Skrevet av Emne: KAMP: vs. MK DONS 28/3  (Lest 76050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #420 på: Mars 28, 2009, 20:16:31 »
Jeg går for 89 poeng og rett opp. Til og med auren begynner å vise en hvis optimisme og ymter frampå om Leicester kolaps. Jeg har troen!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #421 på: Mars 28, 2009, 20:20:15 »
1    Peterborou    6    6    0    0    11    4    7    18
2    Southend    6    5    0    1    12    6    6    15
3    Millwall    6    5    0    1    8    4    4    15
4    Leeds Unit    6    4    2    0    14    7    7    14
5    Scunthorpe   6    3    2    1    10    5    5    11
6    Swindon T    6    3    1    2    13    8    5    10
7    Tranmere    6    3    1    2    9    5    4    10
8    Bristol Rov    6    2    3    1    12    5    7    9
9    Crewe    6    2    3    1    9    8    1    9
10    Leyton Ori    6    3    0    3    9    8    1    9
11    Colchester    6    2    3    1    8    7    1    9
12    Cheltenha    6    2    3    1    8    9    -1    9
13    Leicester C    6    2    2    2    7    6    1    8
14    Walsall    6    2    2    2    6    9    -3    8
15    MK Dons    6    1    4    1    10    7    3    7
16    Northampt    6    2    1    3    9    7    2    7
17    Carlisle    6    1    2    3    6    11    -5    5
18    Stockport    6    1    2    3    5    10    -5    5
19    Oldham    6    1    2    3    7    13    -6    5
20    Huddersfiel    6    0    4    2    8    11    -3    4
21    Hartlepool    6    1    0    5    8    13    -5    3
22    Brighton    6    1    0    5    7    14    -7    3
23    Hereford    6    1    0    5    3    13    -10    3
24    Yeovil Tow    6    0    2    4    1    14    -13    2
   
      
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #422 på: Mars 28, 2009, 20:21:58 »
Formtabellen viser at Peterborough og Millwall er å regne med helt inn.  :(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #423 på: Mars 28, 2009, 20:24:53 »
Fiiiiine mål. Spille før mål to va utruli tøft å fint å se på. Kanon pasninge fra både Kilkenny å fra Snoddy.
Delph sine finte å driblinge rætt før fløyta gikk va rætt å slætt vakkert å se på ;D

MOT!!
The Mighty Whites

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #424 på: Mars 28, 2009, 21:29:16 »
Fiiiiine mål. Spille før mål to va utruli tøft å fint å se på. Kanon pasninge fra både Kilkenny å fra Snoddy.
Delph sine finte å driblinge rætt før fløyta gikk va rætt å slætt vakkert å se på ;D

MOT!!

Den driblingen der var av en annen verden!

Lindskog-Leeds

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #425 på: Mars 28, 2009, 22:06:29 »
Fiiiiine mål. Spille før mål to va utruli tøft å fint å se på. Kanon pasninge fra både Kilkenny å fra Snoddy.
Delph sine finte å driblinge rætt før fløyta gikk va rætt å slætt vakkert å se på ;D

MOT!!

Den driblingen der var av en annen verden!


Hadde gåsehud over hele kroppen! måtte se det en 4-5 ganger  :)
Mål nr.2 , steike så Snodgrass jobba, fra Mkdons sin 16 meter, sprinta hele vegen tilbake og takla ballen, så framover igjen og assist til beckford!
Hadde gidd ke som helst for å vært på Elland Road i dag!

MOT! for evig og alltid.

baste

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #426 på: Mars 28, 2009, 22:10:38 »
håper på seier i dag. tror vi vinner 2-0.

B R A gjettet  ;D

R - R

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #427 på: Mars 28, 2009, 23:23:58 »
Fiiiiine mål. Spille før mål to va utruli tøft å fint å se på. Kanon pasninge fra både Kilkenny å fra Snoddy.
Delph sine finte å driblinge rætt før fløyta gikk va rætt å slætt vakkert å se på ;D

MOT!!

Den driblingen der var av en annen verden!

Absolutt. Delph viste sin klasse der. Synd han ikkje fekk krona det med ei scoring. Det flotte med Delph er at han klarer å utnytte teknikken sin, og ikkje gir seg ut på uendelege driblingar utan resultat.

Gratulerer med eit flott resultat i dag alle Leeds-fans! Beckford viste klasse igjen. Om han held oppe formen framover kjem han åleine til å skyte oss opp til CCC.
- Rune

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #428 på: Mars 29, 2009, 03:02:53 »
Sitter nå og ser på høydepunktene..

Jeg skal innrømme at før kampen, da jeg fikk se lagoppstillingen, så tenkte jeg i mitt stille sinn; "Nå har det rablet for Grayson, siden han setter inn Sodje fra start.."

Når det er sagt, så må jeg skyte inn et spørsmål... Er det bare jeg som biter meg merke i teamspiriten det virker som laget har idag? Fra nesten første bilde av klippene får jeg umiddelbart inntrykk at alle er perlekompiser innad i laget og at de har en lagspirit som jeg ikke kan huske jeg har lagt merke til på lenge.. Nå har jeg enda litt friskt i minne play-off finalen mot Doncaster, som jo var et skrekkeksempel på dårlig teamspirit..

Men angående teamspirit og lagånd.. der tillater jeg meg å bli litt imponert over Sodje.. fra første bilde virker han som Leeds mann til skinnet og en av laget. Mulig vi har sett mye at dette ellers i sesongen, men jeg ble plutselig så var på dette i disse klippene.. kanskje det har med at jeg var skeptisk med å bruke Sodje i start-elleveren?.. Samma kan det være, for det er hærlig å se på! :) Og jeg har savnet akkurat denne utstrålingen av "lagånd" fra gutta. Nå føler jeg virkelig vi er på rett spor av noe! :) Han er visst ikke så dum som jeg trodde han var denne Grayson :D

Ellers vil jeg nevne at jeg fortsetter stadig å imponeres over Snodgrass.. for en fyr! Hehe.. han er jaggu meg og arbeider hardt overalt på banen!.. Frem i angrep og skaper sjangser.. og jaggu er ikke gutten ned og rydder opp bak når det trengs og :)

Litt klabb og babb her og der er det jo fortsatt.. men jeg har jo ikke helt glemt at det er i League One vi er i enda.. er jo ikke noe eliteserielag vi e enda uansett.. hehe..

Helt konge å se Delph leke seg på slutten.. synd han ikke fikk noe uttelling for den oppvisningen :)

Supert å se den gode stemningen mellom lagene også! Voksent og bra forbilledlig av begge lag å ha så god spirit mellom seg etter kampen (også tidvis i kampen og faktisk).. Vil kalle en slik holdning eksemplarisk! Veldig godt å se! :)

Men alt i alt, så får jeg en veldig god følelse av å se på klippene fra kampen idag, om absolutt var moro å høre på!

Marching on together! :)
« Siste redigering: Mars 29, 2009, 03:12:25 av SirOlsen »
-SirOlsen-

HåvardK

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #429 på: Mars 29, 2009, 11:30:38 »
Helt enig, Sir. La merke til akkurat det samme. Og Snoddy er en herlig type, som helt sikkert inspirerer de andre også.

Sleivind

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #430 på: Mars 29, 2009, 12:42:03 »
Jeg er sikker på at alle fotballespillere i hele verden har noe å lære av Snodgrass! Arbeidskapasiteten og holdningene hans er av en annen verden! Det er ikke mange som gjør det han gjør ved det andre målet til Leeds. Spurter 70 meter bakover, utfører en perfekt takling, spurter 50 meter fremover og legger en utsøkt pasning til Beckford.

Vi såg det også mot Crewe. Etter iherdig jobbing vinner han ballen, setter fart mot keeper og scorer et pent mål!

Sheridan

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #431 på: Mars 29, 2009, 13:28:59 »
Snodgrass har vist seg å være ett scoop av Macca!  8)

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #432 på: Mars 29, 2009, 13:47:30 »
Egenlig utrolig at vi har en Leedsmanager som både er en

motivator - organisator - god taktisk - målbevisst - god man-to-man - god på innkjøpspolitikk

Keep fighting!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #433 på: Mars 29, 2009, 14:26:58 »
Egenlig utrolig at vi har en Leedsmanager som både er en

motivator - organisator - god taktisk - målbevisst - god man-to-man - god på innkjøpspolitikk

Keep fighting!   ;D

Grayson i et nøtteskall. Helt klart. Strålende jobb så langt. Dyrker frem og foredler potensialet i spillerne. Forstår betydningen av kontinuitet. Ingen teite utspill i media. Ydmyk og lav sigarføring.  Fortsetter han i samme sporet kan han bli en legende!  :)
Jon R.

berlin

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #434 på: Mars 29, 2009, 15:02:33 »
Egenlig utrolig at vi har en Leedsmanager som både er en

motivator - organisator - god taktisk - målbevisst - god man-to-man - god på innkjøpspolitikk

Keep fighting!   ;D

Grayson i et nøtteskall. Helt klart. Strålende jobb så langt. Dyrker frem og foredler potensialet i spillerne. Forstår betydningen av kontinuitet. Ingen teite utspill i media. Ydmyk og lav sigarføring.  Fortsetter han i samme sporet kan han bli en legende!  :)

Sjelden du er så raus med godordene, Jon R!  :)

Det kan ikke bety annet enn at Grayson er den riktige mannen, opprykk eller ikke. Ja, jeg tror absolutt
at Grayson får fornyet tillit om det skulle gå ille i år også. Kanskje han, til tross for en ny sesong i League 1, til og med vil greie å overbevise Delph, Beckford, Becchio, Snodgrass m.fl. at Leeds har noe stort på gang. La oss håpe at det siste ikke blir en aktuell problemstilling.  ;)

lojosang

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #435 på: Mars 29, 2009, 18:23:41 »
Ellers har jeg hørt at det var Snodgrass som bygde The Pennines, Douglas som drepte dødehavet og Grayson ble observert spaserende på vannet i Lake District forrige Mikkelsmess.
Nå tar det av her inne!  ;D
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #436 på: Mars 29, 2009, 18:27:04 »
...det er vel bare én ting Grayson mangler i Leeds: Tellende resultater! (les: opprykk).

That's what counts - og hva han blir bedømt etter...  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #437 på: Mars 29, 2009, 18:30:36 »
...det er vel bare én ting Grayson mangler i Leeds: Tellende resultater! (les: opprykk).

That's what counts - og hva han blir bedømt etter...  ::)



2. mai Asbjørn, 2. mai. Jeg har troen!

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #438 på: Mars 29, 2009, 20:43:53 »
Egenlig utrolig at vi har en Leedsmanager som både er en

motivator - organisator - god taktisk - målbevisst - god man-to-man - god på innkjøpspolitikk

Keep fighting!   ;D

Grayson i et nøtteskall. Helt klart. Strålende jobb så langt. Dyrker frem og foredler potensialet i spillerne. Forstår betydningen av kontinuitet. Ingen teite utspill i media. Ydmyk og lav sigarføring.  Fortsetter han i samme sporet kan han bli en legende!  :)

Sjelden du er så raus med godordene, Jon R!  :)

Det kan ikke bety annet enn at Grayson er den riktige mannen, opprykk eller ikke. Ja, jeg tror absolutt
at Grayson får fornyet tillit om det skulle gå ille i år også. Kanskje han, til tross for en ny sesong i League 1, til og med vil greie å overbevise Delph, Beckford, Becchio, Snodgrass m.fl. at Leeds har noe stort på gang. La oss håpe at det siste ikke blir en aktuell problemstilling.  ;)
så lät det med mcallister för ett år sedan när han tog över, graysons gloria kommer hänga på sne om vi inte lyckas i play off
 

bwirum

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #439 på: Mars 30, 2009, 14:22:49 »
Om så ille skulle skje (noe jeg selvfølgelig ikke tror!) så ville ikke glorien hans falne i mine øyne, ikke etter det opphentinga og den troen han har fått inn i laget etter at han tok over. Går det ikke i år, så drar han det i land med direkte opprykk neste år. Men det er selvsagt ikke en aktuell problemstilling. Med mindre vi snakker om opprykk til PL ;-)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #440 på: Mars 30, 2009, 15:53:15 »
Går det ikke i år, så drar han det i land med direkte opprykk neste år.

...åhh, så trygg vi var på dét i fjor, med McAllister. :(
En 'normalsesong' uten minus cfemten-start, uten å mangle spillere frem til seriestart osv osv...
Jommen sa jeg smør.

Vi må benytte sjansen når vi har den, ikke sikkert den kommer igjen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #441 på: Mars 30, 2009, 16:09:34 »
Amazing Grayson  :D

flynn

berlin

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #442 på: Mars 30, 2009, 16:56:51 »
Egenlig utrolig at vi har en Leedsmanager som både er en

motivator - organisator - god taktisk - målbevisst - god man-to-man - god på innkjøpspolitikk

Keep fighting!   ;D

Grayson i et nøtteskall. Helt klart. Strålende jobb så langt. Dyrker frem og foredler potensialet i spillerne. Forstår betydningen av kontinuitet. Ingen teite utspill i media. Ydmyk og lav sigarføring.  Fortsetter han i samme sporet kan han bli en legende!  :)

Sjelden du er så raus med godordene, Jon R!  :)

Det kan ikke bety annet enn at Grayson er den riktige mannen, opprykk eller ikke. Ja, jeg tror absolutt
at Grayson får fornyet tillit om det skulle gå ille i år også. Kanskje han, til tross for en ny sesong i League 1, til og med vil greie å overbevise Delph, Beckford, Becchio, Snodgrass m.fl. at Leeds har noe stort på gang. La oss håpe at det siste ikke blir en aktuell problemstilling.  ;)
så lät det med mcallister för ett år sedan när han tog över, graysons gloria kommer hänga på sne om vi inte lyckas i play off

Jeg skal ikke svare for Jon R, det klarer han best selv!  ;)

Men jeg kan ikke huske at Jon R var så bombastisk sikker på at Macca var rett mann,
minnes jeg rett var han en smule skeptisk.  :-\

Du har rett i at mange trodde vi hadde riktig mann når Macca var på plass, men det var nok av skeptikere også.  ::)

Forøvrig tror jeg Leeds må tape minst 4-5 av den gjenværende 7 kampene før Grayson's stjerne daler.
Med tap i play-off er nok glorien borte, men han vil ikke bli sparket, det ble jo heller ikke Macca.
« Siste redigering: Mars 30, 2009, 18:18:23 av berlin »

Tom S

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #443 på: Mars 30, 2009, 22:17:48 »
Casper - 6
Douglas - 6
Naylor - 8
Sodje - 9
Parker - 6
Snoddy - 8
Howson - 6
Kilkenny - 5
Delph - 6
Becchio - 7
Becks - 8

Lubo - 5
Hughes - 6
Dicky - 5
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #444 på: Mars 30, 2009, 22:36:25 »
De engelske fansene slakter lånet av Sodje. Blir spennende å se om han slår til

Der tok de skammelig feil, Sodje MOM.
Spiller han og Naylor sammen resten av sesongen og er like solide som mot Dons, da går eg for full pott.
COME ON LEEDS !!

baste

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #445 på: Mars 30, 2009, 23:07:59 »
De engelske fansene slakter lånet av Sodje. Blir spennende å se om han slår til

Der tok de skammelig feil, Sodje MOM.
Spiller han og Naylor sammen resten av sesongen og er like solide som mot Dons, da går eg for full pott.

Full pott må man ha oim vi skal rykke direkte opp..

stian

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #446 på: Mars 31, 2009, 08:44:55 »
Ellers har jeg hørt at det var Snodgrass som bygde The Pennines, Douglas som drepte dødehavet og Grayson ble observert spaserende på vannet i Lake District forrige Mikkelsmess.
Nå tar det av her inne!  ;D

Ingen steder er vel avstanden mellom himmel og helvete så kort som på dette forumet  ;D

ooh aah

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #447 på: April 01, 2009, 21:34:06 »
Litt sen vurdering fra meg

Casper      6  Virket ikke som publikum stolte helt på han, med god grunn?
Parker       6  Slet når MK Dons beste Puncheon kom over på hans side
Naylor       8  Stod virkelig frem etter at Sodje gikk ut
Sodje        9  Fryktløs og sterk, headet ballen 50 m.
Douglas     6  Klarte seg bedre mot Puncheon, men har han fart nok til å spille back?
Delph        7  Er ikke naturlig kant, bedre sentralt
Kilkenny     6  Skuffelse, ikke oppi defensivt og for få bidrag offensivt
Howson     7  Jobbet og slet med god teknikk og gode løp
Snodgrass  7  Får med seg ballen på merkelig vis gang på gang, nok en målgivende
Becchio     8  Møtende spiss som jobber godt og brukbar teknikk
Beckford    8  Flotte mål, beholdt fatningen mot grisete midtstoppere

Michalik      7  Ikke verst, midre duellkraft, men spilte seg mer ut enn Sodje
Hughes      6  Godt bytte av Grayson, roet Puncheon, fikk mer løpskraft med Delph på midten,   men Hughes var ikke god
Dickinson    6  Hvorfor ikke Robinson?
 

Tom S

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #448 på: April 01, 2009, 21:42:02 »
Litt sen vurdering fra meg

Casper      6  Virket ikke som publikum stolte helt på han, med god grunn?
Parker       6  Slet når MK Dons beste Puncheon kom over på hans side
Naylor       8  Stod virkelig frem etter at Sodje gikk ut
Sodje        9  Fryktløs og sterk, headet ballen 50 m.
Douglas     6  Klarte seg bedre mot Puncheon, men har han fart nok til å spille back?
Delph        7  Er ikke naturlig kant, bedre sentralt
Kilkenny     6  Skuffelse, ikke oppi defensivt og for få bidrag offensivt
Howson     7  Jobbet og slet med god teknikk og gode løp
Snodgrass  7  Får med seg ballen på merkelig vis gang på gang, nok en målgivende
Becchio     8  Møtende spiss som jobber godt og brukbar teknikk
Beckford    8  Flotte mål, beholdt fatningen mot grisete midtstoppere

Michalik      7  Ikke verst, midre duellkraft, men spilte seg mer ut enn Sodje
Hughes      6  Godt bytte av Grayson, roet Puncheon, fikk mer løpskraft med Delph på midten,   men Hughes var ikke god
Dickinson    6  Hvorfor ikke Robinson?


Kan sjå ut som vi var på samme kamp  ;)
Gjekk søndagen fint?
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: KAMP: vs. MK DONS 28/3
« Svar #449 på: April 01, 2009, 22:58:56 »
Sodje        9  Fryktløs og sterk, headet ballen 50 m.

Jeg må smile. Vi vet vi spiller i League 1, når det har stor betydning hvor langt stopperne kan heade. Ingen kritikk, bare en konstatering.