KAMP: vs. TRANMERE ROVERS 18/4

Started by kjelvi, April 11, 2009, 18:04:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sølvreven

Der sikret vi playoff, men samtidlig så røk det lille håpet man hadde om direkte opprykk. Pokkers Peterborough >:(. Da er det kun playoff som gjelder heretter. Håper at Beckford blir spart i de neste to kampene

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sander

Håper Tranmere klarer play-off. Ser på Scunny som vanskeligere motstander

Budda

Herlig at vi har sikret plass i play-off. Grattis folkens
Endre

Asbjørn

Quote from: berlin on April 18, 2009, 17:59:34
Vi er IKKE i play-off enda, men nesten.
Hvis Tranmere vinner sine siste 2 kamper, bl.a mot Scunthorpe og Scunthorpe vinner sine resterende 3,

...virker lite trolig, berlineren  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

clarke

FLOTT!
Ã...rets viktigste kamp er dratt i land med 3 poeng :)
MOT
SuperLeeds

binochee

Alt tilsier at vi vil prestere bra resten av sesongen. Leeds har unike resultater i de siste kampene. Lover godt med tanke på avgjørende kamper.

Andersen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !  ;D kampen er ferdig! 3 nye poeng i boks. Play-off spill er sikret , men vi går for seier i de siste kampene også!!!  ;D  ;D  ;D LEEDS4EVER .

Asbjørn

Quote from: Sølvreven on April 18, 2009, 18:00:22
Håper at Beckford blir spart i de neste to kampene

I så fall vil Beckford ha spilt én av de siste seks kampene før playoff... - for lite, mannen blir jo match-unfit av mindre...  ::)

Mén viktig at vi bruker ham med fornuft, og at han selv holder hodet gjennomgående kaldt.

Ha en bøtte iskaldt vann stående på sidelinja!!!
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Quote from: Another_Roger on April 18, 2009, 17:59:20
Takk for kampen folkens. Leeds klare for playoff, kanskje mot oss. Tranmere gjorde et skikkelig forsøk så kan ikkje vere skuffa. Blir Leeds ofte pressa så mykje på Elland Road? Uansett, gratulerer med opprykkssjanse i playoff:)

Basert på radiooverføring og annen info hørtes det ut som om Tranmere hadde langt mer posession og sjanser enn de fleste andre bortelag har hatt den siste tiden. Trøst deg med det du, så høres vi kanskje i mai  :)

flynn

Hallgeir *

Quote from: clarke on April 18, 2009, 18:01:03
FLOTT!
MOT
Og 10 hjemmeseire på rad. Tangering av 68 / 69 - sesongen, dog i en litt bedre liga i det tilfellet!
   8)
Super Leeds since 1968

Oggy

Synd direkte opprykk ikke er mulig, men nå får vi ta dette via Play-off  :) :) :)
Oggy

berlin

Quote from: Asbjørn on April 18, 2009, 18:01:01
Quote from: berlin on April 18, 2009, 17:59:34
Vi er IKKE i play-off enda, men nesten.
Hvis Tranmere vinner sine siste 2 kamper, bl.a mot Scunthorpe og Scunthorpe vinner sine resterende 3,

...virker lite trolig, berlineren  ;D

hehe, kan nok være, men det finnes scenarioer som er mye mindre sannsynlige. Scunny skal riktignok møte Leicester borte, som vel akter å levere varene til hjemmefansen i siste kamp i League 1 (for denne gang) på potegullstadion sin.  :) D.v.s., om ikke feiringen av opprykket tar overhånd.

Nå skal Scunny spille 2 kamper før Leeds løper ut på Victoria Road i Hartlepool, og har de ikke skaffet seg 6 poeng på de kampene, kan vi slappe av. Hvis Scunny har hentet 6 poeng derimot.....ja, jeg sier ikke mer.  ;)

berlin

Quote from: hallghel on April 18, 2009, 18:06:24
Quote from: clarke on April 18, 2009, 18:01:03
FLOTT!
MOT
Og 10 hjemmeseire på rad. Tangering av 68 / 69 - sesongen, dog i en litt bedre liga i det tilfellet!
   8)

jo, alt(?) er relativt.

Sølvreven

Quote from: Asbjørn on April 18, 2009, 18:03:21
Quote from: Sølvreven on April 18, 2009, 18:00:22
Håper at Beckford blir spart i de neste to kampene

I så fall vil Beckford ha spilt én av de siste seks kampene før playoff... - for lite, mannen blir jo match-unfit av mindre...  ::)

Mén viktig at vi bruker ham med fornuft, og at han selv holder hodet gjennomgående kaldt.

Ha en bøtte iskaldt vann stående på sidelinja!!!
Tja det blir en hårfin balanse. Han får jo glatt et rødt kort for ett eller annet tull. og dermed miste finalen i playoff.. Litt redd den fyren der  :-\

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Andersen

Play-off kampene blir vanskelige uansett hvem Leeds møter. Lagene som er der spiller vel som om det hadde vært  3 finaler!  ;D LEEDS4EVER.

Asbjørn

Quote from: berlin on April 18, 2009, 18:09:18

hehe, kan nok være, men det finnes scenarioer som er mye mindre sannsynlige Scunny skal riktignok møte Leicester borte, som vel akter å levere varene til hjemmefansen i siste kamp i League 1 (for denne gang) på potegullstadion sin.  :)

Nå skal Scunny spille 2 kamper før Leeds løper ut på Victoria Road i Hartlepool, og har de ikke skaffet seg 6 poeng på de kampene, kan vi slappe av. Hvis Scunny har hentet 6 poeng derimot.....ja, jeg sier ikke mer.  ;)

SDorry, var nok meg som 'jumped to conclusions' - mente at det bare ble delt ut tre poeng i Tranmere-Scunthorpe mens du ville dele ut seier til begge lag.
...men så har jo S. en uendelig rekke av gjenstående kamper, så teoretisk kan det ryke...

Men it aint gonna happen.

Heller ikke semiene frykter jeg...

Finalen derimot. Eg e all nerves allerede. Håper ikke spillerne er/blir det!
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Quote from: Asbjørn on April 18, 2009, 18:14:10
Quote from: berlin on April 18, 2009, 18:09:18

hehe, kan nok være, men det finnes scenarioer som er mye mindre sannsynlige Scunny skal riktignok møte Leicester borte, som vel akter å levere varene til hjemmefansen i siste kamp i League 1 (for denne gang) på potegullstadion sin.  :)

SDorry, var nok meg som 'jumped to conclusions' - mente at det bare ble delt ut tre poeng i Tranmere-Scunthorpe mens du ville dele ut seier til begge lag.
...men så har jo S. en uendelig rekke av gjenstående kamper, så teoretisk kan det ryke...

Men it aint gonna happen.

Heller ikke semiene frykter jeg...

Finalen derimot. Eg e all nerves allerede. Håper ikke spillerne er/blir det!

Jeg trodde faktisk du hadde skjønt det. Mange her inne har ikke gjort det, nettopp fordi Tranmere møter Scunny.

Scunny spiller altså tirsdag 21.4 borte mot Northampton og fredag 24.april borte mot Leicester. Avgir de poeng i minst en av de kampene, er vi klare for play-off. Hvis Scunny tar 6 poeng, vil det være sånn at dersom Tranmere slår Yeovil hjemme og vi taper mot Hartlepool, så kan det være at vi MÃ... ha ett poeng i siste hjemmekamp mot Northampton.

Jeg kommer i hvertfall til å følge med på Scunny's resulat på tirsdag, før jeg slipper jubelen løs.

testo

Allt tyder på at vi møter Millwall i playoff.Tror ikke MKDons taper noe vesentlig med poeng til Millwall
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Andersen

Svarte gutta!!!! vi skal vel ikke bli pesimister mot de 2 siste kampene heller?? Dette klarer Leeds gutta! Gjelder vel for Grayson å finne de rette spillerene for de 2 siste kampene. Håper Grayson kjører samme laget som i dag, i de kampene som er igjen.  ;D LEEDS4EVER.

raggen

var herlig med 3 poeng ikveld. fulgte med på tekst tv i selskap og var i straks bedre humør da jeg så leeds leda ;D ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

ragnar

Kan gjerne la Dickinson spille i de to siste kampene sånn at han får spilt på seg litt form...

Hvil Becchio (er ikke han småskadet?) og la Beckford spille en 45/60 min i hver kamp for så å bli byttet ut mot Grella.

Johnson kan og få prøve seg fra start. La Snodgrass få hvile seg litt. Så tar Robbo høyreflanken i de to neste kampene.

Dog er det viktig ikke å gjøre for mange bytter. Hårfin balansegang dette.  ::)
*In El Loco we trust!*

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Quote from: ragnar on April 18, 2009, 18:35:14
Kan gjerne la Dickinson spille i de to siste kampene sånn at han får spilt på seg litt form...

Hvil Becchio (er ikke han småskadet?) og la Beckford spille en 45/60 min i hver kamp for så å bli byttet ut mot Grella.

Johnson kan og få prøve seg fra start. La Snodgrass få hvile seg litt. Så tar Robbo høyreflanken i de to neste kampene.

Dog er det viktig ikke å gjøre for mange bytter. Hårfin balansegang dette.  ::)

Jeg håper (og tror) ikke at Grayson gjør store endringer i startelleveren for de siste 2 kampene, med mindre noen er skadet/småskadet. Det er etter mitt syn ikke gunstig når vi har den flyt vi har. Men det er helt greitt at bytter skjer når det er igjen 20-30 minutter. Vi skriver 18.april og første seminfinale er 8/9.mai, altså 3 uker til. Ingen midtukekamper. Hold gutta varme!

Smudge17

Quote from: Andersen on April 18, 2009, 18:25:32
Svarte gutta!!!! vi skal vel ikke bli pesimister mot de 2 siste kampene heller?? Dette klarer Leeds gutta! Gjelder vel for Grayson å finne de rette spillerene for de 2 siste kampene. Håper Grayson kjører samme laget som i dag, i de kampene som er igjen.  ;D LEEDS4EVER.
Amen to that!

We are Leeds, and we are going up!!  ;D

Pettersen97

Fine mål i 1.omgang.
Men sjølmåle til Sodje sette æ et spørsmålstegn til..Så jo ut som Sodje hadde kontroll på balln å mainn "sin", så Casper skulle væll bare blidd ståanes på 5metern. men men. Blei 3Poeng i alle fall :)
Bare å vente på 2.omgang :)
The Mighty Whites

sveifors

Har nettopp sett highlights på LUTV. Glimrende kombinasjon mellom Snoddy og Becks.

Helt klart Ankergrens feil, Sodje kunne ikke la ballen gå da han hadde ball i ryggen og trodde keeperen var imål.

Rett etterpå gjør Ankergren en gedigen tabbe går ut og bommer totalt på overlegget, flaks at ikke det ble 2-2 der.

Venter med spenning på 2 omgangs highlights......
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

R - R

Gratulerer med eit godt resultat folkens! Viktig å sikre seg dette resultatet så ikkje usikkerheita sprer seg.

I dei siste to kampane må vi halde på formen, dvs. ikkje eksperimentere for mykje! Bruke same lag, men gjerne sette innpå squad players litt tidlegare enn i 88. minutt. Kan f.eks gi Grella sjansen litt tidlegare for Beckford, både for å unngå at Beckford blir skada (utvist  ::)) samt at Grella kan halde oppe matchformen.

MOT! Dette klarer vi
- Rune

ooh aah

Jeg håper (og tror) ikke at Grayson gjør store endringer i startelleveren for de siste 2 kampene, men mindre noen er skadet/småskadet. Det er etter mitt syn ikke gunstig når vi har den flyt vi har. Men det er helt greitt at bytter skjer når det er igjen 20-30 minutter. Vi skriver 18.april og første seminfinale er 8/9.mai, altså 3 uker til. Ingen midtukekamper. Hold gutta varme!
[/quote]
Helt enig her. Nå må vi bare fortsette med stort sett samme laget helt frem til Play-Off.

Rudi G.

Først: Grattulerer med Play-off gutter. Vi skal opp. Så: I sommer må ny keeper på plass, og jeg ønsker meg Scott Carson. Jeg har troen!

berlin

Quote from: Rudi G. on April 18, 2009, 20:15:08
Først: Grattulerer med Play-off gutter. Vi skal opp. Så: I sommer må ny keeper på plass, og jeg ønsker meg Scott Carson. Jeg har troen!

Du har troen: På Scott Carson eller på opprykk?  ;)  (Antar begge deler.)

Carson blir nok en ganske dyr løsning + at jeg er skeptisk til "hjemvendte" spillere.