Skrevet av Emne: Salg på Leedsdrakter!  (Lest 26311 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tobb

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #90 på: Desember 03, 2009, 12:25:42 »
Anyone? Utålmodig..
 

Budda

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #91 på: Desember 03, 2009, 13:03:45 »
Jeg fikk pakken cirka én uke etter at jeg bestilte. Kanskje din har blitt stoppet i tollen? Da bruker det å ta litt tid før man får beskjed
Endre

readysteady

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #92 på: Desember 03, 2009, 13:46:27 »
Halv pris på bortedrakter i helga, både gule og stripete:
http://www.leedsunited.com/news/special-three-day-event-20091203_2247585_1894049

Sleivind

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #93 på: Desember 03, 2009, 13:46:31 »
http://www.leedsunited.com/news/special-three-day-event-20091203_2247585_1894049

Frem til 6.desember er det 50% avslag på andre og tredjedraktene! Ser ikke at disse rabattene er tilgjengelig på nettet enda, men regner med det kommer. Ellers så er det vel en del nordmenn som kommer til å benytte seg av dette tilbudet når de besøker ER i helga!

Budda

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #94 på: Desember 03, 2009, 14:11:28 »
Du må lese litt nøyere, Sleivind  ;) Det står at salget begynner på fredag
Endre

Sleivind

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #95 på: Desember 03, 2009, 14:32:03 »
Du må lese litt nøyere, Sleivind  ;) Det står at salget begynner på fredag

Ser man det! Sikkert derfor det ikke er noen rabatter på nettet enda  :P

Tobb

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #96 på: Desember 03, 2009, 14:49:18 »
Jeg fikk pakken cirka én uke etter at jeg bestilte. Kanskje din har blitt stoppet i tollen? Da bruker det å ta litt tid før man får beskjed

Snart tre uker siden jeg bestilte, så den ligger vel gjerne hos tollerne ja.. For håpe at de ikke finner på noe tull :(

Vil forresten anbefale den stripete drakten nå som den kommer på tilbud - tøff!

MOT

 

fjellhaugen

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #97 på: Desember 03, 2009, 15:33:55 »
har henta draktene. ikke rart øknomien går litt soso rundt elland road;

bestillte 3 drakter i size M og fikk 4 + 1 i size L junior size.

jaja. 2 ekstra julegaver i boks gratis for meg der  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sleivind

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #98 på: Desember 03, 2009, 17:34:36 »
Jeg har størrelse M i den gule bet24-drakta vi fikk "gratis" på nettsidene deres. Og den passer meg midt i blinken, hvilken størrelse bør jeg da velge på de nye draktene?


Og er det litt for flottesen av meg om jeg bestiller drakta med nummer 14 og Howson bakpå?  ::)
« Siste redigering: Desember 03, 2009, 20:17:57 av Sleivind »

SuperLeeds!

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #99 på: Desember 03, 2009, 18:18:24 »
 :DDa er julegaven til meg selv bestilt:-)

Tobb

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #100 på: Desember 03, 2009, 18:38:36 »
har henta draktene. ikke rart øknomien går litt soso rundt elland road;

bestillte 3 drakter i size M og fikk 4 + 1 i size L junior size.

jaja. 2 ekstra julegaver i boks gratis for meg der  ;D

Fikk du de i dag lr?

Hadde vært gull med noen ekstra julegaver, fin måte å rekrutere noen ekstra Leeds-fans i jula :)
 

fjellhaugen

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #101 på: Desember 03, 2009, 19:05:06 »
har henta draktene. ikke rart øknomien går litt soso rundt elland road;

bestillte 3 drakter i size M og fikk 4 + 1 i size L junior size.

jaja. 2 ekstra julegaver i boks gratis for meg der  ;D

Fikk du de i dag lr?

Hadde vært gull med noen ekstra julegaver, fin måte å rekrutere noen ekstra Leeds-fans i jula :)

er noen dager siden de kom ja.
ble stoppa i tollen en dag og to så de tok nesten 2 uker
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

gill

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #102 på: Desember 03, 2009, 23:31:50 »
Da var den gule bortedrakten i bestilt, gitt. Herlig!!
 

Sleivind

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #103 på: Desember 04, 2009, 11:32:13 »
Jeg har størrelse M i den gule bet24-drakta vi fikk "gratis" på nettsidene deres. Og den passer meg midt i blinken, hvilken størrelse bør jeg da velge på de nye draktene?




Anyone?

Budda

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #104 på: Desember 04, 2009, 13:56:10 »
Jeg har størrelse M i den gule bet24-drakta vi fikk "gratis" på nettsidene deres. Og den passer meg midt i blinken, hvilken størrelse bør jeg da velge på de nye draktene?




Anyone?

Draktene er store. Hvis du bruker M, så ville jeg kjøpt S. Jeg bruker S og måtte gå ned til junior  ::)
Endre

Hobben

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #105 på: Desember 06, 2009, 12:26:17 »
Jeg bruker XL, men når jeg er i england og kjøper drakt eller bestiller for den slags skyld, er det L.

Jeg fikk med meg dette tilbudet idag (Søndag morgen) og har nå bestilt både gule og strippete drakta, ca 500 norske kroner med frakt osv. :) :) :) GLEDER MEG, håper denne pakken komer, siden sist pakke jeg bestilte ikke har kommet, har nok ikke blitt registret på Elland Road, noe må ha godt galt.
Rogaland Whites

Tobb

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #106 på: Desember 06, 2009, 20:33:36 »
Jeg bruker XL, men når jeg er i england og kjøper drakt eller bestiller for den slags skyld, er det L.

Jeg fikk med meg dette tilbudet idag (Søndag morgen) og har nå bestilt både gule og strippete drakta, ca 500 norske kroner med frakt osv. :) :) :) GLEDER MEG, håper denne pakken komer, siden sist pakke jeg bestilte ikke har kommet, har nok ikke blitt registret på Elland Road, noe må ha godt galt.

Min pakke er heller ikke kommet, selv om den er betalt og påstått sendt fra Leeds. Sporingsnr som er oppgitt virker heller ikke, og får ikke svar på henvendelse til shopen  :(
 

ollan

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #107 på: Desember 06, 2009, 21:20:09 »
Jeg bruker XL, men når jeg er i england og kjøper drakt eller bestiller for den slags skyld, er det L.

Jeg fikk med meg dette tilbudet idag (Søndag morgen) og har nå bestilt både gule og strippete drakta, ca 500 norske kroner med frakt osv. :) :) :) GLEDER MEG, håper denne pakken komer, siden sist pakke jeg bestilte ikke har kommet, har nok ikke blitt registret på Elland Road, noe må ha godt galt.

Min pakke er heller ikke kommet, selv om den er betalt og påstått sendt fra Leeds. Sporingsnr som er oppgitt virker heller ikke, og får ikke svar på henvendelse til shopen  :(


Da tar du kontakt med kortutsteder slik at du i det minste får pengene igjen. Devserre forsvinner det fra tid til annen postforsendelser...være seg utroe postombringere/transpotører til at ting bare så banalt forsvinner (sånn som sokkene i vaskemaskinen)  ;)
Ollan

Hobben

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #108 på: Desember 06, 2009, 21:27:44 »
Jeg bruker XL, men når jeg er i england og kjøper drakt eller bestiller for den slags skyld, er det L.

Jeg fikk med meg dette tilbudet idag (Søndag morgen) og har nå bestilt både gule og strippete drakta, ca 500 norske kroner med frakt osv. :) :) :) GLEDER MEG, håper denne pakken komer, siden sist pakke jeg bestilte ikke har kommet, har nok ikke blitt registret på Elland Road, noe må ha godt galt.

Min pakke er heller ikke kommet, selv om den er betalt og påstått sendt fra Leeds. Sporingsnr som er oppgitt virker heller ikke, og får ikke svar på henvendelse til shopen  :(



Hos meg trakk de ikke penger, og det kom ikke noe bekreftelse fra Leeds United, slev om det sto at alt var utføt når jeg betsilte på hjemmesiden, liker ikke dette, er for dårlig fra shopen sin side..
Rogaland Whites

mac_gyver

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #109 på: Desember 08, 2009, 20:47:51 »
da var julegave til meg selv fra mamma og pappa bestilt;) årets hjemmedrakt med Howson bakpå:) sweeeeeeeeeeeeeeet
Pride of Yorkshire

Klingen

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #110 på: Desember 10, 2009, 12:09:46 »
Jeg bruker XL, men når jeg er i england og kjøper drakt eller bestiller for den slags skyld, er det L.

Jeg fikk med meg dette tilbudet idag (Søndag morgen) og har nå bestilt både gule og strippete drakta, ca 500 norske kroner med frakt osv. :) :) :) GLEDER MEG, håper denne pakken komer, siden sist pakke jeg bestilte ikke har kommet, har nok ikke blitt registret på Elland Road, noe må ha godt galt.

Min pakke er heller ikke kommet, selv om den er betalt og påstått sendt fra Leeds. Sporingsnr som er oppgitt virker heller ikke, og får ikke svar på henvendelse til shopen  :(

Hos meg virka heller ikkje sporingsnummeret, men pakken kom fram og sjølv om posten hadde opna pakken og sjekka, så vart det ikkje toll på den. Så neste kamp blir med høyrt med ny trøye med KLINGEN 14 på ryggen ;D ;D ;D
Klingen
Medlemnr. 456

Hobben

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #111 på: Desember 10, 2009, 21:52:31 »
Takk for din siste kreditt-/debetkortet bestilling hos oss, ordrenummer 16190.

Dessverre er det et problem med kortinformasjonen du gitt. All kreditt-og debetkort er autorisert på kjøpstidspunktet, men faktisk betaling for din ordre ISNA € â„¢ t tatt til bestillingen din er klar til å sendes, og dessverre det kortnummeret du ga oss (xxxx xxxx xxxx 1A Ã ~ Â) med en utløp av 11/20 ble avvist.

Derfor kontakt Leeds United dersom du ønsker at vi skal kunne behandle din bestilling. Hvis du kontakter oss innen de neste 48 timer vil vi automatisk kansellere bestillingen. Du kan ringe 0871 334 2019 for å diskutere denne bestillingen.

Takk

Leeds United Online Superstore

( Nå er jeg møkka lei av dette tullet de holder på med, gidder ikke bestiller derfra mer, for jeg ikke pengene tilbake blir jeg gal) Skal nøye meg med denne sidas nettbutikk nå. For noe dritt denne nettbuikken fra Leeds er.
Rogaland Whites

Tom S

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #112 på: Desember 10, 2009, 21:59:25 »
Skjønner din frustrasjon hobberst, etter det du har opplevd.
For min del har eg aldri hatt problemer med å bestille frå Superstoren og vil nok benytte den også i framtiden.
COME ON LEEDS !!

Budda

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #113 på: Desember 10, 2009, 22:06:26 »
Skjønner din frustrasjon hobberst, etter det du har opplevd.
For min del har eg aldri hatt problemer med å bestille frå Superstoren og vil nok benytte den også i framtiden.

Samme med meg. Har aldri opplevd noe tull
Endre

Promotion 2010

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #114 på: Desember 11, 2009, 12:03:11 »
Takk for din siste kreditt-/debetkortet bestilling hos oss, ordrenummer 16190.

Dessverre er det et problem med kortinformasjonen du gitt. All kreditt-og debetkort er autorisert på kjøpstidspunktet, men faktisk betaling for din ordre ISNA € â„¢ t tatt til bestillingen din er klar til å sendes, og dessverre det kortnummeret du ga oss (xxxx xxxx xxxx 1A Ã ~ Â) med en utløp av 11/20 ble avvist.

Derfor kontakt Leeds United dersom du ønsker at vi skal kunne behandle din bestilling. Hvis du kontakter oss innen de neste 48 timer vil vi automatisk kansellere bestillingen. Du kan ringe 0871 334 2019 for å diskutere denne bestillingen.

Takk

Leeds United Online Superstore

( Nå er jeg møkka lei av dette tullet de holder på med, gidder ikke bestiller derfra mer, for jeg ikke pengene tilbake blir jeg gal) Skal nøye meg med denne sidas nettbutikk nå. For noe dritt denne nettbuikken fra Leeds er.

Det jeg synes er utrolig bra er at de svarer på NORSK. Bare det tilsier at det er greit å støtte klubben økonomisk uten å få noen skarve drakter for det!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hobben

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #115 på: Desember 11, 2009, 19:21:16 »
De svarte på engelsk, men jeg oversatte det pga alle her inne skulle forstå det, ikke at jeg rakker ned på engelsken deres, men vi kan vell alle sammen best norsk :)
Rogaland Whites

ollan

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #116 på: Desember 11, 2009, 22:12:38 »
De svarte på engelsk, men jeg oversatte det pga alle her inne skulle forstå det, ikke at jeg rakker ned på engelsken deres, men vi kan vell alle sammen best norsk :)

Er villig til å sette mange penger på at det er du som har gjort en feil et sted i prossesen. Handler på nettet flere ganger i uken og det er fort gjort å gjøre en feil. I og med du har fått en feilmelding tilbake så er det tydelig at det er ett problem med autorisasjonen med tanke på kortet du benytter, bruk et kredittkort og ikke et debetkort så er du i de fleste tilfeller kvitt problemet(debetkortet har gjerne nok penger/dekning på konto den dagen du "punsjer" dette inn. Men det kan godt gå 2-7 dager før det blir effektuert fra din konto og har du da brukt penger slik at det ikke er dekning blir transaksjonen avbrutt). Ikke sikker på at det er dette som er problemet, men det har lite med LUFC onlinestore å gjøre at det oppstår problemer, da det er andre "velrenomerte" finansinstutisjoner som står for transaksjonene i www sin verden. H.B ville nok gjerne sagt at det er kb som prøver å stjele pengene dine, men det er ikke sant her  ;D
Prøv igjen,gjerne med annet kort ;D MOT.
Ollan

Tobb

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #117 på: Desember 11, 2009, 22:44:50 »
Noen som har en e-post adresse til Leedsbutikken? Har prøvd å sende tre mailer til adressen som ble oppgitt men får ikke svar tilbake........

MOT
 

ollan

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #118 på: Desember 11, 2009, 23:02:07 »
 kontakt via har aldri vært noe problem:
http://lufcsuperstore.dnsupdate.co.uk/help/

 Orderline: 0871 334 2019 Monday - Friday 9am -5pm Email: lufc@lick-uk.com 

MOT ;)


Ollan

Hobben

Sv: Salg på Leedsdrakter!
« Svar #119 på: Desember 15, 2009, 21:26:41 »
Om en bestiller drakt i nettbutikken her på den norske siden ,er det mulig å bytte om draktene/T-skjortene er for små/store?
Rogaland Whites