Skrevet av Emne: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2  (Lest 94252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lufc86

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #30 på: Februar 26, 2009, 18:29:19 »
Bør Howson få fornya tillit etter kampen mot Cheltenham?
Kven bør vike for Becks?

Casper
Douglas - Rui - Naylor - Parker
Howson - Kilkenny - Delph - Robbo
Snoddy - Becks

Det laget dær ser fornufti ut :)
Ã…sså kan Grella komme inn i 2.omgang for Snoddy eller Becks..

MOT!!!

Tror jeg vil ha Becchio og Becks på topp, med Robbo og Snoddy på hver sin kamp. Delph og Howson sentralt. Howson er klart best sentralt. Det er en uting å spille med sentrale midtbanespillere på vingene. Bruk spillerne der de er best!

auren

Det som æ tængte på e/va på neste kamp dær Becchio e suspendert pga gult kort :)
Så derfor vil æ gjærne se Grella..
Men klart når ingen e skada eller e suspendert så e jo Becchio/Beckford klare førstevalg på spissplassan ;D
På midten så syns æ vi skal spille med: Snoddy (høyre) - Delph og Howson (sentralt) - Robbo (venste), eller så kan man Robbo og Snoddy skifte sia :)
Kilkenny gjorde en god kamp da han kom innpå mot Cheltenham så han kan e jo en sterkere kandidat til benken enn B.Johnson for øyeblikke :)
Trundle dærimot kan vi sende tilbake til Bristol.. Han har ikke gjort det bra i Leeds trøya.. Så sånn æ ser det så har vi ikke bruk for han..
Ser fram til kampen mot Scunthorpe.....måtte vi få en seier å ei hærlig helg :)


Eg meinar at Howson og Delph sentralt i lag blir for puslete. Her manglar det hovudstyrke, duellstyrke, taklingstyrke og "naturleg" defansivt fiber. Douglas er etter mi meining den beste spelaren til å enten fylla Howson eller Delph. Då begge desse er i all hovudsak sentrale spelarar.

Howson har sin styrke i utholdenhet, smarte og gode offansive løp og ein god eigenskap til å skaffe seg nødvendig rom mellom midtbana og forsvaret til motsatt lag.
Delph har sine klare styrkar i teknikk, hurtighet og auge for spelet. (Vil og påstå at han er eit betre alternativ på ein mogleg kantposisjon framføre Howson)

Andre kandidatar som er nære ein plass sentralt på laget er jo Kilkenny, Johnson og Prutton. Spelarar som ville heva dei fleste lag i denne ligaen. Eit luksusproblem for oss. Har sansen for Prutton, men har fått nok av mogleghetar til å visa seg fram, og har desverre ikkje fungert i tospann med verken Douglas eller Howson. Har ikkje fått prøvd seg saman med Delph etter kva eg hugsar. Kilkenny derimot gjorde ein veldig god figur i kampen mot Cheltenham, då sat eg på Elland Road og kan dermed seia at eg har sett han i action i seinare tid. Johnson har vel fått veldig lite sjansar sentralt på eit Leeds lag i viktige kampar, og kan derfor ikkje få tilbakemeldingar. Han har dog gjort gode kampar og scora mange mål for ligarival Brighton, og det i år. Hughesey kjem langt bak i rekkja til å bli vurdert som sentral midtbanemann.

Eit lag utan skadar og suspansjonar vil etter mi meining per dags dato sjå slek ut:

casper
frazer, rui, naylor, parker
Robbo, Douglas, Delph, Snoddy
Beckford, Becchio

MOT
@m_sortland på twitter

Klausen


testo

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #32 på: Februar 26, 2009, 19:18:42 »
På papiret er han ikke mye til bekymring..( 1 goal og 3 gule denne sesongen)
http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=19157
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #33 på: Februar 26, 2009, 21:10:39 »
Bør Howson få fornya tillit etter kampen mot Cheltenham?
Kven bør vike for Becks?

Casper
Douglas - Rui - Naylor - Parker
Howson - Kilkenny - Delph - Robbo
Snoddy - Becks

Det laget dær ser fornufti ut :)
Ã…sså kan Grella komme inn i 2.omgang for Snoddy eller Becks..

MOT!!!

Tror jeg vil ha Becchio og Becks på topp, med Robbo og Snoddy på hver sin kamp. Delph og Howson sentralt. Howson er klart best sentralt. Det er en uting å spille med sentrale midtbanespillere på vingene. Bruk spillerne der de er best!

auren

Det som æ tængte på e/va på neste kamp dær Becchio e suspendert pga gult kort :)
Så derfor vil æ gjærne se Grella..
Men klart når ingen e skada eller e suspendert så e jo Becchio/Beckford klare førstevalg på spissplassan ;D
På midten så syns æ vi skal spille med: Snoddy (høyre) - Delph og Howson (sentralt) - Robbo (venste), eller så kan man Robbo og Snoddy skifte sia :)
Kilkenny gjorde en god kamp da han kom innpå mot Cheltenham så han kan e jo en sterkere kandidat til benken enn B.Johnson for øyeblikke :)
Trundle dærimot kan vi sende tilbake til Bristol.. Han har ikke gjort det bra i Leeds trøya.. Så sånn æ ser det så har vi ikke bruk for han..
Ser fram til kampen mot Scunthorpe.....måtte vi få en seier å ei hærlig helg :)


Eg meinar at Howson og Delph sentralt i lag blir for puslete. Her manglar det hovudstyrke, duellstyrke, taklingstyrke og "naturleg" defansivt fiber. Douglas er etter mi meining den beste spelaren til å enten fylla Howson eller Delph. Då begge desse er i all hovudsak sentrale spelarar.

Howson har sin styrke i utholdenhet, smarte og gode offansive løp og ein god eigenskap til å skaffe seg nødvendig rom mellom midtbana og forsvaret til motsatt lag.
Delph har sine klare styrkar i teknikk, hurtighet og auge for spelet. (Vil og påstå at han er eit betre alternativ på ein mogleg kantposisjon framføre Howson)

Andre kandidatar som er nære ein plass sentralt på laget er jo Kilkenny, Johnson og Prutton. Spelarar som ville heva dei fleste lag i denne ligaen. Eit luksusproblem for oss. Har sansen for Prutton, men har fått nok av mogleghetar til å visa seg fram, og har desverre ikkje fungert i tospann med verken Douglas eller Howson. Har ikkje fått prøvd seg saman med Delph etter kva eg hugsar. Kilkenny derimot gjorde ein veldig god figur i kampen mot Cheltenham, då sat eg på Elland Road og kan dermed seia at eg har sett han i action i seinare tid. Johnson har vel fått veldig lite sjansar sentralt på eit Leeds lag i viktige kampar, og kan derfor ikkje få tilbakemeldingar. Han har dog gjort gode kampar og scora mange mål for ligarival Brighton, og det i år. Hughesey kjem langt bak i rekkja til å bli vurdert som sentral midtbanemann.

Eit lag utan skadar og suspansjonar vil etter mi meining per dags dato sjå slek ut:

casper
frazer, rui, naylor, parker
Robbo, Douglas, Delph, Snoddy
Beckford, Becchio

MOT

Kampen mot Millwall så såg man at Delph klare å time taklingen sine klokt. Som ungdoms-spiller så va han forsvarer så han har nåkk sine defansive kvaliteta åsså..

Æ ønske gjærne å se Delp og Howson i tospann..Trur det kan bli en hit..Men sælfølgeli så har vi jo Douglas og Kilkenny som kan gjøre en kanon jobb :)

Trur æ lar Simon Grayson ta sæ av spiller uttake ;D
The Mighty Whites

lufc86

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #34 på: Februar 26, 2009, 22:43:34 »
Noken som har sett høgdepunkta frå reservekampen mot Grimsby?
Grella ser jo ut som ei superstjerna på dette nivået, no spørs det og korleis lag Grimsby stilte med, men uansett. Grella visste at han innehar stor fart, god teknikk, god fotballforståelse og styrke. Scora to nye mål og har med det 5 mål på to kampar for reservane. Elles fekk Prutton og alle andre på laget mykje skryt etter kampen.

Høgdepunkta ser du under matchday programme på LUTV. Verdt en kikk.

No vil eg at Grella startar på topp med Beckford.
@m_sortland på twitter

kjelvi

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #35 på: Februar 26, 2009, 23:54:41 »
Leeds v Scunthorpe officials

Mr Iain Williamson will be the man in charge of Saturday`s crucial League One clash between Leeds United and Scunthorpe United at Elland Road
Mr Williamson so far this season has refereed 23 games; in those 23 games that he`s refereed he`s shown 105 yellow cards and 5 reds.
Last season he refereed 19 games showing 70 yellow cards and 5 reds.
The last time he was in charge of a Leeds United game was in the 2006/07 season when they lost 1-0 at Coventry City, in that game he booked five players.
The time before that was in the 2005/06 season when Leeds made the comeback of the season after trailing 3-0 at Southampton they came back to win 4-3, in that game he booked four players.
He`s only actually ever refereed Leeds United three times, on the other occasion they won 1-0 at Stoke City in the 2004/05 season.
The last time he was in charge of a Scunthorpe United game was last season when they lost 2-1 at home against Ipswich Town, in that game he booked three players and sent off one player from each side.

Referee: Mr I. G Williamson (Berkshire)
Assistants: D.S Bond & D.J Roberts
Fourth official: K.W Haycock

TK20

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #36 på: Februar 26, 2009, 23:55:59 »
Noken som har sett høgdepunkta frå reservekampen mot Grimsby?
Grella ser jo ut som ei superstjerna på dette nivået, no spørs det og korleis lag Grimsby stilte med, men uansett. Grella visste at han innehar stor fart, god teknikk, god fotballforståelse og styrke. Scora to nye mål og har med det 5 mål på to kampar for reservane. Elles fekk Prutton og alle andre på laget mykje skryt etter kampen.

Høgdepunkta ser du under matchday programme på LUTV. Verdt en kikk.

No vil eg at Grella startar på topp med Beckford.

Det var jo lekestue av Grella da. Helt åpenbart for god for dét nivået hvertfall, og syns han bør vurderes sterkt i de kommende kampene. Selvom midstopperne kanskje var treigere enn Laurent Blanc, viste han syk pace i tillegg til fine finter. Håper ikke det kun var et blaff.

Og tredjemålet? Shiiiiiiiiiiiiiiit.

lufc86

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #37 på: Februar 26, 2009, 23:59:45 »
Noken som har sett høgdepunkta frå reservekampen mot Grimsby?
Grella ser jo ut som ei superstjerna på dette nivået, no spørs det og korleis lag Grimsby stilte med, men uansett. Grella visste at han innehar stor fart, god teknikk, god fotballforståelse og styrke. Scora to nye mål og har med det 5 mål på to kampar for reservane. Elles fekk Prutton og alle andre på laget mykje skryt etter kampen.

Høgdepunkta ser du under matchday programme på LUTV. Verdt en kikk.

No vil eg at Grella startar på topp med Beckford.


Det var jo lekestue av Grella da. Helt åpenbart for god for dét nivået hvertfall, og syns han bør vurderes sterkt i de kommende kampene. Selvom midstopperne kanskje var treigere enn Laurent Blanc, viste han syk pace i tillegg til fine finter. Håper ikke det kun var et blaff.

Og tredjemålet? Shiiiiiiiiiiiiiiit.

Rett og slett imponerande. Prutton såg ut til ha ein veldig god kamp. Fin assist på 3 målet:)
@m_sortland på twitter

pedro

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #38 på: Februar 27, 2009, 10:37:42 »
Nå begynner det allerede å krible i magen, ny kamp nye muligheter, Beckford tilbake, Grella (forhåpentligvis i startelveren) og nye viktige 3p skal deles ut. Alltid like spennende å følge klubben i våre hjerter ''The one and only Leeds United''. Denne skal vi vinne!!!!! MOT!!!!
Leedsomaniac

RuneSve

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #39 på: Februar 27, 2009, 11:43:46 »
Er hypp på å se Grella prøve hvertfall rundt èn omgang på topp med Beckford i morra, kanskje til og med fra start.
 

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #40 på: Februar 27, 2009, 14:27:29 »
Håper ikke rui spiller imorgen, han gjør jo tabber hver kamp :)

J-R

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #41 på: Februar 27, 2009, 15:47:56 »
Alternativene er vel grella eller Trundle på topp sammen med Becks. Ã… da ville jeg definitivt ha satset på Grella, han har scoret 5 på 2 kamper for reservene å fortjener en mulighet fra start. Trundle har skuffet mer og mer for hver kamp han har spillt å bør sendes tilbake etter endt låne periode...   Tror Becks og Grella kan bli en bra kombinasjon på topp ;)

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #42 på: Februar 27, 2009, 16:46:49 »
Alternativene er vel grella eller Trundle på topp sammen med Becks. Ã… da ville jeg definitivt ha satset på Grella, han har scoret 5 på 2 kamper for reservene å fortjener en mulighet fra start. Trundle har skuffet mer og mer for hver kamp han har spillt å bør sendes tilbake etter endt låne periode...   Tror Becks og Grella kan bli en bra kombinasjon på topp ;)

Håper vel på Grella, Trundle greier jo ikke å løpe ;D

Ferre

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #43 på: Februar 27, 2009, 17:25:20 »
Hvis ikke Grayson får hentet en høyreback til i morgen, tror jeg på dette laget:

Casper
Douglas - Rui - Naylor - Parker
Robinson - Howson - Kilkenny - Delph
Beckford - Snodgrass

Benk: Lucas, Michalik, Grella, Prutton, Johnson.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #44 på: Februar 27, 2009, 21:30:26 »

Tom S

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #45 på: Februar 27, 2009, 21:31:49 »
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #46 på: Februar 27, 2009, 21:33:28 »
Come on Leeds ;D

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #47 på: Februar 27, 2009, 21:41:30 »
Leeds går for topp 2. http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/newsfront.aspx?sectionid=51 ;D

YES, why not!
Come On Leeds !!


Selvfølgelig...og jeg er OVERBEVIST om at vi klarer nettopp det - det er fortsatt ca. 1/3 igjen av sesongen, og de lagene som klarer å mobilisere vil klatre...hallo, for pokker: Vi er Super-Leeds!!!

MOT
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #48 på: Februar 27, 2009, 21:45:01 »
Leeds går for topp 2. http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/newsfront.aspx?sectionid=51 ;D

YES, why not!
Come On Leeds !!


Selvfølgelig...og jeg er OVERBEVIST om at vi klarer nettopp det - det er fortsatt ca. 1/3 igjen av sesongen, og de lagene som klarer å mobilisere vil klatre...hallo, for pokker: Vi er Super-Leeds!!!

MOT
MOT

Det er nettopp det vi er. SUPER LEEDS ;D

p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #49 på: Februar 27, 2009, 21:47:57 »
Nå må vi vel ikke ta helt av fordi vi har banket Cheltenham, men håper at Beckford nå holder seg på banen, finner formen og putter som bare %&&&%¤%%& , da vinner vi resten av kampene og livet ser endelig litt lysere ut. Tips 3-1 i morgen. Besckford putter alle 3.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #50 på: Februar 27, 2009, 21:52:53 »
Nå må vi vel ikke ta helt av fordi vi har banket Cheltenham, men håper at Beckford nå holder seg på banen, finner formen og putter som bare %&&&%¤%%& , da vinner vi resten av kampene og livet ser endelig litt lysere ut. Tips 3-1 i morgen. Besckford putter alle 3.

Det er bra vi ikke tar av ??? ;D

jacob burns

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #51 på: Februar 27, 2009, 22:11:44 »
Selvfølgelig går vi for topp 2.....men boys...det er fortsatt forskjell på teori og praksis.Ikke helt utenkelig at vi tar 3 poeng på de to kampene.Hvilken vi vinner er uvisst.
Synes dere jeg er realist no,eller pessimist? Lett blanding vil jeg si.de har jo pratet om "runs" hele sesongen,men hvor er de? we`ll see :P

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #52 på: Februar 27, 2009, 22:15:44 »
Har trua på 2 plass, Gleder meg til imorgen ;)

DaGa

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #53 på: Februar 28, 2009, 00:41:12 »
Håper faktisk at Howson spiller på topp sammen med Beckford i morgen. Han var vel spiss på ungdomslaget og er mye bedre offensivt enn defensivt. Beckford og Howson vil utfylle hverandre ganske godt også.

Howson, sammen med Delph/Kilkenny på sentral midtbane blir nok litt for lett når vi møter de beste lagene i denne divisjonen dessverre.
We all LOVE LEEDS!

lojosang

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #54 på: Februar 28, 2009, 03:49:47 »
DaGa, du er gaga. Sprø som en hel kartong med kapteinkjeks! Howson som spiss? Og Lucas som høyre back da kanskje? Og Trundle inn i midtforsvaret. ;D
- Leif Olav

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #55 på: Februar 28, 2009, 10:07:16 »
hei hopp..
må en tur til modern under kampen og tviler på at jeg kommer meg hjem i rett tid. hadde blit uendelig glad om en av dere kunne sendt meg en oppdatering av mål underveis på 47613735.

på forhånd tusen takk... ;)

MOT ccc hehe...
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #56 på: Februar 28, 2009, 11:36:39 »
Nok ein nervepirrande kamp står for tur. Siger=smakar opprykk, tap=tidanes verste Leeds-lag.
Eg er spent på korleis Grayson komponerer forsvarsrekka og kven som spelar spiss saman med Becks.

Tippar på dette laget:
Ankergren
Prutton - Marques - Naylor - Parker
Snodgrass - Howson - Delph - Robinson
Grella - Becks

B_Ød

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #57 på: Februar 28, 2009, 11:46:51 »
muligens slightly "off topic"..men er det noen som vet om disse "vanlige" seriekampene streames noen plass slik at det går an og se dem? Vet at Oldham kampen kan sees på nett, men hva med feks kampen idag ? 
Ups & Ups!!

Sleivind

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #58 på: Februar 28, 2009, 12:01:34 »
muligens slightly "off topic"..men er det noen som vet om disse "vanlige" seriekampene streames noen plass slik at det går an og se dem? Vet at Oldham kampen kan sees på nett, men hva med feks kampen idag ? 

Nei, det er kun de som er satt opp som tv-kamper som blir streamet. Det er med andre ord ytterst få i league 1.

Trond90

Sv: KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2
« Svar #59 på: Februar 28, 2009, 12:13:19 »
3 poeng hadde vært nyyyyYdeligt i dag :) MOT

Håper på
             Casper

Douglas Naylor Marques Parker

Snoddy Howson Delph Robbo

        Beckford Grella
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!