Skrevet av Emne: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3  (Lest 90452 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #30 på: Mars 14, 2009, 09:29:14 »
Uff, er redd for en nedtur i denne kampen.Ustabilitet har jo vært et varemerke iår dessverre.MOT


Som Leedssupporter venter vi alltid på neste "downs" - vi er godt vande slik....
Men, eg trur på siger!

MOT
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #31 på: Mars 14, 2009, 10:26:23 »
Nok engang sitter jeg her da og føler en litt blandet nervøs/urolig, men spent følelse.. Og ikke minst gleder meg til nok en kamp som vil skyte fart i følelser i den ene eller annen retningen.. Enten blir jeg fryktelig glad, eller så bli jeg fryktelig trist.. det få jeg ikke svar på før nærmere ca kl 18..

Men uansett er det avspark om 5,5 timer og jeg er veldig spent på hva Herr Grayson kommer til å stille opp med idag. Jeg vil vel bli overrasket om han gjør alt for store inngrep i lagstammen. Er også ganske spent på om vi kan få sett noe til denne Grella eller Dickinson i løpet av kampen.

Noen som fikk med seg om Grella fikk noe spilletid på tirsdag?
(pga en del ting fikk jeg hverken hørt kampen eller fått sjangs til å oppdatere meg stort her inne siden da.. men er tilbake fo fulle mugger nå  ;D)
-SirOlsen-

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #32 på: Mars 14, 2009, 10:29:55 »
  Ut fra tabellen leser jeg at hjemmefansen på Elland Road har jublet oftest for skåring i vår divisjon. På 18 spilte kamper har Beckford & Co puttet 39 ganger. Nærmest kommer Leicester med 35 mål på 19 kamper. Som alle kjenner til er det (den manglende) borteformen som holder oss unna en direkte opprykksplass. Forhåpentligvis skåres det fler enn det slippes inn også mot Swindon.
[/quote
instämmer helt, framåt är vi bra, vill tillägga att försvarsspelet har varit under all kritik, men det har sakta blivit men säkert blivit stabilare sedan Naylor kom,
 

Torpe-do

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #33 på: Mars 14, 2009, 10:30:23 »
Nok engang sitter jeg her da og føler en litt blandet nervøs/urolig, men spent følelse.. Og ikke minst gleder meg til nok en kamp som vil skyte fart i følelser i den ene eller annen retningen.. Enten blir jeg fryktelig glad, eller så bli jeg fryktelig trist.. det få jeg ikke svar på før nærmere ca kl 18..

Men uansett er det avspark om 5,5 timer og jeg er veldig spent på hva Herr Grayson kommer til å stille opp med idag. Jeg vil vel bli overrasket om han gjør alt for store inngrep i lagstammen. Er også ganske spent på om vi kan få sett noe til denne Grella eller Dickinson i løpet av kampen.

Noen som fikk med seg om Grella fikk noe spilletid på tirsdag?
(pga en del ting fikk jeg hverken hørt kampen eller fått sjangs til å oppdatere meg stort her inne siden da.. men er tilbake fo fulle mugger nå  ;D)


Grella fikk vel en 20-minutters spilletid, om jeg ikke tar helt feil.
Lykke til i dag, folkens!

« Siste redigering: Mars 14, 2009, 10:33:46 av Torpedo »

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #34 på: Mars 14, 2009, 10:44:09 »
Nok engang sitter jeg her da og føler en litt blandet nervøs/urolig, men spent følelse.. Og ikke minst gleder meg til nok en kamp som vil skyte fart i følelser i den ene eller annen retningen.. Enten blir jeg fryktelig glad, eller så bli jeg fryktelig trist.. det få jeg ikke svar på før nærmere ca kl 18..

Men uansett er det avspark om 5,5 timer og jeg er veldig spent på hva Herr Grayson kommer til å stille opp med idag. Jeg vil vel bli overrasket om han gjør alt for store inngrep i lagstammen. Er også ganske spent på om vi kan få sett noe til denne Grella eller Dickinson i løpet av kampen.

Noen som fikk med seg om Grella fikk noe spilletid på tirsdag?
(pga en del ting fikk jeg hverken hørt kampen eller fått sjangs til å oppdatere meg stort her inne siden da.. men er tilbake fo fulle mugger nå  ;D)


Grella fikk vel en 20-minutters spilletid, om jeg ikke tar helt feil.
Lykke til i dag, folkens!


Ahh :) så spennende.
Noe inntrykk om det var dugelig det han gjorde eller ikke? Og evt hvem han erstattet?
-SirOlsen-

johnny gangster

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #35 på: Mars 14, 2009, 10:54:44 »
han kom vell inn for Becchio etter han bomma på straffen. Veit ikkje noke meir om korleis han spelde..

rd1

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #36 på: Mars 14, 2009, 11:15:27 »
Nå er det bare for gutta våre og smelle til igjen. Hadde vært så utrolig deilig å slippe flere nedturer denne sesongen, og at vi vinner igjen idag. Håper og tror at selvtilitten og fokus er på plass.

Det blir 3-0 idag etter mål av Delph, Beccio og Bechford. Så er det jo lov å håpe på  litt hjelp fra Leicester, Oldham og Northampton!
"Who needs Cantona??"

Dennis

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #37 på: Mars 14, 2009, 11:22:29 »
Har en god følelse i dag også!

Det kan ta tid før vi scorer på et defensivt Swindon, som slepper inn relativt få mål på bortebane, men vi har jo faktisk begynt å bli skumle på corner med Naylor, Marques og Becchio. Dessuten har vi Killer og Delph med penetrerende (dristig ordvalg) pasninger igjennom til Becks og Howson med sine dype løp. Snoddy vil også herje kanten!

Dette blir 3-0 til slutt!
Marching on together!

kjelvi

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #38 på: Mars 14, 2009, 11:39:42 »
Spotlight on the Robins

Yorkshire Evening Post chief football writer Phil Hay runs the rule over tomorrow's opponents, Swindon Town.

The (caretaker) Gaffer
Danny Wilson. Maurice Malpas was Town's manager when Leeds visited the County Ground in September, but the Scot was under pressure for much of his time in charge and it was no great surprise when Swindon relieved him of his duties in November. Several names were mooted as possible replacements for Malpas, including ex-Walsall boss Richard Money, but the job was eventually handed to Danny Wilson on Boxing Day. Wilson was a highly experienced replacement for Malpas and took up his new post less than a fortnight after parting company with Hartlepool in peculiar circumstances. The 49-year-old has more than 700 matches as a professional manager behind him, but his first season at the County Ground is in grave danger of ending in relegation.

The Danger
Simon Cox. Despite their lowly league position, Swindon have not lacked goals this term and Cox has been the club's main provider once again. The striker, who scored in the 3-1 defeat by Leeds earlier this season, reached the 20-goal mark on Tuesday night during a 3-2 defeat to Colchester. The 21-year-old, a £200,000 signing from Reading in January of last year, is averaging a goal every two games after bagging 15 goals last term.

The Form
The Robins are three points from safety and have 11 games left to rescue their season. A dire home record, showing two wins from 17 fixtures, has undermined their attempts to pull clear of the bottom four, and Swindon have managed to notch only seven league victories all season. Though the club have scored 50 goals – more than Millwall and Tranmere Rovers – they have conceded 59 and are struggling to register clean sheets on a regular basis. Tuesday's loss made it five matches without a win and their last away success was on Boxing Day at Leyton Orient. They have managed just three wins from 24 matches since October.

The Odds
A Swindon win is 5-1 with William Hill. Leeds are 4-9 and Hills offer 11-4 about the draw.

The Whistler
Keith Stroud. Stroud and Leeds became familiar with one another last season during a term in which the Hampshire official refereed United four times. He was appointed for their visits to Bristol Rovers, Walsall, Orient and Yeovil and caused very little controversy in any of those contests. Much of his time this term has been taken up by Premier League and Championship fixtures. he has issued just 93 cautions and five reds in 26 games this season.

YEP

kjelvi

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #39 på: Mars 14, 2009, 11:41:31 »
Loan ranger poised for debut



Liam Dickinson was poised to make his Leeds United debut today after completing his protracted loan move to Elland Road.
The striker has finalised his switch from Derby County until the end of the season after overcoming the knee injury which prevented him from moving to Leeds during the early stages of the Football League's emergency loan window.
United lined up an emergency deal for Dickinson after originally failing to sign him for the rest of the League One campaign on the last day of the January transfer window. The Yorkshire club were unable to officially complete the switch before the 5pm deadline on February 2.
A subsequent attempt to revive the move through the Football League's emergency loan system was hindered by the forward's loss of fitness, but he finally linked up with United's squad yesterday morning and was in contention to make his debut against Swindon Town at Elland Road this afternoon.
Football League clubs are permitted to sign players on loan outside FIFA's transfer windows for a maximum of 93 days and, having failed to secure him at the first attempt in January, United's intention was always to bring in Dickinson after February 21 to ensure that his contract would run for long enough to make him available for the League One play-offs should Leeds qualify.
The 23-year-old's loan from Pride Park is currently due to expire on May 2, when Leeds complete their 46th and final League One fixture at home to Northampton Town, but his stay will be automatically extended by County if United find themselves involved in the play-offs for the second season running.
Dickinson is on the fringes of the squad at Derby, who he joined from Stockport County for £750,000 last summer, and he has already completed loan spells with Huddersfield Town and Blackpool this season.
He was part of Blackpool's squad when Grayson left Bloomfield Road to become manager of Leeds in December, and despite failing to feature for the first team at Pride Park this term, he has scored 10 goals in 20 appearances during his time away from Derby.
His arrival gives Grayson an additional striker to work with following Lee Trundle's return to Bristol City at the end of two months on loan at Elland Road.
Trundle rejoined City on Wednesday but the swift conclusion of Dickinson's deal in the wake of the 32-year-old's exit has strengthened a pool of strikers already containing Jermaine Beckford, Luciano Becchio, Mike Grella and Robert Snodgrass.

YEP

kjelvi

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #40 på: Mars 14, 2009, 11:42:42 »
Leeds have rebuilt Elland Road fortress

AS Leeds look to register their best winning run at home in a decade, manager Simon Grayson believes his players have finally overcome the Elland Road fear factor that was hampering the club when he took over.
United have won their last six games on home soil and victory today against Swindon Town will match the run put together by David O'Leary's side in the 1999-2000 season when the club finished third in the Premier League.
The current run is in marked contrast to the first two games of Grayson's reign at Elland Road when defeat to Carlisle United followed a Boxing Day draw against Leicester City that was only secured thanks to a 90th-minute equaliser by Robert Snodgrass.
It was a similar tale in the final few weeks of Gary McAllister's time in charge with a 4-1 hammering of Hartlepool United sandwiching defeats to Huddersfield Town and Colchester.
Grayson said: "We want those positive results to continue for as long as possible.
"When I first came to the club you could sense that the players were very nervous about playing at home and results suffered.
"Since then, there has been a transformation. We are very confident in our ability, especially at home, and we want to keep Elland Road a fortress. It has been an excellent atmosphere and a very good place to play recently."
Grayson has also revealed that there will be no repeat of the midweek on-pitch row between Snodgrass and Luciano Becchio over who is on penalty-taking duties after deciding on a designated spot-kick taker.
The Argentine striker went on to blaze over after the unseemly tussle to take United's tally of missed penalties to four and it seems likely that any further spot kicks this season will be taken by Snodgrass.
Derby's Liam Dickinson has joined Leeds on loan until the end of the season after the former Huddersfield striker recovered from the injury that had kept him on the sidelines since January.

YP

Budda

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #41 på: Mars 14, 2009, 12:09:52 »
Har trua på seier i dag. Vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn da
Endre

Torpe-do

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #42 på: Mars 14, 2009, 12:19:59 »
Har trua på seier i dag. Vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn da

"Det handle omj å ha trua, det ha æ alltidj sagt"

Eller noe.

Nils Arne Eggen på tv, i alle fall :)

Torpe-do

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #43 på: Mars 14, 2009, 12:30:38 »
Nok engang sitter jeg her da og føler en litt blandet nervøs/urolig, men spent følelse.. Og ikke minst gleder meg til nok en kamp som vil skyte fart i følelser i den ene eller annen retningen.. Enten blir jeg fryktelig glad, eller så bli jeg fryktelig trist.. det få jeg ikke svar på før nærmere ca kl 18..

Men uansett er det avspark om 5,5 timer og jeg er veldig spent på hva Herr Grayson kommer til å stille opp med idag. Jeg vil vel bli overrasket om han gjør alt for store inngrep i lagstammen. Er også ganske spent på om vi kan få sett noe til denne Grella eller Dickinson i løpet av kampen.

Noen som fikk med seg om Grella fikk noe spilletid på tirsdag?
(pga en del ting fikk jeg hverken hørt kampen eller fått sjangs til å oppdatere meg stort her inne siden da.. men er tilbake fo fulle mugger nå  ;D)


Grella fikk vel en 20-minutters spilletid, om jeg ikke tar helt feil.
Lykke til i dag, folkens!


Ahh :) så spennende.
Noe inntrykk om det var dugelig det han gjorde eller ikke? Og evt hvem han erstattet?

Slik jeg oppfattet det kom han aldri til noen større sjangser. Har en rimelig nøytral oppfatning av hans prestasjoner for øyeblikket. Fremdeles spent, naturligvis :)
Får bare håpe han får nye 20 (?) i dag, som et resultat av en 4-0 ledelse  ;D


SirOlsen

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #44 på: Mars 14, 2009, 12:33:00 »
Ja, vi bør i allefall sikre før vi sjangser  ;)
-SirOlsen-

testo

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #45 på: Mars 14, 2009, 12:40:44 »
Jeg tror laget har fått troa på det de holder på med etter at Simon Grayson tok over,og med den selvtilliten øker selvfølgelig prestasjonene ute på banen og på humøret utenfor.
Det gjør det heller ikke verre at Liam Dickinson har entra ER.Har ikke beckford og Becchio hatt konkurranse om plassene før så er det vel på tide,for det har vel vært litt opp og ned med prestasjonene der i gården.
Når det gjelder forsvaret vårt så synes jeg at det er noe på gang der og, det føles sånn ihvertfall.Det er ikke akkurat en vegg bak der, men det er heller ikke en åpen låvedør som det var tidligere.
Legger vi sammen allt dette så får vi et lag som er på vei opp i prestasjoner og blir veldig vanskelig å slå i serie avsluttningen.
Jeg har fortsatt trua på 2 plassen om det er mulig,og det er det.Skulle det ende på playoff så har vi formen inne å klarer det denne gangen.

Tipper 4-1 idag  ;)

EVIG LEEDS
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #46 på: Mars 14, 2009, 12:42:59 »
Tror jeg må si meg ganske enig med deg der, testo :)

Likevel sitter jeg som alltid med en blanding av skrekkblandet fryd før kamp.. :) Men håper på 3 poeng idag altså! (som alltid  ;))
-SirOlsen-

testo

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #47 på: Mars 14, 2009, 12:57:18 »
Tror jeg må si meg ganske enig med deg der, testo :)

Likevel sitter jeg som alltid med en blanding av skrekkblandet fryd før kamp.. :) Men håper på 3 poeng idag altså! (som alltid  ;))

Det skal være nerver i høyspenn når det er kamp,litt guffent men likevel herlig.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #48 på: Mars 14, 2009, 13:25:59 »
Jeg tror laget har fått troa på det de holder på med etter at Simon Grayson tok over,og med den selvtilliten øker selvfølgelig prestasjonene ute på banen og på humøret utenfor.
Det gjør det heller ikke verre at Liam Dickinson har entra ER.Har ikke beckford og Becchio hatt konkurranse om plassene før så er det vel på tide,for det har vel vært litt opp og ned med prestasjonene der i gården.
Når det gjelder forsvaret vårt så synes jeg at det er noe på gang der og, det føles sånn ihvertfall.Det er ikke akkurat en vegg bak der, men det er heller ikke en åpen låvedør som det var tidligere.
Legger vi sammen allt dette så får vi et lag som er på vei opp i prestasjoner og blir veldig vanskelig å slå i serie avsluttningen.
Jeg har fortsatt trua på 2 plassen om det er mulig,og det er det.Skulle det ende på playoff så har vi formen inne å klarer det denne gangen.

Tipper 4-1 idag  ;)

EVIG LEEDS

Veldig enig med deg her testo. Formkurven vår peker rett opp ;D

Men nå kjenner jeg uansett at nervene for dagens kamp virkelig har begynt å sette inn, men i dag SKAL vi vinne!

johnny gangster

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #49 på: Mars 14, 2009, 13:30:56 »
Gler meg stort til kampen i dag! Har som vanlig stor tru på seier, me har ikkje råd å rota vekk 3 poeng i dag. Kampen MÃ… og SKAL vinnast!
Lykke til med kampen i dag Leeds venner! :) ;D

DaGa

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #50 på: Mars 14, 2009, 14:38:04 »
Må jobbe i dag også >:(

Hadde vært fint om noen kunne sendt meg sluttresultatet på 45 42 67 58 ;)

På forhånd takk :)
We all LOVE LEEDS!

Torpe-do

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #51 på: Mars 14, 2009, 15:02:26 »
please.... please.... please.... 3 poeng i dag.... værsågreiværsågreiværsågrei....

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #52 på: Mars 14, 2009, 15:13:22 »
Må jobbe i dag også >:(

Hadde vært fint om noen kunne sendt meg sluttresultatet på 45 42 67 58 ;)

På forhånd takk :)

4-1 til Leeds, behøver ikke vente i spenning på det da!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #53 på: Mars 14, 2009, 15:19:50 »
Offisielt - samme lag som sist!

Ankers

Douglas
Naylor
Margues
Parker

Snodgrass
Kilknny
Howson
Delph

Beckford
Becchio



lucas, mikelikk, johnson, dicko, grella
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #54 på: Mars 14, 2009, 15:35:51 »
Alt annet en seier i dag er en stor overraskelse.  Uten seier har de ikke noe i denne divisjonen å gjøre :P

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #55 på: Mars 14, 2009, 15:37:54 »
Herlig å se spillene varme opp på LUTV!!!!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #56 på: Mars 14, 2009, 15:38:44 »
Herlig å se spillene varme opp på LUTV!!!!!!!!
SKÃ…L FOR DEN!  :D
-SirOlsen-

testo

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #57 på: Mars 14, 2009, 15:43:14 »
Herlig å se spillene varme opp på LUTV!!!!!!!!
SKÃ…L FOR DEN!  :D

Skåler også idag for liverpool som banka scumunited 1-4.. dagen begynner perfekt
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #58 på: Mars 14, 2009, 15:44:17 »
Herlig å se spillene varme opp på LUTV!!!!!!!!
SKÃ…L FOR DEN!  :D

Skåler også idag for liverpool som banka scumunited 1-4.. dagen begynner perfekt

Kjæmpe skål ;D

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #59 på: Mars 14, 2009, 15:47:03 »
Herlig å se spillene varme opp på LUTV!!!!!!!!
SKÃ…L FOR DEN!  :D

Skåler også idag for liverpool som banka scumunited 1-4.. dagen begynner perfekt
Haha, seriøst?!... er det sant?!!!!
Gud hjelpe meg jeg kommer hjem til en mannevond leieboer!!! :-o
Men guuuud så deilig! :D
-SirOlsen-