Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740408 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Sv: Kamper i dag
« Svar #3420 på: Mars 27, 2012, 22:46:42 »
.. og Ipswich - Boro ferdig og 1-1
Gir vel denne tabellen

 1 Southampton     39  78
 2 Reading         39  73
 3 West Ham        39  72
 4 Brighton & Hove 39  62
 5 Middlesbrough   39  62
 6 Birmingham      38  60
 7 Blackpool       39  60
 8 Cardiff         39  60
 9 Hull            39  58
10 Leeds           39  57
The future's so White I've got to wear shades 8)

4ever arcticwhite

Sv: Kamper i dag
« Svar #3421 på: Mars 27, 2012, 22:48:51 »
Birmingham spiller vel hengekampen sin neste uke.
Satser på at de sanker maks fire poeng i helga+hengekamp, og at vi vinner i helga, så er vi oppe i ryggen på dem.
I alle fall nesten.....
The future's so White I've got to wear shades 8)

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i dag
« Svar #3422 på: Mars 27, 2012, 22:49:55 »
Kjemperesultater. Men vinner Birmingham sin kamp. Ja da blir det 5 poeng opp. Uansett må vi vinne minimum 6 av 7 kamper. Og det blir tøft med den stabiliteten Leeds viser om dagen

4ever arcticwhite

Sv: Kamper i dag
« Svar #3423 på: Mars 27, 2012, 22:51:14 »
Kjemperesultater. Men vinner Birmingham sin kamp. Ja da blir det 5 poeng opp. Uansett må vi vinne minimum 6 av 7 kamper. Og det blir tøft med den stabiliteten Leeds viser om dagen
Men håpet, hb, håpet kan ingen ta fra oss riktig enda ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

GeirO

Sv: Kamper i dag
« Svar #3424 på: Mars 27, 2012, 22:53:47 »
Mine tips for kvelden:

Ipswich-Boro 1-1
Leicester-Forest 3-1
Peterboro-West Ham 0-2
Portsmouth-Hull 1-0
Crystal P- Doncaster 2-1

auren

Sterke tips.
MOT

Hallgi

Sv: Kamper i dag
« Svar #3425 på: Mars 27, 2012, 22:53:50 »
Kjemperesultater. Men vinner Birmingham sin kamp. Ja da blir det 5 poeng opp. Uansett må vi vinne minimum 6 av 7 kamper. Og det blir tøft med den stabiliteten Leeds viser om dagen
Men håpet, hb, håpet kan ingen ta fra oss riktig enda ;)

Sant så sant, max tur med dagens resultater!, Warnock caaaan make it happen, og spenning så lenge det er mulig enda jippija!!  ;D
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Rotor

Sv: Kamper i dag
« Svar #3426 på: Mars 27, 2012, 22:55:49 »
Tenker vi tar en kamp om gangen.....først Watford og så ser vi.

4ever arcticwhite

Sv: Kamper i dag
« Svar #3427 på: Mars 27, 2012, 22:56:53 »
Kjemperesultater. Men vinner Birmingham sin kamp. Ja da blir det 5 poeng opp. Uansett må vi vinne minimum 6 av 7 kamper. Og det blir tøft med den stabiliteten Leeds viser om dagen
Men håpet, hb, håpet kan ingen ta fra oss riktig enda ;)

Sant så sant, max tur med dagens resultater!, Warnock caaaan make it happen, og spenning så lenge det er mulig enda jippija!!  ;D
hvis vi vinner til helga, så tipper jeg at vi er maks tre poeng bak sjetteplassen, med 6 kamper igjen å spille. Og da er det fullt mulig å klare det.
Men det betinger selvsagt seier til helga...
The future's so White I've got to wear shades 8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #3428 på: Mars 27, 2012, 22:57:17 »


Sant så sant, max tur med dagens resultater!, Warnock caaaan make it happen, og spenning så lenge det er mulig enda jippija!!  ;D
Du ble vel såpass giret at du blir med over til siste hjemmekamp også? (1-mai-langhelg)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #3429 på: Mars 28, 2012, 00:14:42 »
Kjemperesultater. Men vinner Birmingham sin kamp. Ja da blir det 5 poeng opp. Uansett må vi vinne minimum 6 av 7 kamper. Og det blir tøft med den stabiliteten Leeds viser om dagen

At vi må vinne minimum 6 av 7 kamper er jeg ikke sikker på. Gjør vi det er vi nok helt klart sikret PO,
men jeg tror det holder med 5. Men t.o.m. 5 seire virker ikke helt sannsynlig.

Pr. idag så er det bare Saints, Reading og West Ham som er sikret minst PO, to av disse lagene rykker direkte opp.

Resten av bunchen er som Leeds, vinner, taper og spiller uavgjort. Det laget/de lagene som klarer å gjøre en skikkelig god innspurt får PO-plass, men hvis alle surrer videre som nå, så blir det Brighton, Boro og Brummies.
« Siste redigering: Mars 28, 2012, 08:33:54 av berlin »

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3430 på: Mars 28, 2012, 08:01:04 »
"Mye" er gjort hvis vi vinner på lørdag, er jo bare å ta en kamp av gangen... Hver kamp fremover nå burde være en "cupfinale"....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #3431 på: Mars 28, 2012, 08:38:18 »
"Mye" er gjort hvis vi vinner på lørdag, er jo bare å ta en kamp av gangen... Hver kamp fremover nå burde være en "cupfinale"....

Vi har vel spilt cupfinaler de siste 8-10 kampene nå, uten særlig hell. All fornuft tilsier at vi ikke klarer play off. Rett og slett basert på poengsanking sesongen sett under ett OG poeng etter at Warnock kom inn. De tre bortekampene mot Cardiff, Blackpool og Reading blir crucial! Spesielt de to førstnevnte. Her er vi nødt å vinne minst en, og taper vi mot Cardiff eller Blackpool kan toget fort være gått.

Jeg lever fortsatt i håpet, men har ikke den store troen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3432 på: Mars 28, 2012, 09:03:50 »
Det blir nesten utopi å tro vi skal greie å ta en playoff-plassering nå. Det nevnes viktige bortekamper mot Cardiff, Blackpool og Reading. Selv om vi er bedre på bortebane virker det ekstremt lite sannsynlig at vi skal greie 9 poeng her.

I tillegg kommer hjemmekamper mot bla. Derby og Leicester. Og Elland Road er jo en ugjennomtrengelig festning.  ::)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Sv: Kamper i dag
« Svar #3433 på: Mars 28, 2012, 09:04:44 »
Det blir nesten utopi å tro vi skal greie å ta en playoff-plassering nå. Det nevnes viktige bortekamper mot Cardiff, Blackpool og Reading. Selv om vi er bedre på bortebane virker det ekstremt lite sannsynlig at vi skal greie 9 poeng her.

I tillegg kommer hjemmekamper mot bla. Derby og Leicester. Og Elland Road er jo en ugjennomtrengelig festning.  ::)

Så lenge det er mulig, så håper/tror jeg på det.

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Kamper i dag
« Svar #3434 på: Mars 28, 2012, 09:09:31 »
"Mye" er gjort hvis vi vinner på lørdag, er jo bare å ta en kamp av gangen... Hver kamp fremover nå burde være en "cupfinale"....

Jeg anser sjansen for opprykk til ca 6-7 prosent. Du tar ikke vel hardt i nå?
 

Sydhagen

Sv: Kamper i dag
« Svar #3435 på: Mars 28, 2012, 09:13:45 »
Vi har et hardt program igjen med vanskelige motstandere, men til gjengjeld så vil vi være i kanonform viss vi skulle klare å nå PO!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

4ever arcticwhite

Sv: Kamper i dag
« Svar #3436 på: Mars 28, 2012, 09:58:03 »
Det blir nesten utopi å tro vi skal greie å ta en playoff-plassering nå. Det nevnes viktige bortekamper mot Cardiff, Blackpool og Reading. Selv om vi er bedre på bortebane virker det ekstremt lite sannsynlig at vi skal greie 9 poeng her.

I tillegg kommer hjemmekamper mot bla. Derby og Leicester. Og Elland Road er jo en ugjennomtrengelig festning.  ::)
GLEDESDREPER  ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3437 på: Mars 28, 2012, 10:14:09 »
"Mye" er gjort hvis vi vinner på lørdag, er jo bare å ta en kamp av gangen... Hver kamp fremover nå burde være en "cupfinale"....

Jeg anser sjansen for opprykk til ca 6-7 prosent. Du tar ikke vel hardt i nå?

Jeg er vel ikke fullt så optimistisk som du er pessimist. Det blir nok i tøffeste laget, men det hadde jo vært helt utrolig typisk at vi skulle klare play-off etter denne "drittsesongen". I play-off så kan alt skje, selv om erfaringene er dårlige de siste årene....

Vinner vi på lørdag, som vi absolutt burde, så smeller det i tiden fremover.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Kamper i dag
« Svar #3438 på: Mars 28, 2012, 10:15:02 »
Vi har et hardt program igjen med vanskelige motstandere, men til gjengjeld så vil vi være i kanonform viss vi skulle klare å nå PO!

Tror du har et viktig poeng her. HVIS vi faktisk klarer play-off nå så har vi inne formen og har virkelig god sjangs til å klare det! Jeg har troa!  ;D

B_Ød

Sv: Kamper i dag
« Svar #3439 på: Mars 28, 2012, 10:24:53 »
Klart vi klarer PO..3 poeng kara??? "walk in the park"...blir det nok ikke, men det går!
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #3440 på: Mars 28, 2012, 10:39:23 »
Klart vi klarer PO..3 poeng kara??? "walk in the park"...blir det nok ikke, men det går!

Jo, klart det blir a walk in the park. Vi er jo tross alt Leeds. Verdens beste klubb!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Kamper i dag
« Svar #3441 på: Mars 28, 2012, 10:42:13 »
Klart vi klarer PO..3 poeng kara??? "walk in the park"...blir det nok ikke, men det går!

Jo, klart det blir a walk in the park. Vi er jo tross alt Leeds. Verdens beste klubb!

auren
vi er Leeds ja..stopper vel der??  ;)
Ups & Ups!!

fjellhaugen

Sv: Kamper i dag
« Svar #3442 på: Mars 28, 2012, 11:10:56 »
Birmingham spiller vel hengekampen sin neste uke.
Satser på at de sanker maks fire poeng i helga+hengekamp, og at vi vinner i helga, så er vi oppe i ryggen på dem.
I alle fall nesten.....

med de resultatene du håper på er vi vel faktisk ett poeng MER bak, men med like mange kamper ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #3443 på: Mars 28, 2012, 11:20:20 »
En kamp av gangen, ballen er rund og cup er cup.......håper Warnock har bedre taktikk... ;D!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: Kamper i dag
« Svar #3444 på: Mars 28, 2012, 12:58:48 »
Eneste kampen jeg frykter nå er Blackpool B........hvorfor? Det er på en TIRSDAGKVELD!

...men ettersom vi tar poeng i alle kamper unntatt den - så går dette fint, vi cruiser
inn til 6.plass, har oppadgående formkurve og spiller finale på Wembley.

Endelig blir det opprykk! ;)

MOT
 

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3445 på: Mars 28, 2012, 13:49:11 »
Eneste kampen jeg frykter nå er Blackpool B........hvorfor? Det er på en TIRSDAGKVELD!

...men ettersom vi tar poeng i alle kamper unntatt den - så går dette fint, vi cruiser
inn til 6.plass, har oppadgående formkurve og spiller finale på Wembley.

Endelig blir det opprykk! ;)

MOT

Hadde det vært hjemmekamp så hadde jeg vært mer redd..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

harvey

Sv: Kamper i dag
« Svar #3446 på: Mars 28, 2012, 16:43:49 »


Sant så sant, max tur med dagens resultater!, Warnock caaaan make it happen, og spenning så lenge det er mulig enda jippija!!  ;D
Du ble vel såpass giret at du blir med over til siste hjemmekamp også? (1-mai-langhelg)

Ja, snakkes i LEEDS

Rasmussen7

Sv: Kamper i dag
« Svar #3447 på: Mars 28, 2012, 23:06:31 »
Utrolig å se at den engang så talentfulle James Beattie sitter bare på benken i league one... Hadde jeg aldri trodd for 10 år sia...

RoarG

Sv: Kamper i dag
« Svar #3448 på: Mars 29, 2012, 12:25:24 »
Eneste kampen jeg frykter nå er Blackpool B........hvorfor? Det er på en TIRSDAGKVELD!

...men ettersom vi tar poeng i alle kamper unntatt den - så går dette fint, vi cruiser
inn til 6.plass, har oppadgående formkurve og spiller finale på Wembley.

Endelig blir det opprykk! ;)

MOT
Gikk ikke forrige kamp mot B'pool også på en tirsdag?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Kamper i dag
« Svar #3449 på: Mars 30, 2012, 20:44:44 »
Da starter Birmingham kampen som får de opp i like mange kamper spilt som resten. Borte mot Donkeyboy. Vi satser på sistnevnte.
MOT