Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ooh aah

Vi trenger Beckford ut sesongen for å være sikker på opprykk. Han har vist at han scorer mye mål i League 1. Om vi mister han til neste år er jeg derimot ikke sikker på at er en katastrofe. Jeg er usikker på om han holder nivået i CCC, når vi ser hvor mange sjanser han brenner i League 1. Sjansene blir det nok færre av et nivå høyere.
Heldigvis høres det ut som Simon har full kontroll på situasjonen når jeg hørte intervjuet etter kampen.

testo

Quote from: Bites Yer Legs on December 20, 2009, 20:44:31
Quote from: testo on December 20, 2009, 16:57:30

fin den der testo; klager på at andre kommer med utspill om typisk norsk og så foreslår du at vi bytter ut en notorisk måljeger med erik "fyrstikk" huseklepp. ;D ;D ;D ;D ;D

du er ikke tilfeldigvis fra bergen?

Quote from: fjellhaugen on December 20, 2009, 15:01:51

var usikker om jeg skulle ta med det der om bergen, men satser MYE på at jeg har rett. ;) mange rundt om i norge har fått sansen for huseklepp men kun i bergen er han forgylt i gull, foreløpig.
la oss se om han klarer å gjøre det like godt neste sesong i norge før han erstatter becks. jeg tviler nemlig litt på det. det er forsåvidt det jeg ville frem til.

se bare på andre som har hatt en kanonseong i norge og gått til utlandet;

elionussi
pall gunnarson
alanzino

dette var de jeg kom på i farten fra forrige sesong.
vi må vel være såpass realistiske at selv om en liten gutt fra bryggen har hatt en 9`er og to på vg børsen er det lett å forsvinne når man kommer i en liga som er sterkere en den norske.

Der satsa du på feil hest Fjellhaugen  ;)
Jeg er IKKE fra Bergen.Jeg er fra Oslo som nå bor på Frogner i Akershus (v/ Gardermoen)

Det jeg skulle frem til var at en ung sulten spiller med gode ferdigheter hadde gjort det bedre nå enn det Becks gjør det idag eller har gjort de siste kamper.Beckford tror han har klippekort på laget når han oppfører seg som han har gjort,og jeg misliker spillere som tror de er bedre enn de er.
Hadde han hatt 10% av den oppførselen som Sunny hadde hadde han kunnet kreve noe mere,men det har han desverre ikke.
Jeg kunne sikkert ha brukt en vilken som helst ung lovende spiller som eksempel men Huseklepp er jo en gollgetter og jeg synes han er en som aldrig gir seg,en sliter som hadde passet godt inn tror jeg.
Det er helt ubetydelig hvor han kommer fra bare han bøtter inn mål. ;D

Sunny?

?=  ???  :-[
hmmmm  Solskjær  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Grayson disappointed with Beckford strop

Published: Sunday, 20 December 2009, 5:09PM
Leeds manager Simon Grayson will meet Jermaine Beckford on Monday to discuss his actions when he was substituted with 15 minutes remaining of his side's 1-0 win over Southampton.

Beckford shrugged aside Grayson's handshake as the striker made his way disconsolately to the dressing room before Robert Snodgrass hit the winner.

Grayson said: "I am disappointed when that sort of situation happens, but any decision I make is for the benefit of the football club. I am prepared to take off my leading goalscorer if I feel it is the right decision to make."

He added: "This wasn't Jermaine's day. He wasn't getting decisions going for him, he missed a couple of opportunities and I didn't want him to do something stupid which might have ruled him out for the next few weeks.

"I've had a brief chat with Jermaine and I will speak to him again on Monday. We will deal with it internally and get to the bottom of it but these things happen all the time.

"Hopefully the next time he puts on a white shirt he will score goals and the game will go his way. What happened makes no difference to my thinking about Jermaine's future at the club. He will probably be leaving in the summer unless a stupid offer comes in for him in January. I am quite happy when some players come off disappointed. We don't want them laughing and joking when they are taken off."

http://www.itv.com/sport/football/news/league1/generalnews/grayson-disappointed-with-beckford-strop-556439228.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

newsome

Beckford holder league one nivå og ikke noe mer.Derfor er han heller ikke blitt solgt til divisjoner høyere. Dessuten er han en barnslig primadonna og en dårlig lagspiller.Selg snarest til best mulig pris nå i januar!!

Svend Anders

Det er en ærlig sak at han er skuffet og kanskje går veldig opp i det i down-perioder.

Jeg tror derimot mange, også fansen på the Kop, ser gårsdagens hendelse i klar sammenheng med grådig lønnskrav, mangel på signert kontrakt, tidligere dumme episoder, primadonnanykker på banen og evnen til å melde seg ut av kampene. Det blir på et vis et beger som fylles opp.

At han agenten hans plutselig er på banen og snakker om portugisiske klubber og Gud vet hva, overrasker meg heller ikke. Jeg regner med at han klarer å plante langt flere rykter om aktuelle klubber i ukene som kommer. Fra 1. januar kan Jermaine signere for hvem han vil - hvordan blir det DA eventuelt å spille for Leeds i seks måneder til?

Men igjen: jeg tviler mindre og mindre på at han svarer så det holder på lørdag.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

testo

Quote from: Svend Anders on December 20, 2009, 21:23:46
Det er en ærlig sak at han er skuffet og kanskje går veldig opp i det i down-perioder.

Jeg tror derimot mange, også fansen på the Kop, ser gårsdagens hendelse i klar sammenheng med grådig lønnskrav, mangel på signert kontrakt, tidligere dumme episoder, primadonnanykker på banen og evnen til å melde seg ut av kampene. Det blir på et vis et beger som fylles opp.

At han agenten hans plutselig er på banen og snakker om portugisiske klubber og Gud vet hva, overrasker meg heller ikke. Jeg regner med at han klarer å plante langt flere rykter om aktuelle klubber i ukene som kommer. Fra 1. januar kan Jermaine signere for hvem han vil - hvordan blir det DA eventuelt å spille for Leeds i seks måneder til?

Men igjen: jeg tviler mindre og mindre på at han svarer så det holder på lørdag.

SA

Ingenting hadde gledet meg mere og at han serverte samba fotball siste halvdel, da slipper jeg tom.å fjerne navnet hans fra drakta  :D
Terje

Leechap

Lurte bare på om Huseklepp noen gang har vært aktuell for Leeds i det hele tatt? Har Leeds sine speidere vært noen gang og sett ham? Har Leeds blitt tipset om ham? Etter min mening er han en klassespiller. Han har rykket og teknikken. Huseklepp er en trusel mot ett hvert forsvar. Samtidig fremstår han som sympatisk og ydmyk, det er egenskaper som er vel så viktige. Hårsveisen er nok endret, men ikke det øvrige inntrykket ;D

Milou

Huseklepp-diskusjoen høyrer vel heime i ein annan tråd. Når det gjeld Beckford ser eg ikkje så alvorleg på denne episoden. Beckford har nok alt insett at han handla dumt, men om han derimot verkeleg trur at han er viktigare enn klubben er det berre å bli kvitt han i januar.

Beckford er utan tvil viktig for Leeds - kanskje den viktigaste, sjøl om eg held ein knapp på Snoddy - men trur det er feil at han er ein forutsetning for opprykk. Eg begynner å tru at veldig mykje skal gå galt for at det ikkje blir opprykk i år - og tap av Beckford er ikkje nok. Men for all del, vil helst sjå Beckford i Leedstrøya resten av sesongen - og aller helst også neste år. Har tru på at han vil levera også i CCC - han kan til og med bli ein god PL-spelar om han får utvikla seg gradvis (har mistanke om at det vil vera feil av han å gå direkte til PL no).

Bites Yer Legs

Quote from: testo on December 20, 2009, 21:05:10
Quote from: Bites Yer Legs on December 20, 2009, 20:44:31
Quote from: testo on December 20, 2009, 16:57:30

fin den der testo; klager på at andre kommer med utspill om typisk norsk og så foreslår du at vi bytter ut en notorisk måljeger med erik "fyrstikk" huseklepp. ;D ;D ;D ;D ;D

du er ikke tilfeldigvis fra bergen?

Quote from: fjellhaugen on December 20, 2009, 15:01:51

var usikker om jeg skulle ta med det der om bergen, men satser MYE på at jeg har rett. ;) mange rundt om i norge har fått sansen for huseklepp men kun i bergen er han forgylt i gull, foreløpig.
la oss se om han klarer å gjøre det like godt neste sesong i norge før han erstatter becks. jeg tviler nemlig litt på det. det er forsåvidt det jeg ville frem til.

se bare på andre som har hatt en kanonseong i norge og gått til utlandet;

elionussi
pall gunnarson
alanzino

dette var de jeg kom på i farten fra forrige sesong.
vi må vel være såpass realistiske at selv om en liten gutt fra bryggen har hatt en 9`er og to på vg børsen er det lett å forsvinne når man kommer i en liga som er sterkere en den norske.

Der satsa du på feil hest Fjellhaugen  ;)
Jeg er IKKE fra Bergen.Jeg er fra Oslo som nå bor på Frogner i Akershus (v/ Gardermoen)

Det jeg skulle frem til var at en ung sulten spiller med gode ferdigheter hadde gjort det bedre nå enn det Becks gjør det idag eller har gjort de siste kamper.Beckford tror han har klippekort på laget når han oppfører seg som han har gjort,og jeg misliker spillere som tror de er bedre enn de er.
Hadde han hatt 10% av den oppførselen som Sunny hadde hadde han kunnet kreve noe mere,men det har han desverre ikke.
Jeg kunne sikkert ha brukt en vilken som helst ung lovende spiller som eksempel men Huseklepp er jo en gollgetter og jeg synes han er en som aldrig gir seg,en sliter som hadde passet godt inn tror jeg.
Det er helt ubetydelig hvor han kommer fra bare han bøtter inn mål. ;D

Sunny?

?=  ???  :-[
hmmmm  Solskjær  :D

Svertingen av Becks når nye negative høyder når en scums blir forherlighet som foregangsfigur. (Håpet det ikke var sant, derfor jeg spurte.) Takke meg til Beckford, med høyest goalratio på de britiske øyer forrige sesong og tildelt kapteinsbindet på slutten av flere kamper i år.
Du mener altså at Solskjær kunne vært berretighet et utrbudd pga oppførselen sin? Om jeg forstår retorikken din rett så har du i prinsippet ingenting imot handlingen til Becks, du syntes bare at han ikke er verdig nok til å holde på sånn. Argumentasjonen din mister betydelig vekt.

KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Quote from: Svend Anders on December 20, 2009, 21:23:46

SA

Nå er dette et to måneder gammelt utspill som ikke trenger å sees i direkte sammenheng med helgens hendelse.

Det er jo en enorm provokasjon fra the kop at de jubler når Beckfords nummer kommer opp på tavlen. Skjønner godt at Becks, som også ble hånet av the kop mot hudds, blir skuffet og frustert, men er selvølgelig enig i at reaksjonen hans er uheldig.
KEEP FIGHTING!!

Asbjørn

Quote from: Bites Yer Legs on December 21, 2009, 05:52:11

Nå er dette et to måneder gammelt utspill som ikke trenger å sees i direkte sammenheng med helgens hendelse.

Det er jo en enorm provokasjon fra the kop at de jubler når Beckfords nummer kommer opp på tavlen. Skjønner godt at Becks, som også ble hånet av the kop mot hudds, blir skuffet og frustert, men er selvølgelig enig i at reaksjonen hans er uheldig.

Nå skal det sies at både mot Huddersfield og denne helgen (slik jeg forstår det på waccoe), er det deler av the Kop det er snakk om - ikke en bastant piping fra hele stadion.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Hvis det er andre enn Beckford. Ja da slakter vi ham. Hvorfor skal Beckford beskyttes så himla her inne

Frode

Quote from: h.b on December 21, 2009, 08:43:31
Hvis det er andre enn Beckford. Ja da slakter vi ham. Hvorfor skal Beckford beskyttes så himla her inne
Det er vel knapt noen som forsvarer det Beckford gjorde, uenigheten går vel på hvor viktig han er for et evt. opprykk.  Personlig mener jeg vi må gjøre alt for å beholde ham ut sesongen, så kjøper vi Lambert når Soton har rotet seg vekk i play off - og Beckford sitter og teller penger i Fulham eller hvor han nå havner.

Budda

Quote from: Asbjørn on December 21, 2009, 08:35:30

Nå skal det sies at både mot Huddersfield og denne helgen (slik jeg forstår det på waccoe), er det deler av the Kop det er snakk om - ikke en bastant piping fra hele stadion.

Ufattelig idiotisk å pipe på egne spillere når de blir byttet ut. Fansen skal støtte opp om spilleren, ikke bryte de ned. Pipingen når han nekter å ta Grayson i hånden er bererttiget, men å håne han når byttet blir annonsert er ufattelig provoserende.
Endre

Bites Yer Legs

Quote from: Asbjørn on December 21, 2009, 08:35:30

Det er jeg selvfølgelig helt klar over, sånn vil det jo alltid være. Delte meninger, men de som skriker høyest blir som oftest hørt. På LUTV får du høre reaksjonen når Beckford blir byttet - håpløst!!
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

"Fansen skal støtte opp om spilleren, ikke bryte de ned."
Er enig i dette, men nå er det jo slik at fansen er jo også alltid de som kritiserer hardest, og hvis det er blitt buet på mannen i noen kamper nå, så er det en grunn til det. Hadde jeg vært der, hadde jeg sikkert buet med dem.
Ups & Ups!!

GeirO

Artig tråd på tittelen. Dårlig oppfølging da det har kommet 5 nye sider på vel et døgn.

Jeg synes Becks er lagets klart beste og viktigste spiller, særlig ut fra hvor vanskelig det er å finne spiller som score ca. 30 mål pr. sesong. At han har sine dårlige perioder, lever jeg godt med. Noen på forumet her dømmer spillerne for hvert 10. minutt de spiller, men synes ærlig talt en bør dømme spillere over hva de presterer over noen uker (eller måneder). Der er det ingen offensive spiller på laget som slår Becks. Jeg tror sterkt på at han holder meget høyt CCC-nivå, som League One-stjerner ofte gjør. Med litt mer disiplin er han god nok for Premier League også.
MOT

janove

Naa er jeg ganske saa provosert av enkelte her inne.
Her bruker folk store summer for aa se sitt kjaere Leeds United paa Elland Road. Kampen mot Southampton skal vaere en saakalt toppkamp.
Etter noen daarlige kamper, forventer publikum, at de elleve utvalgte, gir 110% for klubben de elsker. Saa viser det seg tidlig, at en spiller, oppfoerer seg som en forbanna idiot. Tar seg til nakken og spiller skadet i de faa hodeduellene han gaar i! Trekker seg fra 50-50 dueller! Gaar ikke paa loep! Blir avkledd av middels gode tredjedivisjonsmidtstoppere! Han er en skam for drakta!
De andre ni utespillerne gjoer akkurat det publikum forlanger, nemlig jobber sokkene av seg!
Eksempel. Doyle, Hughes og Bromby spiller sin desidert beste kamp for Leeds U. Disse spillerne har forstaat at det kun er hardt arbeid som teller.
Slik som Beckford oppfoerte seg under kampen paa loerdag, er han haan mot lagkamerater, Simon Grayson og ikke minst mot publikum. Fra ganske tidlig i foerste omgang vendte publikum seg mot Beckford. Det var ikke bare deler av The Kop, som noen nevner. Det var ganske massivt etter hvert. At publikum viste sin misnoeye da han ble byttet ut, er helt paa sin plass.
Publikum lever godt med at han ikke scorer maal, men de forlanger innsats!
Det er forresten alt for mange slike episoder med Beckford.
Det er det publikum reagerer paa, ikke at han er sur for aa bli byttet ut. Det var bare draapen som osv.
LUSCOS favorittspiller og gud flopper nok en gang i en saakalt toppkamp!

God jul!

peacock

Quote from: janove on December 21, 2009, 10:56:22
Naa er jeg ganske saa provosert av enkelte her inne.
Her bruker folk store summer for aa se sitt kjaere Leeds United paa Elland Road. Kampen mot Southampton skal vaere en saakalt toppkamp.
Etter noen daarlige kamper, forventer publikum, at de elleve utvalgte, gir 110% for klubben de elsker. Saa viser det seg tidlig, at en spiller, oppfoerer seg som en forbanna idiot. Tar seg til nakken og spiller skadet i de faa hodeduellene han gaar i! Trekker seg fra 50-50 dueller! Gaar ikke paa loep! Blir avkledd av middels gode tredjedivisjonsmidtstoppere! Han er en skam for drakta!
De andre ni utespillerne gjoer akkurat det publikum forlanger, nemlig jobber sokkene av seg!
Eksempel. Doyle, Hughes og Bromby spiller sin desidert beste kamp for Leeds U. Disse spillerne har forstaat at det kun er hardt arbeid som teller.
Slik som Beckford oppfoerte seg under kampen paa loerdag, er han haan mot lagkamerater, Simon Grayson og ikke minst mot publikum. Fra ganske tidlig i foerste omgang vendte publikum seg mot Beckford. Det var ikke bare deler av The Kop, som noen nevner. Det var ganske massivt etter hvert. At publikum viste sin misnoeye da han ble byttet ut, er helt paa sin plass.
Publikum lever godt med at han ikke scorer maal, men de forlanger innsats!
Det er forresten alt for mange slike episoder med Beckford.
Det er det publikum reagerer paa, ikke at han er sur for aa bli byttet ut. Det var bare draapen som osv.
LUSCOS favorittspiller og gud flopper nok en gang i en saakalt toppkamp!

God jul!
Bombe! En skam for drakta? Drakta som han spiller med når han scorer mest på øya, som forrige sesong? Vel, du har jo mang en gang uttalt deg med tyngde om Beckford; stort sett feil hele tiden.
Jeg forsvarer ikke idiotoppførsel, som på lørdag, og en beklagelse fra Beckford er på sin plass.

Men, til slutt, han er allikevel vår største garantist for opprykk, og målene han scorer bør ytes mer respekt.

B_Ød

litt uenig der,tror SG er vår største garantist for opprykk....
Ups & Ups!!

h.b

Hvis vi ikke greier å rykke opp uten Beckford. Ja da har vi ikke noe i CCC å gjøre. Beckford brenner mange sjanser nå han heller kunne spilt til bedre plassserte medspillere. Ã... ikke spille med Beckford gjør bare sitt til at andre får sjansen, Og hvem vet. Kanskje vi da scorer flere mål

GeirO

Jeg har aldri vært tilhenger av at alle skal jobbe like hardt. La spissene disponere kreftene sine litt annnerledes enn midtbanemaurene, og spare litt til de viktige situasjonene (les: målsjanser). At den almenne hop av publikum i England ikke har sans for dette, har jeg merket meg mang en gang.....

Apropos hodedueller. Hvis jeg hadde vært fotballtrener hadde jeg prøvd meg med et eksperiment: I alle hodedueller i nærheten av midtbanen vil jeg ha bedt mine spillerne om ikke prøve å vinne duellene, bare late som. Sannsynligvis header duellvinnerene til motstanderen, dvs. mitt lag. Dette skjer gang på gang. Ser ut som målet er å vinne duellen, hvor ballen havner betyr ingenting. Flere som har lagt merke til dette?
MOT

kjelvi

DOYLE DEFENDS BECKFORD TANTRUM
Leeds midfielder Michael Doyle has defended Jermaine Beckford's act of petulance at the weekend and admits the club "need to keep him".
Beckford reacted angrily to being substituted with 15 minutes remaining in the 1-0 victory over Southampton and shrugged aside the offer of a handshake from manager Simon Grayson.
Doyle told the Yorkshire Post: "I didn't see the incident but I just think that we've all had the situation where we've been disappointed at being taken off.
"You have to respect the manager's decisions but I am sure it was a case of him being just disappointed. He's the type of player who will be looking to bounce back and give the right response and score a few goals."
Saturday's incident has raised doubts over Beckford's future at the club, with the striker out of contract at the end of the season.
But Doyle added: "We need to keep him. We have some really good players here, although Jermaine is a special player who has been at the forefront of some good Leeds teams, knocking goals in left, right and centre. He's a really big player and hopefully we can keep a hold of him to get ourselves to the next level."

h.b

Quote from: GeirO on December 21, 2009, 12:19:22
Jeg har aldri vært tilhenger av at alle skal jobbe like hardt. La spissene disponere kreftene sine litt annnerledes enn midtbanemaurene, og spare litt til de viktige situasjonene (les: målsjanser). At den almenne hop av publikum i England ikke har sans for dette, har jeg merket meg mang en gang.....

Apropos hodedueller. Hvis jeg hadde vært fotballtrener hadde jeg prøvd meg med et eksperiment: I alle hodedueller i nærheten av midtbanen vil jeg ha bedt mine spillerne om ikke prøve å vinne duellene, bare late som. Sannsynligvis header duellvinnerene til motstanderen, dvs. mitt lag. Dette skjer gang på gang. Ser ut som målet er å vinne duellen, hvor ballen havner betyr ingenting. Flere som har lagt merke til dette?

Hvis motstanderen gang på gang vinner dueller. Ja da vil motstanderen få et psykologisk overtak, selv om dette er avtalt. De vil da tro at de er bedre. Og tro kan gjøre mye

abbe

Quote from: h.b on December 21, 2009, 12:17:32
Hvis vi ikke greier å rykke opp uten Beckford. Ja da har vi ikke noe i CCC å gjøre. Beckford brenner mange sjanser nå han heller kunne spilt til bedre plassserte medspillere. Ã... ikke spille med Beckford gjør bare sitt til at andre får sjansen, Og hvem vet. Kanskje vi da scorer flere mål

Amen!

GeirO

Quote from: h.b on December 21, 2009, 12:33:39
Quote from: GeirO on December 21, 2009, 12:19:22

Hvis motstanderen gang på gang vinner dueller. Ja da vil motstanderen få et psykologisk overtak, selv om dette er avtalt. De vil da tro at de er bedre. Og tro kan gjøre mye

Kanskje en riktig vurdering, h.b. Men samtidig sparer vi krefter i ubetydelige dueller samt at vi får et psykologisk overtak (?) ved at vi er lurere enn dem......
MOT

Andersen

GeirO  HALLO !!!! VÃ...KN OPP!!!! Vet ikke om du noen gang har spillt fotball , eller har vært / er fotballtrener, men skulle du bedt midtbanen din og spissene latt være å ta disse luftduellballene kunne du jo bare satt laget ditt på femmeteren og sagt til motstanderene kom og score mål på oss herfra! Alle som går opp i en hodeduell , vil jo håpe på å vinne ballen slik at de kommer i en posisjon som gjør at nettopp midtbane , angripere får en sjanse til å score mål!!  >:( Tipper laget ditt hadde ligget i bunn av tabellen gjennom hele sesongen! LEEDS4EVER.  

TK20

Quote from: Andersen on December 21, 2009, 13:14:59
GeirO  HALLO !!!! VÃ...KN OPP!!!! Vet ikke om du noen gang har spillt fotball , eller har vært / er fotballtrener, men skulle du bedt midtbanen din og spissene latt være å ta disse luftduellballene kunne du jo bare satt laget ditt på femmeteren og sagt til motstanderene kom og score mål på oss herfra! Alle som går opp i en hodeduell , vil jo håpe på å vinne ballen slik at de kommer i en posisjon som gjør at nettopp midtbane , angripere får en sjanse til å score mål!!  >:( Tipper laget ditt hadde ligget i bunn av tabellen gjennom hele sesongen! LEEDS4EVER.  

lol

Frode

Kan vi ikke bare konkludere snart; Beckford er en dust, men en målscorende dust.  Og målscorere vokser ikke på trær.

AndyMathie

Ja Beckford har nok engang bevisst at han ikke har noe i klubben å gjøre. Håper vi snart blir kvitt sytre paven.

Husker når David Batty ble solgt at tårene kom og at det føltes ut som noen hadde dødd. Uansett det blir fest når Beckford e borte, da skal jeg feire at vi endelig er kvitt den eneste spilleren som ikke fortjener å ta på seg den hvite Leeds drakten!!

Med håp om en riktig hvit og god jul :)
We are Leeds and we are proud of it!