Salg på Leedsdrakter!

Started by auren, March 10, 2009, 16:41:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

kun L og XL igjen nå, så L ryker vel fort ut også vil jeg tro.

LØP OG KJØP :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

HåvardK

Har allerede kjøpt trøye til meg selv samt til mine tre døtre - som også fikk shorts.

sviper

Quote from: gill on August 27, 2009, 23:13:33
Quote from: sviper on August 27, 2009, 22:51:41

sitter å studerer bortedrakten(blå m striper)er det samme som fjorårets,eller er det ny modell?
ser ikke ut så det er så stor krage på den
kan noen svare på det??
Det er fjorårets tredje drakt. Har selv kjøpt den og måtte punge ut 40£ for den, men den er verdt det. Dette kan bli en ettertraket drakt om noen år.

hvor lang tid tok det før du fikk drakten??venter venter venter
LIFE IS LEEDS

Robert

Min drakt tok ca 1 uke, gikk veldig fort.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

lojosang

Min tok betraktelig lenger og var av en eller annen merkelig grunn sendt som rekommandert sending.
- Leif Olav

flynn

Da var drakt til meg og begge barna bestilt  :)
Nå ser posten ut til å operere med kurs på 9,77, så da skal £20 i teorien akkurat snike seg under den magiske 200,- grensa...

flynn

sviper

Quote from: ->Robert on September 03, 2009, 11:40:02
Min drakt tok ca 1 uke, gikk veldig fort.

da er det bare å dusje,å sitte klar ;D
LIFE IS LEEDS

Stephenjazz

Quote from: lojosang on September 03, 2009, 12:04:56
Min tok betraktelig lenger og var av en eller annen merkelig grunn sendt som rekommandert sending.
Nesten alle varer med gjenstander inni blir sendt som rekomandert fra utlandet. Dette er for at både er forsikring på varer om den blir borte og du må komme og hente den, hilsen en fra posten  ;)
Det blir aldri umoderne å vinne

Volda69

Då var drakt nr. 2 bestilt. Fekk ikkje med meg at engelske drakter er større enn norske ved den første bestillinga, men engelsk XL funkar greit det. Dette var så billeg og bra at no måtte eg ha ei i engelsk L også. Eg vart positivt overraska over leveringstida, ca. ei veke. :)
MOT

fjellhaugen

ser at de kloke forretnings hodene i Leeds har fått inn enda mer av fjorårets drakter!!!

nå kan man igjen sikre seg fjorårets drakt i alle størrelser til en hundrelapp
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tobb

Flott! Da var to drakter bestilt, en til meg selv og en julegave, alt til den nette sum av 15 pund :)

Myyye billigere enn på tirsdag, da fikk kredittkortet kjørt seg på Leeds-shopen!!

LeedsU878

Takker for denne informasjonen.. Da fikk jeg kjøpt et par drakter jeg og :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Sleivind

Kun drakt og ingen shortser? Kjedelige greier! Hadde trengt en ny shorts nå etterhvert.

raggen

bestilt jeg også.. hadde den blå men måtte ha ei hvit også, så kjøpte jeg ei til kjerringa i samme slengen ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hobben

Er ikke draktene fra 0809 utsolgt? Det kommer opp på min skjerm hvertfall.
Rogaland Whites

Sleivind

Quote from: hobberst on November 15, 2009, 17:29:18
Er ikke draktene fra 0809 utsolgt? Det kommer opp på min skjerm hvertfall.

Nå har ikke jeg prøvd å bestille eller noe, men det går hvertfall an å legge draktene i handlekurven, så da regner jeg med det fremdeles er drakter tilgjengelig.

http://lufcsuperstore.dnsupdate.co.uk/productlist.asp?parent_id=1&sub_id=51

fjellhaugen

Quote from: Sleivind on November 14, 2009, 12:12:37
Kun drakt og ingen shortser? Kjedelige greier! Hadde trengt en ny shorts nå etterhvert.

hadde jeg ikke visst bedre skulle man tro du bare var ute etter å spre negativitet i en ellers positiv tråd ;)

lojosang

Quote from: fjellhaugen on November 15, 2009, 18:19:35

hadde jeg ikke visst bedre skulle man tro du bare var ute etter å spre negativitet i en ellers positiv tråd ;)

;D ;D ;D
- Leif Olav

Sleivind

Ironi er en farlig ting  ::) Bare se her: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=13197.0

Per Arne

Quote from: Sleivind on November 15, 2009, 21:58:39

Ironi er en farlig ting  ::) Bare se her: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=13197.0

Og jeg håper du er fryktelig ironisk når du truer med å beine rundt med en fotballshorts....

;D

gelderdend

Takk for tipset, da blei det 2 stk hjemmedrakter og et knallstilig borteskjerf på meg! Da er det bare å krysse fingrene å håpe pakka slipper igjennom posten/tollen slik at jeg slipper tilleggsgebyr..

flynn

Mine tre drakter kom etter en snau uke, og uten innblanding fra Posten Norge AS, tollere eller fariseere.

flynn

fjellhaugen

Quote from: flynn on November 16, 2009, 15:07:27
Mine tre drakter kom etter en snau uke, og uten innblanding fra Posten Norge AS, tollere eller fariseere.

flynn

typisk. da ligger de vel ekstra på vakt når mine 3 kommer  :P

ollan

Quote from: fjellhaugen on November 16, 2009, 20:14:08
Quote from: flynn on November 16, 2009, 15:07:27

flynn

typisk. da ligger de vel ekstra på vakt når mine 3 kommer  :P

uansett så er det ikke snakk om de store summene med tull på 30£ ;D
Ollan

auren

Noen som vet om det er mulig å få tak i langermet Leedsdrakt i LUSCOS-shopen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Hvor lenge plaie det ta før varene kommer? Kan det ta noen få dager, kan det ta noen mnd..?
Bestillite et flagg, to glass, en skjorte, skjerf, minibar sett  ;D Alt kommer vell i en å samme pakke, eller hvertfall sammtidig?

Og i Tollen, betaler jeg for hver ting som koster over 200?
Rogaland Whites

lojosang

Toll kommer på hele forsendelsen hvis totalverdien kommer på over 200.
- Leif Olav

Nilz

Hei

Så ett bilde av en i Leedsdrakt som var svart og gul. Det så ut som en ungdomspiller, men jeg finner det selvfølgelig ikke igjen nå. Hadde samme logoer som spillerdraktene.
Kunne tenkt meg en slik, noen som vet hvor jeg kan få tak i en?

Fant bildet, det var av Mike Whitwell i The Peacock News nr 5 i år.
Noen som har sett en slik drakt til salgs noen plass?
....in my own time.

Leif Sverre

Var innom sjappa på nettet nå, men nå var alle  billigdraktene utsolgt !

Tobb

Noen av dere andre som bestilte som har fått draktene?