Er LUSCOS forumet kun for Leeds supportere eller for alle som vil?

Started by fjellhaugen, March 09, 2009, 09:29:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ønsker vi andre lags supportere inne på vårt forum?

Ja
Ja, men bare på off topic
Nei, det blir for drøyt med andre folks meninger
Nei, dette er et Leeds forum. Av og for Leeds
Kan vi ikke sende link med siden til norsk supporter allianse? :)

Jon R

Quote from: fjellhaugen on March 13, 2009, 17:42:57
Etter 5 dager stenger jeg nå avstemnigen her inne, en avstemning som ironisk nok ble avsluttet med innlegg fra en Tranmere supporter...

Folk som har skrevet innlegg har stort sett sagt de synes det er greit med supportere fra andre lag her inne så lenge de "holder seg i skinnet". Litt rart egentlig med tanke på resultatet av avstemningen ???

Morsomt i allefall å se hva andre mente om en sak jeg har tenkt litt på i det siste.
Hvorpå jeg må si at jeg stemte nei, da jeg liker å diskutere Leeds med Leeds supportere og derfor går inn hit. Ønsker jeg å snakke fotball generelt går jeg på andre forum....evt, pub

Og Roger; når du har funnet ut meningen med livet og vendt deg om. Da skal jeg være første mann til å gi deg en virituell klem ;D ;D

Hmmmm. Undrer meg...

Innebærer andre supporteres tilstedeværelse på OEF, at du ikke lenger kan diskutere Leeds med Leeds supportere? Formidles det her taushetsbelagt og sensitiv informasjon ( om formasjon, spillemønster, lagoppstilling etc..) , som for all del ikke må falle i gale hender?  ::)

Forholder det seg slik at man MÃ... diskutere med alle som skriver innlegg på OEF? Får vi ikke da altfor mye å gjøre? Hvordan skal vi så få tid til å leke med barna og hjelpe dem med leksene?  ???

Må vi kreve en slag plettfri Leeds vandel attest før man  får lov til å poste innlegg the peacock web? Må man først skrive en Leeds CV og skrive en begrunnet søknad til moderatorene  ???

Når det snart blir allment kjent at "alle som vil" kan skrive innlegg på OEF: Hvordan skal vi demme opp for flodbølgen av innlegg fra Gud og Hvermansen som ikke holder med Leeds United?  ???

* løper over på moddisforumet for å advare Asbjørn og sikre at han forstår alvoret i situasjonen*

;D
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on March 14, 2009, 13:44:09
Etter 5 dager stenger jeg nå avstemnigen her inne, en avstemning som ironisk nok ble avsluttet med innlegg fra en Tranmere supporter...

Folk som har skrevet innlegg har stort sett sagt de synes det er greit med supportere fra andre lag her inne så lenge de "holder seg i skinnet". Litt rart egentlig med tanke på resultatet av avstemningen ???

Morsomt i allefall å se hva andre mente om en sak jeg har tenkt litt på i det siste.
Hvorpå jeg må si at jeg stemte nei, da jeg liker å diskutere Leeds med Leeds supportere og derfor går inn hit. Ønsker jeg å snakke fotball generelt går jeg på andre forum....evt, pub

Og Roger; når du har funnet ut meningen med livet og vendt deg om. Da skal jeg være første mann til å gi deg en virituell klem ;D ;D

Hmmmm. Undrer meg...

Innebærer andre supporteres tilstedeværelse på OEF, at du ikke lenger kan diskutere Leeds med Leeds supportere? Formidles det her taushetsbelagt og sensitiv informasjon ( om formasjon, spillemønster, lagoppstilling etc..) , som for all del ikke må falle i gale hender?  ::)

Forholder det seg slik at man MÃ... diskutere med alle som skriver innlegg på OEF? Får vi ikke da altfor mye å gjøre? Hvordan skal vi så få tid til å leke med barna og hjelpe dem med leksene?  ???

Må vi kreve en slag plettfri Leeds vandel attest før man  får lov til å poste innlegg the peacock web? Må man først skrive en Leeds CV og skrive en begrunnet søknad til moderatorene  ???

Når det snart blir allment kjent at "alle som vil" kan skrive innlegg på OEF: Hvordan skal vi demme opp for flodbølgen av innlegg fra Gud og Hvermansen som ikke holder med Leeds United?  ???

* løper over på moddisforumet for å advare Asbjørn og sikre at han forstår alvoret i situasjonen*

;D

Ja-ja... Vi har nå stemt nå da. Som i Ligaen i 2007. Og skal du drøfte noe med de andre moderatorene, så får dere bare se til å bestemme dere for hvordan "pakket"  ;) skal utestenges!

;D

Apropos avstemminger. Tranmeres styreformann har innrømmet at han stemte for at Leeds skulle straffes poengmessig i 2007 slik at de selv kunne øke bilettinntektene......altså ikke fordi Leeds United fortjente det, men for at Tranmere Rovers skulle tjene det!

:o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on March 14, 2009, 14:15:24

Ja-ja... Vi har nå stemt nå da. Som i Ligaen i 2007. Og skal du drøfte noe med de andre moderatorene, så får dere bare se til å bestemme dere for hvordan "pakket"  ;) skal utestenges!

Hei, Knut! Sjå det er dag!
Ikkje klag under kvite skyer!
Høyr bekken sitt spel i steinar og lyng.
Høyr som han syng for dei som lyer!

Så lyft ditt hovud, raske gut!
Min kjære Knut, sjå sola ho skin på alt der ute!
Min kjære ven, du er eit fe:
Kva hjelp er det å sitte på kammerset å tute?

Ikkje klag under mørke skyer!
Høyr bekken sitt spel i steinar og lyng,
høyr som han syng for dei som lyer!

Og ingen veit og ingen vil få kjenne til
kva lagnad du luntar mot på jorda.
Og Per fekk lite. Pål fekk alt. Men halvt om halvt
så drog dei vel jamt dei same spora?

http://home.online.no/~bjni/ballade.htm

;D

Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on March 14, 2009, 14:27:18
Quote from: Promotion 2010 on March 14, 2009, 14:15:24

Ikkje klag under kvite skyer!
Høyr bekken sitt spel i steinar og lyng.
Høyr som han syng for dei som lyer!

Så lyft ditt hovud, raske gut!
Min kjære Knut, sjå sola ho skin på alt der ute!
Min kjære ven, du er eit fe:
Kva hjelp er det å sitte på kammerset å tute?

Ikkje klag under mørke skyer!
Høyr bekken sitt spel i steinar og lyng,
høyr som han syng for dei som lyer!

Og ingen veit og ingen vil få kjenne til
kva lagnad du luntar mot på jorda.
Og Per fekk lite. Pål fekk alt. Men halvt om halvt
så drog dei vel jamt dei same spora?

http://home.online.no/~bjni/ballade.htm

;D

Så du vil at jeg bare skal sitte her i blomsterengen min og glede meg til vi banker Swindon idag....?

OK, da!  ;)
Min første Leeds-kamp:

fjellhaugen

Hmmmm. Undrer meg...

;D

Du jon;

Jeg beklager STERKT at jeg startet en avstemning om noe som tydelig har opptatt mange her inne på forumet i det siste. (og desverre vippet i din disfavør)

Skriver jeg at jeg ikke kan eller at jeg ikke liker?
Skriver jeg at jeg heller går på generelle forum hvis jeg vil diskutere med andre? Ja, og det er min mening og ikke din.

Hva CV`en din angår så ser man vel relativt fort hvem som er leeds supporter og ikke?
(eks ; jaja, det går nok mot tap på leeds i dag, i og med at de møter oss. Heia MK dons!!!)

Det jeg undrer meg over Jon er at du som moderator går i forsvar for at du blir redd du skal få for  mye å gjøre på forum, og ikke hva de som bruker forumet ønsker.
Kos deg med møtet med Asbjørn.

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Quote from: fjellhaugen on March 14, 2009, 18:49:17

Hmmmm. Undrer meg...

;D

Du jon;

Jeg beklager STERKT at jeg startet en avstemning om noe som tydelig har opptatt mange her inne på forumet i det siste. (og desverre vippet i din disfavør)

Skriver jeg at jeg ikke kan eller at jeg ikke liker?
Skriver jeg at jeg heller går på generelle forum hvis jeg vil diskutere med andre? Ja, og det er min mening og ikke din.

Hva CV`en din angår så ser man vel relativt fort hvem som er leeds supporter og ikke?
(eks ; jaja, det går nok mot tap på leeds i dag, i og med at de møter oss. Heia MK dons!!!)

Det jeg undrer meg over Jon er at du som moderator går i forsvar for at du blir redd du skal få for  mye å gjøre på forum, og ikke hva de som bruker forumet ønsker.
Kos deg med møtet med Asbjørn.

Ettersom du selv har ironisert en hel del i denne utmerkede tråden du har opprettet, tillot jeg meg å ironisere litt over konklusjonene i denne tråden, fjellhaugen. Det hele var ment som litt godlynt erting av dere som ønsker å stenge "uvedkommende" ute av Leeds forumet. Derav de overdrevene spissformuleringene og gliset til slutt. Når et gjelder selve avstemningen viser tallene at kun et mindretall ønsker å stenge andre lag supportere ute av Leeds forumet. Det er jeg faktisk glad for.  ;)
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on March 14, 2009, 19:42:19
Når et gjelder selve avstemningen viser tallene at kun et mindretall ønsker å stenge andre lag supportere ute av Leeds forumet. Det er jeg faktisk glad for.  ;)

Mindretall? Hvordan får du til det da?

Nesten 50% vil ha dem vekk og 25% synes de er OK på Off-topic...

Henger ikke helt med jeg...

Ikke at det er viktig, men det du påstår er vel faktisk feil..............................

Min første Leeds-kamp:

fjellhaugen

jeg er vist flinkere/dårligere (stryk det som ikke passer) enn det jeg trodde på ironi, for jeg kan ikke helt se hvor jeg har vært ironisk, men men.

skal ikke dvele så forferdelig mye lengre med denne saken, vil bare henge meg på promotion2010`s innlegg.
vil du ha høyere antall stemmer er det lite jeg kan gjøre med det, men %vis taler det vel for seg selv?

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on March 14, 2009, 19:52:31
Quote from: Jon R on March 14, 2009, 19:42:19
Når et gjelder selve avstemningen viser tallene at kun et mindretall ønsker å stenge andre lag supportere ute av Leeds forumet. Det er jeg faktisk glad for.  ;)

Mindretall? Hvordan får du til det da?

Nesten 50% vil ha dem vekk og 25% synes de er OK på Off-topic...

Henger ikke helt med jeg...

Ikke at det er viktig, men det du påstår er vel faktisk feil..............................

Lek med tall, promo.  :)

Problemstilling: Hvor mange ønsker å stenge andre lags supportere ute fra LUSCOS forumet?

Svar: 48,6 %, altså under halvparten av den totale medlemmsmassen som stemte svarte "Nei, dette er et Leeds forum. Av og for Leeds."

Det innebærer altså at de øvrige som stemte ( 51,4 %) ikke ytret ønske om å stenge andre lags supportere ute fra LUSCOS forumet.

Så er det jo enkelte nyanser ved disse tallene som man kan diskutere.  ::)
Jon R.

Another_Roger

Forstår jo at eg som Tranmere fan ligger svett an no som vi puster Leeds i ryggen. Vi er jo berre en liten seier på Elland Road i fra å passere Leeds på tabellen. No gjenstår de å sjå om det skjer. For å vere ærlig så tviler eg vel på at vi slår Leeds på bortebane. Vi må nok håpe på at Beckford tilter sånn som han pleier å gjere, og får rødt kort. Då har vi en liten sjanse! :)

Elles må eg gratulere Leeds med meget god form. Det går nok vegen for dei kvite!

Erik_

Quote from: Another_Roger on March 15, 2009, 03:38:11
Forstår jo at eg som Tranmere fan ligger svett an no som vi puster Leeds i ryggen. Vi er jo berre en liten seier på Elland Road i fra å passere Leeds på tabellen. No gjenstår de å sjå om det skjer. For å vere ærlig så tviler eg vel på at vi slår Leeds på bortebane. Vi må nok håpe på at Beckford tilter sånn som han pleier å gjere, og får rødt kort. Då har vi en liten sjanse! :)

Elles må eg gratulere Leeds med meget god form. Det går nok vegen for dei kvite!
Så lenge dommeren er Tranmere-supporter så har du lite å bekymre deg for... ;)

Another_Roger

Quote from: Enrique on March 15, 2009, 03:44:17
Quote from: Another_Roger on March 15, 2009, 03:38:11

Så lenge dommeren er Tranmere-supporter så har du lite å bekymre deg for... ;)

Har aldri opplevd å ha en dommer på vår side. Det ville vere en forfriskende forandring :)