Kamper i dag - Del 1

Started by Tom S, February 03, 2009, 22:47:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Ove

Enig. Gode gamle Robert Koren har både mål og assist til 2-1 målet til Hull

Somma27

Hadde foretrekt uavgjort, men enig i at det er bedre med 3 poeng til Hull enn Birmingham.

Andersen

Måtte det bare holde at begge Manchester lagene ryker ut av CL i dag.

Ove

Og der ble det 2-0 til Basel og kun 6 min. igjen  ;D

asLeeds

Quote from: Ove on December 07, 2011, 22:27:37

;D ;D
DALHEIM WHITES

Andersen

Da må grinebitteren Fergeuson si unnskyld til supporterene sine igjen, og unnskyld til spillerene han ikke brukte igjen .  ;D

p0ndus

Quote from: asLeeds on December 07, 2011, 22:29:58
Quote from: Ove on December 07, 2011, 22:27:37

;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D snipp snapp snute så var Champion Leagues eventyret ute. Blir en bra uke dette.

asLeeds

DALHEIM WHITES

Ove

Nå er det overtid i Hull også. Fremdeles 2-1. Possession er 57 - 43. Ganske overlegent fordel Hull.

Hallgeir *

Quote from: Ove on December 07, 2011, 22:38:55
Nå er det overtid i Hull også. Fremdeles 2-1. Possession er 57 - 43. Ganske overlegent fordel Hull.

Slutt..
Super Leeds since 1968

John I

For en deilig Basel seier... :D
Marching on together

Andersen

Skal bli spennende å se hva som blir sagt i Man U. leieren i morgen . For lite tillegg av tid i kampen i kveld ? Mancini, hadde vel ikke store forhåpningene for City i kveld.

pale

En strålende fotballkveld dette ;D

Deilig at begge Manchesterlaga røyk ut. Og fint Birmingham ikke vant også

berlin

Suverent med exit Manchester.  :)

Andersen

Da er det vel Europaligaen FOR Manchester lagene fremover? Masse reserver på MU. som får prøve seg i tia fremover tror jeg.

Budda

Herlig prestasjon av Basel i kveld!
Endre

Masinga

Quote from: berlin on December 07, 2011, 22:51:58
En seier for fotballen!
Masinga, medl.nr. 1250

RoarG

Quote from: Masinga on December 07, 2011, 23:26:07
Quote from: berlin on December 07, 2011, 22:51:58
En seier for fotballen!
Ethvert tap for Scumchester Utd er en seier for fotballen ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

johnny gangster

Southampton - Blackpool 1-0 etter 30 min  :(

johnny gangster

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

asLeeds

ingen bombe vist Southampton vinne idag.....
DALHEIM WHITES

Bites Yer Legs

Kunne fort vært 5-3 til soton, vanvittig sjansekalas. Soton best, men de fleste sjansene (+ målet) kommer som følger av at B'pool spiller på ufattelige små marginer, og absolutt skal spille seg ut samma f...
KEEP FIGHTING!!

Andersen

Tap eller uavgjort for Soton i dag hadde vært topp. Det gjelder for øvrig de andre lagene foran oss på tabellen også.

Leedsfan

Liker måten Blackpool spiller på, må være irriterende for motstanderen...

At Southampton kommer til å cruise igjennom denne divisjonen ser vi at ikke kommer til å skje..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

johnny gangster

Første poengtapet deira på heimebane må komme snart. Eg trur det blir i dag :) Gogo Blackpool!

Andersen

Enig i det The Saints har begynt å kladde litt i det siste, bra er det, men det skal vel godt gjøres å være suverene gjennom hele sesongen . Jeg håper formkurven vår peker rett opp fremover!

flynn

Jeg synes det er en meget god kamp jeg, mellom to lag som begge holder et nivå som nok holder til opprykkskamp i denne divisjonen. Begge spiller ballen mye langs bakken, har stor bevegelse, og flytter mange folk fram når de angriper.
Uavgjort vil være gunstig for oss. En ting er å kappe inn på forspranget til Southampton, men det kan vise seg å bli vel så viktig å holde Blackpool på avstand!

flynn

Andersen

Ja det er veldig jevnt tabellen nå , skal ikke mange poengtap fremover så er topplagene i midtsjiktet.

Leedsfan

Jeg har 500 på Saints...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.