KAMP: vs. STOCKPORT COUNTY 11/4

Started by kjelvi, April 01, 2009, 22:55:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Seriekamp mot Stockport County på Elland Road lørdag 11. april, kl. 16

Egen reisetråd: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11654.0

Ã...rets første seriekamp mot The Hatters 28. desember ble seier 3-1:  http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11534.0

Ingen seriekamper i fjor, da Stockport er ny-opprykket fra League 2.

Overall Record: 7  3-1-3  12-9
- Home: 2-0-1 6-2
- Away: 1-1-2 6-7

http://www.stockportcounty.com/page/Home/
http://en.wikipedia.org/wiki/Stockport_County_F_C

kjelvi

Kamp 4/4:
Stockport  vs.  Yeovil

berlin

Her skulle alt ligge an til hjemmeseier for Leeds, Stockport er i ingenmannsland.

Men huff, disse opplagte kampene er jo ofte de som går skeis?  ??? ::)

Førde

Quote from: berlin on April 01, 2009, 23:08:18
Her skulle alt ligge an til hjemmeseier for Leeds, Stockport er i ingenmannsland.

Stockport matchen burde vere enkel ja... Men de er jo så typisk at leeds taper mot sånne møkka lag!
Skal sjølv sjå den på Elland Road , Gleder meg vilt  !
Marchning On Together...
Marching On Together

auren

Ã... nei da... Dette blir nok en enkel kamp skal du se :)  Blir verre på lørdag...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Quote from: Førde on April 01, 2009, 23:25:26

Stockport matchen burde vere enkel ja... Men de er jo så typisk at leeds taper mot sånne møkka lag!
Marchning On Together...
Har du noen gang sett de spille? County har hatt en bra sesong de...

Alta-White

berlin

Marchning On Together...

Ja, du er ikke alene om det, virker det som. Håper alle får en fin påsketur og drar hjem med et smil om munnen etter at 6 nye poeng er innkassert (Stockport og Leicester). Stockport er ikke så langt fra Leeds, så det blir vel en noenlunde stor kontigent bortesupportere, som alltid er bra for atmosfæren. Vinner vi mot Colchester, burde det bli nærmere 30.000 på Elland Road mot Stockport. Leicester-Leeds skal normalt også være en kamp med fullt hus, om ikke 32.000, så neppe mindre enn 25.000. Leeds' allokering er vel på 3000, og plass blant Leeds-fansen ville vært knall om dere får til det. Ønsker deg, bror og alle god tur!

berlin

Quote from: Alta-White on April 01, 2009, 23:49:25

Marchning On Together...

Alta-White

Svarer selv om kommentarer var til Førde. Kan være at de har hatt en bra sesong, men de har vel også ambisjoner om CCC-spill vil jeg tro. Da hjelper ikke poengfangsten deres for de siste 8 kampene, som har endt med 1 seier, 2 uavgjort og 5 tap. De møter Yeovil til helga som har atskillig mer å spille for. Likevel tror jeg Stockport slår Yeovil, men formen og plassen de er i tilsier at Leeds burde slå de.

berlin

Stockport har fått 1710 billetter til Leeds-kampen. Pr i dag er det kun 75 ledige,
så i praksisi fyller Stockport sin kvote. Bra!

kjelvi

Quote from: kjelvi on April 01, 2009, 22:57:00
Kamp 4/4:
Stockport  vs.  Yeovil

Stockport - Yeovil 0-0

TEAM 
21. Conrad Logan     
20. Leon McSweeney     
2. Johnny Mullins  (59)     
25. Josh Thompson     
3. Michael Rose     
24. Greg Tansey   
15. Michael Raynes     
4. Dominic Blizzard     
28. James Vincent     
7. Chris O'Grady     
11. Tommy Rowe     

SUBS 
17. Daniel Rowe     
16. James Tunnicliffe     
18. Paul Turnbull     
26. Matty Mainwaring     
34. Oli Johnson  (59) 

Kickthemdown

Quote from: berlin on April 02, 2009, 00:04:28

Marchning On Together...

Alta-White

Svarer selv om kommentarer var til Førde. Kan være at de har hatt en bra sesong, men de har vel også ambisjoner om CCC-spill vil jeg tro. Da hjelper ikke poengfangsten deres for de siste 8 kampene, som har endt med 1 seier, 2 uavgjort og 5 tap. De møter Yeovil til helga som har atskillig mer å spille for. Likevel tror jeg Stockport slår Yeovil, men formen og plassen de er i tilsier at Leeds burde slå de.

Selvfølgelig bør vi slå de. Kommentaren møkkalag var det jeg hengte meg opp i, noe som jeg markerte.

Alta-White

Tom S

Quote from: Alta-White on April 04, 2009, 22:25:10
Quote from: berlin on April 02, 2009, 00:04:28

Marchning On Together...

Alta-White

Selvfølgelig bør vi slå de. Kommentaren møkkalag var det jeg hengte meg opp i, noe som jeg markerte.

Alta-White

Men, er ikkje alle andre enn Leeds United møkkalag, da?
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Ã...rets viktigste kamp til nå. SKAL vinnes. Nå må h.b fortsette med sitt og auren bli skeptisk igjen så går dette bra! Jeg har troen!

Promotion 2010

Quote from: Rudi G. on April 07, 2009, 23:08:25
Ã...rets viktigste kamp til nå. Nå må h.b fortsette med sitt og auren bli skeptisk igjen så går dette bra! Jeg har troen!

Grunnen tila at vi røyk mot Orient var han "duden" som begynte å hakke på h.b  ;D

Jeg har troen!

Både på Leeds United og Grayson!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Quote from: Rudi G. on April 07, 2009, 23:08:25
Ã...rets viktigste kamp til nå. Nå må h.b fortsette med sitt og auren bli skeptisk igjen så går dette bra! Jeg har troen!

Eg har trua!!
COME ON LEEDS !!

Andersen

Vi vinner! ;D Med Beckford og Sodje tilbake, er vi tilbake på seiersrekka igjen.  ;D LEEDS4EVER.

Per-Stian

Vi reiser kjerringa att mot Stockport heime på Fortress Elland. Becks er diverre veldig viktig for oss og Sodje har etter rapportane imponert på kort tid. Begge tilbake laurdag, og i tillegg bør gjengen vere litt interessert i å rette opp att inntrykket etter ein flau siste halvtime mot Orient.

Eg har trua!

h.b

Nå er jeg megapessimist. Uavgjort på Tirsdag er bare fortsettelsen på nedtur. Laget greier ikke å vinne kamper. Derfor et soleklart tap

Eldorado

Quote from: h.b on April 08, 2009, 15:03:00
Nå er jeg megapessimist. Uavgjort på Tirsdag er bare fortsettelsen på nedtur. Laget greier ikke å vinne kamper. Derfor et soleklart tap

Vær litt opptimist ;) http://www.youtube.com/watch?v=eXeYEyvA7jw
Ser ut som om du må stille deg i veikanten og stikke ut tommelen

kjelvi

McNeil doubtful for Leeds trip
Matty McNeil is rated doubtful for Stockport's trip to promotion-chasing Leeds United at the weekend. McNeil suffered an ankle injury in training last week but could still be fit to face Walsall at Edgeley Park on Easter Monday.
County will also be without right-back Johnny Mullins after it was confirmed this week that he will be out for the rest of the campaign with a broken metatarsal bone in his left foot.
Meanwhile, goalkeeper Conrad Logan keeps his place in the side due to an ongoing seven-day emergency loan deal. Both Owain fon Williams and Lloyd Rigby are still at least a fortnight away from returning.
Stockport coach Peter Ward has urged his side to do themselves justice in the expected Elland Road cauldron.
"I don't think the lads will need much motivation at all going into Saturday's game," he told the Stockport Express.
"There will be 20-odd thousand there, maybe 30, and Leeds are on a bit of a roll."
Ward continued: "Just pulling up to the gates at Elland Road will start the adrenaline pumping, so it should just be about how the lads handle themselves throughout the day.
"Let's hope they don't freeze so they can put on a performance worthy of the talent they've clearly got.
"Leeds is a brilliant stadium with a very hostile atmosphere, hopefully it won't get to our lads."

Promotion 2010

YEP:

Meanwhile, striker Liam Dickinson won’t celebrate if he scores his first goal for Leeds against his old club Stockport County at Elland Road tomorrow.

Dickinson, 23, joined Leeds on loan from Derby in mid-March and if he makes his first home start on Saturday, he won’t be content with just one goal!

He explained: “I have a lot of feelings for Stockport County and owe a great deal to their manager Jim Gannon. He gave me my chance when I was there but I am a Leeds United player now. I will do my best for Leeds and hopefully score a handful of goals, not just one.

“If I score I don’t know what I will do, but as a mark of respect for Stockport I don’t think I will celebrate.”

The 6ft 4in striker, who has been restricted to two starts and three substitute appearances since his arrival, will keep his place alongside Luciano Becchio if top scorer Jermaine Beckford (thigh) is again ruled out.

“As soon as I came to Leeds, Jermaine and Luciano were on fire, so I couldn’t complain about being on the bench and coming on for three or four minutes,” he added. “You can’t justify taking a striker off who is playing well and scoring goals.

“I scored a lot of goals for Stockport and also scored goals when I went on loan to Blackpool and Huddersfield. I feel my first for Leeds will come any minute now, maybe against Stockport.

“I got on well with all the lads there and it was a great club for me. Without them I would not be where I am today.”

Beckford and defender Sam Sodje (calf), who both missed the Orient game, trained today but Grayson will take no risks with their fitness as United have another important game at Leicester on Monday.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Beckford meget tvilsom til morgendagens kamp!

Leeds United: We won't gamble with Becks - Snodin
Published Date: 10 April 2009
Leeds United were making a final check on Jermaine Beckford's fitness today with manager Simon Grayson ready to leave the striker out of tomorrow's home clash with Stockport.
The 31-goal forward trained with the Elland Road club's physiotherapist, Harvey Sharman, yesterday as he bids to overcome a thigh injury.

Grayson omitted Beckford for Tuesday's draw at Orient after he suffered a minor tear during the weekend win at Colchester, and is not prepared to risk him with the play-offs looming.

Leeds scored twice in midweek without the 25-year-old and also hit the net three times against Crewe when Beckford, the country's leading goalscorer, was missing through suspension.

Coach Glynn Snodin said: "If Jermaine's okay then he'll be involved but, if not, we'll have a look at him again for Monday for the game at Leicester City."

For the full story see tonight's Yorkshire Evening Post
Min første Leeds-kamp:

baste

kan noen sende meg sms underveis...mål og slutt resultat? Er på scootertur....ilag med en annen Leeds supporter. Blir jo helt dårlig av ikke å få flg med....

anyone? 47 29 03 03

Bastesen - Marching on together

kjelvi

Spotlight on Stockport County

The YEP's Phil Hay takes a look at Leeds United's opponents on Saturday - Stockport County.

The Gaffer
Jim Gannon. Stockport County's boss so nearly upped sticks in February when Brighton received permission to speak to him about the vacancy at the Withdean Stadium. Gannon was clearly unhappy with the circumstances he was working under at Edgeley Park, where financial issues have been a concern for some time, and he described his position as "untenable", but the Irishman nevertheless rejected the job at Brighton and opted to remain with County. The 40-year-old, who holds a UEFA Pro coaching licence, won promotion from League Two via the play-offs with Stockport last season and has been in his post since December 2005.

The Danger
Gannon's side have gone four matches without scoring a goal, and while Leeds United have one player with 31 strikes to his name, another with 16 and a third with 10, not one of County's players has produced double figures in league fixtures this term. Their top scorer is 20-year-old midfielder Tommy Rowe, who has found the net on seven occasions, and although he has not added to his tally for almost two months, the midfielder has also laid on six goals.

The Form
Stockport were play-off contenders when they hosted Leeds at Edgeley Park on December 28, but their form has deteriorated badly. Key players Antony Pilkington and Jim McNulty were sold in the winter transfer window and the club are now 10 points short of sixth position. Stockport do not concede many goals â€" their defensive record is one of the best in the division â€" but they do not score many either and have managed just four victories from their last 16 matches. Their last away victory was at Carlisle on February 21.

The Odds
Out-of-form Stockport are 6-1 tomorrow with William Hill. Leeds are a 2-5 chance, with the draw at 11-4.

The Whistler
Phil Crossley.
Crossley has already refereed one game involving Leeds this season, their 5-2 victory at Northampton Town in round one of the FA Cup. He booked only two players that night and has been fairly even-handed all term, dishing out 87 cautions and five red cards in 33 games. The Kent official returned to the Football League's rota this season after missing the whole of the 2007-08 campaign through injury, and last weekend he took charge of the Johnstone's Paint Trophy final at Wembley.

YEP

johnny gangster

Gler meg til kamp i måro! satsa på da går vegen i måro og, som det har gjort siste kampane, med unntak av Leyton f**king orient kampen da soklart. Nei i måro blir det 2-0 seier trur eg.
var og deilig å sjao eit par resultat som gjekk vegen i dag, berre viktig at Leeds følge opp no då. Ikkje noke tull i måro. No skal me sette press på dei andre laga over og under oss.

Lykke til Alle sammen  ;D

Corleone

Har slitt med nattesøvnen over en lengre periode nå.
Do something about it, Larry.
Kommer ikke til å sove godt før opprykket er i boks og jeg kan fortsette å drømme om veien til Premier League.

Smudge17

Quote from: baste on April 10, 2009, 11:49:15
kan noen sende meg sms underveis...mål og slutt resultat? Er på scootertur....ilag med en annen Leeds supporter. Blir jo helt dårlig av ikke å få flg med....

anyone? 47 29 03 03

Jupp! Kan vel alltids sende deg noen sms om hvordan det går  ;)

raggen

skal desverre i selskap i morgen så håper noen tar oppdraget med og oppdatere meg underveis i kampen på nummer 938 83 387.  :P

MOT ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Ã...hh, dette var deilig! Trodde ikke det var kamp idag jeg siden det er TV kamp på mandag allerede... men da har jeg noe å glede meg til utover dagen da :)

Men når det er sagt, så er jeg eitrende forbandet for at kampen på mandag spilles kl 13.15, siden jeg må jobbe fra 07-19!  >:( >:( >:( >:(
-SirOlsen-

Leif Sverre

Quote from: baste on April 10, 2009, 11:49:15

anyone? 47 29 03 03

Hei Baste, skal sende deg sms ja, er pt. på Ballstad i Lofoten, har rigget meg til med mobilt bredbånd og kanskje drar jeg til Kræmmervika puben og ser kamper der hvis de viser noe i dag da....