Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frode

Da har Grayson tenkt klubb foran eget margeringsbehov og tilgitt Beckford.  Kan vi legge saken død inntil videre?

jarle

Quote from: h.b on December 22, 2009, 08:54:53
Quote from: jarle on December 22, 2009, 08:50:02
Enig med deg Per Arne... SKAM!!!

Det er så virkelighetsfjernt dette maset om Beckford at jeg blir helt matt...

Når man kaller folk her for apekatt når personen vitterlig oppførere seg som en apekatt blir du sensurert av moderator... Men å kalle Beckford for jukser og en skam for fotballen er OK!

Andy White... god bedring!!! - du er en skam som Leeds supporter.

Jarle da. Har du helt glemt hva vi kaller Bates  ;)

Nei h.b.... men fint at du minner meg om det  ;D

Men Bates har da vitterlig mer på samvittigheten en å bli litt sur for et bytte.  ;D ;D ;D ;D

h.b

Personlig vil jeg helst beholde Beckford ut sesongen. Men hvis et kommer inn et bud i størrelsesordenen 3 mill pund og disse pengene blir øremerket forsterkninger. Ja da mener jeg det er riktig å selge. Men Bates har vist at han ikke vil bruke penger på forsterkninger.
Bates kommer garantert til å si at penger kan ikke brukes fordi de skal brukes til gjennkjøp av ER. Og når den tid kommer. Ja da prøver han seg på å få andre til å betale gjennkjøpet og skylder på dette når han ikke gjennomfører et tilbakekjøp. Så derfor mener jeg det er viktig å beholde Beckford.

Asbjørn

GUTTER. Det er tidlig på morgenen og all tingen...

SLUTT å gi hverandre karakteristikker! Skriv heller om sakene dere er uenige om. Hvem som har dummest hårfrisyre har lite med Leeds å gjøre...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Quote from: Asbjørn on December 22, 2009, 09:24:58

SLUTT å gi hverandre karakteristikker! Skriv heller om sakene dere er uenige om. Hvem som har dummest hårfristyre har lite med Leeds å gjøre...

Eier ikke hårfrisyre jeg As  ;) bjørn

flynn

Quote from: h.b on December 22, 2009, 09:29:38
Quote from: Asbjørn on December 22, 2009, 09:24:58

SLUTT å gi hverandre karakteristikker! Skriv heller om sakene dere er uenige om. Hvem som har dummest hårfristyre har lite med Leeds å gjøre...

Eier ikke hårfrisyre jeg As  ;) bjørn

Det skal du ha h.b., at du framstår ikke som spesielt hårsår heller  :D
god jul (selv om jeg vet at du ikke gleder deg spesielt.)

flynn

Kato

En sak er at vi er uenige, det er vel slik det skal være.

Noe annet er måten enkelte her inne buser frem på.

Og bli bedt om å finne oss en ny klubb å holde med, å bli kalt en skam for Leeds osv. sender dette forumet ned på et lavmål jeg ikke har opplevd tidligere.

I løpet av mine 5 år her inne har debattene stort sett vært veldig konstruktive. Men det har tydeligvis utviklet seg til å bli en plass hvor seriøsiteten forsvinner, hvor flere (som virker å ha kommet til siste tiden) stort sett er opptatt av å ta mann og ikke ball.

Er det slik det skal være? I så fall blir dette forumet uinteressant.

Hårsår? Nei, gidder bare ikke bruke tid på trash.

Snakkes. God jul alle seriøse meddebattanter.

auren

Litt barnehagetendenser her inne nå. Men jeg fikk meg nå en liten latter på morgenkvisten :)

Vi får håpe at når denne tråden kommer opp igjen på lørdag er det jarle som skriver først om at Beckford slo tilbake med hat trick mot Hartlepool og kaller hele bunsjen for små, søte og artige apekatter. En fleipede abekatt :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Quote from: Kato on December 22, 2009, 09:52:40

Og bli bedt om å finne oss en ny klubb å holde med, å bli kalt en skam for Leeds osv. sender dette forumet ned på et lavmål jeg ikke har opplevd tidligere.

I løpet av mine 5 år her inne har debattene stort sett vært veldig konstruktive. Men det har tydeligvis utviklet seg til å bli en plass hvor seriøsiteten forsvinner, hvor flere (som virker å ha kommet til siste tiden) stort sett er opptatt av å ta mann og ikke ball.

Et tips er jo å overse de useriøse innslagene og heller svare på de seriøse for å bidra til en bra standard. Er ellers enig i at visse personer snart burde skjønne at man ikke vinner diskusjoner med lavpannet svada.

Et annet moment er jo hvordan utenforstående omtales, feks Jermaine Beckford. Syntes han har fått mange stygge personlighetsbemerkninger slengt etter seg, og dette er en mann ingen her inne kjenner på noe annen måte enn at han spiller ball for favorittlaget. Unødvendig.

God jul
KEEP FIGHTING!!

Per Arne

Tja, som man roper i skogen får man svar. Og kaller man en av våre spillere ubegrunnet for en skam for fotballen, må man regne med tilsvar. Lavpannet svada? Er ikke helt sikker på hva du mener. Om det er meg, så driter jeg i det. Sier hva jeg mener.

MOT!

jarle

Quote from: Kato on December 22, 2009, 09:52:40

Det var vel du som begynte å kalle Beckford en SKAM for klubben... og at han er en jukser?

Jeg mener du er en skam for Leeds´s supportere som sier noe slikt om vår juvel... lik det eller ikke!

TK20

Hei Kato og AndyMathie.

Jeg er helt enig med dere når det kommer til klubbfølelsen til spillerne på laget vårt. Vi ønsker så gjerne at alle som spiller på laget skal blø for drakta, og at de ønsker å spille for Leeds uansett hva som skjer med klubben. Fightervilje er noe av det vi supportere liker å se, noe som gjør Howson og Johnson til to av mine absolutte favoritter i dagens Leeds-lag.

Så langt er jeg enig, Beckford er ikke mannen som jobber hardest. Han er heller ikke den som tydeligst spiller med hjertet utenpå drakta.

Allikevel er ikke dette nok for meg til å ville se ham vekk. Hvorvidt jeg vil ha spillere i klubben vår eller ikke beror ikke kun på innsats og tæl, men prestasjoner. Og vi vet alle at Beckford fint banker inn 30+ i løpet av en sesong.

Jeg har fulgt Beckford såpass lenge nå, at jeg vet hans prestasjoner svinger. Jeg har foreslått å benke ham, med jeg ser det som galskap å selge ham, rett og slett fordi han er vår fremste målgarantist gjennom en lang sesong. Beckford kommer aldri verden til å ende en sesong i L1 med 15 mål. Jeg tipper vi kan forvente ytterligere 15 av Beckford denne sesongen, noe som er gull verdt i opprykkskampen.

Når det kommer til oppførsel og fightervilje tror jeg dette i større grad dreier seg om personlighetstrekkene til Beckford som person: han er ikke typen til å åpent binde seg til en League 1-klubb. Han har større ambisjoner enn som så.

Jeg tror hele denne saken dreier seg om en mann som har handlet litt dumt i en tid der han sliter, både på og utenfor banen. Beckford vil så gjerne spille i Premier League, men vet at den største garantien for å få gjort det er å spille bra der han er nå. Han spiller ikke spesielt bra akkurat nå for tiden, og han hater det mest av alle.

Personlig føler jeg å ha registrert en holdningsendring hos Beckford etter sommeren. Han har jobbet hardere, og virker gladere for scoringer (jfr Norwich hjemme, aldri sett mannen i større lykkerus). Jeg tror han tenkte "ok, ingen kjøpte meg når jeg var satt på transferlisten. Jeg skal ikke spille L1 lengre, ikke faen. Jeg spiller så bra jeg kan til kontrakten min utløper, så får jeg se hvor jeg er neste år". Helt legitimt.

Det var synd med hendelsen på lørdag, med den må ut av verden så fort som mulig. Vi har ikke råd til å rote oss ut av gullkampen på grunn av at slike ting hender med vår beste spiller. Hvilke andre skal score 30 mål? Vokes og Becchio?

Og husk, mannen har ytret den mest legendariske kommentaren i nyere historie.

Det ble langt, men jeg håper dere (eller noen andre) ønsker å svare på dette :)

Sleivind

Så uenige kan man altså være  ::)

Ã... holde med et lag baserer seg 99,9% på følelser, og ikke fotballfaglige betraktninger. Hadde folk satt det faglige først, hadde de ikke holdt med et lag i engelsk tredjedivisjon, for å si det sånn.

Dette gjelder forsåvidt Beckford også. At han er en av de beste, og kanskje den beste spilleren i Leeds akkurat nå, er det vel liten tvil om. Er man gal om man ønsker å bli kvitt Beckford? Selvfølgelig ikke. Han har en arrogant holdning, han er altfor ofte sur og sytete, han vil ikke skrive under ny kontrakt med klubben og agenten hans plaprer i vei om klubber som ønsker å signere han. Ikke det at det er uvanlig at folk ikke fornyer kontraktene sine heller, men det er veldig sårt når en av de beste ikke gjør det. Og dette er mer enn nok til at noen kan få han opp i halsen.

Så var det dette med følelser igjen da. Noen ønsker å rykke oppover i divisjonene, andre ønsker også å rykke opp, men da med de "riktige" spillerne i Leeds. Noen mener at vi ikke vil rykke opp uten Beckford, andre mener vi hadde greid det. Smaken er som baken, delt i to!¨

Jeg personlig har et ambivalent forhold til mannen, og befinner meg sånn ca midt i mellom.

B_Ød

Quote from: Sleivind on December 22, 2009, 11:25:14
Så uenige kan man altså være  ::)

Ã... holde med et lag baserer seg 99,9% på følelser, og ikke fotballfaglige betraktninger. Hadde folk satt det faglige først, hadde de ikke holdt med et lag i engelsk tredjedivisjon, for å si det sånn.

Dette gjelder forsåvidt Beckford også. At han er en av de beste, og kanskje den beste spilleren i Leeds akkurat nå, er det vel liten tvil om. Er man gal om man ønsker å bli kvitt Beckford? Selvfølgelig ikke. Han har en arrogant holdning, han er altfor ofte sur og sytete, han vil ikke skrive under ny kontrakt med klubben og agenten hans plaprer i vei om klubber som ønsker å signere han. Ikke det at det er uvanlig at folk ikke fornyer kontraktene sine heller, men det er veldig sårt når en av de beste ikke gjør det. Og dette er mer enn nok til at noen kan få han opp i halsen.

Så var det dette med følelser igjen da. Noen ønsker å rykke oppover i divisjonene, andre ønsker også å rykke opp, men da med de "riktige" spillerne i Leeds. Noen mener at vi ikke vil rykke opp uten Beckford, andre mener vi hadde greid det. Smaken er som baken, delt i to!¨

Jeg personlig har et ambivalent forhold til mannen, og befinner meg sånn ca midt i mellom.

meget godt formulert, jeg er hjertens enig.
Ups & Ups!!

Tom S

Hallo folkens!

Er vi sunket så lavt når det gjelder å diskutere?
Ber alle om å lese innleggene sine en gang ekstra gang, ja kanskje til og med tenke seg om ein ekstra gang, før ein trykker "legg til innlegg".
COME ON LEEDS !!

GeirO

Huff, ja, dette ble pinlig. Særlig for de som tror de kan si hva de vil på et slikt forum.
Husk hovedregelen: Ingen personangrep på meddebattanter.

Oppfordring til at moderatorer her bør være strengere, selv om det er vanskelig på et on-line-forum.
MOT

peacock

Quote from: Tom S on December 22, 2009, 12:06:26
Hallo folkens!

Ber alle om å lese innleggene sine en gang ekstra gang, ja kanskje til og med tenke seg om ein ekstra gang, før ein trykker "legg til innlegg".

Er det først NÃ... du ser hvor dårlig forumet har blitt?

abbe

Quote from: Per Arne on December 22, 2009, 08:57:26
Quote from: abbe on December 22, 2009, 08:52:34
Quote from: Per Arne on December 22, 2009, 07:43:35
Quote from: AndyMathie on December 22, 2009, 01:19:46
Quote from: Runar on December 21, 2009, 14:13:47
Quote from: AndyMathie on December 21, 2009, 13:47:28
Ja Beckford har nok engang bevisst at han ikke har noe i klubben å gjøre. Håper vi snart blir kvitt sytre paven.

Husker når David Batty ble solgt at tårene kom og at det føltes ut som noen hadde dødd. Uansett det blir fest når Beckford e borte, da skal jeg feire at vi endelig er kvitt den eneste spilleren som ikke fortjener å ta på seg den hvite Leeds drakten!!

Med håp om en riktig hvit og god jul :)

Hva er kriteriene for og ha noe i klubben å gjøre egentlig?

Spillere som dette har ikke noe i Leeds å gjøre å da trenger æ vel ikke forklare nærmere:

Drogba, Gerrard, Robbie Savage, El-Hadji Diouf og vår egen Jermaine Beckford. Kunne gått ha unngått hele gjengen. De er en skam for spillet fotball. Hvis man skal vinne med juks så får man gjerne plukke disse spillerne med på laget, men æ foretrekker å vinne fair and square!

Her omtaler du vår Jermaine Beckford som en juksepave. Kom med situasjonene der han har "jukset". Eller hold kjeft. Er Beckford en skam for spillet? En skam for Leeds? Fordi han har pådratt seg noen kort, og blir gretten når han ikke får spille mer, enda han gjerne vil?

Skam? Skal jeg fortelle deg hva skam er, mann? Det er å komme med slike uttalelser om en av ditt lags spillere. Uten å ha dekning for det. Det er en skam!

Skam deg.

Ta pillen sin og roe seg ned.
Du har liksom ALDRI sett Beckford oppføre seg usportslig?

Ikke be meg om å ta pillen min, junior.

Er du komplett dum, eller mener du helt seriøst at alle spillere som har gjort noe "usportslig" i kampens hete er en skam for spillet, og skal nektes å spille fotball?

Nei, jenta mi, gå og se en ballettforestilling, du. Der er det sikkert ikke noe som kan virke støtende på din sarte sjel.

Jeg vet ikke hva slags problemer du har med deg selv og hvorfor du har et behov for å markere deg på denne måten. Det later til at du ikke har det enkelt. Ønsker deg og dine ev. nære en god og fredelig jul.

Sydhagen

tror det er på tide at denne tråden stenges.
finnes ikke saklig lenger.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Artig vinkling på disksjonen. Oppfordrer til litt moderasjon.

Det er HELT i orden og mene at Beckford har oppført seg dumt (nå og tidligere) og at en ikke ønsker slike typer i Leeds. Jeg kan til en viss grad stille meg bak en slik mening. På en annen side så må jo en ha forståelse for at noen supportere ønsker og "frede" beholde topscoreren og potensielt vår viktigste spiller de siste 2,5 årene.

Det er disse ekstreme holdningene/formuleringene som gjør meningene uspiselige.

Beckford sammen med andre oppfører seg ikke ALLTID slik som en skulle ønske, sånn er det. Klart en må ta avstand fra oppførsel og holdninger man ikke kan stå innefor. Men dat er vi litt tilbake til min respons.

Hvilke kriterier er det for at noen fortjener og bære den hvite drakten?

Noen som A. Hughes klager aldri, jobber og kjemper og spiller der han for beskjed om. En spiller som spiller med hjerte uten på drakta, men etter min skjønn, en begredelig spiller som i utgangspunktet "ikke" fortjener å være en del av Leeds sin historie.

Han er ikke god nok, men han er en ok nok fyr? Holder det?

At en ikke ønsker juksere som El Hadji Diouf regner jeg med det er allmen enighet om, men hva med spillere med et litt annet lyne, som Mark Viduka. En publikumshelt som ikke likte og løpe, som så daff ut, men som hadde kvalitet nok til å skaffe Leeds poeng på egenhånd. Fortjente han å bære drakta? Han hadde jo sine episoder han også?

Smith som var villig til å løpe gjennom en vegg for klubbemblemet? Så gikk han til scum, betyr det at han ikke fortjente drakta?

Det jeg vil fram til er at det er ganske "teit" og diskvalifisere noens fortjeneste til å bære Leeds drakten. EN kan være under den oppfatning av at spilleren ikke er god nok og at en bør skaffe seg en bedre spiller. Men det og opphøye det til at noen ikke er verdig av å bære en Leeds drakt på grunnlag av at de oppførte seg barnslig i forbindelse med og bli byttet ut blir skivebom.

Enten er INGEN verdig å bære den hvite drakta, for den hvite drakta symboliserer noe perfekt og det er det ingen spillere som er, eller så akseptere mann at spillere gjøre gode og dumme ting med eller uten Leeds drakt.  

trosetti

"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Tom S

Quote from: peacock on December 22, 2009, 12:58:06
Quote from: Tom S on December 22, 2009, 12:06:26
Hallo folkens!

Er det først NÃ... du ser hvor dårlig forumet har blitt?

Nei, forsåvidt ikkje.
Har påpeikt dette tidlegere også, samt tatt ei pause frå forumet.
Men, denne tråden har utviklet seg til å bli eit virkelig bunnivå, dessverre.

Håper folk kan gå litt i seg sjølv og tenke gjennom det som vert servert, det går fint å vere uenig uten å bli ufin.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

MARCHING ON TOGETHER!

LEGG HELGENS "HENDELSE" BAK DERE GUTTER OG JENTER. VI LEDER SERIEN OG KOMMER TIL Ã... RYKKE OPP!

MARCHING ON TOGETHER!

B_Ød

Ups & Ups!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Per Arne

Quote from: abbe on December 22, 2009, 13:32:27
Quote from: Per Arne on December 22, 2009, 08:57:26
Quote from: abbe on December 22, 2009, 08:52:34
Quote from: Per Arne on December 22, 2009, 07:43:35
Quote from: AndyMathie on December 22, 2009, 01:19:46
Quote from: Runar on December 21, 2009, 14:13:47
Quote from: AndyMathie on December 21, 2009, 13:47:28
Ja Beckford har nok engang bevisst at han ikke har noe i klubben å gjøre. Håper vi snart blir kvitt sytre paven.

Husker når David Batty ble solgt at tårene kom og at det føltes ut som noen hadde dødd. Uansett det blir fest når Beckford e borte, da skal jeg feire at vi endelig er kvitt den eneste spilleren som ikke fortjener å ta på seg den hvite Leeds drakten!!

Med håp om en riktig hvit og god jul :)

Hva er kriteriene for og ha noe i klubben å gjøre egentlig?

Spillere som dette har ikke noe i Leeds å gjøre å da trenger æ vel ikke forklare nærmere:

Drogba, Gerrard, Robbie Savage, El-Hadji Diouf og vår egen Jermaine Beckford. Kunne gått ha unngått hele gjengen. De er en skam for spillet fotball. Hvis man skal vinne med juks så får man gjerne plukke disse spillerne med på laget, men æ foretrekker å vinne fair and square!

Her omtaler du vår Jermaine Beckford som en juksepave. Kom med situasjonene der han har "jukset". Eller hold kjeft. Er Beckford en skam for spillet? En skam for Leeds? Fordi han har pådratt seg noen kort, og blir gretten når han ikke får spille mer, enda han gjerne vil?

Skam? Skal jeg fortelle deg hva skam er, mann? Det er å komme med slike uttalelser om en av ditt lags spillere. Uten å ha dekning for det. Det er en skam!

Skam deg.

Ta pillen sin og roe seg ned.
Du har liksom ALDRI sett Beckford oppføre seg usportslig?

Ikke be meg om å ta pillen min, junior.

Er du komplett dum, eller mener du helt seriøst at alle spillere som har gjort noe "usportslig" i kampens hete er en skam for spillet, og skal nektes å spille fotball?

Nei, jenta mi, gå og se en ballettforestilling, du. Der er det sikkert ikke noe som kan virke støtende på din sarte sjel.

Jeg vet ikke hva slags problemer du har med deg selv og hvorfor du har et behov for å markere deg på denne måten. Det later til at du ikke har det enkelt. Ønsker deg og dine ev. nære en god og fredelig jul.

Tusen takk for det, ønsker også deg og dine en strålende høytid.

:)

Robert H.

Flott at Grayson og Beckford har fått snakket ut. Beckford er en klassespiller med et humør som svinger, ikke ulikt andre fotballspillere over snittet. 

testo

Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?  ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

baste

Quote from: testo on December 22, 2009, 21:00:48
Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?  ::)

Ja, vi kan glatt stenge denne tråden. Om noe nytt skjer i januar..så kan vi fortsette i spillere inn/ ut.

MOT

jalu

Så lenge Beckford er Leeds spiller vil han provosere med sin  egoistiske væremåte, OK han scorer mål men det er vel en grunn til at han ikke er solgt til en klubb i en høyere liga , dem ser han som en Leauge one spiller og der er han bra nok , men ikke mer. Den dagen han innser at det er 11 menn på laget kanskje kan han bli en klassespiller (Kanskje ) med dette sterke utfallet ønsker jeg alle Leeds venner en riktig god jul og en eventyrlig poengfangst i fremtiden .
leeds4ever jan lund.