Skrevet av Emne: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)  (Lest 73649 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #270 på: Mai 09, 2009, 15:51:13 »
Millwalls første play-off seier etter 8 forsøk.

Graysons første play-off tap.

Og Leeds.... Som vanlig!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #271 på: Mai 09, 2009, 15:51:28 »
Millwall "ville" vinne denne kampen, Leeds er ikkje på hugget - meget skuffende!
Naylor gjer ein forsvarstabbe på målet - ok, men Delph mister ballen på midten når Leeds flytter laget etter, det er etter mi meining årsaka til 1-0.

Dette fikser vi på ER - eg har trua!!
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #272 på: Mai 09, 2009, 15:53:19 »
Leeds skuffet stort. Spilte utrolig feigt og planløst. Tror ikke det var planen å spille slik siden vi startet med 2 spisser.

Sentral midtbane ble som jeg fryktet for veik!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

brenaldo

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #273 på: Mai 09, 2009, 15:53:35 »
Dette var skuffende, innsatsen minnet mye om fjorårets play-off finale. Mange høye skuldre og manglende innsats hos mange. Vi får satse på at Grayson tar tak i dette frem til kampen på torsdag.
Milwall er ikke bedre enn at vi skal kunne slå de med minst 2 mål på Elland Road.
Medlem nr. 850

sveifors

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #274 på: Mai 09, 2009, 15:57:46 »
Millwall "ville" vinne denne kampen, Leeds er ikkje på hugget - meget skuffende!
Naylor gjer ein forsvarstabbe på målet - ok, men Delph mister ballen på midten når Leeds flytter laget etter, det er etter mi meining årsaka til 1-0.

Dette fikser vi på ER - eg har trua!!

Helt enig, vi mister ballen når vi er på vei framover. Vi gjorde det flere ganger. Det er bedre å avslutte med skudd 5 meter over enn å miste den til motstander
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsulf

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #275 på: Mai 09, 2009, 15:57:59 »
Dette var skuffende, innsatsen minnet mye om fjorårets play-off finale. Mange høye skuldre og manglende innsats hos mange. Vi får satse på at Grayson tar tak i dette frem til kampen på torsdag.
Milwall er ikke bedre enn at vi skal kunne slå de med minst 2 mål på Elland Road.

Hever vi oss mot normal standard, bør vi slå dette laget greit. De var ikke bedre enn oss, de ville bare mere. Klarer vi heve den delen er jeg optimist før torsdag.
Regner ikke med at like mange spillere har en off-day på torsdag også.
Vi har ikke for vane å spille veldig bra i første playoff-semi, det er først i den andre giret settes inn.
Vi kommer til Wembley i år også.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #276 på: Mai 09, 2009, 15:58:34 »
Douglas var ute og syklet etter noen minutter et par ganger og satte igrunnen standarden. Blir veldig tøft i returen, men jeg har troen!

Jeg vil til Wembley!

Leeds er et annet lag hjemme, men mye trøkk og sjanser. Dette kan vi ro iland. Det er 66 kamper siden laget vårt spilte 0-0. Håper vi får inn første målet!

Promo, uten negler!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #277 på: Mai 09, 2009, 16:00:48 »
Det var en dårlig kamp med to svært nervøse lag. Synes vi hadde stort sett god kontroll bakover, bortsett fra målet og ved et par andre anledninger.

Offensivt var det lite å skryte av. Spillerne var helt klart preget av stundens alvor, og klarte så vidt å håndtere ballen da de fikk den. Vi virket til tider som et juniorlag når vi skulle etablere et angrep. Skal vi klare å vinne med to mål på Elland Road på torsdag må vi få senket skuldrene og bli mye mer presise i pasningsspillet.

Det var ikke mange som imponerte i dag, men synes Ankergren og Sodje var gode i dag. Naylor var også stort sett solid, men må nok ta på seg en del av skylden for baklengsmålet.

0-1 er ikke en umulig oppgave, men som sagt så har vi en jobb å gjøre på ER. 

Har fortsatt trua!
MOT!
« Siste redigering: Mai 09, 2009, 16:03:50 av Ferre »

Volda69

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #278 på: Mai 09, 2009, 16:01:02 »
Eg fekk Doncaster-assosiasjonar gjennom kampen i dag, dessverre.  Mange spelarar som spelar langt under pari, og motstandararne verkar mykje meir på hogget etter å vinne. Eg håper verkeleg Beckford er revansjelysten etter denne kampen, for dette var direkte svakt. Sodje får meir enn godkjent, og Becchio kjempa i alle fall bra kampen gjennom.

No må me få slutt på dei lange poleballane utan adresse. Det verste er at kapteinen Naylor var ein av dei fremste eksponentane for denne formålslause fotballen i dagens kamp. Nei, her må mykje bli annleis til torsdag.
MOT

Lars E

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #279 på: Mai 09, 2009, 16:05:23 »
Eg fekk Doncaster-assosiasjonar gjennom kampen i dag, dessverre.  Mange spelarar som spelar langt under pari, og motstandararne verkar mykje meir på hogget etter å vinne. Eg håper verkeleg Beckford er revansjelysten etter denne kampen, for dette var direkte svakt. Sodje får meir enn godkjent, og Becchio kjempa i alle fall bra kampen gjennom.

No må me få slutt på dei lange poleballane utan adresse. Det verste er at kapteinen Naylor var ein av dei fremste eksponentane for denne formålslause fotballen i dagens kamp. Nei, her må mykje bli annleis til torsdag.

Enig.
Forever Leeds

stonefree

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #280 på: Mai 09, 2009, 16:06:09 »
Fy fan säger jag, det var nog det värsta Leeds spel jag någonsin har sett, man måste ju för fan kräva lite hjerta för laget, kolla Milvall, de vet att de är ett sämre lag, men vilken fighting spirit.

soumoh

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #281 på: Mai 09, 2009, 16:13:59 »
Leeds spiller alltid dritt når det er TV-kamp. Play-offkampene går som regel på TV
We'll be back.

JanPSyse

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #282 på: Mai 09, 2009, 16:17:08 »
Fryktelig skuffende idag, men på ER vinner vi 3-1. Beckford, Sodje og Beccio.

Mark my words.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

ottiball

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #283 på: Mai 09, 2009, 16:18:18 »
Det gjelder og aldri gi opp.
Har tru på at et tent Leeds lag som skal bite godt fra seg på torsdag.
Og siden jeg har holdt med dette laget siden begynnelsen av 70 tallet,har jeg lært meg og leve med alle opp og nedturene.
Men som jeg sier til alle mine venner som elsker og si fra så fort det er noe negativt om Leeds.
Du kan bytte kjærring,men ikke fotball lag.
Og når en i tillegg er Ham - kam supporter,så kan jeg vel ikke påstå at jeg har et stabilt følelsesmessig fotball liv.
Men jeg føler meg vel rimelig sikker på at vi ser et lag på torsdag som vil noe mer enn i dag.

Leeds till I die.  ;D
fo

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #284 på: Mai 09, 2009, 16:20:58 »
Det er disse kampene som gjør at jeg ikke tror at Leeds kommer til å vinne noen play-off finale. At vi kan slå Millwall over to kamper er vel greit nok. Men når det gjelder i en finale......... :'(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

J-R

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #285 på: Mai 09, 2009, 16:29:27 »
Bare trist å se att Leeds united igjen ikke klarer å spille fotball mot sånne lag...1 mann får godkjent av meg. Becchio, for sin enorme innsats kampen igjennom...   All ære til Beckford for alle målene han scorer for oss, men herregud!!!! Større pingle har jeg faen ikke sett på ei fotball bane......

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #286 på: Mai 09, 2009, 16:40:06 »
Ballmottak og pasningskvalitet er så utrolig dårlig at jeg ikke kan fatte at noen av spillerne har noe som helst å gjøre i ccc.Rett og slett komisk dårlig :'(

Sterland

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #287 på: Mai 09, 2009, 16:43:37 »
Så ut som Graysons taktikk var å spille for et uavgjort resultat. Vi hadde stort sett stålkontroll bakover og kun en personlig feil førte til baklengsen. Kan ikke huske at Millwall hadde noe annet enn skuddet Sodje blokkerte i tillegg til goalen. Synes det blir drøyt å hevde at vi hadde flaks ved å slippe unna med 1-0. Meget svakt av Naylor ved målet, men han bør vel strengt tatt dele skylden med Delph og Sodje..
Kampens store skuffelse var Delph, hadde høye forventninger til han, noe han ikke på noen måte innfridde.
Beccio skal ha kred for å jobbe steinhardt og ofre seg for laget, hælpasningen tidlig i 2. omg var det klasse over.

Total inntrykket var at vi gjorde en god defensiv kamp, men det kreative var fullstendig fraværende. Håper det var en "off-dag" og ikke representativt for hva laget er godt for.  

mac_gyver

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #288 på: Mai 09, 2009, 16:51:01 »
Slaget er på ingen måte tapt! Et mål på 90 min på Elland Road er jo ingenting og når den er i boks er kampen helt åpen igjen. Ingen grunn til panikk!!!
Pride of Yorkshire

steinhar

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #289 på: Mai 09, 2009, 16:56:28 »
dårlig kamp av leeds i dag:(
spiller vi sånn her i neste taper vi, men vet det blir seier:)

samadhi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #290 på: Mai 09, 2009, 16:58:35 »
Skuffende med tap i dag, men ingen grunn til å grave seg ned etter denne kampen. Det er på Elland Road alt skal avgjøres og alt er fremdeles opp til oss selv.

Kampen var jevnspilt og sjansefattig før Millwall får målet sitt etter dårlig forsvarspill av oss. Etter dette får hjemmelaget blod på tann og med ett entusiastisk publikum i ryggen kunne de fort å fått ett til.

Vi bra med i kampen, men kom sjelden til de store sjansene. Snodgrass og Becchio var begge livlige til tider mens Beckford ble pakket inn og kom aldri inn i kampen.

Delph skuffer noe, men jeg tror plassen hans må våre sentralt på midten. Ut med Howson til hjemmekampen og inne med Robinson på kant. Howson og Kilkenny blir alt for veikt sentralt på midten dessverre.

Ellers skuffer Douglas i dag med å rote bort ballen i farlige situasjoner og han sliter også med tempoet.

Dette er ikke over og vi banker Millwall hjemme for ett fullsatt Elland Road.
marching on together,
derudaf forever...

raggen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #291 på: Mai 09, 2009, 16:58:49 »
Slaget er på ingen måte tapt! Et mål på 90 min på Elland Road er jo ingenting og når den er i boks er kampen helt åpen igjen. Ingen grunn til panikk!!!

slaget ikke tapt på noen måte nei men synes leeds var skuffende og se på. virket hele tiden som om de var fornøyde med 0-0(og for all del greit reultat) men bare slå lang og langt uten mål og mening var ikke slik jeg forventet leeds skulle spille. da milwall scorte løftet leeds seg litt høyere på banen men milwall var nærmere 2-0 enn vi var 1-1.
MEN har troa og vi trenger bare 1 mål hjemme så er vi like langt ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

mari

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #292 på: Mai 09, 2009, 17:02:01 »
Mye mye gruff

Ingen stor kamp, men vi tapte med bare 1 mål (altså et mindre enn i seriespillet).

Fremskriver vi denne utviklingen vinner vi med 3 mål hjemme (2 mål seier hjemme i serien)

;D
 

DaGa

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #293 på: Mai 09, 2009, 17:09:54 »
voldsom så negative folk ble da. Leeds har egentlig vært håpløs på bortebane i år og møter et aggresivt lag på en hylende hjemmebane. 1-0 er så å si ingenting, dette tar vi på hjemmebane!

Egentlig en ganske god defensivt gjennomført kamp, bortsett fra målet som var en kjempetabbe.

Tror vi skal være mer fornøyd med resultatet enn Millwall!
We all LOVE LEEDS!

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #294 på: Mai 09, 2009, 17:12:58 »
Her fikk vi Leeds i playoff-modus igjen gitt. DET har vi sett en del ganger før. En utrolig veik midtbane med Kilkenny, Howson og Douglas. Delph langt under pari.

Becchio får til nød godkjent, mens de to beste for meg var Sodje og Snodgrass, førstnevnte har virkelig overbevist, Snodgrass er ikke redd for å utfordre og er sterk og teknisk over gjennomsnittet.

Det er stort sett midtbanen som får oss til å se evneveike ut i dag, her er det enormt mye å rette på frem til torsdag. Ville vi egentlig vinne denne kampen? I forhold til Milwall; nei.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Tom S

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #295 på: Mai 09, 2009, 17:26:38 »
Her fikk vi Leeds i playoff-modus igjen gitt. DET har vi sett en del ganger før. En utrolig veik midtbane med Kilkenny, Howson og Douglas. Delph langt under pari.

Becchio får til nød godkjent, mens de to beste for meg var Sodje og Snodgrass, førstnevnte har virkelig overbevist, Snodgrass er ikke redd for å utfordre og er sterk og teknisk over gjennomsnittet.

Det er stort sett midtbanen som får oss til å se evneveike ut i dag, her er det enormt mye å rette på frem til torsdag. Ville vi egentlig vinne denne kampen? I forhold til Milwall; nei.

Godt spørsmål!
Kunne nesten virke som Larry "prøvde" å spille 0-0....

Ingen umulig oppgåve på ER, men det blir tøft.

Sodje er uten tvil Leeds sin beste idag. Deretter syntes eg Snoddy og Becchio jobber bra, Casper har ein grei kamp, resten er under pari. Mest skuffande er Becks, Killy, Delph og Parker.
Robbo fekk ikkje vist seg fram idag, men håper han starter på ER - Killy eller Howson må vike.
COME ON LEEDS !!

Cherry

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #296 på: Mai 09, 2009, 18:10:35 »
Tannløst, tamt, late spillere - og en taktikk uten mål & mening....altså vi er i Play-off modus.
utrolig skuffende. La ikke dette ødelegge hele sesongen nå da!

Har fortsatt trua, men det er jo til å bli flau av.......maken til mideels adeccokvalitet -
og dette kan jeg fortelle da jeg er på Mossekamper.
Utrolig skuffet i en såpass viktig kamp.
Toppinga`er når Ankergren drøyer når vi e 2 min på overtid..

Håper "fortet" Elland Road gjør noe med spillerne igjen på torsdag..
 

whitelocks

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #297 på: Mai 09, 2009, 18:18:58 »
Millwall "ville" vinne denne kampen, Leeds er ikkje på hugget - meget skuffende!
Naylor gjer ein forsvarstabbe på målet - ok, men Delph mister ballen på midten når Leeds flytter laget etter, det er etter mi meining årsaka til 1-0.

Dette fikser vi på ER - eg har trua!!

Det er i hodet det sitter. Spillerne må ha rette innstillingen i hodet skal de vinne play-off kampene. De har vist at de er gode nok, men hvis ikke "hodet er på plass" kan vi tape for hvem som helst. Håper Grayson tar tak i dette til torsdag.

Men,,, jeg tror dette går og at vi vinner med nok mål på ER.

MOT

Sander

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #298 på: Mai 09, 2009, 18:27:12 »
Skuffende med tap i dag, men ingen grunn til å grave seg ned etter denne kampen. Det er på Elland Road alt skal avgjøres og alt er fremdeles opp til oss selv.

Kampen var jevnspilt og sjansefattig før Millwall får målet sitt etter dårlig forsvarspill av oss. Etter dette får hjemmelaget blod på tann og med ett entusiastisk publikum i ryggen kunne de fort å fått ett til.

Vi bra med i kampen, men kom sjelden til de store sjansene. Snodgrass og Becchio var begge livlige til tider mens Beckford ble pakket inn og kom aldri inn i kampen.

Delph skuffer noe, men jeg tror plassen hans må våre sentralt på midten. Ut med Howson til hjemmekampen og inne med Robinson på kant. Howson og Kilkenny blir alt for veikt sentralt på midten dessverre.

Ellers skuffer Douglas i dag med å rote bort ballen i farlige situasjoner og han sliter også med tempoet.

Dette er ikke over og vi banker Millwall hjemme for ett fullsatt Elland Road.

Enig i mye av du sier, men fatter meg ikke helt på all hakkingen på Douglas?? Jeg må ha sett en helt annen kamp. Han var solid i mine øyne og gjorde ikke mye feil. Noen her har faste spillere å trekke frem dersom laget spiller dårlig.

Ã… bare skrive Beckford ble pakket inn og ikke kom med i kampen er greit nok, men mannen beveger seg ikke særlig heller. Virket helt uinteressert!
 

Leedsulf

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/5 (Play off-semi 1)
« Svar #299 på: Mai 09, 2009, 18:29:02 »