Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Beckford er en fantastisk mann for de små anledninger. Han er god for 40 mål neste sesong, og Becchio for 20. Men i en (God forby) ny playoff er det fristende å sette ham på benken.
- Leif Olav

baste

Quote from: Jon R on May 16, 2009, 11:59:14
Play-off kampene viste at Beckford kan være en direkte hemsko for laget. Når førstetouchen sklir av støvelen HVER gang, når sutringen gir utslag på Ritchers skala, når skonummeret tilsynelatende er høyere enn IQen og dette skjer over to fulle kamper, ja da er begeret fullt for min del. Becchio har vel scoret i like mange kamper som Beckford, og av de to fortrekker jeg faktisk førstnevnte. Kontrakten går ut om et år og derfor sier jeg SELG mens vi kan få penger for han. Hent inn en mer stabil og hardtarbeidende spiss, med egenskaper både som målscorer og tilrettelegger:  Look to Bristol.  8)

Bra innlegg...Becks er ikke spillern som drar med seg de andre når tingene går litt imot.
L1 ett år til, det tåler selv jeg... MOT

peacock

Hent inn en mer stabil og hardtarbeidende spiss, med egenskaper både som målscorer og tilrettelegger: 

Det blir vanskelig å toppe 34 mål på 37 kamper.

Erik_

Becchio har vel scoret i like mange kamper som Beckford, og av de to fortrekker jeg faktisk førstnevnte.
Er du Runar i forkledning eller... :D

Det er nok ikke bare disse to kampene og manglende IQ som gjør Jermaine usmakelig for deg nå. Tror det sitter langt inne å erkjenne at Beckford ikke var noe særlig på den derre kanten alikevel. ;)

B-m

Selge Beckford? HAHA, mannen er knall, men har mye å lære. Med tanker på antall kamper som pro footballer så er kanskje Beckford på 21-22 års stadiet, noe som er veldig ungt. Tror Beckford bør fortsette i Leeds om hans positive utvikling skal fortsette, og tror han vet dette selv.

Da elsklingen rickie Lambert hadde spilt 100 kamper i det engelske ligasystemet stod han med 25 mål. Beckford har spilt ca 100 kamper nå i ligaen og står med 63 mål, nuff said!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Evig Pint

Quote from: lojosang on May 16, 2009, 13:07:27
Beckford er en fantastisk mann for de små anledninger. Han er god for 40 mål neste sesong, og Becchio for 20. Men i en (God forby) ny playoff er det fristende å sette ham på benken.

Enig. Blir det litt press så fryser han helt til. Vi har sett det før. Vi så det igjen denne playoffen.
Til og med evnen til å ta et par løp og gå i en duell og to forsvinner helt. Må være frustrerende å spille med i slike oppgjør. Stakkars Becchio.
Marching on together

Jon R

Quote from: B-m on May 16, 2009, 15:33:19
Selge Beckford? HAHA, mannen er knall, men har mye å lære. Med tanker på antall kamper som pro footballer så er kanskje Beckford på 21-22 års stadiet, noe som er veldig ungt. Tror Beckford bør fortsette i Leeds om hans positive utvikling skal fortsette, og tror han vet dette selv.

Da elsklingen rickie Lambert hadde spilt 100 kamper i det engelske ligasystemet stod han med 25 mål. Beckford har spilt ca 100 kamper nå i ligaen og står med 63 mål, nuff said!

For ikke si 13 - 14 års stadiet.... i hodet!

På dårlige dager da teknikken ikke sitter, får man heller kompensere med å gi jernet og yte litt ekstra for laget. Istedet ble vi vitne til det motsatte: Surmuling og sabotasje av spillet. Elendig innsats og ynkelige prestasjoner i 4 x 45 minutter. Det Beckford gjør ca 5 minutter på overtid er pur idioti, og det rammer oss og ikke motstanderen. Utilgivelig i en historisk viktig kamp for klubben. Evner du ikke å ha hodet med deg i en alder av 25 vil du trolig aldri bli en mann for de store anledninger. Beckford er en primadonna som er i "off modus" det meste av tiden. Når han er "på" så gnistrer det av han, men jeg tror vi er fullt i stand til å score like mange mål med en annen type spiss som presterer mer stabilt og som i større grad spiller for laget i 90 minutter.  :)

Som sagt har han et års kontrakt igjen. Selg han mens vi ennå kan få penger for å hente inn erstatter. Bosman giver iverken penger eller mål i kassa.  ::)
Jon R.

Andersen

Beckford på godt og vondt  ;D det er vel ikke en spiller vi roser mere når han bøtter inn mål for Leeds. Og er forbanna på når han er ubruklig i en kamp, når han spiller og ikke er svett  engang!  ;D LEEDS4EVER.

SirOlsen

Godt sagt Andersen.

Når det er sagt, så rister jeg på huet over Beckfords siste 3-4 forestillinger, men du verden så mange mål han har bøttet inn for oss i sesongens lange løp. Hverdagen har opp og nedturer, og kan Grayson få Becks til å bli litt modnere i huet + at han innser at han må jobbe litt ekstra i kamper det butter imot og, så tror jeg vi er på rette sporet av noe. Men en slik innsats som spesiellt de 2 siste kampene må og gis et klokkeklart signal til Beckford at slik innsats ikke gir noe fribillett til førstelaget.
-SirOlsen-

sveifors

Skjønner ikke alle her inne som drømmer om en spiss som scorer 10-15 mål på sesongen når vi har gull i våre rekker.

Dere kan vel regne hvor vi hadde vært på tabellen uten Becks.....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

MooCow

Ser at Becks berre har 1 år igjen av kontrakta  :-\ Er vel uansett best å beholda han ut kontraktstida for så eventuelt la han gå gratis etter at han forhåpentlegvis har sikra eit opprykk.

The Gentle Giant

Andersen

Vi hadde kanskje ikke vært så langt oppe på tabellen , hvis vi ikke hadde hatt Beckford. Men som sagt Beckford på godt og vondt. Men han er vel en av de få spillerene på Leeds laget etter disse play-off kampene, som burde gå litt i seg selv og si gjorde jeg nok for laget mitt i disse kampene? Han var jo knapt nok svett i drakta etter 2. kamper!  Se på Sodje , Naylor, Becchio,Delph de kunne vrengt av seg drakta og kanskje tenkt : jeg ga jernet for Leeds i dag , men det var desverre ikke nok!  Som sagt BECKFORD PÃ... GODT OG VONDT  ;D LEEDS4EVER.

Tom S

Kanskje er Becks ein hemsko for resten av laget?

Det vert for enkelt å seie at om ikkje Becks hadde vert her spå hadde vi ikkje putta nok mål. I så tilfelle hadde vi nok hatt ein anna spisstype i laget, og kanskje hadde vi fått meir mål frå midtbana om ikkje alt spill var lagt opp rundt at Becks skal putte.
COME ON LEEDS !!

Ferre

Leeds United: Hitman's new deal plea

Jermaine Beckford's agent will seek contract talks with Leeds United this week in a bid to resolve the striker's long-term future

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Hitman39s-new-deal.5275568.jp

Glimrende nyhet! Man kan si hva man vil om Beckford og hans holdninger, men faktum er at vi ALDRI klarer å hente en ny spiller som scorer 30+ pr. sesong. Spørsmålet er vel om Bates er villig til å gi Beckford det han krever i lønn.

B_Ød

Minner litt om spådommene om Arsenal-kollaps etter salget av Henry...det kom aldri. Greit nok å forsøke å beholde Beckford..innenfor rimelighetens grenser...veldig innenfor, men jeg tror vi klarer oss like bra uten ham. Håper ikke Douglas får fornyet kontrakt...her er det mye å hente med en som kan distribuere...
Ups & Ups!!

Torpe-do

Dette blir mer som en mensa-basert blubb.

Fyren er genial, men til tider er han en pest og en plage.

Hva gjør vi ?

B_Ød

Quote from: Torpedo on May 20, 2009, 03:43:37
Dette blir mer som en mensa-basert blubb.

Fyren er genial, men til tider er han en pest og en plage.

Hva gjør vi ?

selg...virker som om SG har litt "Wenger" i seg, og får optimalt ut av materialet han har til disp. Finner nok en som "fyller de skoa" relativt greit vil jeg tro. Han har jo nesten klart å finne et bruksområde for JD....
Ups & Ups!!

Dennis

Marching on together!

Jon R

Quote from: peacock on March 11, 2009, 00:36:41
Lat? Giddalaus? Nykker? Lykkejeger? Slapp? Klønete?

Vel, alle stikkord fra forumet. Kan vi ikke bare bli enige om at et opprykk står og faller på divisjonenes desidert beste spiss?

For å trekke diskusjonen tilbake til trådstarter:
På gode dager har vi utvilsomt divisjonens beste spiss. Tilstrekkelig med gode dager gav oss en plass i play-off.

På dårlige dager har vi en lat, giddalaus, frustrert spiller, der sluttproduktet av våre offensive forsøk ofte ender med en håpløs førsteberøring, tannløse avslutningsforsøk eller sabotasje av spillet .

Dessverre hadde Beckford to grusomt svake kamper da det gjaldt som mest. Play-off kampene viste at vi i altfor stor grad er avhengig av at en enkelt spiller har dagen, og dette gjør oss svært sårbare i slike "cupfinaler" der "alt" står på spill. . Trådstarteren har sine ord i behold: Opprykk stod og falt på divisjonens beste spiss. Dessverre snublet og falt vi i de avgjørende øyeblikkene, rett før målstreken.

Konklusjon:  Et salg av Beckford vil gi penger i kassa, samtidig som ansvaret for å score mål ikke til de grader blir pålagt en enkelt spiller. Bruk pengene i sin helhet til å kjøpe inn en proven spiss fra dette nivået eller høyere. IKke nødvendigvis en 30 mål +pr sesong spiller, men en skikkelig lagspiller som både kan score mål og gjøre sine medspillere gode, og som er langt mer stabilt presterende gjennom 90 minutter. Vi blir mindre sårbare uten Beckford og kan komme styrket ut av det,  sesongen sett under et.  Beckford og hans agent vil uansett prise seg ut dørene på Elland Road under de annonserte kontraktforhandlingene. Ingen grunn til å kaste bort tiden: Selg!  :o
Jon R.

Asbjørn

Quote from: Jon R on May 20, 2009, 18:18:26
Quote from: peacock on March 11, 2009, 00:36:41
Lat? Giddalaus? Nykker? Lykkejeger? Slapp? Klønete?

Vel, alle stikkord fra forumet. Kan vi ikke bare bli enige om at et opprykk står og faller på divisjonenes desidert beste spiss?

For å trekke diskusjonen tilbake til trådstarter:
På gode dager har vi utvilsomt divisjonens beste spiss. Tilstrekkelig med gode dager gav oss en plass i play-off.

På dårlige dager har vi en lat, giddalaus, frustrert spiller, der sluttproduktet av våre offensive forsøk ofte ender med en håpløs førsteberøring, tannløse avslutningsforsøk eller sabotasje av spillet .

Dessverre hadde Beckford to grusomt svake kamper da det gjaldt som mest. Play-off kampene viste at vi i altfor stor grad er avhengig av at en enkelt spiller har dagen, og dette gjør oss svært sårbare i slike "cupfinaler" der "alt" står på spill. . Trådstarteren har sine ord i behold: Opprykk stod og falt på divisjonens beste spiss. Dessverre snublet og falt vi i de avgjørende øyeblikkene, rett før målstreken.

Konklusjon:  Et salg av Beckford vil gi penger i kassa, samtidig som ansvaret for å score mål ikke til de grader blir pålagt en enkelt spiller. Bruk pengene i sin helhet til å kjøpe inn en proven spiss fra dette nivået eller høyere. IKke nødvendigvis en 30 mål +pr sesong spiller, men en skikkelig lagspiller som både kan score mål og gjøre sine medspillere gode, og som er langt mer stabilt presterende gjennom 90 minutter. Vi blir mindre sårbare uten Beckford og kan komme styrket ut av det,  sesongen sett under et.  Beckford og hans agent vil uansett prise seg ut dørene på Elland Road under de annonserte kontraktforhandlingene. Ingen grunn til å kaste bort tiden: Selg!  :o

Følger deg i alle resonnementer, Jon. Men denne 'Mr New' er noget diffus for meg... Minner meg en smule om Håkons drømmerier, hehe... Vi vet hva vi har, om det er mulig for oss å anskaffe en slik stabil spiller som du skisserer vet jeg bare ikke.

Asbjørn, som ikke har noe spesielt behov for å selge Beckie boy for å erstatte ham med whoever...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Garanti for 34 mål finner man ikke hvor som helst.

Da Mcallister skulle hente inn spiss i fjor, endte det opp med Showunmi.

Tror vi skal gjøre alt vi kan for å beholde han, og heller sette han på benken i play-off neste vår.

peacock

Bites Yer Legs

At folk kan ymte frempå ønske om å selge Beckford er for meg komplett ufattelig!! Han er et unikum og vår frelser!
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Quote from: Kato on May 21, 2009, 09:05:09
Garanti for 34 mål finner man ikke hvor som helst.

Da Mcallister skulle hente inn spiss i fjor, endte det opp med Showunmi.

Tror vi skal gjøre alt vi kan for å beholde han, og heller sette han på benken i play-off neste vår.

Vi endte opp med Becchio. Ikke så gale det.  :)

Og vi har da slett ingen garanti for at han scorer 34 ml også neste sesong. Uansett ligger det i kortene at han priser seg ut av klubben denne sommeren. Den ender nok med salg åkke som. Når det er sagt: Jeg gråter naturligvis ikke om vi beholder han, men jeg tror vi vil tjene på at også andre spillere får/tar større ansvar for å komme til avslutninger. Her har Grayson en jobb å gjøre.

Jon R.

testo

Beckford hadde ikke hatt vondt av konkuranse på topp og hadde han fått det av en spiller som feks Richard Lambert fra Bristol R så kunne vi funnet fram kuleramma  ;D
Tør ikke tenke på hva de to kunne stelt i stand på topp med et solid forsvar anført av Sodje og Nayler og en midtbane som styrte hele ligaen igjennom. ::) ::).hmmmmm. Deilig å drømme  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B_Ød

Quote from: Bites Yer Legs on May 21, 2009, 15:30:26
At folk kan ymte frempå ønske om å selge Beckford er for meg komplett ufattelig!! Han er et unikum og vår frelser!

WOW !
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Klausen

Han tenker vel på at frelseren vår fiksa en fjerde plass i ligaen og fortsatt tilværelse i L!

Beckford har sikkert det største potensialet av alle spissene i L1, men han leverer dessverre ikke når det gjelder... og det er ikke bare denne sesongen det har blitt bevist!
Kanskje blir han mer stabil neste sesong, men skal vi ta sjansen på det når vi kan heve litt cash og hente noen som er mer proven og stabil, som Jon så pent sa det?

B_Ød

Quote from: Bites Yer Legs on May 22, 2009, 12:31:30
?

"At folk kan ymte frempå ønske om å selge Beckford er for meg komplett ufattelig!! Han er et unikum og vår frelser!"

Dette er for meg komplett ufattelig....bare det jeg mente... :o
Ups & Ups!!