Leeds United Superstore

Started by h.b, May 01, 2009, 12:12:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R - R

Quote from: h.b on May 01, 2009, 12:12:48
Har vel blitt nevnt før i en lignende tråd. Men finer ikke denne tråden. Men til sakens kjerne.
Har nå gått inn på denne nettsiden til Leeds. Det som slår meg (gjelder vel alle fotballklubber), er at det er stygge ting og ting som man sjelden vil bruke bortsett fra når det er kamp eller hvis man er totalt nerd på sin klubb og vil drite seg litt ut blandt folk ellers som er til salgs. Hvorfor blir det ikke laget fine ting man kan ha stående fremme eller bruke i selskaper uten at disse emblemene på klubblogoen stikker ut så innmari. Vil ha nøytale supporterartikler som er fine og ikke stygge.
Jeg har rett og slett følelsen av at det å produsere supporterutstyr er lite gjennomtenkt. Hva med å lage en fin jakke med et diskret emblem gjemt bak en krage. En pen skjorte eller genser med et diskret emblem. denne lista kan gjøres lang.
Så forresten på kjøkkenutstyret jeg har. Jeg mangler noen glass som jeg kan bruke når jeg har gjester. Hva da med å lage glass med emblemet til Leeds i bunnen av glasset. Ikke med farger men  litt uthevet glass. Litt usynlig men allikevel synlig for de som drikker av glasset hvis de ser nøye etter.
Nei de som har ansvaret for å finne på ting som kan selges i supportersjappa, ja de er lite moderniserte og burde faktisk få sparken. Få tak i byråe som kan det med å lage ting man kan bruke uten at disse logoene er over hele produktet. Man må da for blanke ikke måtte bruke/gå i stygge ting bare fordi det er klubbens supporterutstyr

Synst absolutt at du har eit poeng i det du seier. Nokre av ideane er kanskje ikkje gjennomførbare, som f.eks Hugo Boss o.l, men burde definitivt vere marknad for supportereffektar med eit stilegare design.
- Rune

abbe

Quote from: h.b on May 02, 2009, 13:04:50
Skjønner hva du tenker på blank. Men jeg har også sett gjennom denne katalogen.Smaken er jo delt, men jeg fant rett og slett ingenting jeg syntes var fint der. Og i Superstoren på Elland Road, så stinker faktisk denne butikken. Inget system over rotet der. Og ingenting man kune funnet på å gå i til vanlig. Hvorfor pokker må det stå Leeds United  slik at alle kan se det hvis jeg skal gå ut en tur. Det er rett og slett ingenting som man kan bruke uten at ente logoen er for stor og dominerende eller at det står Leeds United med store bokstaver å oppdrive.
Jeg skal nå skaffe meg nye klær ganske snart. Skal da i den forbindelse få noen til å sette på diskret logo for klubben under kragen eller andre steder på plaggene. Ikke offisielle plagg, men da kan jeg muligens vise de som har ansvaret for det de selger i superstoren hva jeg mener.
Kanskje man kunne utvide denne superstoren til å bli en butikk ved siden av som  f.eks superstore exclusive uten at det betyr at det koster skjorta å handle der

Men i svarte??? Hva skulle poenget være med å kjøpe Leeds klær med logoer som ikke synes? Verden er full av klesbutikker som selger klær uten Leeds logo.
Man går i en Leeds butikk for å kjøpe ting/klær med synlig logo, det er jo hele poenget!

Foreslår en Leeds tatovering på blindtarmen, en diskret Leeds pin der sola ikke skinner og en dress med Leeds logo på innersiden av foret som bare lar seg detektere med røntgen.

LeedsUnited

Quote from: abbe on May 02, 2009, 18:02:44
Quote from: h.b on May 02, 2009, 13:04:50
Skjønner hva du tenker på blank. Men jeg har også sett gjennom denne katalogen.Smaken er jo delt, men jeg fant rett og slett ingenting jeg syntes var fint der. Og i Superstoren på Elland Road, så stinker faktisk denne butikken. Inget system over rotet der. Og ingenting man kune funnet på å gå i til vanlig. Hvorfor pokker må det stå Leeds United  slik at alle kan se det hvis jeg skal gå ut en tur. Det er rett og slett ingenting som man kan bruke uten at ente logoen er for stor og dominerende eller at det står Leeds United med store bokstaver å oppdrive.
Jeg skal nå skaffe meg nye klær ganske snart. Skal da i den forbindelse få noen til å sette på diskret logo for klubben under kragen eller andre steder på plaggene. Ikke offisielle plagg, men da kan jeg muligens vise de som har ansvaret for det de selger i superstoren hva jeg mener.
Kanskje man kunne utvide denne superstoren til å bli en butikk ved siden av som  f.eks superstore exclusive uten at det betyr at det koster skjorta å handle der

Men i svarte??? Hva skulle poenget være med å kjøpe Leeds klær med logoer som ikke synes? Verden er full av klesbutikker som selger klær uten Leeds logo.
Man går i en Leeds butikk for å kjøpe ting/klær med synlig logo, det er jo hele poenget!

Foreslår en Leeds tatovering på blindtarmen, en diskret Leeds pin der sola ikke skinner og en dress med Leeds logo på innersiden av foret som bare lar seg detektere med røntgen.

Tror du misforstår ønsket til hb her hvis du forstår det i det hele tatt.  En ting er supporterutstyr en tar på seg ved kamp eller fotballpub.  Men noe mer diskret som man kan ta på seg ved andre anledninger hadde absolutt vært på plass.  Finnes mange restauranter der man ikke kommer inn med typisk supporterutstyr på seg, men hvor man derimot kommer inn hvis man er pent antrukket og da gjerne hadde hatt en liten diskre logo som allikevel viser at man støtter laget.
Det samme gjelder som jeg har nevnt tidligere noe slikt som et armbåndsur.  Kunne jeg ha fått et kvalitetsur(prisklasse 2-5000kr) med en liten Leedslogo på hadde jeg gjerne kjøpt det.  Men det er uaktuelt å gå rundt med plastklokke til 2-300 kr hvis du ser forskjellen? ;)

fmtj

Quote from: h.b on May 01, 2009, 12:12:48
Har vel blitt nevnt før i en lignende tråd. Men finer ikke denne tråden. Men til sakens kjerne.
Har nå gått inn på denne nettsiden til Leeds. Det som slår meg (gjelder vel alle fotballklubber), er at det er stygge ting og ting som man sjelden vil bruke bortsett fra når det er kamp eller hvis man er totalt nerd på sin klubb og vil drite seg litt ut blandt folk ellers som er til salgs. Hvorfor blir det ikke laget fine ting man kan ha stående fremme eller bruke i selskaper uten at disse emblemene på klubblogoen stikker ut så innmari. Vil ha nøytale supporterartikler som er fine og ikke stygge.
Jeg har rett og slett følelsen av at det å produsere supporterutstyr er lite gjennomtenkt. Hva med å lage en fin jakke med et diskret emblem gjemt bak en krage. En pen skjorte eller genser med et diskret emblem. denne lista kan gjøres lang.
Så forresten på kjøkkenutstyret jeg har. Jeg mangler noen glass som jeg kan bruke når jeg har gjester. Hva da med å lage glass med emblemet til Leeds i bunnen av glasset. Ikke med farger men  litt uthevet glass. Litt usynlig men allikevel synlig for de som drikker av glasset hvis de ser nøye etter.
Nei de som har ansvaret for å finne på ting som kan selges i supportersjappa, ja de er lite moderniserte og burde faktisk få sparken. Få tak i byråe som kan det med å lage ting man kan bruke uten at disse logoene er over hele produktet. Man må da for blanke ikke måtte bruke/gå i stygge ting bare fordi det er klubbens supporterutstyr

Enig i mye av dette. Hva med å supplere utvalget. Tross  alt er det viktig å ha utstyr til enhver anledning! Skal en på kamp skal det synes tydelig, skal man ha selskap skal man lure scum fans som er på besøk til å nyte edle dråper av et glass med diskret logo, slipset skal være pent ,med en diskret logo, det samme som sokkene, skjorta og dressen! Undertøyet bør ha en scum logo på innsiden der man, hvis en er uheldig kvitter seg med dråpen eller avsetter et skikkelig bremsespor!!! 8)
Yeboahs vitne

Cherry

var litt anderledes den NIKE - kolleksjonen vi hadde ja & STRONGBOW på brystet.
Da var det effekter i kvalitet...blir litt som å vinne på tivoli det som selges nå..

ollan

Quote from: h.b on May 02, 2009, 13:57:57
Quote from: JohnnyDouglas on May 02, 2009, 13:40:52
Mange gode poenger her, men Leeds-dress?

Seriøst?

Ikke hadde jeg fått lov til det av dama, og ikke hadde det vært aktuelt heller.

Det med Leeds dress er faktisk mere gjenomtekt enn så. Tenk dere en dress med moderne snitt alla Hugo Boss eller lignende. Hugo Boss har sitt merke gjemt i dressen. Tenk dere det samme med en dress med Leeds logo gemt på samme måte.
Jeg personlig liker ikke tanken på å bruke dress, men en stilig dress med Leeds logo gjemt utenfor synsvidde, ja den vil jeg faktisk bruke. Samme med dress sko. Logoen kan være diskret. pensokker det samme.
Og hva med olabuksa. et merke slik som f.eks andre jeansmerker har, ja det ville jo blitt brukt dagligen.Truser etc etc etc
Lista kan bli veldig lang den. Man må bare tenke annerledes enn hva man har gjort i alle år

Hmmm, jeg har både Hugo Boss og Armanidress. Med de prisene disse klærne har så kan jeg ikke se for meg at markedet blir så stort. De fleste dressene vil da koste fra £500 og oppover.
Men H.B kjøp deg en fin dress, finn den logoen du ønsker på den og gå til en skredder så vil han sy den på hvor enn du måtte ønske.... tror neppe Ken hadde kommet løpende etter deg, samtidig kan du kose deg med at du har lurt den " gamle geitebukken" for noen grunker ;D ;D
Ollan

Hobben

Jeg har kikket gjennom hele superstoren (tror jeg) men finner ikke armklokke som jeg ville bestille.

Får man ikke kjøpt dette via internett?
Rogaland Whites

Hobben

Rogaland Whites