Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 1  (Lest 740690 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4140 på: Mai 19, 2013, 22:18:25 »
Litt av en goal Jonny Howsen gjør i dag! Den tidligere Leeds-gutten avgjør kampen ved å gå fra egen halvdel,  hele veien igjennom Man City, før han kaldt setter ballen forbi Englands nummer 1 (Joe Hart). Gjett om han er ON FIRE for tiden! Noen som påsto at han ikke holdt PL nivå?   

Legger til at Robert Snodgrass hadde en lekker pasning til Grant Holt som scoret 1-2 målet. Bradley Johnson spilte også kampen på midtbanen.

Det jeg koser meg mest over er at flere her inne påsto at det ikke gjorde noe at han gikk for han var ikke god nok for Leeds... Men fyren holder et meget godt PL-nivå! Om disse tre guttene hadde spilt for oss i år ser jeg ikke vekk ifra at vi i Juni kunne gledet oss til PL-terminlisten.

Det kan jo se ut som det var Grayson som var problemet og han fikk gode spillere til å se tidvis dårlige ut.



 Jeg hadde også vært fornøyd med dette laget i dag:

                             Schmeichel
   Byram         Lees         Pearce    Warnock
   Snodgrass  Howson  Delph    Gradel
                         Beckford  Beccio

Subs: Kenny, Austin, McCormack, Diouf, Green, Johnson og Somma..

Sånn er det dessverre ikke....

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Kamper i dag
« Svar #4141 på: Mai 20, 2013, 01:04:24 »
Vi må komme videre :o - gone is gone  :) - godt at Howson har havt en  god dag
 

Gufrias

Sv: Kamper i dag
« Svar #4142 på: Mai 20, 2013, 06:39:35 »
Litt av en goal Jonny Howsen gjør i dag! Den tidligere Leeds-gutten avgjør kampen ved å gå fra egen halvdel,  hele veien igjennom Man City, før han kaldt setter ballen forbi Englands nummer 1 (Joe Hart). Gjett om han er ON FIRE for tiden! Noen som påsto at han ikke holdt PL nivå?   

Legger til at Robert Snodgrass hadde en lekker pasning til Grant Holt som scoret 1-2 målet. Bradley Johnson spilte også kampen på midtbanen.

Det jeg koser meg mest over er at flere her inne påsto at det ikke gjorde noe at han gikk for han var ikke god nok for Leeds... Men fyren holder et meget godt PL-nivå! Om disse tre guttene hadde spilt for oss i år ser jeg ikke vekk ifra at vi i Juni kunne gledet oss til PL-terminlisten.

Det kan jo se ut som det var Grayson som var problemet og han fikk gode spillere til å se tidvis dårlige ut.



 Jeg hadde også vært fornøyd med dette laget i dag:

                             Schmeichel
   Byram         Lees         Pearce    Warnock
   Snodgrass  Howson  Delph    Gradel
                         Beckford  Beccio

Subs: Kenny, Austin, McCormack, Diouf, Green, Johnson og Somma..

Sånn er det dessverre ikke....


Warnock- forsvar og Grayson-angrep. Det sier ganske mye om hvor det sviktet, for begge to.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4143 på: Mai 27, 2013, 18:12:22 »
Ser på Palace - Watford, fortsatt 0-0 i første ekstraomgang. Moralsk sett så burde Palace rykke opp med tanke på at Wayford laget er lånespillere. Med tanke på opprykk for oss neste år så er det vel best for oss at Watford rykker opp, selv omsmutthullet med å låne ubegrenset med spillere fra utenlandske klubber vil bli lukket etter i dag.

Hadde vi hatt Doyley og Delaney i vårt midtforsvar neste sesong så hadde vi ikke sluppet inn mål, utrolig kamp av de to..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Odin

Sv: Kamper i dag
« Svar #4144 på: Mai 27, 2013, 18:28:11 »
Hvordan kunne vi tape 6-1 mot Watford??
Er Leeds den eneste klubben Kevin Phillips ikke har spilt for I sin 50 årige karriere....vi kunne hatt bruk for ham mange ganger de siste årene..
Tanker på sesongens siste dag.....MOT!!

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4145 på: Mai 27, 2013, 18:38:43 »
Hvordan kunne vi tape 6-1 mot Watford??
Er Leeds den eneste klubben Kevin Phillips ikke har spilt for I sin 50 årige karriere....vi kunne hatt bruk for ham mange ganger de siste årene..
Tanker på sesongens siste dag.....MOT!!

Spilte vi med 9 spillere??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Odin

Sv: Kamper i dag
« Svar #4146 på: Mai 27, 2013, 18:47:34 »
ha ha vet jo det, men vi startet vel 11 mot 11 og Watford ledet vel og rundspilte oss før vi fikk noen utvist....
Gratulerer Crystal Palace!!!

MOT!!

Leedsfan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4147 på: Mai 27, 2013, 19:27:21 »
ha ha vet jo det, men vi startet vel 11 mot 11 og Watford ledet vel og rundspilte oss før vi fikk noen utvist....
Gratulerer Crystal Palace!!!

MOT!!

Blackpool med Holloway var jo de som skulle rykke opp, i begynnelsen av sesongen rundspilte de jo alle..

Spennende å se hva som skjer med Watford neste sesong, de kan jo ikke låne et lag fra Italia igjen.. Vi ødela opprykket til Watford når vi slo de. Tror de får det tøffere neste år..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

eiru

Sv: Kamper i dag
« Svar #4148 på: Mai 27, 2013, 19:47:48 »
Helt greit resultat for min del. Spesielt deilig at det var vi som ødelagte for Watford. Herlig revansje 7 år etter at de knuste PL-drømmen vår. De får det nok tøffere neste sesong siden Vydra og Ahmed mest sannsynlig returnerer til Udinese...

Brad Johnson var forøvrig svært delaktig i det første målet til Norwich mot City, da han taklet seg gjennom hele midtbanen og spilte igjennom Hoolahan som videre fant Pilkington. Howson gållet forøvrig sitt andre på to kamper  i samme kamp. Han hadde også en perle i krysset i  4-0 seieren mot West Brom, assist av Becchio.

Howson mot West Brom:

http://www.soccer-blogger.com/2013/05/12/norwich-vs-west-brom-4-0-highlights-2013-snodgrass-holt-mcauley-og-howson-goals-video/

City-målene her:

http://www.soccer-blogger.com/2013/05/19/man-city-vs-norwich-2-3-highlights-2013-rodwell-pilkington-holt-howson-goals-video/

I det øyeblikket en eller flere av disse x-spillerne blir missfornøyd med spilletiden på Carrow Road, håper jeg virkelig at vi er førstemann som tar kontakt.

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #4149 på: Mai 27, 2013, 20:45:35 »
Gratulerer til Palace!
Så får vi se om Ian "David" Holloway lirer av seg noen freske lekser mot Goliat-klubbene neste sesong.

Kato

Sv: Kamper i dag
« Svar #4150 på: Mai 27, 2013, 20:52:26 »
Man kan vel trygt si at Joel Ward valgte riktig klubb i fjor sommer  :o
 

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #4151 på: Mai 27, 2013, 21:13:57 »
Man kan vel trygt si at Joel Ward valgte riktig klubb i fjor sommer  :o

Ja, for han hadde blitt benkesliter på bekostning av en outstanding Byram ;)

Hvem vet - hadde Ward kommet hadde kanskje ikke Byram fått gjennombruddet sitt...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: Kamper i dag
« Svar #4152 på: Mai 28, 2013, 10:13:50 »
http://blogg.tv2.no/kasperwikestad/2013/05/26/hva-na-watford/

Interessant artikkel om Watford her.

Dersom Football Leauge endrer på reglene om at han man kan låne så mange spillere man vil fra utlandet så sliter Watford veldig foran neste sesong. De har jo heller ikke lov å kjøpe spillere før 31.august, og kan risikere å starte sesongen med 14 kontraktfestede spillere.

Nå tipper jeg at Watford finner ett smutthull i regelverket.
Viss ikke så mister vi kanskje en konkurrent i kampen om opprykket,
eventuelt får en konkurrent i nedrykksstriden.
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: Kamper i dag
« Svar #4153 på: August 03, 2013, 18:01:28 »
Sterk start av nedrykksklubbene.  Wigan knuste Barnsley 5-0 på Oakwell! Grant Holt med to mål i det 55.minutt iflg Sky Sports!  :o
Jon R.

Jon R

Sv: Kamper i dag
« Svar #4154 på: August 03, 2013, 18:05:46 »
Sterk start av nedrykksklubbene.  Wigan knuste Barnsley 5-0 på Oakwell! Grant Holt med to mål i det 55.minutt iflg Sky Sports!  :o

Mens iflg VG live er det Barnett som er to målscorer med mål i 78. og 79. minutt. Ingen Holt på scoringslisten.  ::)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #4155 på: August 03, 2013, 20:37:57 »
Ingen Matt Mills for Bolton.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Kamper i dag
« Svar #4156 på: August 06, 2013, 23:59:13 »
Brighton taper hjemme 1-3 mot Newport County i ligacupen i kveld. Aldri hørt om laget før tror jeg. Kanskje er ikke Brighton så sterke som vi tror?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Kamper i dag
« Svar #4157 på: August 07, 2013, 08:28:54 »
Brighton taper hjemme 1-3 mot Newport County i ligacupen i kveld. Aldri hørt om laget før tror jeg. Kanskje er ikke Brighton så sterke som vi tror?

auren
Tja, blir vel som da vi tapte for publaget(husker ikke navnet) for noen år siden  ;)
Er vel dette som er problemet i championship-alle lag er ustabile....

Jon R

Sv: Kamper i dag
« Svar #4158 på: August 27, 2013, 22:27:51 »
Hva er det Reading driver med ikveld? 0-5 under mot L1 laget Peterborough nå....
Jon R.

ollan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4159 på: August 27, 2013, 22:28:47 »
Hva er det Reading driver med ikveld? 0-5 under mot L1 laget Peterborough nå....
si det du.......bryr meg egentlig svært lite om det ;-)
Ollan

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #4160 på: September 06, 2013, 21:23:22 »
McCormack på benken for Skottland i dag. Flere?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Sv: Kamper i dag
« Svar #4161 på: September 06, 2013, 21:40:58 »
McCormack på benken for Skottland i dag. Flere?
Ja det er vel litt lite med berre 1 innbyttar  ;)
LIFE IS LEEDS

ollan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4162 på: September 06, 2013, 21:57:33 »
McCormack på benken for Skottland i dag. Flere?
Ja det er vel litt lite med berre 1 innbyttar  ;)
Klasse Woddy....
Ollan

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #4163 på: September 06, 2013, 21:59:46 »
McCormack på benken for Skottland i dag. Flere?
Ja det er vel litt lite med berre 1 innbyttar  ;)
Klasse Woddy....


 ;D

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #4164 på: September 07, 2013, 00:25:59 »
McCormack fire minutter som innbytter.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag
« Svar #4165 på: September 07, 2013, 11:05:24 »
Austin utvist. Kommer han hjem før?


Jamaica 0-0 mot Panama
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4166 på: September 07, 2013, 11:31:52 »
Austin utvist. Kommer han hjem før?


Jamaica 0-0 mot Panama
spørs om ham har flybillett som kan forandres det, reiser vel på økonomi :-)))
Ollan

Woody

Sv: Kamper i dag
« Svar #4167 på: September 07, 2013, 11:40:30 »
Austin utvist. Kommer han hjem før?


Jamaica 0-0 mot Panama
spørs om ham har flybillett som kan forandres det, reiser vel på økonomi :-)))

Ekje værst du heller Ollan  ;D
LIFE IS LEEDS

berlin

Sv: Kamper i dag
« Svar #4168 på: September 07, 2013, 15:36:27 »
Austin utvist. Kommer han hjem før?


Jamaica 0-0 mot Panama

Ja, det er klart. Hvis ikke jamiacanske myndighter er treige med effektuere utvsninger, det kommer vel kanskje an på ganja bruken, kanskje....

ollan

Sv: Kamper i dag
« Svar #4169 på: September 08, 2013, 10:41:39 »
Austin utvist. Kommer han hjem før?


Jamaica 0-0 mot Panama
spørs om ham har flybillett som kan forandres det, reiser vel på økonomi :-)))

Ekje værst du heller Ollan  ;D
he he, gikk jo nesten på en smell for ikke lenge siden :-)
Ollan