Skrevet av Emne: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?  (Lest 188011 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #570 på: Januar 26, 2010, 20:53:34 »
Sjekk her - det er så mange av de at de må ha fler supporterklubber:

http://www.newutd.com/
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

euphor9

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #571 på: Januar 30, 2010, 17:11:16 »
Må bare ta frem denne tråden igjen...

Beckford kommer alltid til å ha en stor plass i hjertet mitt og vil ønske han lykke til uansett om han drar til Everton? eller blir hos oss.  Synes han har skrevet seg inn i historiebøkene til Leeds United sjøl om vi spiller på nivå 3.

Og dette er en av de beste trådene som har vært hær på forumet.

baste

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #572 på: Januar 30, 2010, 18:05:29 »
JA

Tom S

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #573 på: Januar 30, 2010, 18:13:59 »
Må bare ta frem denne tråden igjen...

Beckford kommer alltid til å ha en stor plass i hjertet mitt og vil ønske han lykke til uansett om han drar til Everton? eller blir hos oss.  Synes han har skrevet seg inn i historiebøkene til Leeds United sjøl om vi spiller på nivå 3.

Og dette er en av de beste trådene som har vært hær på forumet.

Enig!
Om han tar sitt valg og forlater oss i juni, så ønsker eg han lykke til videre. Gutten har vert god for oss, sjølv om han har litt holdningsproblemer.

Vart derimot veldig skuffa når han levert transfer request, det var veldig dårlig timing spør du meg, men no gløymer vi det og gir gass for opprykk til CCC.
COME ON LEEDS !!

euphor9

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #574 på: Januar 30, 2010, 18:24:36 »
Må bare ta frem denne tråden igjen...

Beckford kommer alltid til å ha en stor plass i hjertet mitt og vil ønske han lykke til uansett om han drar til Everton? eller blir hos oss.  Synes han har skrevet seg inn i historiebøkene til Leeds United sjøl om vi spiller på nivå 3.

Og dette er en av de beste trådene som har vært hær på forumet.

Enig!
Om han tar sitt valg og forlater oss i juni, så ønsker eg han lykke til videre. Gutten har vert god for oss, sjølv om han har litt holdningsproblemer.

Vart derimot veldig skuffa når han levert transfer request, det var veldig dårlig timing spør du meg, men no gløymer vi det og gir gass for opprykk til CCC.


Gutten er vel fra London?  Men er helt enig i at timinga hans var dårlig,men det kan vel være agenten hans sin feil.   Og buinga mot han mot Southampton kanskje også spillte litt inn.

Veldig få folk som takle kritikk bra.

Andersen

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #575 på: Januar 30, 2010, 18:26:28 »
Ja ønsker ham lykke til hvor hen han vil havne. Er glad han blir til sesong slutt, men håper han blir med videre i Leeds. LEEDS4EVER.

Dennis

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #576 på: Januar 30, 2010, 18:35:34 »
Jermaine skyter oss opp, så skriver han under på ny langtidskontrakt i løpet av mai måned grunnet dem ekstremt trofaste fansen Leeds har. Han innrømmer i et intervju at det til tider har vært et brokete forhold mellom han og fansen, men at han setter så umåtelig pris på oss, slik vi også gjør med han.

Noe sånt?  ::) ;)

Han er nok tapt etter sesongen, men ett hundre prosent tapt tror jeg enda ikke han er. Skrev han ikke noe sånt som "...then who knows what'll happen" på sin facebook side, om det var hans profil? Publikumsfrieri? Kanskje, men det er lov å håpe!

Two more, please, this Wednesday, bruvv!
Marching on together!

euphor9

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #577 på: Januar 30, 2010, 18:44:50 »
Jermaine skyter oss opp, så skriver han under på ny langtidskontrakt i løpet av mai måned grunnet dem ekstremt trofaste fansen Leeds har. Han innrømmer i et intervju at det til tider har vært et brokete forhold mellom han og fansen, men at han setter så umåtelig pris på oss, slik vi også gjør med han.

Noe sånt?  ::) ;)

Han er nok tapt etter sesongen, men ett hundre prosent tapt tror jeg enda ikke han er. Skrev han ikke noe sånt som "...then who knows what'll happen" på sin facebook side, om det var hans profil? Publikumsfrieri? Kanskje, men det er lov å håpe!

Two more, please, this Wednesday, bruvv!




I second that emotion! ;D

fjellhaugen

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #578 på: Februar 03, 2010, 22:44:44 »
OM DET STEMMER AT BECKS VIL HA 20000 I UKA SÃ… GI HAN DET!

mannen er verdt det og vel så det.
se på FA cupen hvor god han har vært og alle har klagd på at han ikke presterer når han skal!

IN YOUR FACE!!!!!!!!!!

Whot shirt am i wearin bruw?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #579 på: Februar 04, 2010, 00:52:57 »
OM DET STEMMER AT BECKS VIL HA 20000 I UKA SÃ… GI HAN DET!

Kaffi, skjeva å loppekasse nå, Fjellhaugen. Spreng ikke lønnstaket igjen. Veien var rimelig kort fra 20000 i lønnstak til 100000 i lønn før gullfiskmateren sist.  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #580 på: Februar 05, 2010, 12:54:08 »
OM DET STEMMER AT BECKS VIL HA 20000 I UKA SÃ… GI HAN DET!

Kaffi, skjeva å loppekasse nå, Fjellhaugen. Spreng ikke lønnstaket igjen. Veien var rimelig kort fra 20000 i lønnstak til 100000 i lønn før gullfiskmateren sist.  ;D

Gullfiskmateren fikk ikke mer enn £ 200 i måneden da. Krasner tok vel helt av her! Lurer på hva poolmannen kostet ham i advokatutgifter etter at han stakk av med hustruen.....   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #581 på: Februar 20, 2010, 22:30:31 »
Fyren burde vært sendt på dør får lenge siden. Er overhodet ikke i tvil om at han er ødeleggende for moralen til de andre gutta uansett hva de sier offentlig. Han ønsket seg bort og han burde fått viljen sin. Får de pengene kunne vi fått kjøpt inn Hooper...

BIG MISTAKE

Tom S

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #582 på: Februar 20, 2010, 22:31:09 »
Becks "våkner" på tirsdag mot Oldham!
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #583 på: Februar 20, 2010, 22:40:23 »
Becks "våkner" på tirsdag mot Oldham!

quote u on that etter hattrick på tirsdag ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kickthemdown

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #584 på: Februar 20, 2010, 22:46:00 »
Becks "våkner" på tirsdag mot Oldham!
Jeg tar gjerne en god dose kjeft om det skjer. Vel verdt det  :D

Here we go again

  • Gjest
Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #585 på: Mars 06, 2010, 19:23:02 »
Flott med mål igjen i dag, måtte det bare fortsette.  Ser at han ikke topper toppskårerlisten for serien lengre, så der har han noe å ta igjen også ;)

LeedsU878

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #586 på: Mars 06, 2010, 23:01:55 »
Dessverre er han langt fra. Målet han scoret i dag fikk han servert på både gull- og sølvfat, og gjorde stort sett ingenting selv. Akkuart nå gleder jeg meg faktisk til han forsvinner ut klubbdørene. I dag var han fantasiløs, lat, og holdningen hans var sjokkerende.

Jeg har alltid vært fortaler for Becks, men nå må det være nok.

MOT!
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

arneg

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #587 på: Mars 06, 2010, 23:52:13 »
Samtidig så var det faktisk han som puttet.  Hadde vært greit om noen av de andre viste litt mere.  Argetineren er for mye av og på når det gjelder skorede mål.  Sjekk statestikken!
 

LeedsU878

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #588 på: Mars 07, 2010, 10:47:09 »
Joda - At Luci ikke scorer nok er en ting, men jeg må si at han var mye bedre end Becks i stort sett alle aspekter i går. Han jobbet bra, men hadde nok en litt for dyp rolle.

Jeg ser gjerne Becks på benken, og Luci + Kandol/Gradel på topp.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

peacock

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #589 på: Mars 07, 2010, 14:07:36 »
Joda - At Luci ikke scorer nok er en ting, men jeg må si at han var mye bedre end Becks i stort sett alle aspekter i går. Han jobbet bra, men hadde nok en litt for dyp rolle.

Jeg ser gjerne Becks på benken, og Luci + Kandol/Gradel på topp.

Er det virkelig mulig? Hvorfor i huleste skal vi benke den eneste målgarantisten klubben har? Finnes det ingen grenser for idiotien på dette forumet?

B_Ød

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #590 på: Mars 07, 2010, 14:12:38 »
Joda - At Luci ikke scorer nok er en ting, men jeg må si at han var mye bedre end Becks i stort sett alle aspekter i går. Han jobbet bra, men hadde nok en litt for dyp rolle.

Jeg ser gjerne Becks på benken, og Luci + Kandol/Gradel på topp.

Er det virkelig mulig? Hvorfor i huleste skal vi benke den eneste målgarantisten klubben har? Finnes det ingen grenser for idiotien på dette forumet?

kraftige saker.
Ups & Ups!!

LeedsU878

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #591 på: Mars 07, 2010, 14:23:49 »
Joda - At Luci ikke scorer nok er en ting, men jeg må si at han var mye bedre end Becks i stort sett alle aspekter i går. Han jobbet bra, men hadde nok en litt for dyp rolle.

Jeg ser gjerne Becks på benken, og Luci + Kandol/Gradel på topp.

Er det virkelig mulig? Hvorfor i huleste skal vi benke den eneste målgarantisten klubben har? Finnes det ingen grenser for idiotien på dette forumet?

Nå er det vel ingen grunn til å kalle folk idioter.

Jeg vet ikke hvor mange kamper du ser, men jeg kan si at jeg ser en del. Om du ser på mine historiske innlegg vil du se at jeg hele tiden har ment at Beckford skulle spille, og at jeg var veldig positivt til at han ble ut sesongen.

Beckford har hele tiden vært en målgarantist, men det er en grunn til at han ikke har scoret på det seneste. Målet han scoret i går, hadde alle scoret på. Sånn har det vært i en del kamper nå. Det ser virkelig ut som vi spiller med 10 menn. Han tar ikke løpene han gjorde før, han hopper ikke etter vanskelige baller i boksen, og han scorer ikke på mulighetene han får.

Jeg beklager. Si gjerne jeg er en idiot, men Beckford spiller på ingen måter bra for tiden - og er heller ingen målgarantist.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Kickthemdown

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #592 på: Mars 07, 2010, 14:24:46 »
Joda - At Luci ikke scorer nok er en ting, men jeg må si at han var mye bedre end Becks i stort sett alle aspekter i går. Han jobbet bra, men hadde nok en litt for dyp rolle.

Jeg ser gjerne Becks på benken, og Luci + Kandol/Gradel på topp.

Er det virkelig mulig? Hvorfor i huleste skal vi benke den eneste målgarantisten klubben har? Finnes det ingen grenser for idiotien på dette forumet?
Av å til tviler jeg på deg Peacock. Beckford er ingen målgarantist om dagen ei heller jobber han for laget.  :-\  

Konsentrer deg heller om å kjefte på Bates eller hvem du nå enn hater, fremfor forumdeltakere..

Dennis

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #593 på: Mars 07, 2010, 14:27:57 »
Joda - At Luci ikke scorer nok er en ting, men jeg må si at han var mye bedre end Becks i stort sett alle aspekter i går. Han jobbet bra, men hadde nok en litt for dyp rolle.

Jeg ser gjerne Becks på benken, og Luci + Kandol/Gradel på topp.

Er det virkelig mulig? Hvorfor i huleste skal vi benke den eneste målgarantisten klubben har? Finnes det ingen grenser for idiotien på dette forumet?

Er det virkelig umulig at Jermaine kanskje hadde fått en vekker ved å sitte på benken fra start i en kamp, for så å komme tilbake til gammel form? Kanskje trenger han hvile også?

Eller skal vi sy puter under armene på Beckford alene? Det må jo gjøre godt for lagmoralen!  ::)
Marching on together!

testo

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #594 på: Mars 07, 2010, 14:39:54 »
Joda - At Luci ikke scorer nok er en ting, men jeg må si at han var mye bedre end Becks i stort sett alle aspekter i går. Han jobbet bra, men hadde nok en litt for dyp rolle.

Jeg ser gjerne Becks på benken, og Luci + Kandol/Gradel på topp.

Er det virkelig mulig? Hvorfor i huleste skal vi benke den eneste målgarantisten klubben har? Finnes det ingen grenser for idiotien på dette forumet?

Nå er det vel ingen grunn til å kalle folk idioter.

Jeg vet ikke hvor mange kamper du ser, men jeg kan si at jeg ser en del. Om du ser på mine historiske innlegg vil du se at jeg hele tiden har ment at Beckford skulle spille, og at jeg var veldig positivt til at han ble ut sesongen.

Beckford har hele tiden vært en målgarantist, men det er en grunn til at han ikke har scoret på det seneste. Målet han scoret i går, hadde alle scoret på. Sånn har det vært i en del kamper nå. Det ser virkelig ut som vi spiller med 10 menn. Han tar ikke løpene han gjorde før, han hopper ikke etter vanskelige baller i boksen, og han scorer ikke på mulighetene han får.

Jeg beklager. Si gjerne jeg er en idiot, men Beckford spiller på ingen måter bra for tiden - og er heller ingen målgarantist.

Etter å ha lest i noen engelske forum idag så skrives det om akkurat det LeedsU878 sier her.
Jeg mente også før Brentford kampen at han kunne finne benken pga sin labre innsats de siste kampene.
Jeg har ikke sett live kamp på en stund men det jeg har fått med meg fra radio,forum,statestikker etc i det siste som sier meg at vi de 2 siste kamper har vært gode spillemessig men at vi har en dårlig scoringsform.
Si hva dere vil om Dickov,men han tror jeg hadde gitt 100% kontra Beckford 50.
Beckford bør ikke få ri lenger på det han HAR gjort tidligere.
« Siste redigering: Mars 07, 2010, 14:41:37 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #595 på: Mars 07, 2010, 16:39:32 »
Becks putta mot Brentford, kanskje det var den forløysande gållen for hans del?
Eg ville ikkje satt han på benken mot Tranmere.
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #596 på: Mars 07, 2010, 17:18:14 »
Becks putta mot Brentford, kanskje det var den forløysande gållen for hans del?
Eg ville ikkje satt han på benken mot Tranmere.

Håper virkelig det! Vi trenger han i godt, gammelt slag om vi skal nå opprykksmålet!
Marching on together!

testo

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #597 på: Mars 07, 2010, 17:19:15 »
Becks putta mot Brentford, kanskje det var den forløysande gållen for hans del?
Eg ville ikkje satt han på benken mot Tranmere.

Kan ikke si meg enig med deg her Tom.Jeg synes du ikke bare gir Beckford klippekort,men et månedskort også.De som har vært på kamp sier også det jeg har antydet lenge,han virker ikke innteressert lenger....Det er som å spille med 10 mann det Tom,og målet hans hadde vist maskotten også scora på(hadde han stått der)Den var ferdig scora.
Tror han hadde hatt godt av en liten pause og en evnt prat med en fotball sykolog.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #598 på: Mars 07, 2010, 17:24:42 »
Joda - At Luci ikke scorer nok er en ting, men jeg må si at han var mye bedre end Becks i stort sett alle aspekter i går. Han jobbet bra, men hadde nok en litt for dyp rolle.

Jeg ser gjerne Becks på benken, og Luci + Kandol/Gradel på topp.

Er det virkelig mulig? Hvorfor i huleste skal vi benke den eneste målgarantisten klubben har? Finnes det ingen grenser for idiotien på dette forumet?

Nå er det vel ingen grunn til å kalle folk idioter.

Jeg vet ikke hvor mange kamper du ser, men jeg kan si at jeg ser en del. Om du ser på mine historiske innlegg vil du se at jeg hele tiden har ment at Beckford skulle spille, og at jeg var veldig positivt til at han ble ut sesongen.

Beckford har hele tiden vært en målgarantist, men det er en grunn til at han ikke har scoret på det seneste. Målet han scoret i går, hadde alle scoret på. Sånn har det vært i en del kamper nå. Det ser virkelig ut som vi spiller med 10 menn. Han tar ikke løpene han gjorde før, han hopper ikke etter vanskelige baller i boksen, og han scorer ikke på mulighetene han får.

Jeg beklager. Si gjerne jeg er en idiot, men Beckford spiller på ingen måter bra for tiden - og er heller ingen målgarantist.

Først: Peacock, du vrøvler! Er i utgangspunktet enig med deg 878, for hvis ikke Beckford har hevet spillet sitt siden kampene jeg så mot Brighton og Oldham er jeg bombesikker på at andre kan gjøre jobben bedre, myyyye bedre, for det han viste i de to kampene var skandaløst. For å si det rett ut så liker jeg ikke spillere som legger seg og klager hele tiden!!! En annen ting er at vi vet at når Beckford først scorer så scorer han ganske hyppig og kanskje det løsner for han nå etter scoringen i går, svaret for vi på tirsdag. Er glad for at det er SG som tar ut laget og ikke jeg for for han har ingen lett jobb for øyeblikket.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #599 på: Mars 07, 2010, 18:27:22 »
Noen flere  som tenker at Beckford kansje har en "sovende" kontrakt med ett annet lag som ligger og venter, og at fyren rett og slett er livredd for og bli skadet. For da annuleres kontrakten og en kjempehaug med pund går rett i toalettet.