Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

baste

Simon Grayson has urged Leeds United's fans to throw their support behind Jermaine Beckford when the striker attempts to redeem himself on Boxing Day.

La oss håpe Becks scorer noen mål og blir tilgitt for den dårlige oppførselen sin.

White Christmas ;D

Tom S

Quote from: baste on December 24, 2009, 15:40:51
Simon Grayson has urged Leeds United's fans to throw their support behind Jermaine Beckford when the striker attempts to redeem himself on Boxing Day.

La oss håpe Becks scorer noen mål og blir tilgitt for den dårlige oppførselen sin.

White Christmas ;D

Satser på hattrick frå guten  ;D
COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Hatrick er jo aldri å forakte; men hatrick eller ei håper jeg han i slutten av kampen får en kraftig applaus for den gode innsatsen han gjør den kampen.

Torpe-do

ollan

Dette var for dårlig...burde laget hatrick ;D ;D
Not......
Ollan

Tom S

Heerlig å høyre The Kop og ER synge Beckford sitt namn!
Han er nok tilgitt, inntil videre...
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Quote from: Tom S on December 26, 2009, 18:08:12
Ja, helt til egoet hans tar overhånd igjen og han finner på noe dumt ;D

baste

Becks forstår sikkert at det går mot CCC spill neste lag, hvilket annet lag skal kunne friste han mere? Becks blir i LEEDS

WE ARE LEEDS

Sheridan

Quote from: baste on December 26, 2009, 18:15:08

Becks forstår sikkert at det går mot CCC spill neste lag, hvilket annet lag skal kunne friste han mere? Becks blir i LEEDS

WE ARE LEEDS

Ja forhåpentligvis....

jackbauer68

Beckford is GOD,alle som sie anna e totalt ute å kjøre :o

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

peacock

Tråden er nå på 27 sider! Og det diskuteres ennå om kvaliteten på vår spiss som så langt har putta 17 mål; omtrent halvparten av totalsummen fra forrige sesong. Utrolig!

jarle

JA... er det rart det blir krig i verden   ;D ;D ;D ;D

Er paven katolikk
Er sola varm
Er Beckford ligaens beste målscorer...

upwego

Becks kvaliteter er udiskutable - men det er ikke holdningene hans... Uansett må han være med videre, vi trenger kvalitet i rekkene!  :)
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Svend Anders

De siste ti sidene (lenger gadd jeg ikke bla) i denne tråden omhandler vel omtrent alt mulig annet enn akkurat de fotballmessige kvalitetene til Jermaine.

Det er vel forøvrig ingen som har betvilt Beckfords kvaliteter for oss i League One, det er heller ikke temaet (lenger).

Debatten om evt salg i januar må kunne gå, kanskje under ryktetråden. Spørsmålene som kunne gitt en god debatt ville jo vært:

* Hva bør klubben gjøre om Beckford signerer for en annen klubb på fredag - altså som bosmannspiller, hvor han ikke går før sommeren?

* Hvis han gjør det vil den samme klubben trolig kjøre et løp mot Leeds med å tilby en liten (?) betaling mot at han får gå allerede i januar.

* Leeds har Beckfords erstatter som prio 1 på scouting-siden om dagen. Dersom de identifiserer erstatteren allerede i januar OG har et godt tilbud på Beckford inne, bør de slå til og "sikre fremtiden"?
- eventuelt: hvor høy bør Beckfords salgspris minst være?

* Hva slags ferdigheter bør erstatteren ha, sammenlignet med Becks? Bør han være samme spillertype? Noen konkrete navn/forslag på spillere som ville garantert gitt oss en del mål i divisjonen over?

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

peacock

Det finnes kun en løsning slik jeg ser det; pay up! En spiller med slik scoringsfrekvens kan godt sprenge lønnsbudsjettet sett i forhold til resten av stallen.

Runar

Beckford kan ikke signere for en annen engelsk klubb i morgen. Så jeg ser for meg at vi ikke får en "avklaring" før etter sesongen

Promotion 2010

Quote from: Runar on December 28, 2009, 10:55:57
Beckford kan ikke signere for en annen engelsk klubb i morgen. Så jeg ser for meg at vi ikke får en "avklaring" før etter sesongen

Han kan vel signe det som kalles "pre-contrac" for hvilken som helst klubb når han går inn i siste halvår av sin konrakt.

For Beckfords del vil det bety enorme pengesummer hvis han står fritt til å velge en klubb selv når kontrakten hans går ut. En sån signing-on-fee gidder ikke Leeds betale for å beholde en spiller som allerede spiller i klubben.

Dette var nok grunnen til at Douglas gikk til Swindon (som neppe bød mer i lønn) og Frazer gikk til Charlton...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

ikke til en annen engelsk klubb. Det føler jeg meg ganske trygg på

jackbauer68

Quote from: peacock on December 28, 2009, 09:20:58
Det finnes kun en løsning slik jeg ser det; pay up! En spiller med slik scoringsfrekvens kan godt sprenge lønnsbudsjettet sett i forhold til resten av stallen.

Ja løp og kjøp 8)

eneste andre alternativet som tjener Leeds`beste interesser er å betale skikkelig for en som er bedre,som f eks Rob Hulse,men der finnes ikkje nokken tilgjengelige alternativer som er bedre enn Beckford tror eg 8)

Hallgeir *

Det blir vanskelig å erstatte Beckford (eventuelt), men Billy Sharp har jeg sansen for.
Super Leeds since 1968

Andersen

SYnes det blir gæli uansett jeg om vi blar opp mere lønn , eller selger !  :-[ LEEDS4EVER.

PetterH

Han må faen meg tilbys den lønna han fortjener,og den har han ikke blitt tilbudt ennå.

jarle

berlin

Quote from: jarle on December 28, 2009, 15:02:37
DA AVSLUTTER VI DENNE TRÃ...DEN!!!

ALDRI I LIVET!!!  ;D

wikipedia er allerede oppdatert, minutter etter kampslutt, hehe:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jermaine_Beckford

klippet:  "......Beckford scored his 18th goal of the season after an error from Stockport County goalkeeper Owain Fon Williams. Goal number 19 came in the same game with Beckford sealing Leeds' 4-2 win in injury time......."

abbe

Quote from: PetterH on December 28, 2009, 15:01:49
Han må faen meg tilbys den lønna han fortjener,og den har han ikke blitt tilbudt ennå.

Hva har han, hva har han blitt tilbudt og hva forlanger han? Og ikke minst: Hva tjener egentlig en topp L1 spiss i de andre klubbene?

torivar

Quote from: PetterH on December 28, 2009, 15:01:49

Hvordan? Selge Kishnorbo, Snoddy eller Becchio for å finanserie? Ettersom jeg forstår er det snakk om et massivt lønnskrav

Om Beckford vil spille for Leeds tror jeg han blir tilbydd en lønn han er fornøgd med. Jeg tror ikke han har lyst nok på Leeds. Han forsvinner nok. Håper bare han gir full gass for oss før han reiser og blir en flopp i en eller annen ccc klubb.

Beckford har vært viktig for oss i år, men det er hele klubben med en stor stall, topp manager og backroom staff, supportere etc som gjør at vi leder divisjonen nå.

berlin

Tipper at når(dersom?) opprykket er i boks, så skjer det saker og ting ganske raskt for de som Grayson vil ha med videre.

At Becks blir solgt i januar-vinduet holder jeg som meget usannsynlig. SÃ...Ã... dumme er hverken hans rådgivere eller han. Om ikke Leeds kommer til å være lønnsledende, så kommer de i hvertfall til å være på øvre skala i CCC, minus de med fallskjerm fra PL.

Med mindre han mistrives i Leeds og Yorkshire da, iblant er det noe mammadalter som helst vil tilbake til den landsdelen de kommer fra.

jarle

Gi ham de 750.000 pund vi tjener på Man U tv kampen!!!

Enkelt!!!

torivar

Quote from: jarle on December 28, 2009, 15:22:21
Gi ham de 750.000 pund vi tjener på Man U tv kampen!!!

Enkelt!!!

Vi snakker om mye mer penger enn dette.