Hva i huleste har skjedd med Alan Smith?

Started by peacock, April 11, 2009, 20:25:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

berlin

Quote from: peacock on April 20, 2009, 19:58:36
Quote from: fjellhaugen on April 20, 2009, 19:55:30
lenge siden walton har blitt nevnt i smith tråden nå, så jeg kjører på me.....neida.
men som noen nevnte; hvordan går det egentlig med killa? gjør han det godt?

Ja, han har vært god denne sesongen. Til dere som bastant mener Smith kun har innsats; så dere i sesongen i CL? Så dere ikke debuten for England? Så dere ikke 4 mål i en UEFA-cupkamp i 2002? Klart mannen har et potensiale!

Jovisst hadde han potensiale. Så hvorfor i huleste tar han det ikke ut? Det er det trådtittelen antyder, og det med rette. NULL mål for Newcastle på 38 kamper, og 7 for Scum på 61 kamper.

Vi snakker ikke om David Batty her, og det har faktisk gått 5 år siden han presterte. Enkelte vil hevde at han til tider gjorde det bra i Man U.

Har han vært skadet i år?
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1633284,00.html

Finner ingen detaljer om han for i år, men han har kun 2 kamper fra start + 2 sub.

Dessuten, han fyller faktisk 29 år i oktober. Time is running out........

Rudi G.

Quote from: berlin on April 20, 2009, 20:10:27
lenge siden walton har blitt nevnt i smith tråden nå, så jeg kjører på me.....neida.

Ja, han har vært god denne sesongen. Til dere som bastant mener Smith kun har innsats; så dere i sesongen i CL? Så dere ikke debuten for England? Så dere ikke 4 mål i en UEFA-cupkamp i 2002? Klart mannen har et potensiale!

Jovisst hadde han potensiale. Så hvorfor i huleste tar han det ikke ut? Det er det trådtittelen antyder, og det med rette. NULL mål for Newcastle på 38 kamper, og 7 for Scum på 61 kamper.

Vi snakker ikke om Dvaid Batty her, og det har faktisk gått 5 år siden han presterte. Enkelte vil hevde at han til tider gjorde det bra i Man U.

Finner ingen detaljer om han for i år, men han har kun 2 kamper fra start + 2 sub.

Konklusjon: Kom hjem, scor mål, blø for LU, bli helt og få noe ut av resten av karrieren din Alan!

sportcarl1

han spelade andra halvlek igår, var visst bäst på mittfältet då enl svenska fans Newcastlesida

berlin

Quote from: Rudi G. on April 20, 2009, 20:21:14
Quote from: berlin on April 20, 2009, 20:10:27

Vi snakker ikke om Dvaid Batty her, og det har faktisk gått 5 år siden han presterte. Enkelte vil hevde at han til tider gjorde det bra i Man U.

Konklusjon: Kom hjem, scor mål, blø for LU, bli helt og få noe ut av resten av karrieren din Alan!

Ingen dårlig "konklusjon" det Rudi!  :) Kan være det som skal til, og skulle ikke forundre meg om han har lyst..........om siden vi rykker opp (og Newcastle rykker ned)!

....men så var det ganmlefar og pengesekken da.  ::)

til sprtcarl: jepp, har fått med meg at han spilte ok i 2.omgang mot Spurs.  :)

Budda

Jeg så Smith for Newcastle forrige kamp, og synes han greide jeg godt. Hadde veldig mange fine langpassninger. Virker mer som en midtbanespiller nå enn spiss. Er vel kanskje ikke så rart siden han er blitt omskolert. Så spørsmålet er om han fortsatt har spisstakter i seg enda
Endre

Promotion 2010

Quote from: Budda on April 20, 2009, 21:05:42
Jeg så Smith for Newcastle forrige kamp, og synes han greide jeg godt. Hadde veldig mange fine langpassninger. Virker mer som en midtbanespiller nå enn spiss. Er vel kanskje ikke så rart siden han er blitt omskolert. Så spørsmålet er om han fortsatt har spisstakter i seg enda

Hvorfor i all verden skal han spille spiss (spørsmålet ikke spesielt rettet mot deg...  ;) )?

Smith ble midtbanemann da han kom til Scum og har vært brukt der siden. Han skåret endel for oss de første årene etter at han slo igjennom, men har aldri vært en targetmann. Han gjorde det bra i tospann med Viduka, men har aldri bøttet inn. Derfor var det vel naturlig at det ble midtbane på ham med den innstillingen han har.

I Leeds...hvis det noengang skjer, så blir det nok midtbane på Smith. På topp har vi Beckford & Becchio! Disse to har potensiale til å utvikle seg til noe helt spesielt, hvis de pleies godt!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Verste midtbanespilleren ever, løper lite og feil, grenerelt sett svakt pasningsspill og han hamstrer kort. Som spiss hadde han noe spesielt i starten, men dette leeds trough and trough image gjorde han ble mer opptatt av å løpe mot eget mål enn motstanderens.

En Smith som har som oppgave av å plage motstanderens forsvarsspillere og gjør løp inn i boksen er et helvete å spille mot. De gangene har virkelig var i flytsonen, var han hurtig, gjennombruddshissig og et dyr i duellene

trondt

peacock

Quote from: Promotion 2010 on April 20, 2009, 22:16:07
Quote from: Budda on April 20, 2009, 21:05:42

I Leeds...hvis det noengang skjer, så blir det nok midtbane på Smith. På topp har vi Beckford & Becchio! Disse to har potensiale til å utvikle seg til noe helt spesielt, hvis de pleies godt!  :)

Her er jeg uenig. Jeg mener potensialet er størst som spiss. Med sin innstilling, bør han være perfekt i spann med Beckford. Om nivået blir høyere, er jeg redd Beccio har sine begrensninger. Det bør dog legges til at jeg ikke har sett ham veldig mye.