Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740645 ganger)

0 medlemmer og 12 gjester leser dette emnet.

Trond90

Sv: Kamper i dag
« Svar #1770 på: Mai 22, 2010, 16:44:31 »
Come on Blackpool  ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trond90

Sv: Kamper i dag
« Svar #1771 på: Mai 22, 2010, 16:46:01 »
3-2 NICE  ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #1772 på: Mai 22, 2010, 16:46:13 »
Jøss, dette er stor underholdning!!!!

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag
« Svar #1773 på: Mai 22, 2010, 16:48:17 »
Jøss, dette er stor underholdning!!!!

 Ja, nesten på høyde med Norge under Hareide.   ;)  ::)
« Siste redigering: Mai 22, 2010, 16:53:13 av hallghel »
Super Leeds since 1968

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #1774 på: Mai 22, 2010, 17:15:19 »
Jøss, dette er stor underholdning!!!!

 Ja, nesten på høyde med Norge under Hareide.   ;)  ::)

Nåja, du tar vel i litt mye der!  ;D

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #1775 på: Mai 22, 2010, 17:29:04 »
Chopra på Cardiff har imponert meg. Han har scoret et mål og hatt to stolpeskudd. I tillegg virker han å være rask, iallfall mye raskere enn Pool-stopperne?

Kanskje han kan være et target for oss hvis Cardiff forblir i CCC?
 

Runar

Sv: Kamper i dag
« Svar #1776 på: Mai 22, 2010, 17:32:50 »
Chopra på Cardiff har imponert meg. Han har scoret et mål og hatt to stolpeskudd. I tillegg virker han å være rask, iallfall mye raskere enn Pool-stopperne?

Kanskje han kan være et target for oss hvis Cardiff forblir i CCC?

Chopra er en Beckford på CCC nivå
 

tobn på tur

Sv: Kamper i dag
« Svar #1777 på: Mai 22, 2010, 17:35:05 »
Gøy med Blackpool

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag
« Svar #1778 på: Mai 22, 2010, 17:35:37 »
Chopra på Cardiff har imponert meg. Han har scoret et mål og hatt to stolpeskudd. I tillegg virker han å være rask, iallfall mye raskere enn Pool-stopperne?

Kanskje han kan være et target for oss hvis Cardiff forblir i CCC?

Chopra er en Beckford på CCC nivå

 Meget treffende karakteristikk, men han ser vi nok ikke i Leeds-drakt, dessverre.
Super Leeds since 1968

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #1779 på: Mai 22, 2010, 17:53:22 »
Så var kampen over og vi kan gratulerer Blackpool med seieren. Veldig fortjent  :D
 

Trond90

Sv: Kamper i dag
« Svar #1780 på: Mai 22, 2010, 17:53:50 »
Gratulerer Blackpool! Konge at dere vant mot Cardiff SCUM  ;D ;D :D :D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Rasmussen7

Sv: Kamper i dag
« Svar #1781 på: Mai 22, 2010, 17:54:58 »
Ja nå kan Cardiff vente seg hevn fra Leeds... Nå kan de vente seg skikkelig bank!

tobn på tur

Sv: Kamper i dag
« Svar #1782 på: Mai 22, 2010, 17:55:10 »
Ganske sykt.

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag
« Svar #1783 på: Mai 22, 2010, 17:56:05 »
Bloomfield Road i Blackpool har en kapasitet på smått fantastiske 12555. Der skal det bli rift om billetter kommende sesong!  :o
Super Leeds since 1968

tobn på tur

Sv: Kamper i dag
« Svar #1784 på: Mai 22, 2010, 18:16:49 »
Noen som har noe innsikt til å si hvordan troppen til Blackpool er i forhold til den Leeds har pdd.?

Milou

Sv: Kamper i dag
« Svar #1785 på: Mai 22, 2010, 18:28:03 »
Brett Ormerod matchwinner. Var ikkje han innom Leeds?

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #1786 på: Mai 22, 2010, 18:33:49 »
Brett Ormerod matchwinner. Var ikkje han innom Leeds?

jo. men "it takes a special type to wear the leeds-shirt, ya know". han frøs til is av atmosfæren  ;D

Thomas

Sv: Kamper i dag
« Svar #1787 på: Mai 22, 2010, 18:40:49 »
Brett Ormerod matchwinner. Var ikkje han innom Leeds?

Jo, han var på lån rett etter PL-nedrykket. Ellers spilte jo Stephen Crainey dagens kamp for Blackpool. Han fikk mye pes som Leeds-spiller for 3-4 år siden, men nå er han altså klar for Premier League.

Kickthemdown

Sv: Kamper i dag
« Svar #1788 på: Mai 22, 2010, 18:53:39 »
Godt jobbet Cardiff scum . Ses live neste sesong.. Hoho.. det kommer til å gå hett for seg  :D

DenHviteYeboah

Sv: Kamper i dag
« Svar #1789 på: Mai 22, 2010, 18:56:20 »
Godt jobbet Cardiff scum . Ses live neste sesong.. Hoho.. det kommer til å gå hett for seg  :D
Alle Blackpool supportere er sikkert fremdeles dritforbanna at Grayson dro til Leeds.Alt har jo gått 1 vei etter han forsvant ;D ;D ;D

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #1790 på: Mai 22, 2010, 19:10:46 »
Godt jobbet Cardiff scum . Ses live neste sesong.. Hoho.. det kommer til å gå hett for seg  :D
Alle Blackpool supportere er sikkert fremdeles dritforbanna at Grayson dro til Leeds.Alt har jo gått 1 vei etter han forsvant ;D ;D ;D


Ja,jeg kjenner personlig 113 Blackpool fans,og alle som en er forbanna!Skikkelig forbanna!  ;D

ps! 6 kamper ut i neste sesong henter en viss Bates(ikke reklamebyåret)Ian Holloway til ER,
etter at Simon Grayson har stått tafatt og gloddpå seks strake stap.Ian Holloway uttaler at ingen kan si nei til LeedsUnitedFootballClub,men han forstår godt at Bates ikkegadd å svarepå søknaden fra en viss portugiser.
« Siste redigering: Mai 22, 2010, 19:20:28 av berlin »

Bites Yer Legs

Sv: Kamper i dag
« Svar #1791 på: Mai 22, 2010, 20:42:27 »
Opprykket stadfester vel bare at Ian Holloway er en av de britiske øyers desidert beste managere, har alltid hatt et godt øye til ham. Stor i kjeften, men det har han god grunn til..
KEEP FIGHTING!!

veteranen

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1792 på: Mai 23, 2010, 00:11:53 »
Opprykket stadfester vel bare at Ian Holloway er en av de britiske øyers desidert beste managere, har alltid hatt et godt øye til ham. Stor i kjeften, men det har han god grunn til..

Da går jeg ut fra at det dreier seg om en konsekvent forglemmelse fra din side når du aldri har nevnt Holloway når vi har diskutert mulige managerkandidater her inne de seneste åra.  ;)

Jeg regner med at Holloway nå blir oppfattet som omtrent like "genial" som han var "udugelig" når han førte Leicester ned i League One for to år siden. Det skifter fort i fotball.

Jeg liker også Holloway. Han blir regnet som en av de morsomste mennene i engelsk fotball, og til tider ble det vel så mye ablegøyer at det festet seg et litt useriøst image rundt ham. Han har roet seg litt på humorfronten - og i Blackpool har han til fulle fått vist at han har mye å fare med som manager.

Holloway har forøvrig flere handicappede barn (døve), som han og kona har lagt ned masse tid og ressurser på for at de skal kunne leve et så fullverdig liv som mulig. Han mener selv at dette har gjort ham til et klokere menneske med et annet perspektiv på hva som er viktig i livet...

Det er vel ingen tvil om at Ian Holloway er en av fotballens good guys – og det er alltid ekstra hyggelig når sånne folk lykkes!  :)

Bites Yer Legs

Sv: Kamper i dag
« Svar #1793 på: Mai 23, 2010, 00:34:38 »
Opprykket stadfester vel bare at Ian Holloway er en av de britiske øyers desidert beste managere, har alltid hatt et godt øye til ham. Stor i kjeften, men det har han god grunn til..

Da går jeg ut fra at det dreier seg om en konsekvent forglemmelse fra din side når du aldri har nevnt Holloway når vi har diskutert mulige managerkandidater her inne de seneste åra.  ;)

Jeg regner med at Holloway nå blir oppfattet som omtrent like "genial" som han var "udugelig" når han førte Leicester ned i League One for to år siden. Det skifter fort i fotball.

Jeg liker også Holloway. Han blir regnet som en av de morsomste mennene i engelsk fotball, og til tider ble det vel så mye ablegøyer at det festet seg et litt useriøst image rundt ham. Han har roet seg litt på humorfronten - og i Blackpool har han til fulle fått vist at han har mye å fare med som manager.

Holloway har forøvrig flere handicappede barn (døve), som han og kona har lagt ned masse tid og ressurser på for at de skal kunne leve et så fullverdig liv som mulig. Han mener selv at dette har gjort ham til et klokere menneske med et annet perspektiv på hva som er viktig i livet...

Det er vel ingen tvil om at Ian Holloway er en av fotballens good guys – og det er alltid ekstra hyggelig når sånne folk lykkes!  :)


Du sier noe der, Holloway har kanskje virket noe uoppnåelig for en klubb som skroter rundt i de lavere divisjoner som vi gjør.  ::) L'cster var vel skakkjørt i utgangspunktet, en halv sesong var ikke nok til å snu den skuten..

Nå har jeg generelt vært forsiktig i managerdiskusjonene såvidt jeg erindrer, sist håpet jeg innerst inne på Grayson eller Sheridan og at det ikke ble Poyet, håper jeg slipper å delta i noen nye på mange år.  8)

Håper Holloway lykkes, har alltid trodd han kom til å ende opp i PL en dag, men ikke med Blackpool!!  :o
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Kamper i dag
« Svar #1794 på: Mai 23, 2010, 00:57:32 »
Chopra på Cardiff har imponert meg. Han har scoret et mål og hatt to stolpeskudd. I tillegg virker han å være rask, iallfall mye raskere enn Pool-stopperne?

Kanskje han kan være et target for oss hvis Cardiff forblir i CCC?

Dessverre. Det er oppdaget et nytt kaninhull på Torp Arch, samt at gressklipperen trenger overhaling. Folk flest er faktisk ikke klar over mye utgifter det er forbundet med å drive en fotballklubb.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1795 på: Mai 23, 2010, 01:08:48 »
Dette blir jo bare verre og verre, unge mann!  :D

Skulle Ian Holloway fortone seg som uopnåelig for oss når vi ansatte Grayson i desember 2008, et drøyt halvår etter at den samme Holloway hadde ført en annen stor klubb - Leicester - ned i samme patetiske divisjon som vi selv befant oss i? Nei, sannheten er at Holloway (som på det tidspunktet var arbeidsledig) var totalt uinteresant og uaktuell  som managerkandidat for oss! Og skulle Bates ha funnet på å ansette Holloway på det tidspunktet, så ville et (så og si) samlet forum garantert ha tatt dette som det endelige beviset på at det hadde tiltet fullstendig for gamlingen!!

Så det får da være måte hvilke fornuftige fortidsmeninger en velger å tildele seg selv i ettertid!  :D

veteranen

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #1796 på: Mai 23, 2010, 01:11:27 »
Chopra på Cardiff har imponert meg. Han har scoret et mål og hatt to stolpeskudd. I tillegg virker han å være rask, iallfall mye raskere enn Pool-stopperne?

Kanskje han kan være et target for oss hvis Cardiff forblir i CCC?

Dessverre. Det er oppdaget et nytt kaninhull på Torp Arch, samt at gressklipperen trenger overhaling. Folk flest er faktisk ikke klar over mye utgifter det er forbundet med å drive en fotballklubb.
Tatt på kornet! Ypperlig sarkasme!  :D

Bites Yer Legs

Sv: Kamper i dag
« Svar #1797 på: Mai 23, 2010, 01:41:04 »
Dette blir jo bare verre og verre, unge mann!  :D

Skulle Ian Holloway fortone seg som uopnåelig for oss når vi ansatte Grayson i desember 2008, et drøyt halvår etter at den samme Holloway hadde ført en annen stor klubb - Leicester - ned i samme patetiske divisjon som vi selv befant oss i? Nei, sannheten er at Holloway (som på det tidspunktet var arbeidsledig) var totalt uinteresant og uaktuell  som managerkandidat for oss! Og skulle Bates ha funnet på å ansette Holloway på det tidspunktet, så ville et (så og si) samlet forum garantert ha tatt dette som det endelige beviset på at det hadde tiltet fullstendig for gamlingen!!

Så det får da være måte hvilke fornuftige fortidsmeninger en velger å tildele seg selv i ettertid!  :D

Det var sagt med en stor porsjon ironi, hence   ::), jeg er fullstendig klar over at Holloway var nede på det aktuelle tidspunktet.

Trodde det var oppfattelig.

Banna bein, jeg har hatt troen på Holloway siden jeg ble oppmerksom på han, L'cster-fadesen endret ikke på det.
KEEP FIGHTING!!

Runar

Sv: Kamper i dag
« Svar #1798 på: Mai 23, 2010, 02:16:08 »
Chopra kunne vi fått for 500.000 den sommeren vi brukte ex antall pund på Cresswell, Hulse og Blake. Eventuelt sommmeren etter
 

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #1799 på: Mai 23, 2010, 11:07:42 »
Chopra på Cardiff har imponert meg. Han har scoret et mål og hatt to stolpeskudd. I tillegg virker han å være rask, iallfall mye raskere enn Pool-stopperne?

Kanskje han kan være et target for oss hvis Cardiff forblir i CCC?

Dessverre. Det er oppdaget et nytt kaninhull på Torp Arch, samt at gressklipperen trenger overhaling. Folk flest er faktisk ikke klar over mye utgifter det er forbundet med å drive en fotballklubb.
Tatt på kornet! Ypperlig sarkasme!  :D

Hæææ?  Jeg synes det er å undergrave tilliten til vår store leder!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973