Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11  (Lest 92202 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Totto

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #210 på: Mai 29, 2009, 14:13:48 »
Healy er ingen storscorer på klubbnivå, nei takk.

Lett å spørre seg om ikke fotball er fotball, om det er klubb- eller landslag.

Selv om det ikke ser slik ut med Healy  ;)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #211 på: Mai 29, 2009, 14:23:25 »
Sharp har scoret 56 mål på 95 kamper for Scunthorpe da de lå i L1. I Sheff Utd har han ikke slått til - kun 11 mål på 60 kamper. Tror L1 nivået vil passe Sharp som hånd i hanske. Han scoret 30 ligamål sesongen 06/07, og hvis det er hold i ryktene vil han være den perfekte erstatter for Beckford. Hva med en byttehandel? Sharp er kun 23 år.

auren

Tipper at det ikke er så lett å slå for en goalgetter som Sharp i Sheff Utd under Kevin Blackwells ledelse. Der skal vel aller helst være en stor murbrekker på topp i hans 4-5-1 formasjon...
marching on together,
derudaf forever...

soumoh

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #212 på: Mai 29, 2009, 16:33:33 »
Sharp hadde vært en forsterkning, men tviler på at han er villig til å gå ned i lønn eller i divisjon.
We'll be back.

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #213 på: Mai 29, 2009, 17:59:21 »
Healy-ja takk
Sharp-ja takk
Mifsud-NIX!!!!!!!!!!!!!!!

Healy som spiss, og ikke som ving = 20-25 goaler i the wankership.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #214 på: Mai 29, 2009, 18:17:35 »
Healy-ja takk
Sharp-ja takk
Mifsud-NIX!!!!!!!!!!!!!!!

Healy som spiss, og ikke som ving = 20-25 goaler i the wankership.
Kanskje Mifsud som kantspiller. Spiss er han ikke god nok til

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #215 på: Mai 30, 2009, 13:07:01 »
Jeg er kan offisielt si meg oppglødd!

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #216 på: Mai 30, 2009, 15:02:13 »
Jesus Christ ! Mifsud linkes!!!!!!!!!!!
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5353177,00.html

Her er noen betraktniger vi eksperter har hatt tidlegere om denne Mifsud:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=7203.0
COME ON LEEDS !!

Giske

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #217 på: Mai 30, 2009, 22:47:20 »
Tror faktisk Mifsud i tospann med Becchio kunne vært et spennende alternativ. Utfyller vel hverandre greitt de to? Becchio som targetman, å Mifsud som en veps som løper på alle baller.

Healy slo vel aldri helt til i Leeds sist, er redd for at han ikke kommer til å slå til denne gangen heller.. Men Healy er vel faktisk den som er likest Beckford, iallefall i lynne...

Billy Sharp: ja takk!! Gode erfaringer med han på FM ;D


janove

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #218 på: Mai 31, 2009, 11:20:37 »
I flere aviser (papirutgaver) i dag, linkes Delph til Everton. Everton skal visst vaere villig aa betale £7 mill.
Hoeres usannsynlig ut for meg. Everton har problemer med aa betale samme sum for etablerte spillere og da rimer det ikke helt at man er villig til aa betale £7 mill for en spiller for fremtiden.
Det maa i tilfelle vaere en totalpakke paa £7 mill, som er basert paa antall kamper og eventuelt landskamper.
Everton har ogsaa et dilemma naa. Skal de fortsette i samme sporet, eller skal de utfordre de "4 store". En situasjon vi kjenner alt for godt!






Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #219 på: Mai 31, 2009, 12:35:49 »
  "Siste" rykte forteller at Blackwell vil ha Beckford til Sheffield Utd. i bytte med Sharp og skal i tillegg være villig til å betale £ 1,5 mill.
Super Leeds since 1968

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #220 på: Mai 31, 2009, 13:16:41 »
  "Siste" rykte forteller at Blackwell vil ha Beckford til Sheffield Utd. i bytte med Sharp og skal i tillegg være villig til å betale £ 1,5 mill.

Det høres ut som kunne bli en god deal. Sharp er ung og god. Under Grayson vil han få tillit og selvtillit og bøtte inn mål for oss.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #221 på: Mai 31, 2009, 13:24:57 »
  Uten annen "sikkerhet" enn at Sharp gjorde det svært bra i Scunthorpe, tror jeg at han kan være rett mann for Leeds. Han bør være bra ivrig etter å bevise at han er bedre enn det han har fått sjansen til å vise i Sheff. Utd. Dersom det er noenlunde riktig at Beckford blir vurdert til å være verdt £ 3 mill. av Leeds, og vi får halvparten + Sharp, synes jeg at vi burde gjøre en handel.
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #222 på: Mai 31, 2009, 13:52:40 »
Noen som kan si litt mer om hvilken type spiller Sharp er, fotrapp eller en slugger?
 

DaGa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #223 på: Mai 31, 2009, 14:02:33 »
Sharp + penger for Beckford? Ja takk!

Sier ikke nei til Healy heller, vi har jo knapt spisser for øyeblikket!
We all LOVE LEEDS!

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #224 på: Mai 31, 2009, 14:05:27 »
  Uten annen "sikkerhet" enn at Sharp gjorde det svært bra i Scunthorpe, tror jeg at han kan være rett mann for Leeds. Han bør være bra ivrig etter å bevise at han er bedre enn det han har fått sjansen til å vise i Sheff. Utd. Dersom det er noenlunde riktig at Beckford blir vurdert til å være verdt £ 3 mill. av Leeds, og vi får halvparten + Sharp, synes jeg at vi burde gjøre en handel.

Høres glimrende ut! 53 mål på 82 kamper for Scunthorpe er konge uansett hva man sier. Ser på Wikipedia at han kan spille ving også. Da er han vel mest sannsylig en kjappis? Har aldri sett han spille må jeg innrømme så har ikke stort grunnlag for å uttale meg.

DOFFER

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #225 på: Mai 31, 2009, 14:07:27 »
Noen som kan si litt mer om hvilken type spiller Sharp er, fotrapp eller en slugger?

Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=P_WnTqxO7zY&feature=related&pos=0
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #226 på: Mai 31, 2009, 14:10:06 »
Kjøp Healy og bytt Beckford med Sharp. Kunne kanskje vært en bra trio dette. Helaly og Sharp på topp med Bechio som en hengende spiss.
Så hvis Leeds hadde fått tak i 2 raske kantspillere og en sentral ballfordeler, så ville jeg ikke sett så mørkt på det. For hvis det er hold i at Delph går for over 6 mill pund. Ja da kan man forsyterke på plasser som det trengs forsterkning

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #227 på: Mai 31, 2009, 14:13:55 »
Noen som kan si litt mer om hvilken type spiller Sharp er, fotrapp eller en slugger?

Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=P_WnTqxO7zY&feature=related&pos=0
  Jeg nøyde meg med de første to minuttene fra Youtube. Mannen har både fart og teknikk, og han vet hvor målet står. Tror han passer oss !  8)
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #228 på: Mai 31, 2009, 14:18:05 »
Noen som kan si litt mer om hvilken type spiller Sharp er, fotrapp eller en slugger?

Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=P_WnTqxO7zY&feature=related&pos=0
  Jeg nøyde meg med de første to minuttene fra Youtube. Mannen har både fart og teknikk, og han vet hvor målet står. Tror han passer oss !  8)
Jeg vet også hvor målet står, vet faktisk at det er to av dem ... men å få den jævla ballen inn, derimot  ... er redd det blir vanskelig å finne en med samme scoringsrate som Beckford.
 

Klausen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #229 på: Mai 31, 2009, 14:25:20 »
Ã… finne en med samme scoringsraten som Beckford blir umulig, i og med at han scoret flest av alle i England...men det er ikke poenget heller! Vi trenger en spiller som binder opp forsvar og gjør medspillerne sine gode, og Sharp er akkurat den spilleren. Mannen er tilrettelegger like mye som avslutter og jeg er villig til å satse noen kroner på at Leeds kommer til å score flere mål totalt neste sesong enn vi gjorde i år med 34-målsmannen Beckford på laget!

Giske

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #230 på: Mai 31, 2009, 19:27:25 »
Send Beckford til Sheffield med første buss!! God tru på at Billy Sharp fyller den plassen på laget utmerket! Utfra Youtube-klippene så virket han som en spiss som ofte var på rett plass til rett tid. Og det er ikke å forrakte 8)

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #231 på: Mai 31, 2009, 19:55:33 »
Lage skrytevideoer på YouTube kan samtlige spisser i engelsk ligasystem(Lee Trundle har en fantastisk en). Sharp har vel ikke prestert siden han gikk til SheffU, Becks derimot...
« Siste redigering: Mai 31, 2009, 19:58:24 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #232 på: Mai 31, 2009, 19:58:31 »
Ã… lage skrytevideoer på YouTube kan samtlige spisser i engelsk ligasystem(Lee Trundle har en fantastisk en). Sharp har vel ikke prestert siden han gikk til SheffU, Becks derimot...
Meget godt poeng !
 

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #233 på: Mai 31, 2009, 20:48:03 »
Ã… lage skrytevideoer på YouTube kan samtlige spisser i engelsk ligasystem(Lee Trundle har en fantastisk en). Sharp har vel ikke prestert siden han gikk til SheffU, Becks derimot...
Meget godt poeng !
  Poenget er godt mht skrytevideoer. Når det her blir referert til Lee Trundle, som var i Leeds på lån, er det dog en stor forskjell. Trundle er over middagshøyden mens Sharp er 23 år, altså yngre enn Beckford, og har alle muligheter til fortsatt å utvikle seg som spiller. I Scunthorpe var han en stor hit, 82 kamper - 53 mål. I divisjonen over, med Sheffield Utd., er fasiten 51 kamper - 8 mål så langt.
  Jeg ønsker gjerne at vi beholder Beckford, men anser han som svært sannsynlig tapt for klubben. Da er Billy Sharp et meget godt alternativ på dette nivået, og han er en spiller som klubben har råd til (tror jeg).
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #234 på: Mai 31, 2009, 21:07:07 »
Tja, vet ikke helt hva jeg skal mene.  8 mål på siste 51 kamper... nivåforskjellen mellom Leeds og Sheff. United er neppe stor.  Har en 50/50 feeling, tror jeg.
 

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #235 på: Mai 31, 2009, 21:29:00 »
Tja, vet ikke helt hva jeg skal mene.  8 mål på siste 51 kamper... nivåforskjellen mellom Leeds og Sheff. United er neppe stor.  Har en 50/50 feeling, tror jeg.
  Jeg tror at nivåforskjellen dessverre er litt større enn vi liker å tro. Sheffield Utd. var ikke langt unna et direkte opprykk til PL. Dit har vi et godt stykke vei å gå.
Super Leeds since 1968

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #236 på: Mai 31, 2009, 21:55:17 »
Noen som kan si litt mer om hvilken type spiller Sharp er, fotrapp eller en slugger?

Sjekk denne:
http://www.youtube.com/watch?v=P_WnTqxO7zY&feature=related&pos=0
Ser veldig bra ut på denne youtube linken!! Men det gjorde Lee Trundle også.. :-\ Håper vi er heldigere med han her!!!

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #237 på: Mai 31, 2009, 22:12:28 »
Kjøp Healy og bytt Beckford med Sharp. Kunne kanskje vært en bra trio dette. Helaly og Sharp på topp med Bechio som en hengende spiss.
Så hvis Leeds hadde fått tak i 2 raske kantspillere og en sentral ballfordeler, så ville jeg ikke sett så mørkt på det. For hvis det er hold i at Delph går for over 6 mill pund. Ja da kan man forsyterke på plasser som det trengs forsterkning

hva driver du med nå, håkon?

er vel ikke en formasjon vi kjører dette? og dessuten; har du kastet deg på "memory lane" toget du også nå, og vil kjøpe healy?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #238 på: Mai 31, 2009, 22:24:30 »
schal

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #239 på: Mai 31, 2009, 23:08:48 »
Har ikkje Delph akkurat skreve ny kontrakt? Trenge vel ikkje sleppe na på billigsalg vel??
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com