Nå må Bates innse realiteten til denne klubben/Bates må vekk

Started by h.b, February 18, 2009, 06:43:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Slik den blir drevet av Bates, så kommer vi til å bli mange sesonger i League one. Hvis vi ikke rykker ned da.
Nå må faktisk Bates innse at den eneste veien å gå er gjennom det å hente bedre spillere enn vi har.
Dette betyr å innvestere i fremtiden. Nemlig å frigi spillere  som ikke holder mål og å kjøpe, ja kjøpe bedre spillere. Til det så må vi ha penger. Bank of scotland har vist noen penger å låne ut Bates.
Slik det kommer til å gå denne sesongen, så sparker Bates Grayson etter sesongslutt og ansetter en ny fersk manager som heller ikke får penger til spillerkjøp. etc etc etc.
Nei. Bates er en skam, en pest og en plage for en supporter av Leeds

h.b

Vil også legge til at den eneste måten å bli kvitt Bates på er hvis han blir tvunget ut av klubben og da vil en økonomisk boikott hjelpe. Det har jeg sagt tidligere og mener det fremdeles. En boikott av kampene merkes selv av Bates. Hjemmekamper med mindre enn 5-10.000 tilskuere vil nok la seg høre.

SirOlsen

Quote from: h.b on February 18, 2009, 06:43:25
Slik den blir drevet av Bates, så kommer vi til å bli mange divisjoner sesonger i League one. Hvis vi ikke rykker ned da.
Nå må faktisk Bates innse at den eneste veien å gå er gjennom det å hente bedre spillere enn vi har.
Dette betyr å onnvestere investere i fremtiden. Nemlig å frigi spillere  som ikke holder mål og å kjøpe, ja kjøpe bedre spillere. Til det så må vi ha penger. Bank of scotland har visst noen penger å låne ut Bates.
Slik det kommer til å gå denne sesongen, så sparker Bates Grayson etter sesongslutt og ansetter en ny fersk manager som heller ikke får penger til spillerkjøp. etc etc etc.
Nei. Bates er en skam, en pest og en plage for en supporter av Leeds
-SirOlsen-

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

jarle

MAC vs GRAYSON???

etter de to tapene mot bunnlag Hudds og Hereford og 0-3 i målforskjell ser jeg ikke lenger den store forskjellen...

Vi pisser i buksa hele tiden... deilig en kort stund... then!!!!

Jeg ler av hele laget, hele staben... og desverre oss...patetiske fans...
SNU LAGET RYGGEN... TØM ELLAND ROAD.... Da våkner kanskje noen OPP!!!

Jeg tar pause nå fra forumet og oppfordrer alle andre til det samme!
Kun 5000 fans på Elland Road neste hjemmekamp hadde gjort vei i vellinga... alle med BATES OUT bannere...

Let´s face it... han har ikke lykkes med sitt eierskap!!!!

peacock

Quote from: jarle on February 18, 2009, 10:07:34
MAC vs GRAYSON???

etter de to tapene mot bunnlag Hudds og Hereford og 0-3 i målforskjell ser jeg ikke lenger den store forskjellen...

Kun 5000 fans på Elland Road neste hjemmekamp hadde gjort vei i vellinga... alle med BATES OUT bannere...

Det blir for enkelt å skylde på Bates. Og, mener du virkelig at løsningen er at fansen skal svikte når krisen er som størst?

jackbauer68

Er vel å tro på både spøkelser og julenisser å mene at en boikott her på forumet skal gjør den store forskjellen......

Dennis

Quote from: jackbauer68 on February 18, 2009, 10:18:33
Er vel å tro på både spøkelser og julenisser å mene at en boikott her på forumet skal gjør den store forskjellen......

Skal man tro noen, er det nok av både spøkelser og julenisser på ER.  ::)

"Snu ryggen mot laget og tøm stadion" Høres ut som hva medgangssupportere gjør for meg.
Marching on together!

jackbauer68

Ja,laget trenger støtte sjøl om de ikkje akkurat fortjener det.....skal fansen markere seg e det vel bedre måter å få frem sitt syn på 8)

Dennis

"Bank of Scotland har visst noen penger å låne ut til Bates"

Vi er ferdige med å låne! Det er derfor vi er i denne situasjonen! Når skal man begynne å lære? Du kommer med det samme innlegget etter hvert tap, enten så "må Bates ut eller så må han låne klubben inn i et nytt uføre".

Bates var styreformann fra februar 08 til november 08. Det var lite klaging når vi kom til play off-finalen, eller når vi knuste Crystal Palace 4-0. Det er spillere og trenere som har den umiddelbare skylden. Ja, kanskje hadde en annen med litt flere midler gjort suksessen enklere å oppnå, men det er ikke bare å bytte styreformenn. Først må noen interesserte melde seg! Av og til høres det ut som om det bare er å bytte styreformenn, som det er å bytte leggskinn.

At Bates ikke har brukt penger på spillere i Leeds, er også feil. Selv i denne sesongen, er antakelig Leeds den klubben som bruker mest på signing on fees og lønninger, i League One.
Marching on together!

abbe

Quote from: Mr Kaizer on February 18, 2009, 12:57:58
At Bates ikke har brukt penger på spillere i Leeds, er også feil. Selv i denne sesongen, er antakelig Leeds den klubben som bruker mest på signing on fees og lønninger, i League One.

Det der blir som å skryte av at Erna Solberg er den partilederen som bruker mest på sexy undertøy. Det er i begge tilfeller åpenbart snakk om dårlige investeringer.

Dennis

Quote from: abbe on February 18, 2009, 13:02:29
Quote from: Mr Kaizer on February 18, 2009, 12:57:58

Det der blir som å skryte av at Erna Solberg er den partilederen som bruker mest på sexy undertøy. Det er i begge tilfeller åpenbart snakk om dårlige investeringer.

Poenget mitt er at det er snakk om å ikke investere i det hele tatt. En feilinvestering, er en investering. M.a.o; midler brukt. Bates har faktisk brukt penger, tross at vi ikke har splashet ut for dyre enkeltspillere.

Når du snakker om feilinvesteringer, så har det helt klart vært mange av de. Da er det vel kanskje greit at vi ikke har store overganger for enkeltspillere eller?  ;)  ::)  :(  >:(

Skjønner ikke helt tankegangen til noen heller. Bates sitter antakelig ikke på store midler, ellers hadde han jo tatt sjansen både på å holde klubben i CCC da det var aktuelt, eller handle for opprykk i januar. Om han ikke har penger nok, så greit; kanskje en annen hadde gjort det bedre. Men vi har per i dag Ken Bates som styreformann!
Marching on together!

Pettersen97

En ting æ har stussa litt over e at Grayson ikke har henta inn en assistant manager enda..??
E væll på tide å hente inn en assistent :)

Va syyyyykt frustrert i går kvell, men nu e humøre bedre å æ har enda håp å litt tru på at Leeds United F.C klare play-off..Men da må det graves dypt i kjellern..

Kanskje Grayson skal bynne med lønnstrekk for dårlig innsats??
Nåkka som spilleran merke må i værtfall gjøres..Trækk dela av lønns posn om du får oinner 6 på spillerbørsn til YEP :)
The Mighty Whites

Sølvreven

MAC vs GRAYSON???

Hva skal det være godt for??? Hvis ikke vi kan syte og klage litt her på forumet, og en annen gang lese oppmuntrende ord her på forumet, ja da vet jeg ikke hvordan jeg skulle klare meg som supporter. Jeg vil gjerne takke alle som er inne på forumet her. Håper at ingen av dere tenker like idiotiske tanker som jarle. MOT

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Quote from: Sølvreven on February 18, 2009, 18:47:37
MAC vs GRAYSON???

Hva skal det være godt for??? Hvis ikke vi kan syte og klage litt her på forumet, og en annen gang lese oppmuntrende ord her på forumet, ja da vet jeg ikke hvordan jeg skulle klare meg som supporter. Jeg vil gjerne takke alle som er inne på forumet her. Håper at ingen av dere tenker like idiotiske tanker som jarle. MOT

Neida, vi MOT!

Uten forumet, ja så veit ikkje eg korleis eg (vi) skulle holdt ut - hadde blitt ein tøffere kvardag for kjetta i alle fall...

COME ON LEEDS !!

rd1

Bates er den eneste som vil eie denne klubben pr dags dato, så temaet blir mer en ønsketenkning. Selvsagt vil det ha vært deilig med en ny eier som hadde litt cash, og kjøpt inn skikkelige spillere.

Pr idag tyder alt på at Bates ikke vil skyte egne penger inn i klubben, og etter alle solemerker sliter vi fortsatt økonomisk. Med 20-30.000 tilskuere på tribunen, skulle man tro det var mulighet å legge noen pund i kvalitetsspillere. Det er det ikke og vi betaler vel fortsatt på gammel morro.
"Who needs Cantona??"

Dennis

Quote from: rd1 on February 18, 2009, 19:08:51
Bates er den eneste som vil eie denne klubben pr dags dato, så temaet blir mer en ønsketenkning. Selvsagt vil det ha vært deilig med en ny eier som hadde litt cash, og kjøpt inn skikkelige spillere.

Pr idag tyder alt på at Bates ikke vil skyte egne penger inn i klubben, og etter alle solemerker sliter vi fortsatt økonomisk. Med 20-30.000 tilskuere på tribunen, skulle man tro det var mulighet å legge noen pund i kvalitetsspillere. Det er det ikke og vi betaler vel fortsatt på gammel morro.

Minner om at klubben må kjøpe Thorp Arch tilbake til høsten. Ei heller eier man Elland Road per dags dato.
Marching on together!

marve

Quote from: h.b on February 18, 2009, 07:00:08
Vil også legge til at den eneste måten å bli kvitt Bates på er hvis han blir tvunget ut av klubben og da vil en økonomisk boikott hjelpe. Det har jeg sagt tidligere og mener det fremdeles. En boikott av kampene merkes selv av Bates. Hjemmekamper med mindre enn 5-10.000 tilskuere vil nok la seg høre.

Selvfølgelig ønsker også jeg meg en ny eier ,men hvem er villig til å kjøpe oss ????.
Og hva er viktigst  kjøpe tilbake torpA og elland road eller bruke millioner på spillere når vi i dag spiller i leage one ??.
Tror en boikott av hjemmekampene kun vill føre til en enda mer kjip bates ,han er en sta gammel jæ..... som gjør det på sin egen måte uannsett.Tror han har sett at grayson gjorde det bra i blackpool ved å stort sett bare låne spillere ,så det er nok  å låne spillere han ønsker grayson skal gjøre i leeds også .

Tror de aller fleste ønsker seg en ny eier av leeds u  ,men hvor i h...... er de ??????.

Promotion 2010

Quote from: marve on February 18, 2009, 20:04:24
Quote from: h.b on February 18, 2009, 07:00:08

Selvfølgelig ønsker også jeg meg en ny eier ,men hvem er villig til å kjøpe oss ????.
Og hva er viktigst  kjøpe tilbake torpA og elland road eller bruke millioner på spillere når vi i dag spiller i leage one ??.
Tror en boikott av hjemmekampene kun vill føre til en enda mer kjip bates ,han er en sta gammel jæ..... som gjør det på sin egen måte uannsett.Tror han har sett at grayson gjorde det bra i blackpool ved å stort sett bare låne spillere ,så det er nok  å låne spillere han ønsker grayson skal gjøre i leeds også .

Tror de aller fleste ønsker seg en ny eier av leeds u  ,men hvor i h...... er de ??????.

Jeg tror du er ved kjernen her. INGEN gidder å bruke de £35 millionene som Bates vil ha. Da kjøper man altså et merkenavn uten eiendeler eller spillere av verdi utenom kanskje to halvgode spillere.

Hvis Bates vil selge, så er det neppe en mann med vettet i behold om satser lommepengene side på denn eklubben...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Quote from: sap7 on February 18, 2009, 17:28:46
En ting æ har stussa litt over e at Grayson ikke har henta inn en assistant manager enda..??
E væll på tide å hente inn en assistent :)

Va syyyyykt frustrert i går kvell, men nu e humøre bedre å æ har enda håp å litt tru på at Leeds United F.C klare play-off..Men da må det graves dypt i kjellern..

Kanskje Grayson skal bynne med lønnstrekk for dårlig innsats??
Nåkka som spilleran merke må i værtfall gjøres..Trækk dela av lønns posn om du får oinner 6 på spillerbørsn til YEP :)

Hvor har du vært hen...? Glynn Snodin er assistent og Ian Miller er førstelagstrener.
Min første Leeds-kamp:

berlin

Nok en frustrasjons-tråd, og greit er det. Var selv på vinterferie, og kom hjem til 2 tap. Sjokkert: JA, Vantro: Nei, Frustrert: JA - men har jo  ikke "gjennomlevd" disse kampene, så skal ikke spå utfallet av min egen impulsive reaksjon.

Men er det noe jeg fester minst lit til, er det argumenter som er skrevet i en affektiv tilstand.
Greit nok for å få utløp for sinne/skuffelse/frustrasjon - det kan jo godt spare kona for et par kjevleslag.

Så, etter nok noen dager og evt. en seier så begynner også div frustrasjonstråder å bli rimelig balanserte og mer drøftende og spørrende.

Men, selvfølgelig, et par tap til på rappen, da bryter enten ragnarok ut eller aktiviteten på forumet synker drastisk. Jeg foretrekker likevel det første, bedre å være engasjert enn å gå inn i sin egen lille depresjon eller fortrengelse.

Promotion 2010

Utebli fra Forumet høres ut som en straff som bare er til egen bak. Jeg holdt med unna i 30 dager uten at det hjalp noe særlig!!!!!  ;)

Nekte å gå på kamp fører ingensteds hen. Det har blitt litt kultstatus for noen å troppe opp sammen 20.000 andre for å se en 3.divisjonskamp. MEN lufta går nok litt ut av det når det skjer år etter år....

Jeg har mer troen på det gamle Bates-Out-banner-knepet! Jeg tror 20.000 fans utenfor Elland Road som ønsker Bates hode på et fat, gjør susen. Gjentatte og unisone angrep på styringen mot avgrunnen! Før og etter kamp!  :) Kanskje kan det mobiliseres opp imot 50.000 utenfor Wembley når vi taper nok en PO-finale. La "Formann-Mao-eh-Bates" få vite at vi bryr oss, at vi elsker klubben, at vi vil blø for drakta og at vi aldri svikter!

Dette har funket før og det vil føre til Bates sin undergang, hvis det er det vi vil!  ::)
Min første Leeds-kamp:

Pettersen97

Quote from: Promotion 2010 on February 19, 2009, 14:35:47
Utebli fra Forumet høres ut som en straff som bare er til egen bak. Jeg holdt med unna i 30 dager uten at det hjalp noe særlig!!!!!  ;)

Nekte å gå på kamp fører ingensteds hen. Det har blitt litt kultstatus for noen å troppe opp sammen 20.000 andre for å se en 3.divisjonskamp. MEN lufta går nok litt ut av det når det skjer år etter år....

Jeg har mer troen på det gamle Bates-Out-banner-knepet! Jeg tror 20.000 fans utenfor Elland Road som ønsker Bates hode på et fat, gjør susen. Gjentatte og unisone angrep på styringen mot avgrunnen! Før og etter kamp!  :) Kanskje kan det mobiliseres opp imot 50.000 utenfor Wembley når vi taper nok en PO-finale. La "Formann-Mao-eh-Bates" få vite at vi bryr oss, at vi elsker klubben, at vi vil blø for drakta og at vi aldri svikter!

Dette har funket før og det vil føre til Bates sin undergang, hvis det er det vi vil!  ::)
Høres vældi fornufti og rett ting å gjøre :)
Akkurat for øyeblikke føle æ ikke nåkka hat ovenfor Bates..Synns avåtil litt synn på gamlingen, men det kan jo endre sæ med tid å stunder..

Blir allti å elske å støtte klubben Leeds..Men vill, håpe og ønske at klubben kåmmer sæ opp i det gode sællskap så fort som muli for det e dær dæm HØRE HJÆMME, uansett om folk sir dæm e rævva pr.dags dato så e det i PL vi/dæm høre hjæmme..

Positivitetn min e til bake..Må bare guttan ta sæ sjøl å kværandre i nakken å rødde alle lag av ban ræstn av sesongen :)

Fikk forrestn den nye Leeds draktn i dag..Steike sill den e fin, og go å ha på :)

MOT!!!
The Mighty Whites

Jon R

Eeehh. Skal vi sparke Bates? True han ut døra? Hvordan gjør vi det?  Hva sitter vi igjen med da? ::)
Jon R.

berlin

Quote from: Jon R on February 19, 2009, 17:42:05
Eeehh. Skal vi sparke Bates? True han ut døra? Hvordan gjør vi det?  Hva sitter vi igjen med da? ::)

Tupper han i baken utstyrt med et par Dr. Martens med metallforsterkning, vel?

...og så ønsker jeg meg Gerald Krasner tilbake, han så sympatisk og sunn ut.

...eller han derre Milan Kundera i reveklubben, sympatisk han også.

....eller kanskje Don King, er det ikke det han bokse-promotor'n heter, han har vel guts.

Promotion 2010

Quote from: berlin on February 19, 2009, 17:47:19
Quote from: Jon R on February 19, 2009, 17:42:05

Tupper han i baken utstyrt med et par Dr. Martens med metallforsterkning, vel?

...og så ønsker jeg meg Gerald Krasner tilbake, han så sympatisk og sunn ut.

...eller han derre Milan Kundera i reveklubben, sympatisk han også.

....eller kanskje Don King, er det ikke det han bokse-promotor'n heter, han har vel guts.

Jeg ville gått for noe nytt. En dame kanskje. Som i Birmingham og Norwich. De fikk jo enorm suksess med damer ved eller ved siden av roret.
Jeg husker, med skrekkblandede grøsninger, styremedlem og hovedaksjeeier i Norwich, Deila Smith, som sto midt på Carrow Road og brølte oppmuntrende ord til fansen. Kjeftet på de som ikke var der og prøvde forgjeves å få med seg resten.
http://www.youtube.com/watch?v=Z_8JLkwzpd0

For ikke å snakke om Karren Brady som er managing director i Birmingham. Humor fra talerstolen:  ::)
http://www.youtube.com/watch?v=FvI4hgChdp8

...og fansen elsker henne:
http://www.youtube.com/watch?v=lnljWuAoTlQ&feature=related

Tranmere har Lorraine Rogers som er den eneste "female club chairman" blant alle 92 ligaklubbene!
http://forums.icnorthwest.co.uk/viewtopic.php?t=1408

Hun også: ELSKET!  ;D

Glemte nesten Denise Watts (Chairman Exeter)
Denise Watts was elected to the Trust Board of Society in 2004 in and is now the chairman of both the Supporters' Trust and Exeter City Football Club.  Denise continues to represent the Trust on the Club's Board of Directors and undertakes a wide variety of duties for both Exeter City FC and the Trust.  To contact Denise Watts please CLICK HERE.

Jepp, spark Bates bak og ansett.................Suzanne (fruen)!  ;D

(Mye reserch og funn som er totalt uinteressante. Det skal jeg ha!  ;) )

Min første Leeds-kamp:

berlin

ja du promo, du promo. Jeg skal gjøre det til en vane å "trekke opp deg"  ;), man har ikke mer morro enn.......å holde med Leeds.

Promotion 2010

Quote from: berlin on February 19, 2009, 19:09:55
ja du promo, du promo. Jeg skal gjøre det til en vane å "trekke opp deg"  ;), man har ikke mer morro enn.......å holde med Leeds.

;D
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Gir meg ikke:

QuoteAgreed. Like the op who's name sums it up and the suggestion of a Bates out protest all the second half. Bates may be at fault for a lot of things, but believe me, he doesn't make the gutless, spineless modern day pro footballers we have in our ranks at the moment. As everyone knows, on paper we have a great squad. Unfortunatley Leeds play on grass, in front of large passionate crowds and don't play on paper.
I'll get behind the team to the end however.

WACCOE
Min første Leeds-kamp: