Leeds United Superstore

Started by h.b, May 01, 2009, 12:12:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Har vel blitt nevnt før i en lignende tråd. Men finer ikke denne tråden. Men til sakens kjerne.
Har nå gått inn på denne nettsiden til Leeds. Det som slår meg (gjelder vel alle fotballklubber), er at det er stygge ting og ting som man sjelden vil bruke bortsett fra når det er kamp eller hvis man er totalt nerd på sin klubb og vil drite seg litt ut blandt folk ellers som er til salgs. Hvorfor blir det ikke laget fine ting man kan ha stående fremme eller bruke i selskaper uten at disse emblemene på klubblogoen stikker ut så innmari. Vil ha nøytale supporterartikler som er fine og ikke stygge.
Jeg har rett og slett følelsen av at det å produsere supporterutstyr er lite gjennomtenkt. Hva med å lage en fin jakke med et diskret emblem gjemt bak en krage. En pen skjorte eller genser med et diskret emblem. denne lista kan gjøres lang.
Så forresten på kjøkkenutstyret jeg har. Jeg mangler noen glass som jeg kan bruke når jeg har gjester. Hva da med å lage glass med emblemet til Leeds i bunnen av glasset. Ikke med farger men  litt uthevet glass. Litt usynlig men allikevel synlig for de som drikker av glasset hvis de ser nøye etter.
Nei de som har ansvaret for å finne på ting som kan selges i supportersjappa, ja de er lite moderniserte og burde faktisk få sparken. Få tak i byråe som kan det med å lage ting man kan bruke uten at disse logoene er over hele produktet. Man må da for blanke ikke måtte bruke/gå i stygge ting bare fordi det er klubbens supporterutstyr

sviper

Veldig enig h.b de som driver med dette har en lang vei å gå.
jeg driver i byggevare bransjen,og har opp igennom åra hatt mye rart av reklame artikler,men de siste par åra er det et par som tatt hintet om at man ikke trenger å gå kledd ut som en klovn for å markedsføre seg og sin butikk.Det lages mange fine artikler med diskre logoer,alt fra jakker til cognac glass.Dette er noe å se på for enhver klubb for det er gjennomgående prangende artikler.
LIFE IS LEEDS

TK20

OK.

Hva vil dere gjøre med dette? Det kan da ikke være noen vits i å klage for klagingens egen skyld. Hva med å sende en mail til de ansvarlige? Hva med å kreve at de blir sparket, dersom dere faktisk mener dette?

sveifors

En dårlig dag eller mange Scumfans på festen

.......så er Leedslogoen så gjemt slik at ingen kan se at du er Leeds fans.

Ikke for meg takk, jeg er stolt over å være Leeds fan

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Tom S

Ja takk begge deler var det ein som sa!

Og Sveifors, det har vel ikkje med å vere stolt eller ikkje over å vere Leedsfan?
Du går vel heller ikkje i "finere" selskap med Leedsdrakt, eller...?
COME ON LEEDS !!

h.b

Lurter litt opå hva Karl Lagerfeldt eller andre designere ville gjort med dagens Leeds sjappe.
Antagelig ville de kaste alt som var i Leeds sjappa med unntak av drakten og muligens treningsantrekket.
Sist jeg var innom sjappa utenfor Elland Road så hadde jeg bestem meg for å kjøpe noe fint til hjemmet. Jeg leita i et par timer og kom ut med nada. Så dårlig er faktisk det de selger der

Budda

Trur du at det er så stort marked da? Eneste jeg trenger er drakta og skjerf. Resten bryr jeg meg ikke om.
Endre

h.b

Kan ta et par eksempler.
Jeg skal i bryllup og mangler en dress.
Hvis Leeds hadde hatt en stilig dress alla Hugo Boss, så ville jeg sikkert kjøpt den der. Altså så får jeg dobbelt opp. En stlig dress og at jeg sørger for at Leeds får sårt tiltrengte penger til videre drift. Det samme med om jeg hadde trengt en olabukse.  Ja hvorfor ikke lage et nytt merke. Leeds olabuksa. Ja slik kan man fortsette og fortsette. Og hvis Leeds hadde tjent 50 pund på denne dressen og at 20.000 personer hadde kjøpt denne dressen. ja da haddedet vært 1 million i klubbkassa. Jeg både tror og mener at det store summer å tjene på dette for klubben ved å lage diskret supporterutstyr. Man bør være villig til å tenke i nye baner.
Slik det er nå, så er det mange som kvier seg for å gå i stygge supporterutstyr

Rudi G.

For å si det rett ut. Jeg kunne gått tenkt meg Eaton skjorte med liten Leeds logo i samme fargen som skjorten brodert inn i snippen og long-drink glass med Leeds logo i bunnen. Gode ideer h.b. Jobb videre med ideene dine h.b så kanskje du blir en rik mann ;)

Promotion 2010

Quote from: h.b on May 01, 2009, 16:46:00
Kan ta et par eksempler.
Jeg skal i bryllup og mangler en dress.
Hvis Leeds hadde hatt en stilig dress alla Hugo Boss, så ville jeg sikkert kjøpt den der. Altså så får jeg dobbelt opp. En stlig dress og at jeg sørger for at Leeds får sårt tiltrengte penger til videre drift. Det samme med om jeg hadde trengt en olabukse.  Ja hvorfor ikke lage et nytt merke. Leeds olabuksa. Ja slik kan man fortsette og fortsette. Og hvis Leeds hadde tjent 50 pund på denne dressen og at 20.000 personer hadde kjøpt denne dressen. ja da haddedet vært 1 million i klubbkassa. Jeg både tror og mener at det store summer å tjene på dette for klubben ved å lage diskret supporterutstyr. Man bør være villig til å tenke i nye baner.
Slik det er nå, så er det mange som kvier seg for å gå i stygge supporterutstyr

Når LUSCOS nå etablerer seg utenfor Members Club så har vi alle muligheter til å lage vårt eget utstyr og forslag til diskret merkede merkeklær!  ;D

Jeg har aldri funnet noe som jeg kunne tenke meg. Har kjøpt noen collegegensere og annet tull. De blir skjeve i vask og er av svært slett kvalitet. La Hugo og Leeds gå sammen. Enig med deg!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

Jeg kjøpte en liten pin(størrelse av en mansjett-knapp) av Leeds logoen, husker ikke om det var på ebay eller qxl. Den er ypperlig å ha med på finere ting og den kan byttes mellom plagg.

Ellers h.b vet ikke om det er særlig stort marked for dette, men Ken Bates har jo stor sans for å drive business og koble Leeds med andre ting. Det siste var jo et Leeds kredittkort der du støtter laget hver gang du bruker det. Send en mail og se om noen tenner på ideen.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

LeedsUnited

Er helt enig med H.B her.  Kunne gjerne tenkt meg litt flere kvalitetsprodukter med Leedssymbolet på.  Selvfølgelig har man drakten og skjerfet man ikler seg på kamp, men det burde vært produsert andre produkter av kvalitet med en liten leedslogo på i tillegg.
Kunne jeg f.eks kjøpt meg et kvalitets armbåndsur med en liten leedslogo på hadde jeg gjort det.  Nå finner man bare en masse plastikk møkk som en nærmest skjemst over å ha fremme.  Og til de som tror jeg med de ordene skjemst over Leeds, jeg har min signerte Leedsdrakt hengende i stuen ;)

h.b

Kunne faktisk tenkt meg å tatt en prat med de ansvarlige i Leeds på dette. Men da må jeg ha kontakt med den rette personen. Ã... dukke opp i superstoren til Leeds og legge dette frem blir bare tull. Må få rett person på bane her

Sleivind

Når det gjelder dette med merkeklær, så tviler jeg på at Armani er spesielt interessert i at Leeds skal sy på sin egen logo på disse klærne.

Man ringer ikke til Ferarri og spør om man kan lime på et lite Ladamerke, for så å selge denne bilen i egen Ladabutikk?

Rudi G.

Quote from: Sleivind on May 01, 2009, 18:52:43
Når det gjelder dette med merkeklær, så tviler jeg på at Armani er spesielt interessert i at Leeds skal sy på sin egen logo på disse klærne.

Man ringer ikke til Ferarri og spør om man kan lime på et lite Ladamerke, for så å selge denne bilen i egen Ladabutikk?

Hva i svarte. Sammenligner du Leeds United med lada? Det burde være en ære for Armani å få lov og bruke selveste Leeds United sin logo på sine produkter  :o

Dennis

Quote from: Sleivind on May 01, 2009, 18:52:43

:o

Blasphemy!
Marching on together!

fjellhaugen

topp forslag Håkon.
tenk å fått gifta meg i leeds dress da. ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Geir Magne

Når LUSCOS nå etablerer seg utenfor Members Club så har vi alle muligheter til å lage vårt eget utstyr og forslag til diskret merkede merkeklær!  ;D
[/quote]

Hvis vi står utenfor RMC vil vi ikke ha rettigheter til å bruke Leeds Uniteds offisielle klubbmerke.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

haugeby

Hva mener du med "eller hvis man er totalt nerd på sin klubb og vil drite seg litt ut blandt folk" Mener du at jeg driter meg ut hvis jeg går med noe der en klart og tydelig kan se at jeg liker Leeds. Hvis du er så J¨'¨&a Fise fin og ikke vil vedkomme at du er Leeds Fan får være ditt problem. Smaken er som baken.
Jeg giftet meg i en vanlig Hugo Boss dress og hadde på en diskre liten Leeds pin, som jeg alltid har på dressen når jeg har på meg finstasen (Dress).....Det er ikke være enn det.

DenHviteYeboah

Jeg trodde faktisk at klubben hadde de fleste effekter med Leedslogo på...alt fra skjerf til shampoo og kondomer....Jeg har et utsøkt slips med Leedslogo jeg bruker flittig.Leedsdress?nja hadde vel godt an...poenget er vel å bruke effekter slik at folk ser at man er stolt av klubben sin.Forøvrig har jeg en stor Leedslogo tatovert på høyre overarm!Hvorfor det?fordi jeg er en fanatisk supporter!!!MOT

h.b

Til dere som er for at man ikke skal lage fint supporterutstyr, men mener det holder med det dere har og vil bruke dette.
Jeg kunne tenkt meg å utfordra dere ved å si at vi kan dra på en fin nattklubb. Men dere skal da komme i supporterutstyret deres. En Pin holder ikke i denne sammenheng. Dere skal troppe opp i utstyret som skriker Leeds United rett i annsiktet på personene rundt dere.
Hvis dere da kommer inn på denne nattklubben, så spanderer jeg 3 halvlitere. Kommer dere ikke inn, så skal dere gi meg 200 kroner i hånda og så skilles vi og dere kan dra på de stedene dere kommer inn.
Hvis dere kommer inn noe sted da  ;D ;D ;D ;D ;D

h.b

Quote from: DenHviteYeboah on May 02, 2009, 09:11:12
Jeg trodde faktisk at klubben hadde de fleste effekter med Leedslogo på...alt fra skjerf til shampoo og kondomer....Jeg har et utsøkt slips med Leedslogo jeg bruker flittig.Leedsdress?nja hadde vel godt an...poenget er vel å bruke effekter slik at folk ser at man er stolt av klubben sin.Forøvrig har jeg en stor Leedslogo tatovert på høyre overarm!Hvorfor det?fordi jeg er en fanatisk supporter!!!MOT

Smaken er som baken som enkelte her sier. Men disse slipsene stinker. De er rett og slett stygge.
Personlig så synes jeg faktisk at de personene som har ansvaret for supporterutstyr. Ja det gjelder alle klubber, ja de viser en forakt overfor supportere som er glad i klubben sin.
Akkurat som om de tenker. Shit au. Samme F. Folk kjøper det uansett fordi det er  en klubblogo på

Leedsfan

I dette tilfellet er jeg helt enig med h.b. Personlig er jeg glad i å trene, men siden jeg er 195cm og 115kg så passer ikke alltid Nike og Adidas meg, men når feks "Phatmuscle" og "Gorilla Wear" passer meg så kjøper jeg ikke de klærne med de kjempestore logoene...

Jeg tror supportershoppen kunne økt salget betraktelig hvis de hadde satset litt på dette segmentet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Da jeg fikk katalogen med drakta jeg kjøpte før jul, så må jeg si jeg synes det var ganske så mye fint tøy der med akkurat det du etterlyser H.B. Diskré logoer på hettegenserer osv. Kanskje ikke så mye glass og pyntegjenstander, men dog. Er det kvaliteten på dette tøyet du ikke liker? Vurderer og ta opp en bestilling faktisk...

h.b

Skjønner hva du tenker på blank. Men jeg har også sett gjennom denne katalogen.Smaken er jo delt, men jeg fant rett og slett ingenting jeg syntes var fint der. Og i Superstoren på Elland Road, så stinker faktisk denne butikken. Inget system over rotet der. Og ingenting man kune funnet på å gå i til vanlig. Hvorfor pokker må det stå Leeds United  slik at alle kan se det hvis jeg skal gå ut en tur. Det er rett og slett ingenting som man kan bruke uten at ente logoen er for stor og dominerende eller at det står Leeds United med store bokstaver å oppdrive.
Jeg skal nå skaffe meg nye klær ganske snart. Skal da i den forbindelse få noen til å sette på diskret logo for klubben under kragen eller andre steder på plaggene. Ikke offisielle plagg, men da kan jeg muligens vise de som har ansvaret for det de selger i superstoren hva jeg mener.
Kanskje man kunne utvide denne superstoren til å bli en butikk ved siden av som  f.eks superstore exclusive uten at det betyr at det koster skjorta å handle der

peacock

Ja, ja, vi er alle ulike. Ja, jeg elsker Leeds United. Nei, jeg føler ikke for å ha Leeds-logo på hverken dress eller andre penklær. Alt til sin tid.

TK20

Mange gode poenger her, men Leeds-dress?

Seriøst?

Ikke hadde jeg fått lov til det av dama, og ikke hadde det vært aktuelt heller.

h.b

Quote from: JohnnyDouglas on May 02, 2009, 13:40:52

Seriøst?

Det med Leeds dress er faktisk mere gjenomtekt enn så. Tenk dere en dress med moderne snitt alla Hugo Boss eller lignende. Hugo Boss har sitt merke gjemt i dressen. Tenk dere det samme med en dress med Leeds logo gemt på samme måte.
Jeg personlig liker ikke tanken på å bruke dress, men en stilig dress med Leeds logo gjemt utenfor synsvidde, ja den vil jeg faktisk bruke. Samme med dress sko. Logoen kan være diskret. pensokker det samme.
Og hva med olabuksa. et merke slik som f.eks andre jeansmerker har, ja det ville jo blitt brukt dagligen.Truser etc etc etc
Lista kan bli veldig lang den. Man må bare tenke annerledes enn hva man har gjort i alle år

TK20

Quote from: h.b on May 02, 2009, 13:57:57
Quote from: JohnnyDouglas on May 02, 2009, 13:40:52

Seriøst?

Det med Leeds dress er faktisk mere gjenomtekt enn så. Tenk dere en dress med moderne snitt alla Hugo Boss eller lignende. Hugo Boss har sitt merke gjemt i dressen. Tenk dere det samme med en dress med Leeds logo gemt på samme måte.
Jeg personlig liker ikke tanken på å bruke dress, men en stilig dress med Leeds logo gjemt utenfor synsvidde, ja den vil jeg faktisk bruke. Samme med dress sko. Logoen kan være diskret. pensokker det samme.
Og hva med olabuksa. et merke slik som f.eks andre jeansmerker har, ja det ville jo blitt brukt dagligen.Truser etc etc etc
Lista kan bli veldig lang den. Man må bare tenke annerledes enn hva man har gjort i alle år

Skjønner hva du mener, men akkurat dress er jeg helt uenig i. Supporterutstyr er for meg forbundet med moro, juggel, billig, tacky, pils og damer. Dress skal være kvalitet, pent, rent, og dyrt.

Tror definitivt supporterutstyr selger bedre på kvantitetsvarer (billige capser, skjerf og liknende) enn kvalitetsvarer. Men det er kanskje dette du ønsker endret...

Tror fortsatt ikke folk vil bruke 4000 kroner på en dress i Leeds United Superstore. Det er bare noe som ikke innbyr til store investeringer i en slik sjappe.

Kickthemdown