Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740501 ganger)

0 medlemmer og 18 gjester leser dette emnet.

Ole G

Sv: Kamper i dag
« Svar #3540 på: Mai 01, 2012, 15:39:59 »
Heller penger en rødt.
det kommer nok snart en nedtur for Scum, og den kan ikke komme fort nok.
Optimist !

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3541 på: Mai 01, 2012, 19:54:48 »
Heller penger en rødt.
det kommer nok snart en nedtur for Scum, og den kan ikke komme fort nok.

Her er en skikkelig "oppstiver" fra igår!


I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Kamper i dag
« Svar #3542 på: Mai 01, 2012, 20:11:49 »
Brannfakkel: jeg tar heller ManU som ligamester hvert bidige år enn å unne ManC eller Chel$ki så mye som en sølvskje. Selv om det er som å velge mellom miltbrann og ebola.
gillar verkligen inte citys pengadopning men avskyr MU ännu mer för alt illa de gjort leeds genom åren, min avsky till den klubben har inget med war of roses att göra utan började i slutet av 70talet med mcqueen och jordan, fortsatte sedan med cantona och ferdinand, de har blivit en bättre klubb på bekostand av oss

Det er slik fotballen utvikler seg, de har mer penger å kan kjøpe bedre spillere, slutt med det penge snakke å kjøpela osv, alle kjøper spillere bare City kjøper dyrere og de beste. Du vil altså at den største rivalen vår skal ta gull? Sorry men det kaller jeg en tosk :p

Beklager, men jeg hater ikke på kommando. Det beste argumentet for ManU-hat jeg har sett til nå er War of the Roses. Og at de er gode. Salget av Ferdinand for over 13 millioner pund eller hva det var når vi var teknisk konk er det dårligste. Men på Chelsea spilte Dennis Giftdvergen Wise. Og pengebruken til Chelsea, Real Madrid og ManC ødelegger fotballen.
- Leif Olav

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #3543 på: Mai 01, 2012, 20:22:32 »
2 cupbomber i kveld. Sogndal driter seg fullstendig ut mot Florø og taper 3-0. Hva sier du til det Tom S?

I tillegg går Sandnes Ulf på snørra mot Staal og taper 2-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #3544 på: Mai 01, 2012, 20:24:28 »
2 cupbomber i kveld. Sogndal driter seg fullstendig ut mot Florø og taper 3-0. Hva sier du til det Tom S?

Tom??? Hva sier Bengt'n (jackbauer68) vil nå heller jeg si??? Etter innslag i Fotballekstra og nå dette, nei, mannen lander nok aldri  :D
« Siste redigering: Mai 01, 2012, 20:26:33 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #3545 på: Mai 01, 2012, 20:26:53 »
2 cupbomber i kveld. Sogndal driter seg fullstendig ut mot Florø og taper 3-0. Hva sier du til det Tom S?

Tom??? Hva sier Bengt'n vil nå heller jeg si??? Etter innslag i Fotballekstra og nå dette, nei, mannen lander nok aldri  :D

Ja, han hater vel Florø han som er fra Førde? Men det er jo fun likevel, regner jeg med?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Re: Kamper i dag
« Svar #3546 på: Mai 01, 2012, 20:32:33 »
Brannfakkel: jeg tar heller ManU som ligamester hvert bidige år enn å unne ManC eller Chel$ki så mye som en sølvskje. Selv om det er som å velge mellom miltbrann og ebola.
gillar verkligen inte citys pengadopning men avskyr MU ännu mer för alt illa de gjort leeds genom åren, min avsky till den klubben har inget med war of roses att göra utan började i slutet av 70talet med mcqueen och jordan, fortsatte sedan med cantona och ferdinand, de har blivit en bättre klubb på bekostand av oss

Det er slik fotballen utvikler seg, de har mer penger å kan kjøpe bedre spillere, slutt med det penge snakke å kjøpela osv, alle kjøper spillere bare City kjøper dyrere og de beste. Du vil altså at den største rivalen vår skal ta gull? Sorry men det kaller jeg en tosk :p

Beklager, men jeg hater ikke på kommando. Det beste argumentet for ManU-hat jeg har sett til nå er War of the Roses. Og at de er gode. Salget av Ferdinand for over 13 millioner pund eller hva det var når vi var teknisk konk er det dårligste. Men på Chelsea spilte Dennis Giftdvergen Wise. Og pengebruken til Chelsea, Real Madrid og ManC ødelegger fotballen.

Vi solgte Ferdinand for £30 mill, ikke £13. Nå kjøpte vi han for £ 19, så det var ikke bare et OK salg, det var meget viktig. Ikke mange månedene etter visste alle hvilke problemer Leeds var, og dermed umulig å få til noen toppsalg.

Ellers komplett enig med deg lojo.

Greit nok at penga rår i foppallen, men det er et hav av forskjell mellom disse CL-lagene eller "wanna-be-CL-pga-rik-man-spytter-penger-inn-i-klubb", og resten av PL.

Det er jo som 2 divisjoner, det ser jo alle! Hva er det som er så gjevt med å kjempe om plass 7 til 20 i PL?

Rent bortsett fra Liverpool da, de kjemper en hard kamp for å bli nr 7!  ;D (men, det blir nok Everton som blir nr 7, hehehehehehe......... :D )

lojosang

Sv: Re: Kamper i dag
« Svar #3547 på: Mai 01, 2012, 20:34:19 »
Brannfakkel: jeg tar heller ManU som ligamester hvert bidige år enn å unne ManC eller Chel$ki så mye som en sølvskje. Selv om det er som å velge mellom miltbrann og ebola.
gillar verkligen inte citys pengadopning men avskyr MU ännu mer för alt illa de gjort leeds genom åren, min avsky till den klubben har inget med war of roses att göra utan började i slutet av 70talet med mcqueen och jordan, fortsatte sedan med cantona och ferdinand, de har blivit en bättre klubb på bekostand av oss

Det er slik fotballen utvikler seg, de har mer penger å kan kjøpe bedre spillere, slutt med det penge snakke å kjøpela osv, alle kjøper spillere bare City kjøper dyrere og de beste. Du vil altså at den største rivalen vår skal ta gull? Sorry men det kaller jeg en tosk :p

Beklager, men jeg hater ikke på kommando. Det beste argumentet for ManU-hat jeg har sett til nå er War of the Roses. Og at de er gode. Salget av Ferdinand for over 13 millioner pund eller hva det var når vi var teknisk konk er det dårligste. Men på Chelsea spilte Dennis Giftdvergen Wise. Og pengebruken til Chelsea, Real Madrid og ManC ødelegger fotballen.

Vi solgte Ferdinand for £30 mill, ikke £13. Nå kjøpte vi han for £ 19, så det var ikke bare et OK salg, det var meget viktig. Ikke mange månedene etter visste alle hvilke problemer Leeds var, og dermed umulig å få til noen toppsalg.

Ellers komplett enig med deg lojo.

Greit nok at penga rår i foppallen, men det er et hav av forskjell mellom disse CL-lagene eller "wanna-be-CL-pga-rik-man-spytter-penger-inn-i-klubb", og resten av PL.

Det er jo som 2 divisjoner, det ser jo alle! Hva er det som er så gjevt å kjempe om plass 7 til 20 i PL?

Rent bortsett fra Liverpool da, de kjemper en hard kamp for å bli nr 7!  ;D (men, det blir nok Everton som blir nr 7, hehehehehehe......... :D )

30 var det, ja. Takk for korreksjonen!
- Leif Olav

auren

Sv: Re: Kamper i dag
« Svar #3548 på: Mai 01, 2012, 20:36:50 »
Brannfakkel: jeg tar heller ManU som ligamester hvert bidige år enn å unne ManC eller Chel$ki så mye som en sølvskje. Selv om det er som å velge mellom miltbrann og ebola.
gillar verkligen inte citys pengadopning men avskyr MU ännu mer för alt illa de gjort leeds genom åren, min avsky till den klubben har inget med war of roses att göra utan började i slutet av 70talet med mcqueen och jordan, fortsatte sedan med cantona och ferdinand, de har blivit en bättre klubb på bekostand av oss

Det er slik fotballen utvikler seg, de har mer penger å kan kjøpe bedre spillere, slutt med det penge snakke å kjøpela osv, alle kjøper spillere bare City kjøper dyrere og de beste. Du vil altså at den største rivalen vår skal ta gull? Sorry men det kaller jeg en tosk :p

Beklager, men jeg hater ikke på kommando. Det beste argumentet for ManU-hat jeg har sett til nå er War of the Roses. Og at de er gode. Salget av Ferdinand for over 13 millioner pund eller hva det var når vi var teknisk konk er det dårligste. Men på Chelsea spilte Dennis Giftdvergen Wise. Og pengebruken til Chelsea, Real Madrid og ManC ødelegger fotballen.

Vi solgte Ferdinand for £30 mill, ikke £13. Nå kjøpte vi han for £ 19, så det var ikke bare et OK salg, det var meget viktig. Ikke mange månedene etter visste alle hvilke problemer Leeds var, og dermed umulig å få til noen toppsalg.

Ellers komplett enig med deg lojo.

Greit nok at penga rår i foppallen, men det er et hav av forskjell mellom disse CL-lagene eller "wanna-be-CL-pga-rik-man-spytter-penger-inn-i-klubb", og resten av PL.

Det er jo som 2 divisjoner, det ser jo alle! Hva er det som er så gjevt å kjempe om plass 7 til 20 i PL?

Rent bortsett fra Liverpool da, de kjemper en hard kamp for å bli nr 7!  ;D (men, det blir nok Everton som blir nr 7, hehehehehehe......... :D )

30 var det, ja. Takk for korreksjonen!

Vi satt vel igjen sånn ca. med 13 millioner i netto. Det var nok det du egentlig mente  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re: Kamper i dag
« Svar #3549 på: Mai 01, 2012, 20:43:44 »

Vi satt vel igjen sånn ca. med 13 millioner i netto. Det var nok det du egentlig mente  ;)


...lojo i nettoen??? Noen bilder vil jeg bare ikke ha på netthinna   :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Re: Kamper i dag
« Svar #3550 på: Mai 01, 2012, 20:45:33 »

Vi satt vel igjen sånn ca. med 13 millioner i netto. Det var nok det du egentlig mente  ;)


...lojo i nettoen??? Noen bilder vil jeg bare ikke ha på netthinna   :o

Det er nå de bildene du får klare deg med, for andre har du rett og slett ikke RÃ…D til på lærerlønn.
- Leif Olav

Borge

Sv: Kamper i dag
« Svar #3551 på: Mai 01, 2012, 20:56:39 »
Hærlig seier, er som om Leeds har vunnet en kamp. ;D ;D
Visvas. Jeg er mer entusiastisk når Leeds vinner en totalt betydningsløs treningskamp mot et non-league lag jeg aldri har hørt om, enn jeg var i går kveld. Det var bare generell fotballinteresse og mislykket barneoppdragelse som gjorde at jeg i det hele tatt så kampen.

For øvrig har jeg litt vond smak i munnen uansett hvilket av disse lagene som tar tittelen. ManShitty fordi de er økonomisk dopet, og har støvsugd viktige konkurrenter for toppspillere, ManUtedo fordi... ja, dere vet...
Hvilen kamp??? ;)
Borge

Tom S

Sv: Kamper i dag
« Svar #3552 på: Mai 01, 2012, 21:56:32 »
2 cupbomber i kveld. Sogndal driter seg fullstendig ut mot Florø og taper 3-0. Hva sier du til det Tom S?

Tom??? Hva sier Bengt'n vil nå heller jeg si??? Etter innslag i Fotballekstra og nå dette, nei, mannen lander nok aldri  :D

Ja, han hater vel Florø han som er fra Førde? Men det er jo fun likevel, regner jeg med?

auren

Hater på ingen måte Florø, har budd og jobbet der ein del år og har gode minner frå den tida.
Men, det er sjølvsagt rivalisering mellom by og bygd - og kjekt at bygda troner over byen i fotball ;)
At FSK grusa saftkokarane frå Sogn tykkjer eg rett og slett er fornøyeleg :)
« Siste redigering: Mai 02, 2012, 06:46:57 av Tom S »
COME ON LEEDS !!



haak-d

Sv: Kamper i dag
« Svar #3555 på: Mai 03, 2012, 20:17:09 »
Keepertabbe av Cech!

Lonergan hadde holdt den!
 

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #3556 på: Mai 03, 2012, 21:07:20 »
Så er play off kampene i gang. Går direkte på Viasat. Cardiff - West Ham 0-1 etter 20 min. Vil heller møte Cardiff neste år enn West Ham.
 

lojosang

Sv: Kamper i dag
« Svar #3557 på: Mai 03, 2012, 22:20:48 »
Keepertabbe av Cech!

Lonergan hadde holdt den!

 ;D

Og hadde han sluppet den inn ville noen rimelig kjapt påpekt at han var feilplassert og alt for dårlig.  ;D
- Leif Olav

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #3558 på: Mai 03, 2012, 22:31:50 »
0-2 noen minutter før slutt så da er de nok så godt som klare for finalen.
Rogaland Whites

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #3559 på: Mai 05, 2012, 14:20:05 »
Juhuuu! Norwich leder 2-1 borte mot Arsenal.  8)

Jeg skiter i hvem som blir nr 3 i PL, men ikke at pengelagene får stryk av "småklubbene".
Go Norwich!

DenHviteYeboah

Sv: Kamper i dag
« Svar #3560 på: Mai 05, 2012, 14:37:25 »
Juhuuu! Norwich leder 2-1 borte mot Arsenal.  8)

Jeg skiter i hvem som blir nr 3 i PL, men ikke at pengelagene får stryk av "småklubbene".
Go Norwich!
Kult med slike enkelt tilfeller.Bare synd at de med penger legger beslag på de 6 første plassene hvert år.....og hva leser man ut av dette....?unntaket er Liverpool: mye penger og håpløs drift ;D

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #3561 på: Mai 05, 2012, 14:44:44 »
Juhuuu! Norwich leder 2-1 borte mot Arsenal.  8)

Jeg skiter i hvem som blir nr 3 i PL, men ikke at pengelagene får stryk av "småklubbene".
Go Norwich!
Kult med slike enkelt tilfeller.Bare synd at de med penger legger beslag på de 6 første plassene hvert år.....og hva leser man ut av dette....?unntaket er Liverpool: mye penger og håpløs drift ;D

Så enig, så enig,

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #3562 på: Mai 05, 2012, 15:33:12 »
Gunners vs Norwich 3-3
Norwich utligner  3 min før full tid, Howson  8) spiller igjennom spissen og setter den i gjørne for keeper
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #3563 på: Mai 06, 2012, 16:43:39 »
Newcastle - Manchester City 0-2  SLUTT
                  YaYa Toure (2)

1. Man.City
2. Man. United
Rogaland Whites

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #3564 på: Mai 06, 2012, 17:08:37 »
Da er Aston Villa i praksis sikret spill i PL neste sesong med 38 poeng, grunnet vesentlig bedre målforskjell enn Bolton. Blackburn kan kun oppnå 37 poeng.




berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #3565 på: Mai 07, 2012, 15:40:52 »
Blir Cardiff og Blackburn klare for npC-spill 2012/13 i kveld?
Blackburn-Wigan
Blackburn må vinne for å ha sjanse til å klare seg, mens Wigan nok veldig gjerne kan tenke seg å unngå presset om å vinne siste kamp mot Wolves hjemme.


Returkamp i PO-semifinalen i kveld:

West Ham - Cardiff (2-0)

Det ligger vel an til West Ham, men ingenting er sikkert. For noen år siden hadde Forest tilsvarende ledelse eller var det hele 3-0, etter å gjestet Yeovil først. De klarte altså likevel
å ryke ut sammenlagt på eget gress, tror t.o.m de tok ledelsen først. Ubeliveable, omtrent som Leeds-Preston kampen, hvor vi vel ledet 4-1 før det raknet. (Beklager at jeg ripper opp i denslags traumer).

Mange misliker Cardiff, inkludert meg selv. Nettopp derfor ønsker jeg at vi pynter på statistikken til neste år og gruser de hjemme og borte. West Ham må gjerne rykke,
helt OK klubb.

Blank_File

Sv: Kamper i dag
« Svar #3566 på: Mai 07, 2012, 15:47:48 »

Mange misliker Cardiff, inkludert meg selv. Nettopp derfor ønsker jeg at vi pynter på statistikken til neste år og gruser de hjemme og borte. West Ham må gjerne rykke,
helt OK klubb.

Helt enig. Tror vi er tjent med å få West Ham ut av divisjonen også. De kommer nok til å satse enda et år hvis de ikke klarer det i år.

Bites Yer Legs

Sv: Kamper i dag
« Svar #3567 på: Mai 07, 2012, 16:33:09 »
Jeg håper klysen Allardyce og den vitsen av et fotballag han har rasket sammen med feite bunter pund-sedler holder seg i NpC enda en sesong. Det blir mye kaos når de ikke rykker opp, tror ikke de stiller særlig sterkt over sommeren.
KEEP FIGHTING!!

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #3568 på: Mai 07, 2012, 17:32:20 »
Jeg håper klysen Allardyce og den vitsen av et fotballag han har rasket sammen med feite bunter pund-sedler holder seg i NpC enda en sesong. Det blir mye kaos når de ikke rykker opp, tror ikke de stiller særlig sterkt over sommeren.

Kuleste opprykkskandidat er vel kanskje Blackpool. Ian Holloway er virkelig en kar det står respekt av.

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #3569 på: Mai 07, 2012, 19:15:37 »
Det er spilt 82 min. av West Ham - Cardiff nå, og WH leder 2-0, tilsammen altså 4-0.  Da blir nok Cardiff i Championship neste år også. Jeg møter heller Cardiff enn West Ham, så dette er bra  :)