KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)

Started by kjelvi, May 02, 2009, 18:24:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Another_Roger

Quote from: Pettersen97 on May 14, 2009, 23:41:07
Quote from: Another_Roger on May 14, 2009, 23:37:49
Quote from: Asleeds on May 14, 2009, 23:30:23
kansje du sku la vær å strø so JÆÆÆÆÆvli med salt i såret ikveld Roger??

Det sårar meg veldig når du meinar at eg strør salt i såra. Eg har jo ikkje gjort det, tvert i mot. Ta deg i alle fall bryet med å lese innlegga før du hamrar laus med kritikk.

Ikke for å virke negativ....Men trur det e bæst du lar oss sørge for oss sjøl, så kan du heller komme med trøstanes ord om et par daga..eller nåkka sånnt :)

Den er god. Det er berre å spørje fint, så er ikkje denne karen så vanskeleg å ha med å gjere. :)

Andersen

dET ER TØFT Ã... VÆRE LEEDS SUPPORTER I DAG! :-[ Er så utrolig skuffa! Farvell til Beckford , Becchio, Delph. Tviler på at de blir i Leeds 1 sesong til  :-\  1div. i noen sesonger til hvis de drar. Leeds4ever. :-\  :-\  :-\  :-\  :-\

Pettersen97

Quote from: Another_Roger on May 14, 2009, 23:43:52
Quote from: Pettersen97 on May 14, 2009, 23:41:07

Det sårar meg veldig når du meinar at eg strør salt i såra. Eg har jo ikkje gjort det, tvert i mot. Ta deg i alle fall bryet med å lese innlegga før du hamrar laus med kritikk.

Ikke for å virke negativ....Men trur det e bæst du lar oss sørge for oss sjøl, så kan du heller komme med trøstanes ord om et par daga..eller nåkka sånnt :)

Den er god. Det er berre å spørje fint, så er ikkje denne karen så vanskeleg å ha med å gjere. :)

:) E mange som e suuuuuper deppa nu så det kan bli vanskeli for enkelte å svælle trøst fra en fan som håill med Tranmere (ikke ont ment,men Leeds e en større klubb)..E deppa sjøl å, men det va 10 ganga værre i det tia rainnt ut å dommern blåste i fløyta..Må bare komme over den hær sorgen, å ta sats med pågangsmot å høyt hæva hode fram til, å i neste sesong..

LEEDS WILL BE BACK.................en gang..................

MOT!!
The Mighty Whites

h.b

En voksen mann gråter nå sine tårer på Råholt :'(

Trond90

Tårene strømmer på her og,  :'( :'( nedturen fortsetter.. forjævligt!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Andersen

Til deg Another -Roger la oss få lide i fred PLEASE !!! Det har vært så mye skuffelser opp igjennom åra!!! :-\  at du er inne på forumet nå etter en sånn kamp gjør ikke saken noe lettere!  :-\ Hold deg unna nå!!!  :P

TK20

Quote from: fjellhaugen on May 14, 2009, 23:48:05
Quote from: Another_Roger on May 14, 2009, 23:42:36
Quote from: fjellhaugen on May 14, 2009, 23:40:04

enkelte ganger burde man bare ta hatten og gå..

DETTE er et sånnt tidspunkt roger. GÃ.............................................og se deg aldri tilbake forresten  :P

Eg har eit råd til deg. Ta det med ro, og ikkje tolk alt i verste meining. Det blir så travelt å leve på den måten. :)

den som trenger råd her er vel deg, (og forsovidt sosiologisk hjelp også) BRENN min gode mann, BRENN.

som supporter av et annet lag å tulle seg inn på et leeds forum i kveld så hadde det ikkje hjulpet om du hadde sagt du var tony yeboah og leeds burde vunnet 10-0.
for oss er du en utenforstående og det er som om han som drepte familien din kom i begravelsen bare for å sjekke oppmøtet.

med litt respekt hadde du holdt deg borte til august.

Hold kjeft a Fjellhaugen. Du synker så sykt lavt. Konsentrer deg om Leeds og fotball, fatter ikke at du lar deg provosere.

"det er som om han som drepte familien din kom i begravelsen bare for å sjekke oppmøtet."

Kanskje den mest upassende og provoserende sammenlikningen jeg har sett.

Cbas10an

MOT

Joachim

berlin

Quote from: h.b on May 14, 2009, 23:28:23
Akkurat nå er jeg for stolt til å vise meg i en Leeds drakt

Da er du flau og ikke stolt. Jeg var på Peloponnes når de tapte mot Doncaster.

På et øde sted noen dager etterpå, kom det en ca 50 år gammel brite, en Liverpool-fan,
bort til meg. Han klappet meg på ryggen og sa "You deserve better". "Thanks" repliserte jeg.
Vi snakket ikke mer med hverandre, han ville bare vise sin respekt for en ekte supporter tror jeg.

Han hadde respekt for oss, for meg, men uten at jeg hadde Leeds-drakta på, kunne jeg vært hvem som helst i verden for hans del og den lille episoden hadde ikke inntruffet.

I morgen går jeg i allefall med Leeds-drakt.

Superfan

Ekstremt surt, men ingen vits i å grave seg ned. Face it - vi var ikke gode nok i år heller.

Nå må vi se framover mot neste sesong. Har vanskelig for å se at de lagene som rykket ned som følge av økonomiske problemer skal ha noe bedre sjanse til å rykke opp enn Leeds. Vi bør ha ressursene, og vi er en attraktiv klubb for spillere vi trenger for å spille oss opp igjen. Ingen katastrofe dersom Beckford, Becchio og Delph forsvinner, selv om vi helst skulle ha beholdt dem. Selge dyrt og kjøp billig og bra må være utgangspunktet til Grayson foran neste sesong.

Dennis

Quote from: berlin on May 15, 2009, 00:00:26

På et øde sted noen dager etterpå, kom det en ca 50 år gammel brite, en Liverpool-fan,
bort til meg. Han klappet meg på ryggen og sa "You deserve better". "Thanks" repliserte jeg.
Vi snakket ikke mer med hverandre, han ville bare vise sin respekt for en ekte supporter tror jeg.

Han hadde respekt for oss, for meg, men uten at jeg hadde Leeds-drakta på, kunne jeg vært hvem som helst i verden for hans del og den lille episoden hadde ikke inntruffet.

Jeg også. Det er i motgang man går med hodet hevet.
Marching on together!

laddi

Quote from: berlin on May 15, 2009, 00:00:26

Som eg har nevnt her tidligere:

Sorgens dag folkens!!!

La oss vise hvem vi er og å ta på dere LEEDS klær imorgen og vise de der ute hvem vi er stolte av!!!

Keep the faith!!

Husk!!!

We're LEEDS and WE'RE PROUD!!!

Marching on together!!!!

Laddien
Bergen Whites

jacob burns

Yes my friends...Dette var jo ikke uventet i det hele tatt.Vi hadde nok tapt på wembley uansett,så vi får trøste oss med det.2 små glipper førte til 2 millwall-mål,men MK Dons kommer til å slå de på wembley.Millwall er et elendig lag,men det er dessverre Leeds også.forbere dere på maaaaaaange år i League 1.God natt!

Leedsulf

Jeg blir nesten litt flau over dette hatet mot Rogern.
Vi treffer da vel mye mer irriterende MU-sympatisører o.l. på jobb/fritid, uten at vi ber dem brenne et visst sted for det?
Når det er sagt klarer jeg heller ikke se hva det er han kommer med som er så utrolig provoserende. Men det er muligens jeg som ikke har fulgt med.
Greit vi er skuffa, men likevel.

fjellhaugen

Hold kjeft a Fjellhaugen. Du synker så sykt lavt. Konsentrer deg om Leeds og fotball, fatter ikke at du lar deg provosere.

sorry mann..
er vel grunnet skuffelsen, IGJEN..
men blir provosert ja det innrømmer jeg, og grunnen til at jeg skrev som jeg gjorde var for å sette det på spissen istedet for slik som tranmere gutten gjemmer seg bak "sømmelig språk, så jeg ikke blir kicket fra forum" snakk.

men om det var langt over streken beklager jeg det.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

bari

Mager trøst, men vi slapp hvertfall å høre noe fra sørøst-hjørnet etter at sluttsignalet lød. Marching on together runget over Elland Road. Stort mer kan vi vel ikke gjøre. MOT!

jarle

Trist men stikk fingern i bakken...
Vi har for få fotballspillere med brain på laget...( les alle mine innlegg siste 3-4 år)3

Robbo skaper noe ellers er det mye kjemping og vilje men ikke noe mer, hadde flere hatt ro i kroppen og fotballforståelse ville vi brukt lagene i denne divisjonen som bøyer... men for mange er stresset med ballen i kroppen... første touchen er begredelig og vi mister tempo og flyt i angrepspillet.

Uansett vi var bedre en Millwall over to kamper og hadde fortjent bedre.

klarer ikke helt å være skuffa...  til det har nedturene kommet for jevnt og trutt de siste årene... man blir herda etterhvert!!!

Hvorfor tok ikke Snoddy straffen... han scoret jo sist... var veldig usikker på Becks og vi har vel brent 9 av 10 straffer iår!!!! BRA!

mercruiser

Quote from: fjellhaugen on May 15, 2009, 00:10:16

sorry mann..
er vel grunnet skuffelsen, IGJEN..
men blir provosert ja det innrømmer jeg, og grunnen til at jeg skrev som jeg gjorde var for å sette det på spissen istedet for slik som tranmere gutten gjemmer seg bak "sømmelig språk, så jeg ikke blir kicket fra forum" snakk.

men om det var langt over streken beklager jeg det.Er ikke noe å beklage her, flellhaugen! Du har rett!

lojosang

Quote from: Another_Roger on May 14, 2009, 23:27:42
Quote from: MooCow on May 14, 2009, 23:24:54
Quote from: Another_Roger on May 14, 2009, 23:14:38
Quote from: MooCow on May 14, 2009, 23:08:46
Svært lite fornøygde no. Synd Beckford va drit å dommaren ikkje heilt me oss :(

Utrule bittert, hadde gleda meg t London tur.......

Eg skjønnar at ein blir litt frustrert i ein sånn situasjon. Men dommaren kan ein ikkje skulde på i dag. Ein får ikkje stort beire dømming enn det som vart vist i denne kampen. Kva var du uenig i ?

Men at du ikkje fikk Londonturen du hadde gleda deg til var synd. Det hadde du heilt sikkert fortjent :)

Nei einig i at det ikkje var dommaren sin feil, men ein heng seg jo opp småfeil når ein tapar.... Kunne vel fort vore ei straffe til etter holding i feltet men sånn er det jo alltid, og ellers litt småtteri, men alt i alt var vel Leeds dårlegare enn dommaren :(

Ja, Leeds kunne kanskje fått ei straffe til. Såg det ikkje så godt på streamen.

En straffesituasjon, to saftige taklinger, et hårreisende gult kort til Delph, idiotisk pirking i sluttminuttene av begge omganger og to fullstendig uforstpelige frispark mot Beckford (manne for de små anledninger).
- Leif Olav

Torgeir

Quote from: Chris Whyte on May 14, 2009, 22:57:53
Honnør til Millwall som lyktes 100 prosent med å temme Beckford og ri av storm etter storm fra Leeds. Synes vi leverer en bedre forestilling nå enn på lørdag, men det hjelper så lite. Alt i alt er det fullt fortjent at Millwall går til finalen.

Dessuten: Hva er én sesong til i det store bildet? Vi rister av oss skuffelsen og satser på direkte opprykk neste år.

Play off er ikke for oss!
????Vi hAR FORTJENT ALT....f...m....mot
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Milou

Ein liten kampanalyse dagen derpaa: Det var dei to hendingane med mynten som blei kasta og hovudskaden til Millwallspelaren som kosta oss kampen. Foer dette hadde Leeds full styring paa kampen og fortsatte aa trykka sjoel etter Becchio-maalet. Etter desse to avbrota mista Leeds rytmen i spelet og Millwall kom meir inn i kampen.

Maalet til Millwall starta saa vidt eg hugsar med at Leeds mista ballen i oppspelsfasen. Millwall gjer saa 2 geniale pasningar (spesielt den foerste som gaar inn paa kanten av 16-meteren) som skapar denne sjansen mot eit Leedslag i ubalanse. Det er vanskeleg aa lasta nokon enkelt Leedsspelar for dette maalet (kanskje bortsett fraa han som mista ballen - hugsar ikkje i farten kven det var), som foerst og framst blei skapt av godt Millwallspel.

Paa Leedslaget stod Sodje og Snodgrass for det beste spelet. Pluss ogsaa til Robinson, Douglas og Becchio, sjoel om sistnevnte saag ut til aa bli litt satt ut av skaden til Millwallforsvaraen. Beckford er ein typisk humoerspelar, og blir nok for stressa i slike viktige kampar til aa prestera det beste, men samtidig maa det seiast at han hadde ein svaert vanskeleg jobb mot eit godt Millwallforsvar. Aa gje Beckford skulda for tapet er latterleg, men det er ganske utruleg at det var han som tok straffen. Viss dette ikkje var avtalt er det nesten grunn nok til aa setta han paa transferlista. I motsatt tilfelle maa Grayson ta dette paa sin kappe.

Alt i alt hadde Leeds fortent aa vinna denne playoff-semien, men me skal vera store nok til aa innroemma at Millwall gjorde ein fantastisk innsats i desse kampane og det er heller ikkje direkte ufortent at dei gaar vidare.

Oppdrettslaksen

Quote from: Milou on May 15, 2009, 04:17:29
Aa gje Beckford skulda for tapet er latterleg, men det er ganske utruleg at det var han som tok straffen. Viss dette ikkje var avtalt er det nesten grunn nok til aa setta han paa transferlista. I motsatt tilfelle maa Grayson ta dette paa sin kappe.

alt i alt kan det jo være litt positivt at beckford bommet på straffen også... dette kan jo føre til at han føler at det var hans skyld at vi ikke rykka opp, og dermed blir en sesong til for å gjøre opp for seg;), uansett dette er vel ett urealistisk scenario. Men vi kommer uansett til å reise oss, MOT

Bites Yer Legs

Syntes Leeds-gutta gav maks i går, er ikkje lett å spille mot 11 mann som får carte blanche på stygge taklinger. Jason Price i sky sports-studio kalte Bolder sin takling etter 1 minutt for 'Get on top of them and frustrate them', den taklingen og den kommentaren var så ille at begge skulle vært sendt ut av Elland Rd uten nåde. Craig i midtforsvaret har ikkje en rein takling kampen igjennom, men får ikkje gult før i det 93. minutt, Millwall fikk drive på som den skitne og umoralske klubben de er.. Blir kvalm..
KEEP FIGHTING!!

Hobben

Jeg har ikke lest så mye om kampen her inne på forumet, men tar opp de tinga jeg mener blir feil.

- Vi for straffe. Når jeg ser Beckford skal ta den, kan en se på hele fyren at dette klarer han ikke! Ã... hvofor skal han ta det? Når vi har hatt Snoddy på straffer, sorry Becks, men du kan ikke alltid være en helt for oss!

- Fabian gjør en håpløs kamp i mine øyner..

- Andy Robinson kommer inn og skaper litt liv i laget..

- Hvofor skyter vi på slutten når vi har plenty av folk inni feltet..?

Jeg synest vi spilte bra i går, men når vi ikke går videre, skjuler dette seg ganske godt.
Rogaland Whites