avstemning

Hvem bør vinne PL 2008/09?

Liverpool
16 (41%)
Manchester United
11 (28.2%)
Men, men... erru dum eller, kan jo ikke velge en av disse!
12 (30.8%)

Stemmer totalt: 38

Skrevet av Emne: Liverpool vs Man Utd  (Lest 6702 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

bwirum

Liverpool vs Man Utd
« på: Mars 20, 2009, 12:00:14 »
Hvis du kunne velge, hvem ville du helst skulle tatt hjem PL-trofeet i år?

Eller sagt på en annen måte, hvem vil du helst skal tape kampen?

For egen del har jeg et langt mer brennende ønske om at Man Utd skal tape denne kampen i år, og at derved LFC skulle få sitt første ligatrofé siden 1990.

Dessuten var jeg litt skaptilhenger av Liverpool når jeg var liten, før broder'n fikk hengt meg fullstendig på Leeds-knaggen ;-)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Sydhagen

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #1 på: Mars 20, 2009, 12:45:39 »
like ekle begge to...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ronald

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #2 på: Mars 20, 2009, 13:40:07 »
Villareal ;D

Hvertfall ingen av de engelske laga

Budda

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #3 på: Mars 20, 2009, 13:42:42 »
Villarreal vinne Premier League? Det hadde tatt seg ut  :)

Håper på Liverpool. Liker spillestilen deres.
Endre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #4 på: Mars 20, 2009, 13:52:44 »
Hvem som helst, men ikke scum!

J-R

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #5 på: Mars 20, 2009, 13:58:21 »
Som Leeds fan bør jeg vel ikke skrive dette, men men la gå!! Jeg håper heller att scum vinner PL fremfor Liverpool. Vet ikke helt hvorfor men jeg klarer ikke dette laget og deres supportere!! Kjenner mange norske Liverpool supportere, og flesteparten er noen håvne jævler som jeg ikke unner å vinne noe som helst. vinner de PL så kommer de faen ikke til å lande igjen!!! Håper igrunn att Chelsea skal komme med en kanon innspurt å ta tittelen fra disse Røde møkka laga!! MOT..... 8)

bwirum

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #6 på: Mars 20, 2009, 14:10:25 »
Villareal ;D

Hvertfall ingen av de engelske laga

Hehe, good one. Hadde nok ikke vært uenig med deg om vi snakka om CL.

Holder en knapp på Barca i år jeg. Bare komme seg forbi Bayern så.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

J-R

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #7 på: Mars 20, 2009, 14:10:44 »
Villareal ;D

Hvertfall ingen av de engelske laga
Nå tenker du vel på CL?

Sander

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #8 på: Mars 20, 2009, 14:16:00 »
Som Leeds fan bør jeg vel ikke skrive dette, men men la gå!! Jeg håper heller att scum vinner PL fremfor Liverpool. Vet ikke helt hvorfor men jeg klarer ikke dette laget og deres supportere!! Kjenner mange norske Liverpool supportere, og flesteparten er noen håvne jævler som jeg ikke unner å vinne noe som helst. vinner de PL så kommer de faen ikke til å lande igjen!!! Håper igrunn att Chelsea skal komme med en kanon innspurt å ta tittelen fra disse Røde møkka laga!! MOT..... 8)


Skriver under på denna!
 

Sydhagen

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #9 på: Mars 20, 2009, 14:16:43 »
Som Leeds fan bør jeg vel ikke skrive dette, men men la gå!! Jeg håper heller att scum vinner PL fremfor Liverpool. Vet ikke helt hvorfor men jeg klarer ikke dette laget og deres supportere!! Kjenner mange norske Liverpool supportere, og flesteparten er noen håvne jævler som jeg ikke unner å vinne noe som helst. vinner de PL så kommer de faen ikke til å lande igjen!!! Håper igrunn att Chelsea skal komme med en kanon innspurt å ta tittelen fra disse Røde møkka laga!! MOT..... 8)


er faktisk enig med deg. håper heller Chelsea vinner enn liverpool og man utd...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #10 på: Mars 20, 2009, 14:41:00 »
Blir en klokkeklar stemme til Scum fra meg.

Merkelig det der. For 4-5 år siden ville jeg helt sikkert svart det motsatte, men jeg merker at særlig holdningen min til Liverpool - og deres enorme skare av sytende supportere - har endret seg radikalt til det verre de siste årene... Tror nok også Kewellovergangen har påvirket dette endel.

Fullstendig håpløst å generalisere naturligvis, men jeg har en klar følelse av at Scum/Scumsupportere har håndtert vårt eget kollaps på en finere og mer respektfull måte, enn det de røde fra Liverpool har gjort..... :-\



So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

berlin

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #11 på: Mars 20, 2009, 14:41:49 »
Pest eller kolera altså.
Siden poll'n ikke tillater andre valg, så kan jeg ikke svare.

Tom S

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #12 på: Mars 20, 2009, 17:37:27 »
Klarer ikkje å stemme på denne.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #13 på: Mars 20, 2009, 17:37:56 »
...siste årene har jeg faktisk gått og håpet at ingen vant Premier League, og blitt like skuffet hver gang  :(

...og nå også er det lite gunstige alternativer å velge blant.  ManU/Chelsea-gevinster forandrer imidlertid lite, så om noen av de vinner blir det vel knapt med et skuldertrekk fra den jevne fotballfan...
Om Liverpool ikke skulle vinne derimot, gjør jo i det minste at vi fortsatt kan spørre de:
Og når vant dere ligaen sist da?
Akkurat den muligheten ønsker jeg ikke å miste...    :)




« Siste redigering: Mars 20, 2009, 17:40:09 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #14 på: Mars 21, 2009, 00:54:22 »
Håper Manchester United vinner ligaen, om det står mellom dem og Liverpool. Har flere kamerater som holder med Liverpool, så jeg har mer personlig rivalisering til dem, kontra Manure. Antakelig har det noe med gammel vane og gjøre også; er ikke noe nytt å se gjødselet løfte pokalen, mens det gjorde vondt å se Pool løfte CL-trofeet.

Når det er sagt, skulle jeg gjerne sett Arsenal ta tilbake tronen, men jeg trur Wenger er altfor svak taktisk til å få til det med bare unggutter.
Marching on together!

TK20

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #15 på: Mars 21, 2009, 12:02:30 »
Håper på Liverpool. Liker spillestilen deres.

Ville bare forevige dette innlegget. Ta en titt på ordene som er skrevet.

TK20

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #16 på: Mars 21, 2009, 12:08:00 »
Blir en klokkeklar stemme til Scum fra meg.

Merkelig det der. For 4-5 år siden ville jeg helt sikkert svart det motsatte, men jeg merker at særlig holdningen min til Liverpool - og deres enorme skare av sytende supportere - har endret seg radikalt til det verre de siste årene... Tror nok også Kewellovergangen har påvirket dette endel.

Fullstendig håpløst å generalisere naturligvis, men jeg har en klar følelse av at Scum/Scumsupportere har håndtert vårt eget kollaps på en finere og mer respektfull måte, enn det de røde fra Liverpool har gjort..... :-\

Helt enig med deg. Dråpen var da Liverpool klagde seg til en plass i Champions League til tross for 5-plass i ligaen. 5-plass!

Jeg merker jeg blir utrolig provosert av den syteklubben. Hva er det som har sendt oss ned i gjørma? Jo det var de to årene vi mista CL med én plass. Og så skjer det med Liverpool, og så syter de seg til en plass allikevel! Ahhhhhh jeg hater de så intenst.

Fotball for meg handler om to ting. At Leeds vinner, og at Liverpool taper. Så enkelt er det faktisk.

TK20

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #17 på: Mars 21, 2009, 12:14:50 »
Som Leeds fan bør jeg vel ikke skrive dette, men men la gå!! Jeg håper heller att scum vinner PL fremfor Liverpool. Vet ikke helt hvorfor men jeg klarer ikke dette laget og deres supportere!! Kjenner mange norske Liverpool supportere, og flesteparten er noen håvne jævler som jeg ikke unner å vinne noe som helst. vinner de PL så kommer de faen ikke til å lande igjen!!! Håper igrunn att Chelsea skal komme med en kanon innspurt å ta tittelen fra disse Røde møkka laga!! MOT..... 8)

Helt enig. Hater også den klubben mye på grunn av hovne supportere. Tipper man blir litt sånn når man er en evig treer.

Torpe-do

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #18 på: Mars 21, 2009, 19:15:49 »
Hmm.. ved nærmere ettertanke angrer jeg på at jeg stemte Liverpool. Må nok si meg enig i det som Asbjørn sier; jeg vil gjerne fortsette å ha muligheten til å slenge "når vant dere serien sist, da?" tilbake til frekke Liverpool-supportere.

Desverre er det nok slik at det er mye på grunn av hovne supporteres (i sammenheng med "mobbing" av oss Leeds-supportere) skyld at jeg mener som sådan.

Liverpool som klubb og deres spillerstil har jeg forøvrig alltid hatt sansen for.

Nei, Arsenal eller Chelsea hadde vært bedre. Aller helst Arsenal pga av deres, etter mitt syn, modige satsning på et ungt lag.

Brian G.

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #19 på: Mars 21, 2009, 20:30:42 »
Liverpool! ikke søren scum!
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Klausen

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #20 på: Mars 21, 2009, 22:55:00 »
Det mest spenstige hadde vært Villa(tenker da først og fremst på satsing,økonomi og spillestil)... men det blir nok Man U, selv med tap i dag!

Hvordan er det mulig å si at man liker spillestilen til Liverpool?

Lars E

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #21 på: Mars 22, 2009, 04:19:22 »
Håper på Liverpool. Liker spillestilen deres.

Ville bare forevige dette innlegget. Ta en titt på ordene som er skrevet.

 :D
Forever Leeds

Lars E

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #22 på: Mars 22, 2009, 04:22:26 »
Som Leeds fan bør jeg vel ikke skrive dette, men men la gå!! Jeg håper heller att scum vinner PL fremfor Liverpool. Vet ikke helt hvorfor men jeg klarer ikke dette laget og deres supportere!! Kjenner mange norske Liverpool supportere, og flesteparten er noen håvne jævler som jeg ikke unner å vinne noe som helst. vinner de PL så kommer de faen ikke til å lande igjen!!! Håper igrunn att Chelsea skal komme med en kanon innspurt å ta tittelen fra disse Røde møkka laga!! MOT..... 8)


er faktisk enig med deg. håper heller Chelsea vinner enn liverpool og man utd...
E9! Hehe alltid digga slangord me tall..
Kjenner ingen som holder med Chelsea :P. Har både ekle scums og lpul venner. Setter pris på den fine stillheten hvis Chelsea vinner......
Forever Leeds

Torpe-do

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #23 på: Mars 22, 2009, 10:09:48 »
Det mest spenstige hadde vært Villa(tenker da først og fremst på satsing,økonomi og spillestil)... men det blir nok Man U, selv med tap i dag!

Hvordan er det mulig å si at man liker spillestilen til Liverpool?

Hvordan det er mulig? Forstår meg ikke helt på det spørsmålet. De spiller offansivt og underholdende fotball; i alle fall når jeg har sett på dem.. Ta det med ro; er ikke noe skap-supporter eller noe, men jeg mener de spiller i alle fall mer interessant enn scumchester.

bwirum

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #24 på: Mars 23, 2009, 10:30:11 »
Ok, i tråd (no pun intended) med noen av svara her, så har jeg lagt til en opsjon som sannsynligvis gjør noen glade ;-)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Budda

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #25 på: Mars 23, 2009, 11:02:46 »
Håper på Liverpool. Liker spillestilen deres.

Ville bare forevige dette innlegget. Ta en titt på ordene som er skrevet.

Hva tenker du på? Liverpool spiller bra fotball de. De har for eksempel bedre målforskjell enn Manure i Premier League (33 mot 31, dog så har de en kamp mer spilt). På de ti siste kampene så har det puttet 22, som gir et snitt på 2,2 mål per kamp! Og det mot lag som Man Utd, 2 x Real Madrid, Chelsea, Aston Villa og Everton. I tillegg så har de bare sluppet inn 7 mål på de 10 siste. De slapp blant ikke inn noen mål mot Real Madrid over to kamper, som er en prestasjon i seg selv.  Så ja, hva er det som er så rart med å like et en spillestil som fører til at man skårer mange mål og slipper inn få? Wake up and smell the coffee.
Endre

Dennis

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #26 på: Mars 23, 2009, 11:18:24 »
Håper på Liverpool. Liker spillestilen deres.

Ville bare forevige dette innlegget. Ta en titt på ordene som er skrevet.

Hva tenker du på? Liverpool spiller bra fotball de. De har for eksempel bedre målforskjell enn Manure i Premier League (33 mot 31, dog så har de en kamp mer spilt). På de ti siste kampene så har det puttet 22, som gir et snitt på 2,2 mål per kamp! Og det mot lag som Man Utd, 2 x Real Madrid, Chelsea, Aston Villa og Everton. I tillegg så har de bare sluppet inn 7 mål på de 10 siste. De slapp blant ikke inn noen mål mot Real Madrid over to kamper, som er en prestasjon i seg selv.  Så ja, hva er det som er så rart med å like et en spillestil som fører til at man skårer mange mål og slipper inn få? Wake up and smell the coffee.

Må faktisk innrømme at Looserpool har spilt bedre fotball utover våren enn tidligere, men det skulle neimen ikke mye til heller! De mens-røde har i årevis spilt dørgende kjedelig, noe de også gjorde før jul.
Marching on together!

Lars E

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #27 på: Mars 23, 2009, 14:04:48 »
Nettopp, de har hatt kjempe form og god uttelling de nyligste kampene, men at de jevnt over spiller interessant fotball nekter jeg å være med på. Har sitt aaaaalt for mange Liverpoolkamper i mitt liv da to av mine beste venner holder med dem, og i 90 % av kampene er jeg nærmere å sovne enn jeg er å bli underholdt. Bare denne sesongen har jeg vel sett 20-30 Liverpoolkamper.. Gjesp.

Men jeg skal gå med på at de opplever en av sine beste sesonger på lenge, og formen de har nå er imponerende. De seneste kampene har selvsagt vært gode og underholdene med mange mål! Ser gjerne Torres i Leedsdrakt om 3 år. ;D
Forever Leeds

ollan

Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #28 på: Mars 23, 2009, 21:09:52 »
Må være helt ærlig her og si at jeg gir en god f*** i hvem som vinner PL så lenge vårt kjære Leeds ikke kan være med å kjempe om den tittelen.
Ollan

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Liverpool vs Man Utd
« Svar #29 på: Mars 24, 2009, 20:14:25 »
Håper ingen av disse lagene vinner, men ved valg av pest eller kolera velger jeg scum.  Som andre skriver her er det godt å kunne trekke frem "når vant dere serien" sist hvis supporterne blir alt for hoven.  Og nettopp supporterne til liverpool er grunnen til at jeg ikke unner dem noe.