Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11  (Lest 92188 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #270 på: Juni 04, 2009, 15:32:32 »
Doncaster manager Sean O'Driscoll has failed in a bid to sign Leeds midfielder Neil Kilkenny after Simon Grayson refused to sanction the move.

Deilig å se Grayson viser styrke her. Vi selger ikke spillere, vi skal bygge et lag.
Bygge et lag med kilkenny som en del av laget. Sorry Grayson. Du kunne her fått 1 spiller vekk fra laget og heller styrket det med 1 bedre spiller.
Kilkenny er rett og slett ikke god nok

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #271 på: Juni 04, 2009, 15:51:12 »
ENIG!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #272 på: Juni 04, 2009, 15:59:15 »
Doncaster manager Sean O'Driscoll has failed in a bid to sign Leeds midfielder Neil Kilkenny after Simon Grayson refused to sanction the move.

Deilig å se Grayson viser styrke her. Vi selger ikke spillere, vi skal bygge et lag.
Bygge et lag med kilkenny som en del av laget. Sorry Grayson. Du kunne her fått 1 spiller vekk fra laget og heller styrket det med 1 bedre spiller.
Kilkenny er rett og slett ikke god nok

God nok til vi får inn noen som er bedre!

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #273 på: Juni 04, 2009, 17:26:06 »
Enig at han ikke er god nok, men også enig i at vi må ha en bedre klar før vi selger..
Marching on together

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #274 på: Juni 04, 2009, 18:04:25 »
Kilkenny har da vitterlig gjort sine saker mer enn godt nok utover vårparten!

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #275 på: Juni 04, 2009, 19:05:57 »
Kilkenny er mer eg god nok for Leeds, og har vært en av våre bedre spillere etter at Grayson tok over. Tviler på at vi finner en bedre erstatter med det første.

marching on together,
derudaf forever...

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #276 på: Juni 04, 2009, 19:21:29 »
Doncaster manager Sean O'Driscoll has failed in a bid to sign Leeds midfielder Neil Kilkenny after Simon Grayson refused to sanction the move.

Deilig å se Grayson viser styrke her. Vi selger ikke spillere, vi skal bygge et lag.
Bygge et lag med kilkenny som en del av laget. Sorry Grayson. Du kunne her fått 1 spiller vekk fra laget og heller styrket det med 1 bedre spiller.
Kilkenny er rett og slett ikke god nok


Er det ikke rart at et middels godt lag på nivå 2, ønsker å kjøpe en spiller som ikke er god nok for et middels godt lag på nivå 3?

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sindre12

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #278 på: Juni 04, 2009, 21:12:02 »
Doncaster manager Sean O'Driscoll has failed in a bid to sign Leeds midfielder Neil Kilkenny after Simon Grayson refused to sanction the move.

Deilig å se Grayson viser styrke her. Vi selger ikke spillere, vi skal bygge et lag.

Enig her!

Kilkenny er klart god nok for Leeds. Kan ikke selge han også.. skikkelig fighter på midtbanen!
Vi selger; Beckford , Douglas(ute)  og kilkenny? vi røk ikke ned? vi klarte bare ikke å rykke opp!
Synes vi skal holde på spillerene!
Beckford 4 England!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #279 på: Juni 04, 2009, 22:36:30 »
Kilkenny har da vitterlig gjort sine saker mer enn godt nok utover vårparten!

Helt enig!

Har fremstått som en helt annen spiller etter at Grayson fikk mer fart i spillet. Har fortsatt for mange svake kamper skal man tro rapportene, men har også stor kreativitet og pasningsstyrke.

"Ikke god nok" blir for bastant etter min mening. Toppnivået hans tror jeg holder meget god L1-standard, om gjennomsnittsnivået hans heves enda mer, blir han veldig viktig offensivt neste år.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #280 på: Juni 05, 2009, 09:41:48 »
Hmm.. Få inn Mark Viduka! good old stars sender oss opp? trua på gammer'n gitt!
Han blir sikkert en kvalitetsheving i laget vårt.Tror derimot at ikke mange er ute etter ham etter det han viste i Magpietrøya!Denne sesongen var vel helt begredelig for ham også....

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #281 på: Juni 05, 2009, 12:43:28 »
Er det ikke rart at et middels godt lag på nivå 2, ønsker å kjøpe en spiller som ikke er god nok for et middels godt lag på nivå 3?

Helt enig med deg. Virker som det er en del her som lever i den "misconception" at vi er et stabilt PL lag fremdeles. Kilkenny gjorde det bra etter at Grayson kom inn og fikk fart på både han og resten av laget og er etter min mening en stein å bygge på.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

martind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #282 på: Juni 05, 2009, 13:06:14 »
Er det ikke rart at et middels godt lag på nivå 2, ønsker å kjøpe en spiller som ikke er god nok for et middels godt lag på nivå 3?

Helt enig med deg. Virker som det er en del her som lever i den "misconception" at vi er et stabilt PL lag fremdeles. Kilkenny gjorde det bra etter at Grayson kom inn og fikk fart på både han og resten av laget og er etter min mening en stein å bygge på.

Sier meg enig med begge dere to. Kilkenny har vært en god bidragsyter denne våren. Kreativ og gode pasninger. Samtidig har har et brukbart skuddbein. Vi får aldri tak i noen som er så mye bedre så lenge vi ligger her nede uansett. Bygg videre på det laget vi hadde ifjor, men få inn noen forsterkninger, slik at stallen totalt får mer kvalitet. Ny spiss må på plass!
MOT!! We are Leeds!

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #283 på: Juni 05, 2009, 15:30:18 »
Inn med the Duke gratis fra Newcastle + at de dekker 90% av lønna hans. Dette lyder vel kjent...?

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #284 på: Juni 05, 2009, 15:32:31 »
Jeg skjønner jeg og h.b. er i mindretall her.
Vil liste opp noe jeg mener er Kilkennys svakheter (og også hans styrker). Når ser jeg sjelden kamper selv, men hører mye på radio, ser de få TV-kampene som kommer + et par live i sesongen. Baserer meg derfor i hovedsak på rapporter fra en buddy i England.
Han har spilt seg opp under Grayson, det er riktig det. Men det jeg har hørt rapporter om fikk jeg etter min mening ganske klart bekreftet gjennom playoff kampene.

Styrker:
+God når han er god, men det er helst når Leeds har mye ball mot svakere motstand, og han får lov til å stå mye upresset å trille ball.
+Slår av og til den geniale stikkeren. Det skal han ha. Glimter til.
+Ikke direkte målfarlig, men skårer noen mål. 4 i år.

Svakheter:
-Var det noen som kalte ham en fighter? For det er han da virkelig ikke. Liten, veik og i tillegg skyr han ofte unna i duellene. Trakk seg flere ganger unna mot Millwall for de av dere som så den kampen.
Men det som plager meg mest med ham er:
-Ingen leder, tar ikke tak når laget sliter.
-Ofte anonym.
-Lavt bunnivå.

Det jeg helst ville sett i hvitt iløpet av sommeren er en lederskikkelse på midten. En sjef som både kan ta duellene og styre spillet. En som er stabilt god fra kamp til kamp slik at vi vet hva vi får. Ja jeg savner en Batty type. MERK: jeg snakker League One nivå, muligens en som kan være god for oss også i CCC. Men først og fremst en som kan være med å sjefe oss opp fra denne myra. Og nei jeg tror ikke vi spiller i Premier League, og forventer ikke kjøp av Gerrard eller en annen storstjerne. Men det må da være lov å se svakheter hos våre spillere å ønske forbedring for det om vi spiller der vi spiller? At det finnes bedre midtbanespillere i League One enn Kilkenny er det ikke tvil om.

Som sagt, Kilkenny er ikke aller verst, men har vi noe bedre på lur er ikke et salg å forakte for min del. Men har vi ikke noen bedre på lur gjør selvsagt Grayson best i holde på ham enn så lenge.
« Siste redigering: Juni 05, 2009, 15:34:22 av Evig Pint »
Marching on together

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #285 på: Juni 05, 2009, 15:37:21 »
Kilkenny har da vitterlig gjort sine saker mer enn godt nok utover vårparten!

Helt enig!

Har fremstått som en helt annen spiller etter at Grayson fikk mer fart i spillet. Har fortsatt for mange svake kamper skal man tro rapportene, men har også stor kreativitet og pasningsstyrke.

"Ikke god nok" blir for bastant etter min mening. Toppnivået hans tror jeg holder meget god L1-standard, om gjennomsnittsnivået hans heves enda mer, blir han veldig viktig offensivt neste år.

Ja hvis han hever gjennomsnittet sitt å får opp bunnivået sitt da blir han en viktig spiller for oss - men da er han jo ikke lenger samme spilleren. Tar gjerne samme stallen som vi har per dags dato jeg HVIS alle forbedrer seg to hakk.. ;) :P

Et ledd for oss offansivt, nja, men med den veike spillestilen trenger han noe kraftigere enn Jonnyboy Howson på siden av seg (enda han trør til det han klarer han).
Marching on together

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #286 på: Juni 05, 2009, 15:48:05 »
Jeg skjønner jeg og h.b. er i mindretall her.
Vil liste opp noe jeg mener er Kilkennys svakheter (og også hans styrker). Når ser jeg sjelden kamper selv, men hører mye på radio, ser de få TV-kampene som kommer + et par live i sesongen. Baserer meg derfor i hovedsak på rapporter fra en buddy i England.
Han har spilt seg opp under Grayson, det er riktig det. Men det jeg har hørt rapporter om fikk jeg etter min mening ganske klart bekreftet gjennom playoff kampene.

Styrker:
+God når han er god, men det er helst når Leeds har mye ball mot svakere motstand, og han får lov til å stå mye upresset å trille ball.
+Slår av og til den geniale stikkeren. Det skal han ha. Glimter til.
+Ikke direkte målfarlig, men skårer noen mål. 4 i år.

Svakheter:
-Var det noen som kalte ham en fighter? For det er han da virkelig ikke. Liten, veik og i tillegg skyr han ofte unna i duellene. Trakk seg flere ganger unna mot Millwall for de av dere som så den kampen.
Men det som plager meg mest med ham er:
-Ingen leder, tar ikke tak når laget sliter.
-Ofte anonym.
-Lavt bunnivå.

Det jeg helst ville sett i hvitt iløpet av sommeren er en lederskikkelse på midten. En sjef som både kan ta duellene og styre spillet. En som er stabilt god fra kamp til kamp slik at vi vet hva vi får. Ja jeg savner en Batty type. MERK: jeg snakker League One nivå, muligens en som kan være god for oss også i CCC. Men først og fremst en som kan være med å sjefe oss opp fra denne myra. Og nei jeg tror ikke vi spiller i Premier League, og forventer ikke kjøp av Gerrard eller en annen storstjerne. Men det må da være lov å se svakheter hos våre spillere å ønske forbedring for det om vi spiller der vi spiller? At det finnes bedre midtbanespillere i League One enn Kilkenny er det ikke tvil om.

Som sagt, Kilkenny er ikke aller verst, men har vi noe bedre på lur er ikke et salg å forakte for min del. Men har vi ikke noen bedre på lur gjør selvsagt Grayson best i holde på ham enn så lenge.

amen!

killa blir ofte for veik
ønsker meg en jæ*la fighter som ikke skyr noe som helst på midten der. en av 60-70 tallet klassen ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #287 på: Juni 05, 2009, 15:56:19 »

amen!

killa blir ofte for veik
ønsker meg en jæ*la fighter som ikke skyr noe som helst på midten der. en av 60-70 tallet klassen ;D

Ja det hadde ikke vært feil :D
Marching on together

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #288 på: Juni 05, 2009, 18:28:59 »
Styrker:
+God når han er god, men det er helst når Leeds har mye ball mot svakere motstand, og han får lov til å stå mye upresset å trille ball.
+Slår av og til den geniale stikkeren. Det skal han ha. Glimter til.
+Ikke direkte målfarlig, men skårer noen mål. 4 i år.

Svakheter:
-Var det noen som kalte ham en fighter? For det er han da virkelig ikke. Liten, veik og i tillegg skyr han ofte unna i duellene. Trakk seg flere ganger unna mot Millwall for de av dere som så den kampen.
Men det som plager meg mest med ham er:
-Ingen leder, tar ikke tak når laget sliter.
-Ofte anonym.
-Lavt bunnivå.

Høres ut som beskrivelsen av Stephen Mc Phail.  ::)
Jon R.

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #289 på: Juni 05, 2009, 18:46:23 »
Faktisk ingen dum sammenligning det der Jon! Bare jeg vil påstå at halvfeite McPhail var litt mer temposvak ;D
Marching on together

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #290 på: Juni 05, 2009, 19:46:04 »
Faktisk ingen dum sammenligning det der Jon! Bare jeg vil påstå at halvfeite McPhail var litt mer temposvak ;D

I tillegg til at han var like ofte skadd som Darren Anderton >:(

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #291 på: Juni 05, 2009, 19:52:21 »
Faktisk ingen dum sammenligning det der Jon! Bare jeg vil påstå at halvfeite McPhail var litt mer temposvak ;D

I tillegg til at han var like ofte skadd som Darren Anderton >:(
Og Harry Kewell ;D

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #292 på: Juni 06, 2009, 00:32:48 »
Kilkenny's bunnivå har da vitterlig vært langt høyere under Grayson enn tidligere?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #293 på: Juni 06, 2009, 02:14:16 »
Nja, de to seneste kampene jeg så (playoff) var han anonym i drøyt 90 % av de minuttene han var på banen. Skal selvsagt ikke alene gi ham skylden for to relativt sett dårlige kamper, men han gjorde absolutt ingen god figur i disse avgjørende kampene. Han var slettes ikke den midtbanesjefen vi trengte til å lede oss oppover.

Jeg velger å se på det slik (med glasset er halvtomt øyne ;)): han har fortsatt like dårlig bunnivå som tidligere, han har bare vist frem toppnivået litt oftere - altså forbedret form ... i liket med hele Leeds under Grayson. ;D

Hvis vi fortsatt har Delph og Howson i troppen neste sesong er det bedre at vi kjører disse to sentralt etter min mening. Også ønsker jeg å se godeste Bradley Johnson mer sentralt i banen, virker ukomfortabel på kant, og jeg tror han har et større potensiale enn han har fått vist til nå. De få minuttene han fikk spille i playoff viste i hvert fall en mann som VILLE noe, og det i seg selv er en god start..
Marching on together

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #294 på: Juni 06, 2009, 02:16:29 »
Meeeeen nå skal denne tråden handle om rykter av spillere inn og ut, så dette var siste innlegg med min mening angående godeste Neil Kilkenny - i denne tråden.  :P
Marching on together

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #295 på: Juni 06, 2009, 09:49:07 »
Nja, de to seneste kampene jeg så (playoff) var han anonym i drøyt 90 % av de minuttene han var på banen. Skal selvsagt ikke alene gi ham skylden for to relativt sett dårlige kamper, men han gjorde absolutt ingen god figur i disse avgjørende kampene. Han var slettes ikke den midtbanesjefen vi trengte til å lede oss oppover.

Husk at Kilkenny gikk skadet av banen etter vel 10 minutter i hjemmekampen mot Millwall. Syns det blir rart å ta han med i totalinntrykket fra den kampen.

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #296 på: Juni 06, 2009, 10:45:56 »
Riktig riktig, han spilte vel bare en drøy halvtime i den kampen. Kanskje derfor han var så anonym den siste timen? :D

Neida, men når jeg omtaler ham legger jeg ikke direkte vekt på en prestasjon, men alt mitt kunnskapsnivå om spilleren, så jeg står ved det jeg har sagt. Uansett blir feil å gi ham slakt i akkurat den kampen der, så det tar jeg selvkritikk på.  ;)
Marching on together

Klausen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #297 på: Juni 06, 2009, 12:42:37 »
Nja, de to seneste kampene jeg så (playoff) var han anonym i drøyt 90 % av de minuttene han var på banen. Skal selvsagt ikke alene gi ham skylden for to relativt sett dårlige kamper, men han gjorde absolutt ingen god figur i disse avgjørende kampene. Han var slettes ikke den midtbanesjefen vi trengte til å lede oss oppover.

Jeg velger å se på det slik (med glasset er halvtomt øyne ;)): han har fortsatt like dårlig bunnivå som tidligere, han har bare vist frem toppnivået litt oftere - altså forbedret form ... i liket med hele Leeds under Grayson. ;D

Hvis vi fortsatt har Delph og Howson i troppen neste sesong er det bedre at vi kjører disse to sentralt etter min mening. Også ønsker jeg å se godeste Bradley Johnson mer sentralt i banen, virker ukomfortabel på kant, og jeg tror han har et større potensiale enn han har fått vist til nå. De få minuttene han fikk spille i playoff viste i hvert fall en mann som VILLE noe, og det i seg selv er en god start..

Du kommer med noen gode betraktninger om Kilkenny, men her skyter du deg selv i foten... Du snakker om at Kilkenny er temposvak også vil du gjerne se Johnson på sentral midtbane...? Han burde vært den første spilleren ut døra etter sesongslutt!

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #298 på: Juni 07, 2009, 01:59:13 »
Har jeg skrevet at Kilkenny er temposvak? Mente McPhail var temposvak, halvlubben og fin ;), men har ikke ment at Kilkenny er noe særlig temposvak for nivået.

Og ang. Bradley, smaken er som baken vet du :D
Marching on together

olsen leeds

  • Gjest