Skrevet av Emne: PLAY-OFF: Alt du må vite  (Lest 13403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

PLAY-OFF: Alt du må vite
« på: April 27, 2009, 10:42:16 »
Denne tråden er ment som informasjonstråd til de mange som lurer på ting rundt play-off spillet, og vil bli oppdatert når nye ting blir kjent. Still gjerne spørsmål under, jeg svarer så langt det lar deg gjøre!

Leeds er klare for semifinalene i playoff, de spilles som følger - engelsk tid:

Lørdag 9. mai - Borte v Millwall 12:45
Torsdag 14. mai - Hjemme v Millwall 19:45

FINALEN:
May 24th 1pm (Wembley)

Leeds-kampene på TV: http://www.leedsunited.no/semifinalene-pa-tv-og-pub/

Billetter til semifinalene
Begge semifinalene mellom Leeds og Millwall er utsolgt.

Finalebilletter på Wembley
Leeds United har publisert info om finalebillettsalg gitt at vi kommer oss gjennom semifinalene. Du kan lese deres info ved å klikke her: http://www.leedsunited.com/page/PapersDetail/0,,10273~1649263,00.html
 
Du er garantert billett dersom du var innmeldt med i klubbens egen Members Club før 28. april og søker innen onsdag klokken 18.00. De som tegnet "Extra Time Membership" på slutten av sesongen/før finalen i fjor er medlem også nå.

Klubben har åpnet for forhåndssalg av billetter til sesongkortholdere og Members frem til onsdag - IDAG - 13. mai klokken 18.00. Mandag morgen var ca 19.000 søknader sendt inn.

Alle bestillinger kastes om det ikke blir finale, men bestillingen er forpliktende og endelig hvis det blir finale.

Online søknadsskjema: https://www.fantasticmedia.co.uk/secure/leedsunited/playoff-final/

PDF-fil som kan printes ut: http://www.leedsunited.com/staticFiles/48/36/0,,10273~144968,00.pdf - fakses til 0044 113 367 6055.

VIKTIG!: Hvis du ikke har forhåndsbooket billett før 13. mai, er eneste mulighet til å kjøpe billett i etterkant personlig oppmøte i billettskranken på Elland Road. Vi anbefaler derfor å søke før fristen går ut!

Vi anbefaler at man søker online - da får du bekreftelse per epost på mottat bestilling. Dersom du ikke har bestilt bortebilletter gjennom klubbens websider før, må du gjennom en kort registrering i deres system - også dersom du har bestilt f.eks hjemmebilletter der tidligere. Dette gjelder kun hovedsøkeren for hvert skjema. Merk deg at når bestillingen først er sendt, kan den ikke endres eller sendes inn på nytt.

Man kan søke for opptil ni personer på hvert skjema - alle må da være Members. Søker man sammen, får man billetter ilag. Klubben sender ikke billetter per post ut av Storbritannia - opplysninger om uthenting av billetter får du ved bekreftelse av kjøpte billetter (når vi er klare for finalen).

Billettprisene er hhv £60, £50, £40 og £30, med halv pris for de under 16 og de over 60 år. Når du søker om billetter oppgir du hva du maksimalt ønsker å få billett for, men du kan ende med å få billett i en rimeligere prisklasse (du betaler da selvsagt hva billetten er verdt).

Dersom klubben eventuelt har flere billetter igjen etter fristen for forhåndssalget er utløpt, vil en avgjørelse om de resterende billettene bli tatt etter dette. Dersom du ikke er sesongkortholder eller Member, har vi foreløpig ingen annen informasjon å gi om hvordan du kan sikre deg finalebillett.

Medlemskap i LUSCOS gir ingen fordeler ifht billetter. Supporterklubben vil se nærmere på eventuelt opplegg i London når semifinalene er underveis. Det blir ingen fellestur i tradisjonell forstand, men det er opplagt at mange nordmenn vil reise over.

Svend Anders
« Siste redigering: Mai 13, 2009, 11:47:09 av Svend Anders »

kjelvi

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #1 på: April 27, 2009, 10:48:47 »
Flott!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #2 på: April 27, 2009, 10:56:14 »
Om det blir finaleplass, antar vi at klubben vil følge samme bestillingsopplegg som i fjor: Man kan søke om billetter på nett, der opptil åtte personer (som alle må være Member) kan søke sammen, og da vil få billetter samlet. Mer om dette når finalen evt er sikret.



Denne blir fort aktuell, hvilke 8 som går sammen og søker samlet... Kjekkere å sitte samlet enn spredt...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ronald

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #3 på: April 27, 2009, 11:31:42 »
Hvis Leeds får kun 5 % av billettene og ett motstanderlag får 5 %, Hvem fyller da resten av Wembley og hvor får de billettene fra? kan ikke disse billettene kjøpes av supportere til finalelagene? Kan man ikke bare "påstå" at man er nøytral (nøytrale tilskuere - bullshit)?

Eller har eg misforstått :o
« Siste redigering: April 27, 2009, 11:44:35 av Ronald »

pale

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #4 på: April 27, 2009, 11:47:01 »
Hvis Leeds får kun 5 % av billettene og ett motstanderlag får 5 %, Hvem fyller da resten av Wembley og hvor får de billettene fra? kan ikke disse billettene kjøpes av supportere til finalelagene? Kan man ikke bare "påstå" at man er nøytral (nøytrale tilskuere - bullshit)?

Eller har eg misforstått :o

Er redd det sto 50%.....

ESÃ…

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #5 på: April 27, 2009, 15:46:05 »
Kor stor er sjansen for att finalekampen blir 24. mai, klokka 2 norsk tid? Er den fastsatt uansett?
Skal i ein dåp, som eg la merke til var akkurat på den 24. mai.  >:(

kjelvi

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #6 på: April 27, 2009, 15:51:29 »
Kor stor er sjansen for att finalekampen blir 24. mai, klokka 2 norsk tid? Er den fastsatt uansett?
Skal i ein dåp, som eg la merke til var akkurat på den 24. mai.  >:(
110%

johnny gangster

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #7 på: April 27, 2009, 18:44:51 »
Kor stor er sjansen for att finalekampen blir 24. mai, klokka 2 norsk tid? Er den fastsatt uansett?
Skal i ein dåp, som eg la merke til var akkurat på den 24. mai.  >:(
Det finst viktigare ting enn fotball, men ikkje denne dagen... ;D

Robert

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #8 på: April 27, 2009, 19:57:27 »
Det er faen ikke lett å kjøpe International Membership. Ihvertfall ikke om du skal kjøpe mer enn 1.
Herre min gud for et dårlig system. Lurer på om jeg fikk kjøpt membership eller ikke
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Tom S

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #9 på: April 27, 2009, 19:59:35 »
Det er faen ikke lett å kjøpe International Membership. Ihvertfall ikke om du skal kjøpe mer enn 1.
Herre min gud for et dårlig system. Lurer på om jeg fikk kjøpt membership eller ikke

Har ikkje prøvd å kjøpe meir enn ett, men det gjekk veldig greitt å bestille det.
COME ON LEEDS !!

Robert

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #10 på: April 27, 2009, 20:02:23 »
Fikk det til... til slutt.
Måtte bare gjøre masse rart. Dessuten måtte jeg skrive inn Visa-kort nr 2 ganger, så får håpe det bare blir trekt en gang... Men har ihvertfall fått bekreftelse nå, gikk greit til slutt.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Promotion 2010

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #11 på: April 27, 2009, 20:42:37 »
Fikk det til... til slutt.
Måtte bare gjøre masse rart. Dessuten måtte jeg skrive inn Visa-kort nr 2 ganger, så får håpe det bare blir trekt en gang... Men har ihvertfall fått bekreftelse nå, gikk greit til slutt.

Jeg bare ga opp.

Jeg har et membership for i år, men ønsker ett til. Hvordan gjør jeg det når jeg allerede har et membership. Umulig, spør du meg!    :-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DaGa

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #12 på: April 27, 2009, 21:09:07 »
står det international member på deres medlemskort? Jeg meldte meg inn engang i januar (kostet 33 pund mener jeg), men det var før det nye "systemet" på Leeds offisielle side. kjøpte adult membership som gjelder ut 2010. Men om det er international eller UK vet jeg ikke, har ikke mottatt noe blader eller lignende...
We all LOVE LEEDS!

4ever arcticwhite

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #13 på: April 27, 2009, 22:04:34 »
Det er visst ikke 100% spikret enda hvordan semifinalene spilles.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=152671

Dersom det blir Leeds - Millwall, en såkalt "høyrisikokamp", kan det bli endringer.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Robert

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #14 på: April 27, 2009, 22:28:01 »
Jeg bare ga opp.

Jeg har et membership for i år, men ønsker ett til. Hvordan gjør jeg det når jeg allerede har et membership. Umulig, spør du meg!    :-[

Du må trykke på Family /Friends eller noe ved checkout, og registrere den nye personen som skal ha. Så får du velge den nye personen under checkout.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Promotion 2010

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #15 på: April 27, 2009, 23:24:45 »
Jeg bare ga opp.

Jeg har et membership for i år, men ønsker ett til. Hvordan gjør jeg det når jeg allerede har et membership. Umulig, spør du meg!    :-[

Du må trykke på Family /Friends eller noe ved checkout, og registrere den nye personen som skal ha. Så får du velge den nye personen under checkout.

Klarte det! :-)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Robert

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #16 på: April 28, 2009, 08:43:40 »
Brukte en del tid selv på det, og var frustrerende. Men bra du fikk det til :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Jon Kristian

noen med int.membership som ikke skal reise?
« Svar #17 på: April 28, 2009, 09:44:03 »
hei alle.
jeg lurer på å reise til London 23.mai, med håp om å komme meg inn på wembley 24.
har ikke int.membership selv, og lurer dermed på om noen kan tenkes å kjøpe en billett for så å selge den til meg...?

JonK.

ps:svar mottas med stor takk både her og på jonblix@mac.com
« Siste redigering: April 28, 2009, 09:45:59 av Jon Kristian »
JonK

Robert

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #18 på: April 28, 2009, 09:48:21 »
Hva med å bli intl member? Er vel siste dagen idag og du er garantert billett?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Svend Anders

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #19 på: April 28, 2009, 14:13:13 »
Da har fristen for å bli med i Members Club utløpt.

Med MK Dons borteseier i kveld er det også klart at vi ikke kan ta 3. plassen på tabellen.

Se forøvrig tråden første innlegg for bekreftede tidspunkter for de aktuelle semifinalene!
« Siste redigering: April 28, 2009, 23:37:45 av Svend Anders »

gunders1

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #20 på: April 29, 2009, 09:47:06 »
Er det noen som skal over til London og Wembely finale helgen?
Hva med et sted å møtes der nede?  :)

Promotion 2010

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #21 på: April 29, 2009, 13:04:23 »
Er det noen som skal over til London og Wembely finale helgen?
Hva med et sted å møtes der nede?  :)

The blir vel The Swan i Bayswater igjen. Ble vel stengt pga oss i fjor, men fint og nært Hyde Park der Torgeir kan spille fotball på gress gjennom de sene nattetimene!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Klausen

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #22 på: April 29, 2009, 13:14:25 »
Samles vi på The Swan i år også, blir vi vel buret inne mistenkt for å väre hooligans 8)


lojosang

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #23 på: April 29, 2009, 14:34:20 »
Mer enn 10 mann i drakt så kommer Onkel for å stenge puben var mitt inntrykk i fjor.  :-\
- Leif Olav

Kickthemdown

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #24 på: April 29, 2009, 20:35:41 »
Så don't wear your colours day blir innført? :)

Alta-White

Klausen

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #25 på: April 29, 2009, 23:17:46 »
Mer i retning av don't use your voice day!

En drakt eller to har aldri skremt noen...

pesi

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #26 på: April 30, 2009, 01:10:35 »
hehehe var en sprø følelse i fjor når purken kom å kasta oss ut :D hehe
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

stonefree

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #27 på: Mai 02, 2009, 22:44:09 »
Om det blir någon final i år, försöker ni då hitta ett ställe vi kan träffas på lördags kvällen, precis som förra året, även om det inte blev så lyckat då, med tanke på att de stängde baren, när vi hade det som trevligast. 

Tore P

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #28 på: Mai 02, 2009, 23:48:01 »
London here we come  ;D

kristoffera

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #29 på: Mai 04, 2009, 21:05:10 »
Hei noen som vet om det er veldig vannskelig å få tak i billetter til Wembly viss man ikke fikk meldt seg inn på hjemmesiden? og hvor mye vill billettprisen ligge på?