Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rudi G.

Quote from: Runar on March 13, 2009, 20:37:25
Da er jo du kanskje ikke så glup.  ;D Om Yeboah scoret 12 på 22 så MÃ...TTE han ihvertfall gå målløs minst 10 kamper. Chapman scoret 21 på 38 da MÃ...TTE han eventeult ihvertfall gå av banen 17 ganger uten å score mål, i motsetning til de 24 han og de 14 Yeboah gjorde.

Men Beckford har 28 mål på 34 kamper, da stiller jo utgangspunktet seg noe anderledes, det til sier vel at han i verste fall må gå banen 6 ganger uten å score. Men han har allikevel gjort det mer enn 3 ganger så ofte.

Flott at han scorer nesten et mål i snitt Sheridan, men tiltross for det så er det 19 av 34 kamper han ikke evner å score. Vi må jo ha poeng i disse kampene også, man får jo ikke flere poeng for 4-0 seire enn 1-0 seire.

Uten at det er et valg noen tar så er det jo åpenbart best om en spiss klarer å spre målene ut i den grad som gjør at laget tar mest poeng. Det som er hele ankepunktet mitt er at vi kanskje ikke har fått så mye igjen for de 28-29 målene hans som vi burde. Og ettersom han åpenbart er god nok til å jevnlig score masse mål på kort tid, så bør han ha kapasitet til å score jevnere.

Nei kanskje jeg ikke er så glup. Men for å ta en samenligning til. John Charles (en av de største gjennom tidene etter min mening) scorte i sin første Leeds United periode 154 mål ligamål på 316 kamper og her var det mange kamper med mer en et mål. Det vil si et snitt på ca 0,5 mål pr kamp. Noen som klaget?

Nei, jeg skjønner fremdeles ikke poenget ditt og det er muligens for at jeg ikke er så glup :)

Runar

Da kan jeg ikke hjelpe deg.

Om noen klaget på 50 tallet eller på Chapman eller Yeboah stiller jeg meg helt likegyldig til. Har jo INGENTING med noe av dette å gjøre.

Rudi G.

Quote from: Runar on March 13, 2009, 21:27:39
Da kan jeg ikke hjelpe deg.

Om noen klaget på 50 tallet eller på Chapman eller Yeboah stiller jeg meg helt likegyldig til. Har jo INGENTING med noe av dette å gjøre.

Takk for at du prøvde ihvertfall, men det går bare ikke inn!

jarle

Steng denne utrolige duste tråden...

Stakkars Beckford, en mann som scorer mål med ratio 1:1 og enda klager fansen!!!

Dette er verdensklasse på nivå 3!

Ok han kunne løpt mer... OK han kunne smilt mer... Ok han kunne... kunne kunne...

Minner meg litt om ex-damene mine... om du bare kunne gjøre.... osv!
Evig klaging!

Ferdig med mensen nå .....?

Tom S

Quote from: jarle on March 13, 2009, 21:53:27

Stakkars Beckford, en mann som scorer mål med ratio 1:1 og enda klager fansen!!!

Ok han kunne løpt mer... OK han kunne smilt mer... Ok han kunne... kunne kunne...

Evig klaging!

:o
COME ON LEEDS !!

Runar

Klager....?!?

Dette er et disksjonsforum.

Da må det vel ligge i dens natur at uenige mennesker diskuterer sine synspunkter.

Rudi G.

Quote from: jarle on March 13, 2009, 21:53:27

Evig klaging!

Hva var det for noe ??? :o

jarle

Er sola varm
Er paven katolikk
Scorer Beckford mange mål...

case closed

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

Rudi G.

Quote from: jarle on March 13, 2009, 22:15:53
Er sola varm
Er paven katolikk
Scorer Beckford mange mål...

case closed

Det var bedre ;D

Ronald

Quote from: Runar on March 13, 2009, 21:57:04
Klager....?!?

Dette er et disksjonsforum.

Da må det vel ligge i dens natur at uenige mennesker diskuterer sine synspunkter.

Helt enig

lojosang

- Leif Olav

J-R

peacock

flynn

Dere har da i alle fall klart å avslutte den meningsløse diskusjonen om Beckford  ;D

flynn

Tom S

Quote from: samadhi on March 13, 2009, 22:26:10
Hva har egentlig Beckford og mensen til felles?

Begge er/var profesjonelle idrettsutøvere.
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Haha, jaja.. nok engang får "Juniorforums" tilhengerne drivstoff til motoren sin, og mine argumenter for at vi skal prøve holde oss nogenlunde saklige i debatter stadige tilbakeslag. Dog jeg mener moderatorene bør slå ned på disse forbannade julekake personangrepene, som overhodet ikke har noe her å gjøre. Tråden er i høyeste grad aktuell som debatt, da dette opptar mange... men de evinnelige personangrepene som berøver hele den konstruktive debatten dette kunne ha blitt, gjør desverre dette om til en totalt meningsløs tråd. Fryktelig synd!
-SirOlsen-

sportcarl1

Beckford har helt klart visat att han är en målskytt, men han är långt ifrån komplett som fotbollsspelare, har stora brister, men har han rätta viljan och ödmjukheten och tar till sig vad grayson säger så kommer han bli en klasspelare som kanske skulle kunna platsa i PL,

Rudi G.

Jeg mener Beckford er en klasse spiss som mest sannsynlig hadde scort mange flere mål med et mer stabilt Leeds lag bak seg på banen igjennom hele sesongen. Hvor mangen vil vi aldri få vite! At han fremdeles spiller i 3.divisjon er for meg en gåte.

http://www.youtube.com/watch?v=w4wAEGXGgqU

Sheridan

torivar

Kort og godt ein idiot. Dyktig fotballspiller, men idiot

Sheridan

Quote from: Duncan McKenzie on March 14, 2009, 17:54:19
Kort og godt ein idiot. Dyktig fotballspiller, men idiot

Driter jeg en lang marsj i så lenge han putter mål i bøtter og spann og sikrer Leeds United poeng!

Jaja....så var det dumt - men sånt skjer in the heath of the moment!  8)

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bites Yer Legs

Nå må folk slutte med disse fordummende karakteristikkene av Becks, det at han kan gjøre idiotiske ting gjør han ikke til en idiot! Med den goalratioen han har nå er han på full fart til legendestatus! For en spiller!! Takk Becks for enda en seier!!  
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Det er jo totalt unødvendig av Becks å fikse seg en utvisning så sent i kampen... totalt unødvendig i det hele tatt!

Han er en juvel av en fotballspiller for oss, men den holdningen hans MÃ... han se å få gjort noe med.. kanskje en bot kan være løsningen?
-SirOlsen-

fjellhaugen

til alle dere som kritiserer becks for at han scorer for skjelden..

har han ikke mål i 3 kamper på rad nå?
da passer det vel perfekt med en "hvile" kamp ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Beckford fikk vel det første gule for en takling på Amankvae (eller hva han het)!

Gult nr to kom etter en offsideavgjørelse. Becks tok opp ballen med hendene og slo den vekk for deretter å peke med pekefingeren mot linjedommeren.

Klønete av Becks, men husk at han var amatør for bare tre sesonger siden. Det blir spennede og følge ham fremover med et Leeds på vei opp. Kan han tilpasse seg og utvikle seg videre? Jeg tror at vi får se en fantastisk bra spiller i Beckford hvis vi rykker opp i år. Det er potensiale i ham - absolutt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Vi kan vel forvente at Ligaen granseker videoen av slaget mot ballen og definerer det dithen at Becks egentlig så for seg dommerens hode da han slo.... Da vil dette gi en tre kampers karantene.... Sånn bare fordi vi er Leeds liksom!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sheridan

Quote from: fjellhaugen on March 14, 2009, 18:11:10
til alle dere som kritiserer becks for at han scorer for skjelden..

har han ikke mål i 3 kamper på rad nå?
da passer det vel perfekt med en "hvile" kamp
;) ;)

Hehe , fin den  ;D

Ferre

Quote from: Promotion 2010 on March 14, 2009, 18:15:28
Vi kan vel forvente at Ligaen granseker videoen av slaget mot ballen og definerer det dithen at Becks egentlig så for seg dommerens hode da han slo.... Da vil dette gi en tre kampers karantene.... Sånn bare fordi vi er Leeds liksom!  ;)

:)