Skrevet av Emne: Grasrotandelen  (Lest 11307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Grasrotandelen
« Svar #30 på: Mars 27, 2009, 21:06:29 »
Det er et forslag supporterklubben har fått inn fra flere medlemmer allerede, og styret har sagt ja til dette (flere i styret er bortreist i helgen så jeg svarer ettersom jeg sitter på informasjonen).

Det jobbes med å få oss registrert, men dette tar enda noen dager for å få bekreftet. Jeg håper vi kan bekrefte noe i alle fall over neste helg en gang. TPN går i trykken på mandag, og vi kommer med en notis om dette der.

Så fort vi har dette klart vil vi publisere mer info på forumet og leedsunited.no - inkludert strekkode, etc.

For de som ønsker å støtte LUSCOS på denne måten, håper jeg man er tålmodig til papirene er i orden. Selv om man ikke får registrert det før om et par uker, blir det tilbakeregnet hva man har tippet for fra 1. januar (fem prosent) - om du ikke velger et annet lag først, vel og merke.

Svend Anders

Regner med at dette blir tatt opp til ny vurdering i styret!

Boxman

Sv: Grasrotandelen
« Svar #31 på: Mars 28, 2009, 04:33:27 »
Nå må vi roe oss kraftig ned her.
Folk må da for f..n få velge selv hvem de vil støtte!?!
Forbanna kommunister som skal bestemme hva vi andre skal bruke pengene våre på, klarer jeg forbanna godt uten! Get a life!
Proud to be Leeds!

75 SOLLI

Sv: Grasrotandelen
« Svar #32 på: Mars 28, 2009, 10:40:45 »
Nå må vi roe oss kraftig ned her.
Folk må da for f..n få velge selv hvem de vil støtte!?!
Forbanna kommunister som skal bestemme hva vi andre skal bruke pengene våre på, klarer jeg forbanna godt uten! Get a life!

Få deg litt søvn istedenfor du Boxman

mac_gyver

Sv: Grasrotandelen
« Svar #33 på: Mars 28, 2009, 14:03:56 »
Det er helt idiotisk å gi grasrotandelen til supporterklubber. Grastrotandelen skal til grastrota, breddeidretten. Dermed basta.
Pride of Yorkshire


Boxman

Sv: Grasrotandelen
« Svar #35 på: Mars 28, 2009, 18:51:50 »
Det er helt idiotisk å gi grasrotandelen til supporterklubber. Grastrotandelen skal til grastrota, breddeidretten. Dermed basta.

Så da gir du din andel til grasrota, og vips - problem løst!
Proud to be Leeds!

Svend Anders

Sv: Grasrotandelen
« Svar #36 på: Mars 29, 2009, 21:21:39 »
Jeg sitter som kjent ikke i styret, tilbakemeldinger kan sendes de på epost.

Personlig ser jeg ikke helt problemet med at LUSCOS kan stå oppført som grasrotmottaker. Det er helt opp til hver enkelt hvem de ønsker å gi sin andel til. Supporterklubben kommer ikke til å føre noen storstilt markedsføring av dette. De som derimot ikke har noen spesielle lag og foreninger de ønsker å støtte, men heller velge LUSCOS som mottaker.

TPN gikk i trykken sist uke og der står det en enkel notis om grasrotandelen og at det er en prosess med registrering av LUSCOS på gang.

HBs kommentar om at Bates står bak er jo selvfølgelig total skivebom, og nok en gang tatt helt ut av løse luften.

SA

LEO

Sv: Grasrotandelen
« Svar #37 på: Mars 30, 2009, 08:24:36 »
Min andel vil gå til LUSCOS og jeg tipper for relativ store summer
 

bwirum

Sv: Grasrotandelen
« Svar #38 på: Mars 30, 2009, 16:30:08 »
Dersom man ikke har noe annet formål en ønsker å støtte så ser jeg ikke det helt store problemet med å støtte LUSCOS.

Når det er sagt så regner jeg med at de aller fleste har en klubb eller forening i lokalmiljøet sitt som de anser som verdige å gi andelen sin til. Jeg vet at jeg har det i alle fall. Heller øke avgiften i LUSCOS med en 50-lapp hvis de trenger mer penger til drifta.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

h.b

  • Gjest
Sv: Grasrotandelen
« Svar #39 på: Mars 30, 2009, 17:55:01 »
Jeg sitter som kjent ikke i styret, tilbakemeldinger kan sendes de på epost.

Personlig ser jeg ikke helt problemet med at LUSCOS kan stå oppført som grasrotmottaker. Det er helt opp til hver enkelt hvem de ønsker å gi sin andel til. Supporterklubben kommer ikke til å føre noen storstilt markedsføring av dette. De som derimot ikke har noen spesielle lag og foreninger de ønsker å støtte, men heller velge LUSCOS som mottaker.

TPN gikk i trykken sist uke og der står det en enkel notis om grasrotandelen og at det er en prosess med registrering av LUSCOS på gang.

HBs kommentar om at Bates står bak er jo selvfølgelig total skivebom, og nok en gang tatt helt ut av løse luften.

SA

Svend da. Hadde du lest bedre, så ville du sett at dette var ironisk sagt. Men til dette med Grasrotandelen. Dette bør luscos trekke seg fra. En skam  at pengene skal gå til noe annet enn breddefotballen på grasrota.
Hva blir neste. AP setter seg opp som mulig grasrotmotaker

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Grasrotandelen
« Svar #40 på: Mars 30, 2009, 18:02:11 »
Jeg sitter som kjent ikke i styret, tilbakemeldinger kan sendes de på epost.

Personlig ser jeg ikke helt problemet med at LUSCOS kan stå oppført som grasrotmottaker. Det er helt opp til hver enkelt hvem de ønsker å gi sin andel til. Supporterklubben kommer ikke til å føre noen storstilt markedsføring av dette. De som derimot ikke har noen spesielle lag og foreninger de ønsker å støtte, men heller velge LUSCOS som mottaker.

TPN gikk i trykken sist uke og der står det en enkel notis om grasrotandelen og at det er en prosess med registrering av LUSCOS på gang.

HBs kommentar om at Bates står bak er jo selvfølgelig total skivebom, og nok en gang tatt helt ut av løse luften.

SA

Svend da. Hadde du lest bedre, så ville du sett at dette var ironisk sagt. Men til dette med Grasrotandelen. Dette bør luscos trekke seg fra. En skam  at pengene skal gå til noe annet enn breddefotballen på grasrota.
Hva blir neste. AP setter seg opp som mulig grasrotmotaker

 ;D Eller kanskje en syklubb http://www.syklubb.no/-/sandbox/show/18102  :D

Svend Anders

Sv: Grasrotandelen
« Svar #41 på: Mars 30, 2009, 18:28:41 »
Jeg sitter som kjent ikke i styret, tilbakemeldinger kan sendes de på epost.

Personlig ser jeg ikke helt problemet med at LUSCOS kan stå oppført som grasrotmottaker. Det er helt opp til hver enkelt hvem de ønsker å gi sin andel til. Supporterklubben kommer ikke til å føre noen storstilt markedsføring av dette. De som derimot ikke har noen spesielle lag og foreninger de ønsker å støtte, men heller velge LUSCOS som mottaker.

TPN gikk i trykken sist uke og der står det en enkel notis om grasrotandelen og at det er en prosess med registrering av LUSCOS på gang.

HBs kommentar om at Bates står bak er jo selvfølgelig total skivebom, og nok en gang tatt helt ut av løse luften.

SA

Svend da. Hadde du lest bedre, så ville du sett at dette var ironisk sagt. Men til dette med Grasrotandelen. Dette bør luscos trekke seg fra. En skam  at pengene skal gå til noe annet enn breddefotballen på grasrota.
Hva blir neste. AP setter seg opp som mulig grasrotmotaker

Godt å høre du mente det ironisk!  :)

Forøvrig er det flere politiske (ungdoms-) partier som er oppført som mottakere, spesielt Frp og Høyre.

Det er også mange andre ikke-sportslige eller ikke-kulturelle enheter som er oppført, jeg nevner noen tilfeldig sådanne i Ekkilsøy Husmorlag, Dyrebeskyttelsen, Bø Fiskelag, en rekke relgiøse og livssynsorganisasjoner som Human-Etisk Forbund, Pinsemenigheten, diverse hagelag, veteranforeningen ved Aker Yards, osv osv.

Jeg har ikke noe imot noen av de, jeg, og om folk vil gi til de så er det deres valg. Det er jo hele poenget. Foreningen du velger å støtte får hverken mer eller mindre støtte av om jeg velger å støtte en av disse - eller LUSCOS - eller om jeg ikke velger noen av de i det hele tatt. For min egen del forsvinner kanskje også litt av motivasjonen for å tippe via Norsk Tipping om jeg ikke kan velge LUSCOS - alternativet da er betting-selskaper på nett.

PS! Økning av medlemsavgiften har blitt debattert før. Jeg mener vi ikke bør bli nordens dyreste supporterklubb, og at en økning bør unngås så langt det går. Det kan også innebære tap av medlemmer.

SA

fjellhaugen

Sv: Grasrotandelen
« Svar #42 på: Mars 30, 2009, 18:51:13 »
Må si at jeg støtter LUSCOS i å opprette en konto hvor de kan motta midler fra grasrotandelen.
Ikke fordi jeg har tenkt å bruke den (jeg støtter allerede klubben min), men fordi det er mange som ikke har noen spesiell klubb/forrening de føler for å støtte ekstra.
Disse spillerne har et forhold til norske Leeds venner og om de vil støtte LUSCOS i stedet for Norsk Tipping må vel det være deres sak.

Samtidig ser jeg helt klart de som sier vi burde la pengene gå til bredde idretten, men det blir for dumt å stå utenfor bare for å stå utenfor.

Nei; gi penga til klubben du er gla i, og har du ingen du er gla i så gi dem til supporterklubben du elsker ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Runar

Sv: Grasrotandelen
« Svar #43 på: Mars 31, 2009, 00:37:26 »
Kem faens ansvarlig fotballsupporter har ikke et lokalt lag? Eller en klubb det selv spilte for
 

Promotion 2010

Sv: Grasrotandelen
« Svar #44 på: Februar 28, 2010, 22:54:57 »
Trekker frem denne igjen, hvis det er noen som kunne tenke seg å støtte LUSCOS!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Grasrotandelen
« Svar #45 på: Mars 01, 2010, 08:37:03 »
Jeg er frisk og "rask", men valget om hvem jeg skulle støtte var rimelig enkelt. Kreftsaken, føler ikke at Luscos eller Leeds vinner fram i denne saken. Blir litt usmakelig, de fleste av oss har det vel rimelig bra sammenlignet med dem som rammes av Kreft?

Men jeg føler ingen trang for å kritisere andres valg, det er mange mange gode formål. Og jeg mener LUSCOS ikke er ett av dem. Betaler heller 50,- mere i året i kontigent. Det monner og smaker bedre.

Marching on together

baste

Sv: Grasrotandelen
« Svar #46 på: Mars 01, 2010, 08:37:58 »
Hva med å registrere Luscos som mottaker? Ser at Liverpools norske supporterklubb alt har dratt inn 6000 kroner. https://www.norsk-tipping.no/grasrot_vis?coupon=receiver%3D975332764%26mode%3D1%26&
Nå skal det sies at Looserpool sliter med økonomien- ha ha...

Promotion 2010

Sv: Grasrotandelen
« Svar #47 på: Mars 01, 2010, 11:50:30 »
Sitat
    Grasrotandelen « 1 2 3 4 »  Thunderfoot  46  1582   I dag kl. 08:37:58
av baste 
    Lånet av Gary McSheffrey « 1 2 »  Kato  27  1285   I dag kl. 01:14:24
av baste  

Snakk om å legge seg med Leeds i hodet og stå opp med Leeds i hodet!  ;D

Keep it up!

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Grasrotandelen
« Svar #48 på: Mars 01, 2010, 15:55:18 »
Sitat
    Grasrotandelen « 1 2 3 4 »  Thunderfoot  46  1582   I dag kl. 08:37:58
av baste 
    Lånet av Gary McSheffrey « 1 2 »  Kato  27  1285   I dag kl. 01:14:24
av baste  

Snakk om å legge seg med Leeds i hodet og stå opp med Leeds i hodet!  ;D

Keep it up!

 ;)

Jobber natt  ;D  ;D  ;D

AndyRobinson

Sv: Grasrotandelen
« Svar #49 på: Mars 01, 2010, 20:25:49 »
Jeg er et stolt medlem av luscos. Det er en meget godt drevet supporterklubb med et strålende medlemsblad.

Når det kommer til grasrotandelen så synes jeg det er usmakelig at disse pengene skal gå til en skandinavisk supporterklubb av engelsk fotball. Det er ingen unnskyldning at alle andre gjør d, dette er et spørsmål om etikk og moral. Ã… støtte luscos er som å støtte Nidaros Multisportsforening. Alle her må vel ha en sønn/datter, nevø, en nabo som er med i et idrettslag som har mye mere behov for pengene enn det vi har.

La meg og min familie få være medlem i luscos uten at vi mottar penger fra norsk tipping, det er helt sikkert andre som trenger disse pengene.

Svend Anders

Sv: Grasrotandelen
« Svar #50 på: Mars 02, 2010, 10:01:43 »
Ser denne tråden har kommet opp, uten at jeg helt ser hvorfor.

LUSCOS er ingen mottaker av Grasrotandelen, vi har aldri stått på lista. Det var åpenbart en diskusjon om vi skulle gjøre det en stund, men saken "løste til slutt seg selv" etter det jeg forstår. Da ble nemlig Liverpools supporterklubb og et par andre lignende orgnaisasjoner diskre fjernet fra listen av Norsk Tipping.

SA

testo

Sv: Grasrotandelen
« Svar #51 på: Oktober 12, 2013, 00:13:53 »
Ser denne tråden har kommet opp, uten at jeg helt ser hvorfor.

LUSCOS er ingen mottaker av Grasrotandelen, vi har aldri stått på lista. Det var åpenbart en diskusjon om vi skulle gjøre det en stund, men saken "løste til slutt seg selv" etter det jeg forstår. Da ble nemlig Liverpools supporterklubb og et par andre lignende orgnaisasjoner diskre fjernet fra listen av Norsk Tipping.

SA

Tror de "diskre" ble ønsket tilbake i tilfelle, pluss at noen flere har slått følge  :P
Få igang Luscos så jeg kan få gitt mitt bidrag, og jeg bare nevner det! ingen andre får mitt bidrag, dere trenger ikke være enig i valget mitt for jeg er ikke enig i mange av deres valg heller  ;)
MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje