Salg på Leedsdrakter!

Started by auren, March 10, 2009, 16:41:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Quote from: berlin on March 24, 2009, 18:49:57
Draktene koster £ 15, har de gjort det lenge?

Bortett fra "Ikke Leeds" drakten, som koster £ 40. Det er samtidg den jeg har lyst på  :-[,
fint samlingsobjekt. Undrer på hvorfor ikke den er satt ned?  ???
Kan det være fordi "alle" tenker sånn som meg, he he.  ;D

Til dere som har kjøpt den gule bortedrakten, er den ordentlig gul eller litt "blass" gul?

Kul og GUUUUUUL :D

berlin

Quote from: Rudi G. on March 24, 2009, 18:55:07

Bortett fra "Ikke Leeds" drakten, som koster £ 40. Det er samtidg den jeg har lyst på  :-[,

Til dere som har kjøpt den gule bortedrakten, er den ordentlig gul eller litt "blass" gul?

alright, mate!

Selv om jeg er HVIT, kan jeg bli både GUL og BLÃ... hvis jeg lar meg inspirere av "Fight Club".

Går derfor for alle 3 draktene.  8)

Rudi G.

Quote from: berlin on March 24, 2009, 19:00:00
Quote from: Rudi G. on March 24, 2009, 18:55:07

alright, mate!

Selv om jeg er HVIT, kan jeg bli både GUL og BLÃ... hvis jeg lar meg inspirere av "Fight Club".

Går derfor for alle 3 draktene8)

Nå snakker vi :D

janove

Den stripa drakta skal vaere 3. drakt neste sesong og prisen vil ikke bli redusert.
Neste sesong blir det ny hjemme- (hvit) og bortedrakt (gul). Det blir samme draktleverandoer og samme sponsor.

berlin

Takk for informasjon, janove!

Be well!

Lars Ove

berlin

Er det noen som har erfaring med størrelsen på draktoverdel for barn/juniorer.

Har gutter ( 12 og 6 ) og jente ( 9 ).

størrelsene er SJ, MJ, LJ XLJ.

Blir det SJ for 6 år, MJ for 9 år og LJ for 12 år, mon tro?

Takknemlig for respons.  :)

PS! Har selvfølgelig et billass med Leeds-drakter til barna, men før har ofte størrelsen gått på alder.

Rudi G.

Quote from: berlin on March 25, 2009, 11:30:10

PS! Har selvfølgelig et billass med Leeds-drakter til barna, men før har ofte størrelsen gått på alder.

Hei berlin :) Kjøpte LJ til guttene. De er 8 og 9 år og er ca 135cm. Draktene var litt store men det går helt greit. Draktene er merket EUR XS og GB LJ. Lykke til ;)

berlin

Quote from: Rudi G. on March 25, 2009, 11:38:33
Quote from: berlin on March 25, 2009, 11:30:10

Hei berlin :) Kjøpte LJ til guttene. De er 8 og 9 år og er ca 135cm. Draktene var litt store men det går helt greit. Draktene er merket EUR XS og GB LJ. Lykke til ;)

Takk så mye, Rudi!  :) Det blir nok en MJ på jenta (9), hun er litt under snittet for alderen, og minstmann,
mens storingen får LJ. Blir gule drakter, har mest hvite drakter for barna. (Selv har jeg alt mulig, inlkudert keeperdrakt i oransje).

ragnar

Er disse draktene generellt store i str eller trange som kappa draktene?

Når en vanligvis bruker L, kan det trygt brukes L i disse draktene og?
*In El Loco we trust!*

Rudi G.

Quote from: ragnar on March 25, 2009, 15:18:05

"Ingenting" er så trangt som Kappa :D

Gå for L du! :)

Budda

Quote from: ragnar on March 25, 2009, 15:18:05

Draktene er store. De opererte med UK og EU size. Small UK var medium EU. Så da vil sikkert L være XL.
Endre

Førde

Bruker vanligvis str M i t-skjorte, bestilte M og den var "for" stor, kunne ha bestilt S!
Marching On Together

auren

Den som venter lenge venter ikke forgjeves. Fikk i dag endelig Leedsskjorta i posten. Heldigvis ingen fortolling. PUH! ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Denne grensen på 200 kroner, er det inkludert fraktkostnader? Eller er det kun prisen på selve varen som teller?

auren

Quote from: Sleivind on March 26, 2009, 23:12:46
Denne grensen på 200 kroner, er det inkludert fraktkostnader? Eller er det kun prisen på selve varen som teller?

Mener bestemt det er verdien av varen som skal være under 200 kroner.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Quote from: auren on March 26, 2009, 23:50:17
Quote from: Sleivind on March 26, 2009, 23:12:46

Mener bestemt det er verdien av varen som skal være under 200 kroner.

auren

Vår venn feskvassfisjen har rett.
- Leif Olav

Robert

Beklager at jeg tar opp en gammel tråd, men ser her at flere 'klager' på størrelsene.

Noen som har bestillt disse?
http://lufcsuperstore.dnsupdate.co.uk/productdetails.asp?parent_id=2&sub_id=12&product_id=894

Vanligvis bruker jeg M eller L, men om disse også er 'store' så bør jeg vel bestille M...
Noen som har denne, og kan fortelle om den er stor i størrelsen?

Blir dyrt, ettersom jeg må ha shorts, og hjemmedrakten også... slipper nok desverre ikke moms da..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Robert

Forøvrig, noen som trenger 08/09-drakten, så er den fortsatt på salg, til 10£.
http://lufcsuperstore.dnsupdate.co.uk/productlist.asp?parent_id=1&sub_id=51

Bestilte selv en slik en, for å få sjekket størrelsen før jeg bestiller litt annet :)

Volda69

Takk for tipset! Fjorårets drakt er bestilt. £17 inkl. frakt. Bestilte XL, i og med at eg brukar det til vanleg. Er ingen tungvektar, så håper at den ikkje vil vere reine teltet. :)
MOT

Cbas10an

Quote from: Volda69 on August 15, 2009, 12:16:27
Takk for tipset! Fjorårets drakt er bestilt. £17 inkl. frakt. Bestilte XL, i og med at eg brukar det til vanleg. Er ingen tungvektar, så håper at den ikkje vil vere reine teltet. :)

XL i England er det samme som XXL her i Norge, til opplysning. Kjøpte selv Medium, og fant ut dette var Large her i Norge..  Det positive er at da har man litt å gå på til man blir enda eldre, og øl-vommen blir enda litt større..  ;)
MOT

Joachim

Robert

Blir spennende å se. Bestilte selv L, men bruker til vanlig M eller L.
Skal bestille litt andre, dyrere ting, så greit å vite sånn ca størrelser først.

Forøvrig var jeg tydeligvis XL i Spania.

MooCow

Kjøpte fjorårets drakt i størrelse M, fin drakt, einaste minus er at ho er gjennomsiktig  :o

sviper

sitter å studerer bortedrakten(blå m striper)er det samme som fjorårets,eller er det ny modell?
ser ikke ut så det er så stor krage på den
kan noen svare på det??
LIFE IS LEEDS

gill

Quote from: sviper on August 27, 2009, 22:51:41

sitter å studerer bortedrakten(blå m striper)er det samme som fjorårets,eller er det ny modell?
kan noen svare på det??
Det er fjorårets tredje drakt. Har selv kjøpt den og måtte punge ut 40£ for den, men den er verdt det. Dette kan bli en ettertraket drakt om noen år.

R - R

Blei ei drakt på meg og! Takk for tipset.
- Rune

sviper

Quote from: gill on August 27, 2009, 23:13:33
Quote from: sviper on August 27, 2009, 22:51:41

kan noen svare på det??
Det er fjorårets tredje drakt. Har selv kjøpt den og måtte punge ut 40£ for den, men den er verdt det. Dette kan bli en ettertraket drakt om noen år.

ligger å tipper mellom L-XL om disse er stor i str så holder det m L
hvilken str har du?
LIFE IS LEEDS

tori_no

Jeg har fjorårets modell i både UK M og UK L(EU L og EU XL). Disse draktene er helt identiske.
Det er ikke forskjell i størrelsen på de i det hele tatt. Nå er riktignok den "største" av de vasket noen ganger, men likevel..

sveifors

Kjøpte en til meg og dattera mi på 7 år. Hun brukte sin på fotballtrening igår. £15 + porto er kjempepris.  ;D
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

mac_gyver

skal kjøpe meg ny drakt jeg og snart, men venter til de får flagg tilbake i onlinesjappa. hvor tøft er det ikke å flagge med Leedsflagg hver dag vi spiller? råtøft... hvor mye må man betale i porto cirka? vurderer å handle som en gal når jeg først skal handle...
Pride of Yorkshire

Kalle

Bestiller du en vare til £ 19,- vil det ikke komme til avgifter. Men hvis varen koster £21,- blir porto lagt til pluss moms og Posten`s avgifter. Det skjer at forsendelser glipper igjennom, men det er litt avhengig av hva avsender skriver på toll-etiketten.