Skrevet av Emne: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3  (Lest 90418 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #570 på: Mars 14, 2009, 19:10:47 »
Herregud og deilig og komme hjem til seier da... var i selskap og så på tekst tv og så lenge 0-0 og trodde det ble slutt resultatet så var rimelig sur en periode til jeg kom hjem og se at becks reddet oss igjen ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #571 på: Mars 14, 2009, 19:22:09 »
Var det Graysons plan som slo til?

Byttene gjorde at Leeds fikk mer trøkk fremover.

Delph ble sentral da Killa gikk ut og Johnson tok over på venstrekanten. Dicko, Becks og Grella spilte i en 3-4-3 formasjon da vi skåret!!!


Bra Grayson!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #572 på: Mars 14, 2009, 19:41:52 »
Jeg likte det jeg så på klippene fra 1.omgang på LUTV. Synes vi tidvis spiller fin fotball! Raskt spill i lengderetningen, og vi har mange fine kombinasjoner. Et par greie sjanser, og med litt mer flaks/dyktighet så kunne vi ha ledet etter 1.omgang.

Men når skal vi slutte å pådra oss idiotiske kort? Snodgrass i 1.omgang og 2xBeckford i andre.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #573 på: Mars 14, 2009, 20:05:44 »
Etter å ha sett 10 min. av 1. omg på LUTV klippet med Leeds saks, må jeg si at det spillet Leeds presterer ikke er dårlig. Tvert i mot. Jeg mener det er meget bra kvalitet på spillet fremover på banen. Vi fikk ikke se så mye av det som skjedde andre veien. Fortsetter dette er alle muligheter til stede.

Har nå sett klippene fra 2. omg også og Leeds er bra. Vi hadde fortjent flere en det ene målet vi får i dag. Beckford synes jeg var strengt dømt på begge kortene.

Peterboroughs 3 neste kamper er:

21/3 Bristol Rover (borte)
28/3 Leichester (hjemme)
4/4  Oldham (borte)

Jeg tipper max 2 poeng

MK-Dons 5 neste kamper er:

17/3 Millwall (hjemme) 0-1 tap ;D
21/3 Yeovil (borte)
24/3 Crew (hjemme)
28/3 Leeds (borte)
4/4  Brigthon (hjemme)

Jeg tipper (håper) max 7 poeng

Leeds 3 neste kamper er:

21/3 Crewe (borte)
28/3 MK-Dons (hjemme)
4/4  Colchester (borte)

Jeg tipper 9 poeng

Status 4/4:

MK-Dons       74 p 40 kamper
Peterborough 74 p 41 kamper
Leeds           71 p 40 kamper

Er dette urealistisk. Jeg mener nei. Er det noen som vil kommentere denne hypotesen? :)

« Siste redigering: Mars 20, 2009, 18:38:48 av Rudi G. »

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #574 på: Mars 14, 2009, 20:17:28 »
Etter å ha sett 2.omgangs klippene, så er jeg mer optimistisk enn det jeg var ved å høre på Kerwin og Gray.

Becks utvisning kunne like gjerne vært oversett av dommeren. Det må være lov til å bli forbanna. Becks er slu nok spiller til å følge med på linjedommeren like før ballmottak i tvilssituasjoner. At han slår irritert til ballen med armen er ikke straffbart. At han peker mot linjedommeren rett etterpå er neppe et lovbrudd. Værre regelbrudd skjer hver helg uten tilsnakk i alle fire divisjoner.

En mer erfaren dommer ville snakket tydelig om sine forventninger til Beckford i forhold til hans reaksjon. Altså: tilsnakk og i hvert fall ikke utvisning!

Skuffende dommeravgjørelse.


Lovende Snodgrass innsats og fint å se tempo og relativt grei teknikk. Jeg skulle ønske at vi kunne sett hvordan vi defensivt taklet Swindons lange innkast. Men ikke ett eneste kom på LUTV.


Dickinson er lang, men hadde godt blikk for spillet, viste en god teknikk og var rask. Han har nok ferdigeheter på hodet i tillegg! Dette blir bra!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #575 på: Mars 14, 2009, 20:38:40 »
Overrasket over kvaliteten i dag. Syns dette er en typisk kamp vi detter sammen, men i dag feier vi igjen banen med motstanderen (basert på highlights fra LUTV).

Spesielt i førsteomgang er alle fire på midtbanen -- med Snoddy i spissen -- store, og ruller opp flere angrep i god klasse. Andre omgang virker litt mer rotete, men vi spiller fortsatt god fotball til tider.

Swindon hadde vel én sjanse, som et resultat av elendig markering på frispark.

Becks, hva skal man si? Helt åpenbart en topp 3 spiss utenfor PL, elsker den mannen. Virker på hugget også, deilig å se. Han slår ikke bort ballen fordi han er idiot (sigh) men fordi han er sugen på flere scoringer. Vi har en bred stall, vi takler en litt overengasjert 25-årings handlinger i blant. Sånt kommer med rutinen.
« Siste redigering: Mars 14, 2009, 20:44:46 av EspenDale »

bmoen

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #576 på: Mars 14, 2009, 22:15:03 »
Realismen er nok helt fraværende her! Hva er det som tilsier at Leeds vinner de 3 neste kampene når at på til to av dem er på bortebane og Beckford må stå over den første av dem?  Dette er nok bare en ønskedrøm!

Etter å ha sett 10 min. av 1. omg på LUTV klippet med Leeds saks, må jeg si at det spillet Leeds presterer ikke er dårlig. Tvert i mot. Jeg mener det er meget bra kvalitet på spillet fremover på banen. Vi fikk ikke se så mye av det som skjedde andre veien. Fortsetter dette er alle muligheter til stede.

Har nå sett klippene fra 2. omg også og Leeds er bra. Vi hadde fortjent flere en det ene målet vi får i dag. Beckford synes jeg var strengt dømt på begge kortene.

Peterboroughs 3 neste kamper er:

21/3 Bristol Rover (borte)
28/3 Leichester (hjemme)
4/4  Oldham (borte)

Jeg tipper max 2 poeng

MK-Dons 5 neste kamper er:

17/3 Millwall (hjemme)
21/3 Yeovil (borte)
24/3 Crew (hjemme)
28/3 Leeds (borte)
4/4  Brigthon (hjemme)

Jeg tipper (håper) max 7 poeng

Leeds 3 neste kamper er:

21/3 Crewe (borte)
28/3 MK-Dons (hjemme)
4/4  Colchester (borte)

Jeg tipper 9 poeng

Status 4/4:

MK-Dons       74 p 40 kamper
Peterborough 74 p 41 kamper
Leeds           71 p 40 kamper

Er dette urealistisk. Jeg mener nei. Er det noen som vil kommentere denne hypotesen? :)


BMo - Leeds-fan siden 1964

Tom S

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #577 på: Mars 14, 2009, 23:01:36 »
Som supporter er ein ikkje alltid "realist" heldigvis.
COME ON LEEDS !!

Erik_

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #578 på: Mars 15, 2009, 03:16:17 »
Strålende å skrive at Jermaine Beckford er en idiot etter dagens andre gule kort. Tror hvermansen hadde gjort den samme gesten når man er onside, så til de grader.

Ikke overraskende dårlig dommeravgjørelse. Får bare håpe den ikke har for stor innvirknng. Hardt idømt selv for en "idiot" som Beckford.
« Siste redigering: Mars 15, 2009, 03:19:58 av Enrique »

Tom S

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #579 på: Mars 15, 2009, 10:53:40 »
Strålende å skrive at Jermaine Beckford er en idiot etter dagens andre gule kort. Tror hvermansen hadde gjort den samme gesten når man er onside, så til de grader.

Ikke overraskende dårlig dommeravgjørelse. Får bare håpe den ikke har for stor innvirknng. Hardt idømt selv for en "idiot" som Beckford.

Uansett hvermannsen eller ikkje, det er idiotisk å pådra seg utvising 4 minutter på overtid i ein kamp vi vinner.
Og når ein tar med i reknestykket kor viktg Becks er for dette laget blir det berre meir idiotisk.

Men, at eg kalte personen Beckford idiot tar eg tilbake, det var ikkje meint slik.
Eg kjenner jo ikkje fyren.
« Siste redigering: Mars 15, 2009, 10:57:50 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #580 på: Mars 15, 2009, 11:22:02 »
Hmm... Forhåpentligvis vil Dickinson nå benytte sjansen og stake his claim i første-elleveren. Forhåpentligvis vil Leeds få utnyttet at de spiller bedre uten å-spille-baller-opp-mot-Beckford-måten på bortebane, forhåpentligvis er Robinson tilgjengelig igjen innen da, Hughes er iallefall allerede tilbake i trening, og forhåpentligvis er Beckford klar etter en en-kamps-pause til på ny å bøtte inn mål for oss...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Volda69

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #581 på: Mars 15, 2009, 11:54:32 »
Hmm... Forhåpentligvis vil Dickinson nå benytte sjansen og stake his claim i første-elleveren. Forhåpentligvis vil Leeds få utnyttet at de spiller bedre uten å-spille-baller-opp-mot-Beckford-måten på bortebane, forhåpentligvis er Robinson tilgjengelig igjen innen da, Hughes er iallefall allerede tilbake i trening, og forhåpentligvis er Beckford klar etter en en-kamps-pause til på ny å bøtte inn mål for oss...



Neste prosjekt var kor-mange-bindestrekar-kan-eg-putte-inn-i-eit-uttrykk, ser eg, Asbjørn. ;)
MOT

Oggy

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #582 på: Mars 15, 2009, 13:35:58 »
Langt i fra alle dommere ville gitt gult kort på det Beckford gjorde,
da han ble utvist.

Men samtidig er det uklokt av han å provosore, når han hadde et
gult fra før  :- :o
Oggy

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #583 på: Mars 15, 2009, 13:53:49 »

Neste prosjekt var kor-mange-bindestrekar-kan-eg-putte-inn-i-eit-uttrykk, ser eg, Asbjørn. ;)

Svar: Ganske mange :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #584 på: Mars 15, 2009, 14:14:05 »
Utrolig godt med seier sånn "dagen derpå"....!

 ;D  (...fortsatt!)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: KAMP: vs. SWINDON TOWN 14/3
« Svar #585 på: April 19, 2009, 17:15:25 »
Realismen er nok helt fraværende her! Hva er det som tilsier at Leeds vinner de 3 neste kampene når at på til to av dem er på bortebane og Beckford må stå over den første av dem?  Dette er nok bare en ønskedrøm!

Du må ha trua bmoen!
COME ON LEEDS !!