Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bites Yer Legs

Quote from: CardiganArms on May 22, 2009, 13:41:45
Quote from: Bites Yer Legs on May 22, 2009, 12:31:30
?

"At folk kan ymte frempå ønske om å selge Beckford er for meg komplett ufattelig!! Han er et unikum og vår frelser!"

Dette er for meg komplett ufattelig....bare det jeg mente... :o

Ok, alt det der var ikke helt lett å lese ut av WOW
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

ser den  :D, selv om det er jo bare 5 xtra ord...ellers er jo alt dine ord  ;)...så det lå bare 5 ord "under wow"...så blir det litt meningsløst som tråd-tittel sier...
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Quote from: Klausen on May 22, 2009, 13:23:14
Han tenker vel på at frelseren vår fiksa en fjerde plass i ligaen og fortsatt tilværelse i L!

Beckford har sikkert det største potensialet av alle spissene i L1, men han leverer dessverre ikke når det gjelder... og det er ikke bare denne sesongen det har blitt bevist!
Kanskje blir han mer stabil neste sesong, men skal vi ta sjansen på det når vi kan heve litt cash og hente noen som er mer proven og stabil, som Jon så pent sa det?

Finnes det en spiss vi har kjangs på som er mer proven enn Becks?!?!!? Dette er ønsketenking og utopi oppå hverandre. Her har vi gull, det er fakta.
KEEP FIGHTING!!

J-R

Klart leeds må strekke seg langt for å beholde Becks... Han spilte ræva i Play-off, men er og har vært en av våre viktigste spillere. Får vi luket bort litt av det unødvendige han til tider gjør på banen blir han KANON!!  Håper han skriver ny kontrakt og blir i leeds leeenge ;) Time will show!

peacock

Tom S

Ja, det er berre å krysse alt vi har og håpe 31/8 kjem og går i det stille.
COME ON LEEDS !!

Hobben

Beckford viste jo senste igår at han tok ansvar, og var best når det gjaldt. Vi hadde 1 poeng på overtid. Der dukket han opp å vips da hadde vi 3 poeng  ::)

Men, sier meg enig med de fleste, han er ring, lat osv i de kampene han er av.
Som mot Millwall, der jeg mener han aldri skulle tatt straffen som vi fikk...

Om Becks går, er jeg usikker på om vi klarer og erstette han...
Rogaland Whites

fjellhaugen

jeg har sagt det før gang på gang;
becks er den viktigste spilleren i leeds united. gi han mer lønn om det er det som skal til, den lønnsmatrisen kb har hengende på veggen på kontoret kan han tørke seg bak med...
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sheridan

Quote from: fjellhaugen on August 09, 2009, 12:29:55
jeg har sagt det før gang på gang;
becks er den viktigste spilleren i leeds united.

Helt klart!

baste

sviper

Jeg og var vel en av mange som klora meg på kulemagen i fjor,og sa få bort idioten da han
kløna på seg røde kort og karantener,men ser vel at vi er veeeldig avhengig av hans tjenester
og trenger helt klart spillere med hans egenskaper.Det andre får S.G ta seg av
Tror ellers vi har gjort bra signeringer i år,savner bare en klassespiss til.
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Quote from: Bites Yer Legs on May 21, 2009, 15:30:26
At folk kan ymte frempå ønske om å selge Beckford er for meg komplett ufattelig!! Han er et unikum og vår frelser!

Litt gammelt sitat fra deg, Norm.... Men likevel - fra WACCOE (Exeter (h)):

Beckford â€" 8 â€" MOM for his two goals â€" could have had a couple more. Took the goals well, but would have fancied Becchio or even Enoch to have converted those chances. DOn't get me wrong - I'm not trying to take anything away from Bex here.... but you would expect a centre forward to convert a one-on-one and score from a free header from 5 yards out. He did his job - fair play to him - but lets not go to the extreme of calling him a messiah for converting 2 relatively easy chances.

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Igjen diskuteres det om Paven er katolikk og sola er varm... og om Beckford er div 3 beste måltyv.

Frode

Quote from: Promotion 2010 on August 10, 2009, 09:39:30
Quote from: Bites Yer Legs on May 21, 2009, 15:30:26
At folk kan ymte frempå ønske om å selge Beckford er for meg komplett ufattelig!! Han er et unikum og vår frelser!

Litt gammelt sitat fra deg, Norm.... Men likevel - fra WACCOE (Exeter (h)):

Beckford â€" 8 â€" MOM for his two goals â€" could have had a couple more. Took the goals well, but would have fancied Becchio or even Enoch to have converted those chances. DOn't get me wrong - I'm not trying to take anything away from Bex here.... but you would expect a centre forward to convert a one-on-one and score from a free header from 5 yards out. He did his job - fair play to him - but lets not go to the extreme of calling him a messiah for converting 2 relatively easy chances.

::)

Har sett John Carew misse i tilsvarende situasjoner et uttall av ganger.  Du skal være kald for ikke å legge for hardt til på den siste scoringen, vel vitende om at det bare er et par minutter igjen av kampen.  Ikke Messias, greit nok, men en liten "Jesus light" kan vi vel leve med?

baste

When you've got like 50 goals in two seasons you don't go unnoticed," he told Sky Sports News.

"We've made it quite clear that he's not for sale. We're quite prepared to let him walk on a free transfer next year. People can speculate about his future, but unless it's an absolutely ridiculous offer then we won't be considering anyone.

Liker tanken på at Leeds velger å beholde han, selv om han blir boseman spiller etter årets sesong.
Becks bør på sin side vurdere ny kontrakt nøye, hva skjer om han blir skadet når det er 2 mnd igjen av Leeds kontrakten? Bare en tanke....

marve

Quote from: baste on August 10, 2009, 10:07:09
When you've got like 50 goals in two seasons you don't go unnoticed," he told Sky Sports News.

"We've made it quite clear that he's not for sale. We're quite prepared to let him walk on a free transfer next year. People can speculate about his future, but unless it's an absolutely ridiculous offer then we won't be considering anyone.

Liker tanken på at Leeds velger å beholde han, selv om han blir boseman spiller etter årets sesong.
Becks bør på sin side vurdere ny kontrakt nøye, hva skjer om han blir skadet når det er 2 mnd igjen av Leeds kontrakten? Bare en tanke....

Håper  han signerer en ny kontrakt ,men stoler ikke på bates .
Skriver han ikke ny kontrakt så blir han garantert solkt ,bates kommer ALDRI til å la han gå gratis ,det er vell noe alle vet eller ????

bwirum

Quote from: Tom S on August 08, 2009, 22:55:14
Ja, det er berre å krysse alt vi har og håpe 31/8 kjem og går i det stille.
Bank i bordet!
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

flynn

Prøver å besvare spørsmålet i trådtittelen:

Nei, det ser dårlig ut gitt...

fjellhaugen

til alle som klager på becks moral;

akkurat sett høydepunkter fra tranmere kampen og ser en utbyttet becks som har putta 1 og en i hver stolpe + 1 i tverra reiser seg(som eneste spiller) fra benken og går frem mot sidelinja for å juble sammen med becchio når han har putta.

in your face sytepaver :D :D :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

nåja, fremdeles litt usikker på om han er rett mann jeg da....
Ups & Ups!!

fjellhaugen

Quote from: CardiganArms on August 24, 2009, 11:53:28
nåja, fremdeles litt usikker på om han er rett mann jeg da....

ja han var direkte svak i helga hvertfall :P :D :D

Oppdrettslaksen

skal vi ikke bare ta oss en tur over til england for å kidnappe mannen?(bare til transfervinduet er over så klart ;D)

testo

Quote from: Oppdrettslaksen on August 24, 2009, 21:28:28
skal vi ikke bare ta oss en tur over til england for å kidnappe mannen?(bare til transfervinduet er over så klart ;D)

Til info så er transfer vinduet utvidet til Tirsdag 1/9 kl 5pm
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Evig Pint

Quote from: Oppdrettslaksen on August 24, 2009, 21:28:28

Husker jeg "planla" å gjøre det samme like før Woodgates overgang til Newcastle..  :P  ::)
Marching on together

jackbauer68

Vår sterke hjemmeform hadde ikkje vært rare greiene uten viktige Beckford :

Sat 24 Jan … Peterborough United H ………. W 3 ~ 1 … Beckford 2, Howson
Tue 27 Jan … Southend United H ………. W 2 ~ 0 … Marques, Naylor
Mon 9 Feb … Millwall H ………. W 2 ~ 0 … Beckford 2
Sat 21 Feb … Cheltenham Town H ………. W 2 ~ 0 … Howson 2
Sat 28 Feb … Scunthorpe United H ………. W 3 ~ 2 … Beckford 2, Johnson
Tue 10 Mar … Yeovil Town H ………. W 4 ~ 0 … Beckford 3, Kilkenny
Sat 14 Mar … Swindon Town H ………. W 1 ~ 0 … Beckford
Sat 28 Mar … Milton Keynes Dons H ………. W 2 ~ 0 … Beckford 2
Sat 11 Apr … Stockport County H ………. W 1 ~ 0 … Howson
Sat 18 Apr … Tranmere Rovers H ………. W 3 ~ 1 … Beckford, Kilkenny, Becchio
Sat 2 May … Northampton Town H ………. W 3 ~ 0 … Becchio, Beckford, Snodgrass
Sat 8 Aug … Exeter City H ………. W 2 ~ 1 … Beckford 2
Sat 22 Aug … Tranmere Rovers H ………. W 3 ~ 0 … Johnson, Beckfrord, Becchio

B_Ød

Finner det litt mystisk at enkelte er av den oppfatning at det ikke hadde blitt laget mål i det hele tatt, om vi ikke hadde JB..tror ikke det er sånn at hvis man fjerner JB fra likninga, må samtidig alle mål også fjernes...
Ups & Ups!!

Torpe-do

Quote from: CardiganArms on August 25, 2009, 12:21:05
Finner det litt mystisk at enkelte er av den oppfatning at det ikke hadde blitt laget mål i det hele tatt, om vi ikke hadde JB..tror ikke det er sånn at hvis man fjerner JB fra likninga, må samtidig alle mål også fjernes...

Sant. Noen andre hadde jo spilt de 90 minuttene hans?

fjellhaugen

Quote from: Torpedo on August 25, 2009, 13:32:06

ja, og i fjor ville det vært feks trundle eller dickinson  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

tenk deg om cardigan arms.
er du virkelig så naiv at det er bare å sette en spiller inn i en annens sted? etter hva jeg har lest av deg tidliger virker det ikke slik men litt usikker nå :-\

B_Ød

Quote from: fjellhaugen on August 25, 2009, 13:56:56
Quote from: Torpedo on August 25, 2009, 13:32:06

ja, og i fjor ville det vært feks trundle eller dickinson  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

tenk deg om cardigan arms.
er du virkelig så naiv at det er bare å sette en spiller inn i en annens sted? etter hva jeg har lest av deg tidliger virker det ikke slik men litt usikker nå :-\

naiv.. tja, muligens, kanskje til og med litt dum, men jeg kan ikke tenke meg at SG ikke hadde gjort/vil gjøre noen grep om JB hadde blitt/blir borte. Er ikke sikker på at vi kun hadde hatt trundle/dickinson hvis situasjonen hadde oppstått. Tror heller ikke vi ender opp med Schwoumomnine & Grella nå, om JB forsvinner. Skiller på reserver og erstatninger...
Ups & Ups!!