Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740542 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

johnny gangster

Sv: Kamper i dag
« Svar #1650 på: April 16, 2010, 23:24:17 »
For ein matchball vi har fått!

Carl Fisker

Sv: Kamper i dag
« Svar #1651 på: April 16, 2010, 23:25:49 »
Det er ikke noe press når vi spiller borte, har jeg sagt. Uansett what's on stake!

I cannot fat nor begrip it, that people here doesn't seem to get that message into their dumb heads!  8)
Godt å høre - ikke noe press altså. Puuuh..!

Andersen

Sv: Kamper i dag
« Svar #1652 på: April 16, 2010, 23:29:08 »
Dette var et knallbra resultat for oss ! Millwall tapte ! da er det bare opp til oss i morgen å få en liten luke til laga bak oss ! hvis vi ikke driter oss ut igjen når det gjelder  :-[ LEEDS4EVER

Rune Bergen

Sv: Kamper i dag
« Svar #1653 på: April 16, 2010, 23:30:25 »
vi er i førersetet nå, 6 opp til Norwich ssom ønsker å vinne pokalen, de kan ikke slippe seg nedpå og dermed charlton inn i kampen om direkte opprykk.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1654 på: April 16, 2010, 23:31:09 »
Det er ikke noe press når vi spiller borte, har jeg sagt. Uansett what's on stake!

I cannot fat nor begrip it, that people here doesn't seem to get that message into their dumb heads!  8)

Er visst noen her som har fått for mye glass i ølet! ;)

Leeds04

Sv: Kamper i dag
« Svar #1655 på: April 16, 2010, 23:33:24 »
For en kveld!

MOT
"Why settle for more, when you can settle for less"

nord

Sv: Kamper i dag
« Svar #1656 på: April 16, 2010, 23:34:43 »
Well ! 1 poeng forskel d.d.  :-X
lad os håpe at imorgen er der 4 poeng!   ;)
 

B_Ød

Sv: Kamper i dag
« Svar #1657 på: April 16, 2010, 23:36:53 »
har voldsomt trua nå! Kan ikke se at vi tulle til dette nå! Alle flighter og hotell er booket til 8.mai!! Da blir det opprykksfest to dager til ende..og sliten hjem på mandag!  ;D
Ups & Ups!!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #1658 på: April 16, 2010, 23:37:26 »
Det er ikke noe press når vi spiller borte, har jeg sagt. Uansett what's on stake!

I cannot fat nor begrip it, that people here doesn't seem to get that message into their dumb heads!  8)

Er visst noen her som har fått for mye glass i ølet! ;)

Kveldens kamp var da kun et deilig forspill til morgendagens viktige Leeds-kamp...nachspillet tar vi i CCC ;D ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #1659 på: April 16, 2010, 23:42:36 »
Kan det muligens gå med 7 poeng på de fire siste kampene for oss? At vi vinner to, en uavgjort og ett tap. Må frem med kalkulatoren . . .

lurer på om det blir bare 5 :-[

tipper vi tar 1 poeng mot et gills som tross alt har 10-8-3 hjemme i år.
så slår vi MK dons hjemme
tap mot charlton
og uavgjort hjemme i siste mot bristol r


fortsatt skeptisk..... MYE kan ha forandret seg på tabellen i morgen 1800
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1660 på: April 16, 2010, 23:43:27 »
Det er ikke noe press når vi spiller borte, har jeg sagt. Uansett what's on stake!

I cannot fat nor begrip it, that people here doesn't seem to get that message into their dumb heads!  8)

Er visst noen her som har fått for mye glass i ølet! ;)

Kveldens kamp var da kun et deilig forspill til morgendagens viktige Leeds-kamp...nachspillet tar vi i CCC ;D ;D ;D

Hvis Leeds rykker opp denne sesongen skal jeg ha et nachspill som varer helt til begynnelsen av august!!! ;D

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #1661 på: April 16, 2010, 23:59:23 »
Ahhhhh. Så fantastisk å komme hjem til seier for Huddersfield! Nå har vi aller tiders mulighet til å gjøre 2.plassen vår egen. Med seier i morgen tror jeg mye er gjort. Men så var det det å vinne i morgen da. Vi har uansett en veldig god sjanse. Bortekamp med lite press, samt et lag som har flere sentarle forsvarspillere ute. Lukter Gradel og Beccho show ;D

Leeds are going up, going up. Leeds are going uuup..nanananananananna!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #1662 på: April 17, 2010, 00:05:48 »
Det er ikke noe press når vi spiller borte, har jeg sagt. Uansett what's on stake!

I cannot fat nor begrip it, that people here doesn't seem to get that message into their dumb heads!  8)

Er visst noen her som har fått for mye glass i ølet! ;)

Nope. Klin(k) kokos edru.

Vanskelig å forstå sikkert, men min tørre humor fungerer best når jeg er "tørr", ikke når jeg er tørst.  ;)

Here we go again

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1663 på: April 17, 2010, 00:12:40 »
Hehe, skål for den ;)   

Regnet med(håpte) på at innleggene dine  bar et preg av humor(ironi), men var ikke helt sikker :o

Tony Currie

Sv: Kamper i dag
« Svar #1664 på: April 17, 2010, 00:17:47 »
Perfekt resultat for oss!

Blir virkelig spennende med Gills-kampen i morgen, og hvordan det går med de Charlton og Swindon. Vinden har blåst vår lei den siste tiden.

jaho

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1665 på: April 17, 2010, 02:25:57 »
Perfekt resultat for oss!

Blir virkelig spennende med Gills-kampen i morgen, og hvordan det går med de Charlton og Swindon. Vinden har blåst vår lei den siste tiden.
Tror det er en del på Gardermoen som er litt uenig her...

LEO

Sv: Kamper i dag
« Svar #1666 på: April 17, 2010, 08:59:18 »
Håper vi kjører en 4 3 3 formasjon med  Gradel  Beckford  Beechio på topp. :-X

Vi må sørge for at kampen foregår der de er svakest. :o
 

baste

Sv: Kamper i dag
« Svar #1667 på: April 17, 2010, 09:14:52 »
Håper vi kjører en 4 3 3 formasjon med  Gradel  Beckford  Beechio på topp. :-X

Vi må sørge for at kampen foregår der de er svakest. :o
Tanken har slått meg og, men samtidig er det kanskje lurt å starte m samme 11`r som sist. Spille litt tålmodig, for målsjanse vil vi få før eller siden.

mitt tips 2-5

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1668 på: April 17, 2010, 09:35:40 »
Håper vi kjører en 4 3 3 formasjon med  Gradel  Beckford  Beechio på topp. :-X

Vi må sørge for at kampen foregår der de er svakest. :o


Personlig ville jeg foretrukket en 3-6-2 oppstilling med en defansiv midtbanespiller som er mer som en offansiv stopper og med en offansiv midtbanespiller som er som et bindeledd mellom midtbanen og angrepet. Denne spillerens hovedoppgave vil da være å kjempe på andre ballene som forsvaret til motstandernde klarerer

Stephenjazz

Sv: Kamper i dag
« Svar #1669 på: April 17, 2010, 09:38:16 »
Med seier i dag vil Norwich være klare for championship til neste år.
Det blir aldri umoderne å vinne

Per Arne

Sv: Kamper i dag
« Svar #1670 på: April 17, 2010, 09:46:57 »
Håper vi kjører en 4 3 3 formasjon med  Gradel  Beckford  Beechio på topp. :-X

Vi må sørge for at kampen foregår der de er svakest. :o


Personlig ville jeg foretrukket en 3-6-2 oppstilling med en defansiv midtbanespiller som er mer som en offansiv stopper og med en offansiv midtbanespiller som er som et bindeledd mellom midtbanen og angrepet. Denne spillerens hovedoppgave vil da være å kjempe på andre ballene som forsvaret til motstandernde klarerer

Keeper + 11 utespillere, altså....?

Matematikk er no' dritt iblant...

 ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1671 på: April 17, 2010, 09:50:18 »
Selvsagt. Vi må jo tenke offansivt. Men det er noe dritt at tastaturet har tallene ved siden av hverandre. Selvsagt skal det være 3-5-2. Kan dere tilgi en som har starta feiringen klokken 09.00 ::)

rd1

Sv: Kamper i dag
« Svar #1672 på: April 17, 2010, 10:00:19 »
Bra med hødds igår. Nå gjelder det å gjøre jobben selv idag, samt Norwich seier og et poeng til Walsall!

Da kan vi gjøre dette selv med seier hjemme mot Dons og B. Rovers :)
"Who needs Cantona??"

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1673 på: April 17, 2010, 10:10:57 »
Håper vi kjører en 4 3 3 formasjon med  Gradel  Beckford  Beechio på topp. :-X

Vi må sørge for at kampen foregår der de er svakest. :o


Personlig ville jeg foretrukket en 3-6-2 oppstilling med en defansiv midtbanespiller som er mer som en offansiv stopper og med en offansiv midtbanespiller som er som et bindeledd mellom midtbanen og angrepet. Denne spillerens hovedoppgave vil da være å kjempe på andre ballene som forsvaret til motstandernde klarerer

Tror vi bare skal spille slik som vi har gjort det siste. Endringer i formasjon og taktikk nå er bare tull!

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1674 på: April 17, 2010, 10:14:24 »
Helt riktig Rudi. tenkte generelt fra og med neste sesong.
Ja til Messi, nei til lettøl

B-m

Sv: Kamper i dag
« Svar #1675 på: April 17, 2010, 10:25:12 »
Selvsagt. Vi må jo tenke offansivt. Men det er noe dritt at tastaturet har tallene ved siden av hverandre. Selvsagt skal det være 3-5-2. Kan dere tilgi en som har starta feiringen klokken 09.00 ::)

Kanskje ikke det beste tidspunktet å eksperimentere med ny formasjon!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Runar

Sv: Kamper i dag
« Svar #1676 på: April 17, 2010, 10:49:44 »
3-5-2?

Uten at jeg skal kappe hodet av noen, men alle de beste lagene sverger til en backfirer, ikke at jeg ikke har troen på nytekning, men sorry - en trebackslinje er ikke et skritt i riktig retning
 

sviper

Sv: Kamper i dag
« Svar #1677 på: April 17, 2010, 10:54:49 »
Håper vi kjører en 4 3 3 formasjon med  Gradel  Beckford  Beechio på topp. :-X

Vi må sørge for at kampen foregår der de er svakest. :o

kunne vert spennende det,men tror nok vi starter som sist kamp,men kansje Becford inn fra 2 omg da de er litt mørnet? og legge om til 4 3 3 da??
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #1678 på: April 17, 2010, 14:41:14 »
Charlton - Norwich streames på bet365. Vurderer å se den uten lyd og ha LUTV på ørene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Kamper i dag
« Svar #1679 på: April 17, 2010, 14:53:54 »
3-5-2?

Uten at jeg skal kappe hodet av noen, men alle de beste lagene sverger til en backfirer, ikke at jeg ikke har troen på nytekning, men sorry - en trebackslinje er ikke et skritt i riktig retning
Helt enig!Vi må ha 4 bak.Spillerne våre er for treige dessverre.Hadde blitt katastrofe med 3 bak ;)