Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

NOK ER NOK...

nå skal jeg provosere litt igjen... FY FAEN så MANGE IDIOTER SOM IKKE HAR FILLA PEILING PÃ... FOTBALL DET ER HER PÃ... FORUMET...

Hva er dette Beckford hatet?... vår juvel... en sinnsyks mål maskin... mannen alle våre motstandere frykter...

Så fort han gjør en liten feil eller ikke scorer i en match så er apekattene der å begynner å skrike!!!

Deilig at han blir forbanna når han blir byttet ut... det viser jo bare at han vil spille.

Vi vet alle at Becks ikke er verdens smarteste... men han er vår beste spiller END OF STORY!!!

Runar

Det blir ikkr mer riktig fordi du bruker store bokstaver og mange utroptegn

Runar

Quote from: AndyMathie on December 21, 2009, 13:47:28
Ja Beckford har nok engang bevisst at han ikke har noe i klubben å gjøre. Håper vi snart blir kvitt sytre paven.

Husker når David Batty ble solgt at tårene kom og at det føltes ut som noen hadde dødd. Uansett det blir fest når Beckford e borte, da skal jeg feire at vi endelig er kvitt den eneste spilleren som ikke fortjener å ta på seg den hvite Leeds drakten!!

Med håp om en riktig hvit og god jul :)

Hva er kriteriene for og ha noe i klubben å gjøre egentlig?

jarle

Quote from: Runar on December 21, 2009, 14:12:56
Det blir ikkr mer riktig fordi du bruker store bokstaver og mange utroptegn

Siden jeg har store bokstaver og utropstegn på tatstaturet så bruker jeg de... når jeg har lyst og det uten at du trenger å kommentere det!!!

jarle

Quote from: Runar on December 21, 2009, 14:13:47
Quote from: AndyMathie on December 21, 2009, 13:47:28
Ja Beckford har nok engang bevisst at han ikke har noe i klubben å gjøre. Håper vi snart blir kvitt sytre paven.

Husker når David Batty ble solgt at tårene kom og at det føltes ut som noen hadde dødd. Uansett det blir fest når Beckford e borte, da skal jeg feire at vi endelig er kvitt den eneste spilleren som ikke fortjener å ta på seg den hvite Leeds drakten!!

Med håp om en riktig hvit og god jul :)

Hva er kriteriene for og ha noe i klubben å gjøre egentlig?

Det samme som å være en ekte supporter tenker jeg...

Sove med drakta på selv om du er 40 år.
Helst være arbeidsledig
Overvektig
Like å slåss
Drikke øl med begge handa minimum 4 dager i uka...

Andersen

Hallo jarle ! Ja, Beckford scorer mye mål for klubben og ja jeg håper også at han blir i klubben også neste sesong . Men det må være lov å være kritisk til måten han er til tider . Han er en del av Leedsklubben, han er ikke LEEDS!  Det ser ut til at det er mye for og imot Beckford her inne for tia, på forumet , men for de av dere som er forelska i gutten  og blir forbanna bare noen kommer med kritikk av ham når det gjelder spillestil eller væremåte / oppførsel på utenfor banen , overse disse kritikkene da, SMIL  ;D og alt blir så mye , mye bedre !  ;D LEEDS4EVER.

jarle

Quote from: Andersen on December 21, 2009, 14:28:31
Hallo jarle ! Ja, Beckford scorer mye mål for klubben og ja jeg håper også at han blir i klubben også neste sesong . Men det må være lov å være kritisk til måten han er til tider . Han er en del av Leedsklubben, han er ikke LEEDS!  Det ser ut til at det er mye for og imot Beckford her inne for tia, på forumet , men for de av dere som er forelska i gutten  og blir forbanna bare noen kommer med kritikk av ham når det gjelder spillestil eller væremåte / oppførsel på utenfor banen , overse disse kritikkene da, SMIL  ;D og alt blir så mye , mye bedre !  ;D LEEDS4EVER.

Becchio som scorer mindre en halvparten er GUD  og Beckford skal det klages på.
Hva er oppgavene til en spiss?

Løpe rundt som en idiot og samtidig være snill og likanes eller score mål...

Det er greit med kritikk når du overreagerer når du blir bytta ut eller pådrar deg et dumt rødt kort...
Men det er vel litt drøyt å ønske mannen ut av klubben for disse småtingene sammenlignet med hvahan har bidratt med de siste sessongene...

Og det må jeg få lov å kommentere  ;)

Superfan

Quote from: jarle on December 21, 2009, 13:59:37
NOK ER NOK...

nå skal jeg provosere litt igjen... FY FAEN så MANGE IDIOTER SOM IKKE HAR FILLA PEILING PÃ... FOTBALL DET ER HER PÃ... FORUMET...

Hva er dette Beckford hatet?... vår juvel... en sinnsyks mål maskin... mannen alle våre motstandere frykter...

Så fort han gjør en liten feil eller ikke scorer i en match så er apekattene der å begynner å skrike!!!

Deilig at han blir forbanna når han blir byttet ut... det viser jo bare at han vil spille.

Vi vet alle at Becks ikke er verdens smarteste... men han er vår beste spiller END OF STORY!!!

Unødvendig i bruke slike betegnelser på andre som er uenige med deg. Jeg er forøvrig av den oppfatning at Beckford må få lov til å være litt primadonna, så lenge han bøtter inn mål på den måten han har gjort de siste sesongene. I tillegg må han få lov til å ha en dårlig dag innimellom.

jarle

Superfan

Quote from: jarle on December 21, 2009, 14:48:30
Jeg sa jo at jeg skulle provosere...

;D

Sorry. Det poenget forsvant innimellom alle de STORE bokstavene.  :D

Leedsulf

QuoteNOK ER NOK...

-Godt at andre sitter med fasiten og fullstendig oversikt da.

QuoteHva er dette Beckford hatet?... vår juvel... en sinnsyks mål maskin... mannen alle våre motstandere frykter...

-Dette har vel blitt skrevet om 30 ganger bare i denne tråden.

QuoteSå fort han gjør en liten feil eller ikke scorer i en match så er apekattene der å begynner å skrike!!!

-Greit oppsummert. Han har én målløs kamp, og får store deler av fansen mot seg kun pga det...

QuoteDeilig at han blir forbanna når han blir byttet ut... det viser jo bare at han vil spille.

-Skulle alle spillere oppført seg sånn hvis de ble byttet ut? Er det forresten noen i klubben som ikke vil spille?

QuoteVi vet alle at Becks ikke er verdens smarteste... men han er vår beste spiller END OF STORY!!!

-Vondt å sammenligne spillere i ulike posisjoner, men jeg tror ikke opprykket står og faller på han alene.

GeirO

Quote from: Andersen on December 21, 2009, 13:14:59
GeirO  HALLO !!!! VÃ...KN OPP!!!! Vet ikke om du noen gang har spillt fotball , eller har vært / er fotballtrener, men skulle du bedt midtbanen din og spissene latt være å ta disse luftduellballene kunne du jo bare satt laget ditt på femmeteren og sagt til motstanderene kom og score mål på oss herfra! Alle som går opp i en hodeduell , vil jo håpe på å vinne ballen slik at de kommer i en posisjon som gjør at nettopp midtbane , angripere får en sjanse til å score mål!!  >:( Tipper laget ditt hadde ligget i bunn av tabellen gjennom hele sesongen! LEEDS4EVER.  

Jeg har både spilt fotball og vært trener, og hadde stadig lyst til å gjennomføre eksperimentet mitt. Som spiller hadde jeg sikker blitt satt ut av laget :-\

Ellers var det en merkelig teori du hadde om å bare sette laget opp på femmeteren. Det foregår vel litt spill på bakken i midtbaneområdet som jeg gjerne vil at laget skal ta del i. Mye viktig spill og dueller langs bakken som er viktig å vinne.
MOT

B_Ød

og jeg som trodde denne tråden var på det nærmeste død....
Ups & Ups!!

RuneSve

Er til dels enig med Jarle her. Syns folk overreagerer ganske mye.

Prøv å sett dere litt inn i situasjonen til Beckford. Han er en spiss, hatt noen kamper med dårlig uttelling, noe som er frustrerende. Tror dette med at han ikke eier klubb eller lagfølelse er en del å ta i, og basert mye på synsing. Ser Beckford før alle kampene, deler ut klemmer og stemning til hele gjengen.

Når publikum gir ut en høy jubel når navnet hans kommer opp på tavla for å byttes ut, er det ganske forståelig at han er langt fra glad. Det kan vel fort også være et tegn på at han faktisk er glad i klubben og supporterne, og føler seg ganske langt nede over at folk faktisk jubler for at han blir tatt ut, ikke at han gir en lang F i både klubb og supportere, slik mange her vil ha det til.

Uansett hva dere kanskje vil, så får man ikke et lag fullt av Radebe'er, folk er forskjellige. Noen gir mer uttrykk for når de har en dårlig dag, og det er vanskelig å endre på. Hvis tilfellet er slik som mange sier her, at Beckford setter seg høyere enn laget, så må nok Grayson også dele litt skyld her.

Og h.b, du sier at hvis det hadde vært noen andre enn Beckford, så slakter vi han, mens Beckford beskyttes?

Syns det virker helt motsatt jeg, hver gang Beckford bommer på èn målsjanse, eller ser gretten ut i ett klipp fra en tv-kamp, så dras denne tråden opp, og folk kommer med sine Beckford-klager.

Frode

Tror Grayson setter klubben i fokus, ikke hva han personlig liker/misliker.  Ved å trå litt varsomt (men likevel reagere) beholder vi sannsynnligvis Beckford og scoringsraten hans ut sesongen - hvilket øker mulighetene for opprykk.  Hater å dra sammenligninger med A.Ferguson - som setter klubben i fokus til det absurde (les; lovprisningen av Cantona etter kung-fu sparket) - men ikke dumt å primært tenke klubbens beste - som i vårt tilfelle er opprykk og ingenting annet.  Med andre ord; vi svelger denne (også)

Andersen

Hei igjen GeirO! Da kunne du jo bare hatt forsvarsfireren på banen og sett om du hadde vunnet kampene da  ;D LEEDS4EVER.

Superfan

Quote from: RuneSve on December 21, 2009, 15:32:14
Er til dels enig med Jarle her. Syns folk overreagerer ganske mye.

Prøv å sett dere litt inn i situasjonen til Beckford. Han er en spiss, hatt noen kamper med dårlig uttelling, noe som er frustrerende. Tror dette med at han ikke eier klubb eller lagfølelse er en del å ta i, og basert mye på synsing. Ser Beckford før alle kampene, deler ut klemmer og stemning til hele gjengen.

Når publikum gir ut en høy jubel når navnet hans kommer opp på tavla for å byttes ut, er det ganske forståelig at han er langt fra glad. Det kan vel fort også være et tegn på at han faktisk er glad i klubben og supporterne, og føler seg ganske langt nede over at folk faktisk jubler for at han blir tatt ut, ikke at han gir en lang F i både klubb og supportere, slik mange her vil ha det til.

Uansett hva dere kanskje vil, så får man ikke et lag fullt av Radebe'er, folk er forskjellige. Noen gir mer uttrykk for når de har en dårlig dag, og det er vanskelig å endre på. Hvis tilfellet er slik som mange sier her, at Beckford setter seg høyere enn laget, så må nok Grayson også dele litt skyld her.

Og h.b, du sier at hvis det hadde vært noen andre enn Beckford, så slakter vi han, mens Beckford beskyttes?

Syns det virker helt motsatt jeg, hver gang Beckford bommer på èn målsjanse, eller ser gretten ut i ett klipp fra en tv-kamp, så dras denne tråden opp, og folk kommer med sine Beckford-klager.

Kan han ikke bare forlenge kontrakten med klubben da? Tror nok mye av misnøyen blant fansen ligger der. Potensielle Bosman-spillere er jo sjelden populære.

DenHviteYeboah

Jeg lurer på en ting:hvis man er toppscorer på Leeds, eller for å si det slik:la oss si at klubben er helt AVHENGIG av Beckford for å oppnå suksess- han er i en klasse for seg i forhold til alle andre på laget- kan han oppføre seg akkurat som han vil da?

Hvis vi overfører dette til arbeidslivet:du jobber på en arbeidsplass, feks en IT bedrift med 50 ansatte.der finnes det en medarbeider som er har en stor del av æren for at firmaet går strålende.Kan han si og gjøre akkurat det han vil...?

jarle

Hva med offentlig henging i midtsirkelen ved neste hjemmekamp

Steining...

500 piskeslag...

jeg mener gå rett i garderoben etter å ha blitt byttet ut er ALVORLIGE greier...
Leeds må reagere nå!!!!

Jeg mener det er grenser for hva en spiller kan tillate seg.

Superfan

Quote from: DenHviteYeboah on December 21, 2009, 16:15:44
Jeg lurer på en ting:hvis man er toppscorer på Leeds, eller for å si det slik:la oss si at klubben er helt AVHENGIG av Beckford for å oppnå suksess- han er i en klasse for seg i forhold til alle andre på laget- kan han oppføre seg akkurat som han vil da?

Nei, men en vil naturlig nok tolerere mer fra en slik nøkkelperson enn fra Mr. Nobody.

QuoteHvis vi overfører dette til arbeidslivet:du jobber på en arbeidsplass, feks en IT bedrift med 50 ansatte.der finnes det en medarbeider som er har en stor del av æren for at firmaet går strålende.Kan han si og gjøre akkurat det han vil...?

Ditto.

LUFC MOT

Beckford er en "personlighet" Han har skåret sykt mange og viktige mål for oss, men han har ett problem med sinne sitt.... Men la oss sette oss litt i hans situasjon, han lever for og skåre mål, han har hatt en liten down i det siste men har flere avsluttninger i løpet av kampen som kan skape mål, får han en av de inn får han gjerne den "gode" følelsen igjen som han trenger... Og så blir du byttet ut(for første gang i sesongen?)... For og si det sånn så skjønner jeg reaksjonen hans, selv om jeg ikke liker den!! Man som kommentatorene sier har han oppført seg mye bedre i år en i de foregående sesongene... Becks will be back, og vi trenger han både i år og med ny kontrakt i CC neste år.. Simon håndterer dette sikkert helt greit og finner en grei ordning på det...

Bare vent til han tar ett hattrick mot scums, da elsker ALLE han igjen!! ;D

MARCHING ON TOGETHER too the Premier ship ones again!!! :D :D :D :D :D :D

Tom S

Leeds United will stick to their plan to retain Jermaine Beckford until the end of the season, despite his show of dissent towards manager Simon Grayson at Elland Road on Saturday.

Grayson planned to speak to the striker today and hinted that he would be punished by the club, but the Leeds boss is likely to draw a line under the incident quickly and rejected the idea that Beckford's behaviour might cast doubt over his immediate future.

Grayson said:
"This doesn't make any difference at all. It won't affect my thoughts on it and the only thought we've had about Jermaine is that he'll probably be leaving in the summer, unless a stupid offer comes in for him in January â€" which we're not looking for."

http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=5927762&sitecode=leed&sportcode=leed

Stoler på at Larry ordner dette til beste for Leeds United.
COME ON LEEDS !!

jarle

RuneSve

http://www.leedsunited.com/news/gaffer-accepts-striker-apology-20091221_2247585_1911993

"We had a chat first thing on Monday," said the boss.

"Jermaine explained and apologised for his actions which I fully accept.

"I made it clear that I don't need it to happen again and he's bought into what I've said.

"It's been put to bed now and I expect to see Jermaine in a Leeds shirt on Boxing Day looking to knock the goals in over the Christmas period."

Ferre

Quote from: RuneSve on December 21, 2009, 19:15:37
http://www.leedsunited.com/news/gaffer-accepts-striker-apology-20091221_2247585_1911993

"I made it clear that I don't need it to happen again and he's bought into what I've said.

"It's been put to bed now and I expect to see Jermaine in a Leeds shirt on Boxing Day looking to knock the goals in over the Christmas period."

Bra!

Da er endelig denne saken ute av verden...

Kato

Noen provoserer med følgende verktøy:

1. Kritikk av lederstil
2. Kritikk av spillestil
3. Kritikk av laguttak
4. Taktiske innspill
5. Fotballfaglige vurderinger

1. Store bokstaver
2. Masse utropstegn
3. Beskrive folk som apekatter
4. Beskrive meddebattanter som idioter uten peiling

Ja, ja..

lojosang

Quote from: jarle on December 21, 2009, 14:39:04
Becchio som scorer mindre en halvparten er GUD

Tja, Becchio fikk vel nettopp ei datter, Gud har en guttunge som er realtivt aktuell på denne tida. Så da har de vel scora omtrent like mange ganger.  ;D
- Leif Olav

pale

Quote from: RuneSve on December 21, 2009, 19:15:37

Sånn skal det gjøres. Bra Grayson!

jarle

Quote from: Kato on December 21, 2009, 19:44:59

1. Kritikk av lederstil
2. Kritikk av spillestil
3. Kritikk av laguttak
4. Taktiske innspill
5. Fotballfaglige vurderinger

1. Store bokstaver
2. Masse utropstegn
3. Beskrive folk som apekatter
4. Beskrive meddebattanter som idioter uten peiling

Ja, ja..

Ja ja...
jeg står på mitt!!!
Du har lite peiling på fotball hvis du ønsker topp scoreren og lagets beste spiller kastet ut av klubben fordi han blir småsur for å bli byttet ut!!!

Moderator har fjernet enkelte setninger i innlegget for å bidra til at tonen på forumet ikke igjen skal forsures i skittkasting og begrepssetting på meddebattanter.

Kato

Hva du mener om mine fotballkunnskaper, mitt syn på Beckford, apekatter, Afganistan, Glenn Hysen, kromkaker osv interesserer meg egentlig svært lite.

Så den diskusjonen kan du bare legge død umiddelbart. Finn noen andre å krangle med.