Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740922 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Kamper i dag
« Svar #3990 på: Februar 19, 2013, 22:54:46 »
Dagen i dag var vel så som så. Middlesbrough, Burnley, Derby og Blackburn avga poeng. Brighton slo Cardiff, noe som var ventet siden Cardiff ønsker oss vondt. Forest har kvittet seg med McLeish og da kan det jo bare gå en vei.

Men gapet opp til playoff er ikke uoverkommelig stort, så det er fremdeles muligheter.

Woody

Sv: Kamper i dag
« Svar #3991 på: Februar 19, 2013, 23:18:23 »
Dagen i dag var vel så som så. Middlesbrough, Burnley, Derby og Blackburn avga poeng. Brighton slo Cardiff, noe som var ventet siden Cardiff ønsker oss vondt. Forest har kvittet seg med McLeish og da kan det jo bare gå en vei.

Men gapet opp til playoff er ikke uoverkommelig stort, så det er fremdeles muligheter.
Mulighetene har kommet gang på gang, men har vi tatt de?? Neida
Men har vi gitt opp?? Neida ;D
LIFE IS LEEDS

nord

Sv: Kamper i dag
« Svar #3992 på: Februar 19, 2013, 23:19:31 »
Og Peterborough gør det igen og igen. Slog Millwall 4-1 , forstår ikke at de ligger i bunden  :-X
 

enur

Sv: Kamper i dag
« Svar #3993 på: Februar 19, 2013, 23:23:20 »
Det kan virke som de fleste gjør hva de kan for å unngå opprykk/PO, men er redd toget har gått for våres del.
____________
enur

Marching on together

samadhi

Sv: Kamper i dag
« Svar #3994 på: Februar 20, 2013, 07:56:08 »
Mulighetene ligger selvsagt for oss om vi vinner alle de resterende kampene. Noe jeg tviler sterkt på.

På de neste 5 har vi blant annet bortekamper mot Blackburn, Leicester og C Palace. Vanskelige å se for meg at vi ikke taper noen av de.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: Kamper i dag
« Svar #3995 på: Februar 20, 2013, 08:04:39 »
Mulighetene ligger selvsagt for oss om vi vinner alle de resterende kampene. Noe jeg tviler sterkt på.

På de neste 5 har vi blant annet bortekamper mot Blackburn, Leicester og C Palace. Vanskelige å se for meg at vi ikke taper noen av de.

eller.. vanskelig å se for meg at vi ikke taper de, som jeg pt ville ha sagt  ;)
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Kamper i dag
« Svar #3996 på: Februar 20, 2013, 08:26:50 »
Bare å legge vekk drømmen om playoff. den er long gone.
Eneste som betyr noe for meg nå er hva som kommer til å skje med Leeds fra Mai. Tenker da spesielt på investorer + ny manager.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Kamper i dag
« Svar #3997 på: Februar 20, 2013, 08:30:42 »
Bare å legge vekk drømmen om playoff. den er long gone.
Eneste som betyr noe for meg nå er hva som kommer til å skje med Leeds fra Mai. Tenker da spesielt på investorer + ny manager.

enig, og følgelig blir da engasjement deretter...sliter litt med det kjenner jeg.
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Kamper i dag
« Svar #3998 på: Februar 20, 2013, 08:53:59 »
Bare å legge vekk drømmen om playoff. den er long gone.
Eneste som betyr noe for meg nå er hva som kommer til å skje med Leeds fra Mai. Tenker da spesielt på investorer + ny manager.
Jeg har det slik - i alle fall akkurat nå - at drømmen lever. Og håpet lever.

Så lenge det er mindre enn et poeng pr. gjenstående kamp, så kommer jeg til å drømme å håpe.

Troen er det nok litt dårligere med, men det er ingen umulighet å klare å karre til seg en playoffkamp sånn stå er pr. i dag.

Det er ni poeng opp til Boro - det ser mye ut, men vi har to kamper til gode, og 15 kamper igjen å spille.
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: Kamper i dag
« Svar #3999 på: Februar 20, 2013, 09:33:34 »
jeg klarer heller ikke fri meg helt fra tanken om vår PO-historie, som i beste fall er noe broket...
Ups & Ups!!

Anders P

Sv: Kamper i dag
« Svar #4000 på: Februar 20, 2013, 13:43:01 »
Husk at lag på siste play off plass de siste sesonger har hatt 75p...det betyr 33 poeng, eller 11 seire på de siste 15 kampene....vikrer ikke veldig sannsynlig.
 

Jon R

Sv: Kamper i dag
« Svar #4001 på: Februar 20, 2013, 13:51:59 »
jeg klarer heller ikke fri meg helt fra tanken om vår PO-historie, som i beste fall er noe broket...

Hvis vi kommer oss til PO mener jeg sjansen er svært stor for at vi rykker opp!

Begrunnelse: Hvis vi først kvalifiserer oss til PO med Warnock betyr det at han har klart å løfte prestasjonene i imponerende grad siste månedene!  Vi vil i en slik situasjon surfe på en bølge av medgang og være i vinner modus.  

Dessuten: PO er cup spill. Prestasjonene i cupene har alt i alt vært imponerende denne sesongen.

NW kan dette med play off!

Kommer vi oss til PO kan med andre ord alt skje!  :o

Tror jeg så vi kommer oss til play off? Ikke en sjanse i havet!  :P
Jon R.

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4002 på: Februar 20, 2013, 15:03:38 »
jeg klarer heller ikke fri meg helt fra tanken om vår PO-historie, som i beste fall er noe broket...

Hvis vi kommer oss til PO mener jeg sjansen er svært stor for at vi rykker opp!

Begrunnelse: Hvis vi først kvalifiserer oss til PO med Warnock betyr det at han har klart å løfte prestasjonene i imponerende grad siste månedene!  Vi vil i en slik situasjon surfe på en bølge av medgang og være i vinner modus. 

Dessuten: PO er cup spill. Prestasjonene i cupene har alt i alt vært imponerende denne sesongen.

NW kan dette med play off!

Kommer vi oss til PO kan med andre ord alt skje!  :o

Tror jeg så vi kommer oss til play off? Ikke en sjanse i havet!  :P

Watford i finalen med et meget godt lag, enig med Holloway at det som skjer der skulle ikke vært lov ( selv om de følger reglene ).
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Sv: Kamper i dag
« Svar #4003 på: Februar 20, 2013, 15:12:18 »
jeg klarer heller ikke fri meg helt fra tanken om vår PO-historie, som i beste fall er noe broket...

Hvis vi kommer oss til PO mener jeg sjansen er svært stor for at vi rykker opp!

Begrunnelse: Hvis vi først kvalifiserer oss til PO med Warnock betyr det at han har klart å løfte prestasjonene i imponerende grad siste månedene!  Vi vil i en slik situasjon surfe på en bølge av medgang og være i vinner modus.  

Dessuten: PO er cup spill. Prestasjonene i cupene har alt i alt vært imponerende denne sesongen.

NW kan dette med play off!

Kommer vi oss til PO kan med andre ord alt skje!  :o

Tror jeg så vi kommer oss til play off? Ikke en sjanse i havet!  :P

Med fare for å banne i kjærka her..
Så spørst det om vi virkelig vil opp på denne måten? Jeg sitter med inntrykket av at i alle fall de fleste her inne - meg selv inkluder forøvrig - ser behovet for omfattende utskiftninger av dagens stall for å holde PL standard. Om vi på nød og neppe akkurat får karret oss til en PO-plass, og skulle med et nødskrik rykke opp, ser jeg jo egentlig temmelig mørkt på sesongen etter? Selvfølgelig er det jo 1 lag som rykker opp på denne måten hvert år. Og jeg vet ingenting om statistiske forhold for det å klare seg i PL etter opprykk via PO.

Nei. Hva er det jeg sier. Det er vel det beste å rykke opp uansett? Jeg ønsker bare ikke å forbli en jojo!


Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4004 på: Februar 20, 2013, 15:16:04 »
Det viktigste er å rykke opp og ta det derfra, noe annet vil være for langsiktig...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Kamper i dag
« Svar #4005 på: Februar 20, 2013, 15:22:07 »
jeg klarer heller ikke fri meg helt fra tanken om vår PO-historie, som i beste fall er noe broket...

Hvis vi kommer oss til PO mener jeg sjansen er svært stor for at vi rykker opp!


Jaa, tett innpå 25% skulle jeg tro!
- Leif Olav

Ove

Sv: Kamper i dag
« Svar #4006 på: Februar 21, 2013, 23:00:17 »
Så er Liverpool slått ut av Europaligaen også  :D   Fin og spennende kamp med et bra resultat.
 

Gufrias

Sv: Kamper i dag
« Svar #4007 på: Februar 23, 2013, 21:05:29 »
Boro-Millwall 1-2

6 poeng (og et hav av målforskjell) opp til 6. plass.
Hekta på Leeds siden 1974

Milou

Sv: Kamper i dag
« Svar #4008 på: Februar 24, 2013, 00:25:26 »
Så er Liverpool slått ut av Europaligaen også  :D   Fin og spennende kamp med et bra resultat.
Nei, det var det ikkje  >:(. Eg skal med min bror, som er Liverpool-supporter for å sjå Reading-Liverpool 13. april og så blir det Leeds-Burnley på tirsdagen etter. Hadde derimot Liverpool komme til kvarten i Europaligaen hadde Readingkampen blitt flytta til sundag, slik at eg hadde fått med meg Sheffield W kampen på laurdag også.

Cherry

Sv: Kamper i dag
« Svar #4009 på: Februar 27, 2013, 12:00:07 »
Akkurat nå er det Brighton som er nærmest da......vi har de i siste hjemmekamp!
Men fortsatt KUN 6 poeng....
 

Erik M

Sv: Kamper i dag
« Svar #4010 på: Februar 27, 2013, 18:20:11 »
I praksis 7...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag
« Svar #4011 på: Februar 27, 2013, 19:12:36 »
I praksis 7...
...i praksis trenger vi å hente FIRE poeng på de - før siste hjemmekamp :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: Kamper i dag
« Svar #4012 på: Mars 02, 2013, 16:22:10 »
Kamper å følge idag:

Leeds 1 0 Millwall FT
Barnsley 0 0 Bolton
Blackburn 0 2 Peterboro
Blackpool 0 0 Bristol C
Brighton 0 0 Huddersfld
Charlton 0 0 Burnley
Hull City 1 0 Birmingham
Ipswich 0 0 Leicester
Middlesbro '0 0 Cardiff

Sheff Wed17:20N Forest

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Frode

Sv: Kamper i dag
« Svar #4013 på: Mars 02, 2013, 16:22:45 »
Middlesb og Brighton leder ...
 

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #4014 på: Mars 02, 2013, 16:35:57 »
...og Blackburn ligger 3 under for Peterborough hjemme. Gayle med hattrick på 16 min!!  :o

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4015 på: Mars 02, 2013, 16:40:40 »
Sammi Ameobi har putta for Boro og Boyd har putta to for Hull..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Kamper i dag
« Svar #4016 på: Mars 02, 2013, 16:44:54 »
Brighton 1-1
 

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #4017 på: Mars 02, 2013, 16:49:14 »

Torpe-do

Sv: Kamper i dag
« Svar #4018 på: Mars 02, 2013, 16:59:17 »
Becchio ikke på hverken banen eller benken for ManU. Skadet eller i kulda?

Kato

Sv: Kamper i dag
« Svar #4019 på: Mars 02, 2013, 17:03:03 »
Becc på benk