet av play off kamper. Alt er åpent og vi får bare klamre oss til håpet om seier!!! Vi har elendige tradisjoner i siste og avgjørende, men først må vi gjennom til finalen. Nok en maimåned med nerver i helspenn for Leeds fans. Dette er vi vant til og det positive er vel at klubben og apparatet også begynner å få rutine med dette. Kanskje kan det hjelpe oss? Ikke vet jeg, sykt spennende blir det okke som!

Det morsomme i fjor var at en genial ide billettansvarlig hadde var å sende billettene med spillerbussen. De som sto i kø fra avtalte tidspunkt: klokken 12.00, slet litt med å forstå at billettene skulle komme med spillerbussen klokken 14.00.
Jeg har fortsatt et bilde av den kilometerlange køen, køsnikingen og kaoset utenfor Elland Road i hodet...  :o


I år bør de være mer proffe i behandlingen av supportere på jakt etter billett!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag
« Svar #488 på: April 29, 2009, 19:16:18 »
Er jo nesten 100% sikkert at det blir Millwall i semien no. Satsar berre på Millwall ryk borte for carlisle og me gjer jobben mot Northampton heime, sjøl om me har ein vanskleg kamp foran oss mot eit lag som kjempar for å overleve i divisjonen. VIktig å få 4 plass og heimekamp til slutt.
Ikke sikkert det betyr så mye.  Hadde hjemmekamp først i fjor - det gikk jo bra.
  Du milde himmel, Frode! Her leser jeg ordet OPTIMIST mellom dine to setninger.  ;D
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: Kamper i dag
« Svar #489 på: April 29, 2009, 19:42:44 »
Er jo nesten 100% sikkert at det blir Millwall i semien no. Satsar berre på Millwall ryk borte for carlisle og me gjer jobben mot Northampton heime, sjøl om me har ein vanskleg kamp foran oss mot eit lag som kjempar for å overleve i divisjonen. VIktig å få 4 plass og heimekamp til slutt.
Ikke sikkert det betyr så mye.  Hadde hjemmekamp først i fjor - det gikk jo bra.
  Du milde himmel, Frode! Her leser jeg ordet OPTIMIST mellom dine to setninger.  ;D
Ja da, ser i grunnen lyst på semien.  I finalen derimot, blir det stang ut - historien gjentar seg.  I fjor var 99.9% av fansen skråsikker på lett match mot Doncaster.  Vi ble latterliggjort.  Nei, mai er måneden for bitre tårer og ny samling i bånn.  Den dagen Leeds vinner når det virkelig gjelder, må være når vår herre går lei av av å stikke nåler i voodoo dukken ikledd Leeds drakt.
 

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag
« Svar #490 på: April 29, 2009, 19:53:58 »
Er jo nesten 100% sikkert at det blir Millwall i semien no. Satsar berre på Millwall ryk borte for carlisle og me gjer jobben mot Northampton heime, sjøl om me har ein vanskleg kamp foran oss mot eit lag som kjempar for å overleve i divisjonen. VIktig å få 4 plass og heimekamp til slutt.
Ikke sikkert det betyr så mye.  Hadde hjemmekamp først i fjor - det gikk jo bra.
  Du milde himmel, Frode! Her leser jeg ordet OPTIMIST mellom dine to setninger.  ;D
Ja da, ser i grunnen lyst på semien.  I finalen derimot, blir det stang ut - historien gjentar seg.  I fjor var 99.9% av fansen skråsikker på lett match mot Doncaster.  Vi ble latterliggjort.  Nei, mai er måneden for bitre tårer og ny samling i bånn.  Den dagen Leeds vinner når det virkelig gjelder, må være når vår herre går lei av av å stikke nåler i voodoo dukken ikledd Leeds drakt.
Ja, det kunne vel ikke vare ut hele play-off!  ;)
Super Leeds since 1968

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #491 på: Mai 08, 2009, 17:53:19 »
Scunthorpe v MK Dons preview
[/size]




Coca-Cola Football League OnePlay-Off Semi-Final 8th May 2009 KO 19:45 Ground: Glanford Park Match Facts Preview Live Commentary Scunthorpe v MK Dons preview
The League One play-offs get underway with the Iron facing the Dons
Last updated: 8th May 2009

 
Adkins: Needs to rally his troops
 
Scunthorpe will be all too aware of the importance of taking something from the first leg of their play-off clash with in-form MK Dons.

The Iron finished their League One campaign in disappointing fashion, taking only one win from five, and crept into the top six by the narrowest of margins.

In contrast, the Dons were flying by the end of the campaign, with six wins in seven outings seeing them fall narrowly short in their quest to secure automatic promotion.

Honours were shared between the clubs in their two meetings during the regular season, with each side tasting success on the road.

Scunthorpe team news
Left-back Joseph Mills is a doubt for Scunthorpe ahead of the crunch clash.

Mills came off at half-time of the 1-1 draw with Tranmere last weekend with an ankle injury and has been on crutches this week.

Andrew Wright came on against Tranmere in his place and is on standby to start despite recovering from a facial injury.

Marcus Williams missed the match last weekend through illness but could return while goalkeeper Joe Murphy is another doubt.

Murphy, who was named in the PFA League One team of the year, has missed the last two games with a groin injury but could return.

David Mirfin is fit after X-rays confirmed he had not broken a metatarsal in his foot but Kenny Milne and Henry Lansbury (both knee) do miss out.


Dons team news
MK Dons are set to be without defender Sean O'Hanlon for the trip to Glanford Park.

O'Hanlon missed the final two games of the regular season after picking up a knee injury against Walsall and while he is back in training he is expected to miss out.

His absence is a big loss for manager Roberto Di Matteo and means utility man Jude Stirling will have to fill in alongside Miguel Angel Llera in the centre of defence.

Winger Jason Puncheon missed the 1-0 win at Hereford last weekend with a slight ankle problem but is fit enough to return while top scorer Aaron Wilbraham should also star.

Wilbraham was rested for the trip to face the already relegated Bulls but will lead the line alongside Sam Baldock.

Fellow forward Ali Gerba is likely to again miss out thanks to his knee injury.

Defender Danny Swailes has stepped up his training after a serious Achilles injury, but pre-season is his target.



Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Frode

Sv: Kamper i dag
« Svar #492 på: Mai 08, 2009, 19:31:51 »
Dagens tips:  klar seier til Scunthorpe.
 

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #493 på: Mai 08, 2009, 20:11:12 »
må si jeg har satt noen kroner på scunny i kveld, godt over 2 i odds og et par hundre i innsats, så det kan bli en god kveld.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #494 på: Mai 08, 2009, 20:26:29 »
Start oppstilling. Dons starter uten Flonaldo!

Scunthorpe United            Milton Keynes Dons

1 Joe Murphy (G)             (G) Willy Gueret 12
4 Andy Crosby (D)            (D) Carl Regan 14
6 Cliff Byrne (D)               (D) Dean Lewington 3
15 David Mirfin (D)            (D) Jude Stirling 2
27 Ian Morris (D)              (D) M. Llera 4
7 Matthew Sparrow (M)     (M) Mark Wright 7
17 Grant McCann (M)        (M) Peter Leven 22
18 Sam Togwell (M)          (M) Luke Chadwick 26
16 Martyn Woolford (M)     (M) Jason Puncheon 16
9 Paul Hayes (ST)             (M) Luke Howell 21
10 Gary Hooper (ST)         (ST) Aaron Wilbraham 9
           
   
 
 
   
 
 
                                           


« Siste redigering: Mai 08, 2009, 20:35:31 av Rudi G. »

mercruiser

Sv: Kamper i dag
« Svar #495 på: Mai 08, 2009, 20:59:51 »
Scunthorpe-MK Dons 1-0..

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #496 på: Mai 08, 2009, 21:19:48 »
Scunthorpe-Dons 1-1

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #497 på: Mai 08, 2009, 21:29:27 »
mulig å streame denne noen sted.
tenkte jeg skulle se den på livesport, men de viser kun preson sheffu.
er det mulig den ikke blir vist?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #498 på: Mai 08, 2009, 21:34:14 »
Pause.

Match Stats 
Scunthorpe United  Milton Keynes Dons 
9(6) Shots (on Goal)  3(3)
3 Fouls  10
2 Corner Kicks  2
2 Offsides  4
50% Time of Possession  50%
0  Yellow Cards  1
0  Red Cards  0 
2 Saves  2

Klausen

Sv: Kamper i dag
« Svar #499 på: Mai 08, 2009, 22:02:59 »
Eggen kommenterer Preston - Sheff U på Sportn nå og dro nettopp den legendariske, det er en tro kopi av det förste målet til Sheffield, da de viste reprisen av utlikningen til Sheff U!  ;D ;D 8)

Jon R

Sv: Kamper i dag
« Svar #500 på: Mai 08, 2009, 22:19:14 »
Og Blackie har blitt skikkelig feit!  ;D
Jon R.

Klausen

Sv: Kamper i dag
« Svar #501 på: Mai 08, 2009, 22:32:18 »
Skikkelig Bleickfeit... ::)  ;D

johnny gangster

Sv: Kamper i dag
« Svar #502 på: Mai 09, 2009, 00:11:28 »
Sjøl om det vart 1-1 for scounthorpe er det ikkje køyrt, klart det blir hardt borte mot MK dons som har vore gode heime i år. men bortemålsregelen tell alså ikkje ,eit veldig viktig poeng for at scunny skal klara ein finale.

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #503 på: Mai 09, 2009, 11:14:26 »
tror fortsatt eg vil ha mk dons fremfor scunny.
mer press på oss om vi møter scunny og vi vet hvordan det bruker å gå :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

baste

Sv: Kamper i dag
« Svar #504 på: Mai 09, 2009, 11:16:50 »
tror fortsatt eg vil ha mk dons fremfor scunny.
mer press på oss om vi møter scunny og vi vet hvordan det bruker å gå :o

Jeg vil nå først å fremst vinne i dag...mitt tips er 1-3 til Leeds...
I finalen vinner vi uansett, for i år er det vår tur...

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #505 på: Mai 24, 2009, 14:19:20 »
Oprykksfinalen er i gang og etter 6 min er resultatet Millwall 0 - 1 Scunthorpe

Hvem håper vi blir?
Personelig skulle jeg gjerne tatt skalpen på Millwall 2 ganger neste sesong
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

TK20

Sv: Kamper i dag
« Svar #506 på: Mai 24, 2009, 14:22:01 »
Heier lett på Scunny her.

Alltid kult å ha slått den som rykker opp både hjemme og borte.

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #507 på: Mai 24, 2009, 14:37:53 »
Millwall 1 - 1 Scunthorpe 37 min  Gary Alexander
Millwall 2 - 1 Scunthorpe 38 min  Gary Alexander
« Siste redigering: Mai 24, 2009, 14:44:22 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #508 på: Mai 24, 2009, 14:57:39 »
Millwall må gjerne rykke opp for min del, da slipper vi å møte de i annet enn evt. cuper i fremover.

For jeg møter de ikke i CCC.  8)

Må jo legge til jeg har 100 ganger mer sympati for Scunny, men av en eller annen grunn har jeg aldri likt å møte Millwall, ikke fordi de er spesielt gode, jeg kan bare ikke like laget.

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #509 på: Mai 24, 2009, 15:33:06 »
Millwall 1 - 1 Scunthorpe 37 min  Gary Alexander
Millwall 2 - 1 Scunthorpe 38 min  Gary Alexander
Millwall 2 - 2 Scunthorpe 70 min  Matthew Sparrow (0-1. 6 min Matthew Sparrow)
Millwall 2 - 3 Scunthorpe 85 min  Martyn Woolford
« Siste redigering: Mai 24, 2009, 15:46:17 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje