Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740860 ganger)

0 medlemmer og 17 gjester leser dette emnet.

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #3570 på: Mai 07, 2012, 23:01:21 »
Wigan scorer borte mot Blackburn, og det to minutter før ordinær tid, dermed er de klare for ny sesong i PL, mens Rovers må nå ta turen ned til NPC.
Rogaland Whites

Gufrias

Sv: Kamper i dag
« Svar #3571 på: Mai 08, 2012, 23:09:49 »
Liverpool-Chelsea 4-1. Dermed skulle rubelgutta være på trygg avstand fra de fire første plassene i PL. Da gjenstår det bare å heie på Bayern i CL-finalen.
Hekta på Leeds siden 1974

GeirO

Sv: Kamper i dag
« Svar #3572 på: Mai 08, 2012, 23:17:55 »
Chelsea stilte med B-laget i dag.
MOT

ooh aah

Sv: Kamper i dag
« Svar #3573 på: Mai 08, 2012, 23:18:23 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???
 

Hobben

Sv: Kamper i dag
« Svar #3574 på: Mai 09, 2012, 08:08:47 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???

Nei. Min bror er Chelsea-fan så jeg håper på de i PL, CL osv.
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3575 på: Mai 09, 2012, 08:20:07 »
Wigan scorer borte mot Blackburn, og det to minutter før ordinær tid, dermed er de klare for ny sesong i PL, mens Rovers må nå ta turen ned til NPC.

 :D

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LeifMorten

Sv: Kamper i dag
« Svar #3576 på: Mai 09, 2012, 08:35:46 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???

Nei. Min bror er Chelsea-fan så jeg håper på de i PL, CL osv.

Bayern kjøpte tittelen mot oss i 75, og etter det har jeg aldri holdt med dem. I alle fall ikke før vi får tittelen som vi hadde fortjent. Jeg jublet da de tapte finalen mot drittlaget fra Manchester. Ikke fordi United vant, men fordi Solskjær scoret. Derfor håper jeg Chelsea vinner. Slik er det bare.
 

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #3577 på: Mai 09, 2012, 09:58:50 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???

Nei. Min bror er Chelsea-fan så jeg håper på de i PL, CL osv.

Bayern kjøpte tittelen mot oss i 75, og etter det har jeg aldri holdt med dem. I alle fall ikke før vi får tittelen som vi hadde fortjent. Jeg jublet da de tapte finalen mot drittlaget fra Manchester. Ikke fordi United vant, men fordi Solskjær scoret. Derfor håper jeg Chelsea vinner. Slik er det bare.

Regner med at dere Bayern-hatere generelt sett hater tyskere. De startet tross alt krigen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Kamper i dag
« Svar #3578 på: Mai 09, 2012, 10:10:22 »
Her holder jeg med Bayern.

Fotball er underholdning når det ikke er Leeds som spiller, Bayern spiller moderne europeisk fotball og er en fryd å se, Chelsea er trist
 

LeifMorten

Sv: Kamper i dag
« Svar #3579 på: Mai 09, 2012, 10:14:43 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???

Nei. Min bror er Chelsea-fan så jeg håper på de i PL, CL osv.

Bayern kjøpte tittelen mot oss i 75, og etter det har jeg aldri holdt med dem. I alle fall ikke før vi får tittelen som vi hadde fortjent. Jeg jublet da de tapte finalen mot drittlaget fra Manchester. Ikke fordi United vant, men fordi Solskjær scoret. Derfor håper jeg Chelsea vinner. Slik er det bare.

Regner med at dere Bayern-hatere generelt sett hater tyskere. De startet tross alt krigen!

auren
Tror du trekker den for langt nå. Fantastisk land. Men måten de vant finalen den gangen på var ikke bra.
 

Sydhagen

Sv: Kamper i dag
« Svar #3580 på: Mai 09, 2012, 10:37:30 »
Her holder jeg med Bayern.

Fotball er underholdning når det ikke er Leeds som spiller, Bayern spiller moderne europeisk fotball og er en fryd å se, Chelsea er trist

Enig!
Bayern er fantastiske å se på. Er vel stort sett bare Barca som kan kjøre Real Madrid i senk på samme måte.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

4ever arcticwhite

Sv: Kamper i dag
« Svar #3581 på: Mai 09, 2012, 10:37:39 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???

Nei. Min bror er Chelsea-fan så jeg håper på de i PL, CL osv.

Bayern kjøpte tittelen mot oss i 75, og etter det har jeg aldri holdt med dem. I alle fall ikke før vi får tittelen som vi hadde fortjent. Jeg jublet da de tapte finalen mot drittlaget fra Manchester. Ikke fordi United vant, men fordi Solskjær scoret. Derfor håper jeg Chelsea vinner. Slik er det bare.

Regner med at dere Bayern-hatere generelt sett hater tyskere. De startet tross alt krigen!

auren
Tror du trekker den for langt nå. Fantastisk land. Men måten de vant finalen den gangen på var ikke bra.
Måten de startet krigen på var vel heller ikke helt bra......  ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #3582 på: Mai 09, 2012, 10:50:26 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???

Nei. Min bror er Chelsea-fan så jeg håper på de i PL, CL osv.

Bayern kjøpte tittelen mot oss i 75, og etter det har jeg aldri holdt med dem. I alle fall ikke før vi får tittelen som vi hadde fortjent. Jeg jublet da de tapte finalen mot drittlaget fra Manchester. Ikke fordi United vant, men fordi Solskjær scoret. Derfor håper jeg Chelsea vinner. Slik er det bare.

Regner med at dere Bayern-hatere generelt sett hater tyskere. De startet tross alt krigen!

auren
Tror du trekker den for langt nå. Fantastisk land. Men måten de vant finalen den gangen på var ikke bra.

Vel. Hvor mange personer finnes det igjen i klubben fra 1975? Men sikkert litt annerledes for deg hvis du selv opplevde dette. Før min tid  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Kamper i dag
« Svar #3583 på: Mai 09, 2012, 11:16:34 »
lettere ot her nå, men selv om BM i rettferdighetens navn er gode...veldig gode, og er moro å se på, tynger 1975 fremdeles såpass at jeg vil backe Chelsea i dette oppgjøret.
Ups & Ups!!

LeifMorten

Sv: Kamper i dag
« Svar #3584 på: Mai 09, 2012, 11:22:30 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???

Nei. Min bror er Chelsea-fan så jeg håper på de i PL, CL osv.

Bayern kjøpte tittelen mot oss i 75, og etter det har jeg aldri holdt med dem. I alle fall ikke før vi får tittelen som vi hadde fortjent. Jeg jublet da de tapte finalen mot drittlaget fra Manchester. Ikke fordi United vant, men fordi Solskjær scoret. Derfor håper jeg Chelsea vinner. Slik er det bare.

Regner med at dere Bayern-hatere generelt sett hater tyskere. De startet tross alt krigen!

auren
Tror du trekker den for langt nå. Fantastisk land. Men måten de vant finalen den gangen på var ikke bra.

Vel. Hvor mange personer finnes det igjen i klubben fra 1975? Men sikkert litt annerledes for deg hvis du selv opplevde dette. Før min tid  :)

auren
BAYERN MÃœNCHEN:
   
MV    1    Tyskland Sepp Maier
HB    2    Sverige Björn Andersson       Utbytt efter 4 minuter 4'
VB    3    Tyskland Bernd Dürnberger
CH    4    Tyskland Hans-Georg Schwarzenbeck       Gult kort
CH    5    Tyskland Franz Beckenbauer Captain sports.svg
MF    6    Tyskland Franz Roth
FW    7    Sverige Conny Torstensson
MF    8    Tyskland Rainer Zobel
FW    9    Tyskland Gerd Müller
FW    10    Tyskland Uli Hoeneß       Utbytt efter 42 minuter 42'
MF    11    Tyskland Jupp Kapellmann
Avbytare:
DF    12    Tyskland
MV    13    Tyskland Hugo Robl
MF    14    Tyskland Sepp Weiss       Inbytt efter 4 minuter 4'
MF    15    Tyskland Klaus Wunder       Inbytt efter 42 minuter 42'
FW    16    Tyskland Karl-Heinz Rummenigge

Her har du laget og noen av dem er med i bakgrunen.
 

LeifMorten

Sv: Kamper i dag
« Svar #3585 på: Mai 09, 2012, 11:24:18 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???

Nei. Min bror er Chelsea-fan så jeg håper på de i PL, CL osv.

Bayern kjøpte tittelen mot oss i 75, og etter det har jeg aldri holdt med dem. I alle fall ikke før vi får tittelen som vi hadde fortjent. Jeg jublet da de tapte finalen mot drittlaget fra Manchester. Ikke fordi United vant, men fordi Solskjær scoret. Derfor håper jeg Chelsea vinner. Slik er det bare.

Regner med at dere Bayern-hatere generelt sett hater tyskere. De startet tross alt krigen!

auren
Tror du trekker den for langt nå. Fantastisk land. Men måten de vant finalen den gangen på var ikke bra.

Vel. Hvor mange personer finnes det igjen i klubben fra 1975? Men sikkert litt annerledes for deg hvis du selv opplevde dette. Før min tid  :)

auren
BAYERN MÃœNCHEN:
   
MV    1    Tyskland Sepp Maier
HB    2    Sverige Björn Andersson       Utbytt efter 4 minuter 4'
VB    3    Tyskland Bernd Dürnberger
CH    4    Tyskland Hans-Georg Schwarzenbeck       Gult kort
CH    5    Tyskland Franz Beckenbauer Captain sports.svg
MF    6    Tyskland Franz Roth
FW    7    Sverige Conny Torstensson
MF    8    Tyskland Rainer Zobel
FW    9    Tyskland Gerd Müller
FW    10    Tyskland Uli Hoeneß       Utbytt efter 42 minuter 42'
MF    11    Tyskland Jupp Kapellmann
Avbytare:
DF    12    Tyskland
MV    13    Tyskland Hugo Robl
MF    14    Tyskland Sepp Weiss       Inbytt efter 4 minuter 4'
MF    15    Tyskland Klaus Wunder       Inbytt efter 42 minuter 42'
FW    16    Tyskland Karl-Heinz Rummenigge

Her har du laget og noen av dem er med i bakgrunen.

Og vårt lag:
LEEDS UNITED:
   
MV    1    Skottland David Stewart
HB    2    England Paul Reaney       Gult kort
VB    3    Skottland Frank Gray
MF    4    Skottland Billy Bremner Captain sports.svg
CH    5    England Paul Madeley
CH    6    England Norman Hunter       Gult kort
MF    7    Skottland Peter Lorimer
FW    8    England Allan Clarke
FW    9    Skottland Joe Jordan
MF    10    Irland John Giles
MF    11    Wales Terry Yorath       Utbytt efter 80 minuter 80'
Avbytare:
MV    12    Wales Glan Letheren
VB    13    England Trevor Cherry
CH    14    England Peter Hampton
MF    15    Skottland Eddie Gray       Inbytt efter 80 minuter 80'
FW    16    England Duncan McKenzie
 

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #3586 på: Mai 09, 2012, 19:44:20 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???

Nei. Min bror er Chelsea-fan så jeg håper på de i PL, CL osv.

Bayern kjøpte tittelen mot oss i 75, og etter det har jeg aldri holdt med dem. I alle fall ikke før vi får tittelen som vi hadde fortjent. Jeg jublet da de tapte finalen mot drittlaget fra Manchester. Ikke fordi United vant, men fordi Solskjær scoret. Derfor håper jeg Chelsea vinner. Slik er det bare.

Regner med at dere Bayern-hatere generelt sett hater tyskere. De startet tross alt krigen!

auren
Tror du trekker den for langt nå. Fantastisk land. Men måten de vant finalen den gangen på var ikke bra.

Vel. Hvor mange personer finnes det igjen i klubben fra 1975? Men sikkert litt annerledes for deg hvis du selv opplevde dette. Før min tid  :)

auren

Skjønte ironien din auren. Men siden det er et kraftig innslag av gamliser på dette forumet,
så er det "quite a few" som har det sånn som Leif Morten, meg inkludert. Selvfølgelig finnes det gamliser
som ikke er så berørt av 1975, men for meg så var denne kampen den utløsende faktor for min lidenskap for Leeds. Så jeg er en person som forbinder dårlige følelser med BM den dag i dag, uansett hvor flott de spiller. Det er ikke rasjonelt, det er følelser og that's it, egentlig.

Leedsgutt

Sv: Kamper i dag
« Svar #3587 på: Mai 09, 2012, 19:59:28 »
Mitt kjære Verdal ligger under 0-1 mot Molde.     

Min venn Amir Habibi sitter på benk, men han er talent for framtiden !

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #3588 på: Mai 09, 2012, 20:20:10 »

Skjønte ironien din auren. Men siden det er et kraftig innslag av gamliser på dette forumet,
så er det "quite a few" som har det sånn som Leif Morten, meg inkludert. Selvfølgelig finnes det gamliser
som ikke er så berørt av 1975, men for meg så var denne kampen den utløsende faktor for min lidenskap for Leeds. Så jeg er en person som forbinder dårlige følelser med BM den dag i dag, uansett hvor flott de spiller. Det er ikke rasjonelt, det er følelser og that's it, egentlig.

Jeg er blant gamlisene som berlin kommenterer. Men i nettopp Berlin i våres merket jeg at det er over for min del. (jeg så bl.a. Hertha Berlin-Bayern Mûnchen). Jeg har ikke lenger noen antipati mot BM eller tyskere generelt. Tvert imot merker jeg at vi er ganske like, på mange måter.

Men, dette har sittet langt inne, og har altså tatt nærmere femti år å bearbeide ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Kamper i dag
« Svar #3589 på: Mai 09, 2012, 20:37:55 »
Mitt kjære Verdal ligger under 0-1 mot Molde.     

Min venn Amir Habibi sitter på benk, men han er talent for framtiden !
Det har blitt 0-2 nå, dessverre. Men uansett bra av guttene å holde Molde til ekstraomganger.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag
« Svar #3590 på: Mai 09, 2012, 20:42:26 »
 Jeg kan også, på en måte, forstå at det fremdeles henger igjen bitre følelser mot B. München, selv om det egentlig mest er kampens dommer som har skylden for at vi tapte.

 Selv mener jeg at vi snart må komme ett skritt videre. Bayern bør ikke lenger være noe hatobjekt, like lite som "Dirty Leeds" bør være halve Englands hatobjekt. "Life goes on".

For øvrig er jeg verken tilhenger av Chelsea eller Bayern M. Dersom jeg kommer til å se kampen, ønsker jeg meg god underholdning først og fremst.
Super Leeds since 1968

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #3591 på: Mai 09, 2012, 21:45:01 »
Blackpool scoret like før pause i play off kampen, borte mot Birmingham. De vant første oppgjør også, så det ligger an til at Birmingham blir motstander også neste sesong.
De blir nok en farlig konkurrent.

Huseklepp er forøvrig verken på banen eller benken.
 

RoarG

Sv: Kamper i dag
« Svar #3592 på: Mai 09, 2012, 21:47:38 »
What?? Man holder ikke med Bayern   ???

Nei. Min bror er Chelsea-fan så jeg håper på de i PL, CL osv.

Bayern kjøpte tittelen mot oss i 75, og etter det har jeg aldri holdt med dem. I alle fall ikke før vi får tittelen som vi hadde fortjent. Jeg jublet da de tapte finalen mot drittlaget fra Manchester. Ikke fordi United vant, men fordi Solskjær scoret. Derfor håper jeg Chelsea vinner. Slik er det bare.

Regner med at dere Bayern-hatere generelt sett hater tyskere. De startet tross alt krigen!

auren
Tror du trekker den for langt nå. Fantastisk land. Men måten de vant finalen den gangen på var ikke bra.

Vel. Hvor mange personer finnes det igjen i klubben fra 1975? Men sikkert litt annerledes for deg hvis du selv opplevde dette. Før min tid  :)

auren
Så den kampen. Hatet BM siden. Hatet Frankrike helt til '86, da et fantastisk fransk landslag fikk meg til å tø opp. Finalen i '99 var jo bare trist: BM og ScumU samtidig. Merket at jeg holdt med BM i den kampen, og det irriterte meg noe grenseløst at BM slapp inn de to sene målene.

I dag: Atl. Madrid - Atl. Bilbao 2-0 (HT), Europaligaen, finale
         Birmingham - B'pool 0-1 (HT), nPC, PO semi.
Går mot et nytt år for B'ham i nPC.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #3593 på: Mai 09, 2012, 22:07:26 »
60 min ut i 2.omgang

Brummies vs Seasiders 0-2 ( agg 0-3)

Ting tyder på at Birmingham blir å finne i npC 2012/13 ja.


Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #3594 på: Mai 09, 2012, 22:17:45 »
60 min ut i 2.omgang

Brummies vs Seasiders 0-2 ( agg 0-3)

Ting tyder på at Birmingham blir å finne i npC 2012/13 ja.

Andros Townsend har gjort Birmingham godt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Kamper i dag
« Svar #3595 på: Mai 09, 2012, 22:24:58 »
Pass dere. 2-2
 

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #3596 på: Mai 09, 2012, 22:29:18 »
Pass dere. 2-2


yepp. det er det magiske ved dette spillet.

Blir nok intense minutter og kanskje ekstraomganger???

RoarG

Sv: Kamper i dag
« Svar #3597 på: Mai 09, 2012, 22:44:26 »
B'pool vant vel første møte 1-0? B'ham må møte Leeds til neste år også. Flott. Vi har jo noe å hevne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag
« Svar #3598 på: Mai 12, 2012, 14:15:20 »
MK Dons - Huddersfield  0-1

Grayson i ledelsen mot Smith.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Kamper i dag
« Svar #3599 på: Mai 12, 2012, 14:22:18 »
Ja snart kommer Grayson og tar oss