KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)

Started by kjelvi, May 02, 2009, 18:24:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tobN

jeg gråter.

hva skjer nå? beckford? delph?

LeedsUnited

Begynner å bli en vane dette :(  Vi sitter vel på samme måte om et års tid :-\

Frode

Quote from: hallghel on May 14, 2009, 22:50:14
  Alle pessimisters store kveld! Huff og dobbelt huff!!!  >:(
Realister,mine gode mann, realister.

steinhar

leeds kommer aldri oppp, neste stopp: L2
takk

knut_eknes

For et drittmål imot...Alle står bare å ser på...Så mer ut som en treningsøkt enn en play off semifinale.... SYKT SKUFFET!

raggen

Quote from: Giske on May 14, 2009, 22:49:25
Hva nå med Beckford, Delph osv... ?? Dette blir spennende...  :'(
det blir SALG og vi er og blir uten profiler neste år.
ikke det at Beckford viste noe i disse 2 kampene mot milwall at er ett heit salgsobjekt men sesongen under ett så har han vært fantastisk
Forever Leeds United!!!!!!!!

binochee

Trist som faen! Yeovil Town - here we go again.

Per

Quote from: SirOlsen on May 14, 2009, 22:48:58
Der mista vi Delph og Beckford i allefall... sannsynligvis Sodje også...
Og i L1 vi bader i driten nok engang... fy faen altså!

Er redd for at vi mister noen, ja. Men det finnes nok ny Delph'er i LEEDS. Vi gjør et godt ungdomsarbeid og gir ungguttene muligheter. Vi må kanskje se litt lenger bak i rekkene for å finne årsakene til at vi bader i L1-dritten et år til!
Per'en

Joe Jordan

nå skal det bli en LANG feire fra denne fotballen. er så dritt lei slike kamper. millwall har EN jævla sjanse og scorer. Og hva fan drev Leeds på med siste 30 minuttene. Etter at Millwall-amerikaneren ble spadd opp fra matta var vi patetisk. Som vanlig når det gjelder.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

De vinner på det eneste skuddet de har på mål! Ett eneste skudd har de, dette er trist. Verste følelsen jeg har hatt siden nedrykket fra PL.

McAllister

Beckford og Becchio kunne vært med på hele veien mot Premier League, det er fortsatt håp om vi kan beholde disse juvelene! Men så sykt urutinert av beckford å krangle på overtid............. I EN PLAYOFF KAMP!!!!!

DaGa

£ 3 mill for Beckford? Selg! Er så lei den jævelen (sorry ordbruken)! >:(
We all LOVE LEEDS!

Hallgeir *

Quote from: Frode on May 14, 2009, 22:51:25
Quote from: hallghel on May 14, 2009, 22:50:14
  Alle pessimisters store kveld! Huff og dobbelt huff!!!  >:(
Realister,mine gode mann, realister.
Hvordan hadde kvelden vært uten Melodi Grand Prix? Godt å ha noe å trøste seg med !!!  ::)
Super Leeds since 1968

Tobb

Ka he vi gjort for å fortene ditte år ette år?

Marching on together.........

Allanclarke

Jeg viste det bare.

MEGET SKUFFENDE!!!!!

Kato

Juvelen Beckford jobbet sokkene av seg i kveld. NOT. Patetisk.

Ferre

Det er lett å være etterpåklok, men Snoddy har vært sikker på straffe. Mener han burde tatt den.

Uansett, nok en nedtur. Begynner å bli vant til det. Skal gråte i noen dager nå...

bmoen

Har jeg rett eller, når det gjelder Leeds og playoff - det er en dårlig kombinasjon. Nå blir det nok mange år i sumpa for nå forsvinner de beste spillerne. Sånn er det bare . . . .
BMo - Leeds-fan siden 1964

Corleone

Bare få Bates ut av klubben.
Så er vi på god vei mot opprykk til neste år.

mari

Livet er over

Som vi kjenner det

Takk for det som var

McAllister

Er det sikkert at Luciano vill gå fra klubben? Hva med Delph og Snodgrass?

Chris Whyte

Honnør til Millwall som lyktes 100 prosent med å temme Beckford og ri av storm etter storm fra Leeds. Synes vi leverer en bedre forestilling nå enn på lørdag, men det hjelper så lite. Alt i alt er det fullt fortjent at Millwall går til finalen.

Dessuten: Hva er én sesong til i det store bildet? Vi rister av oss skuffelsen og satser på direkte opprykk neste år.

Play off er ikke for oss!

steinhar

det skal bli godt med enda en sesong i L1, takk.

takk
FAEN

Sleivind

Hvorfor kan ikke ting gå vår vei? Hvertfall en forbanna gang? Har ikke vært en eneste opptur siden vi vant i 92. Hva har vi gjort for å fortjene dette?

DenHviteYeboah

ja sånn går det når man ikke har kvalitet nok.Jeg skulle ønske at vi hadde så gode spillere neste sesong at vi hadde rykket opp med selv Souness som manager.....

Pettersen97

Reis t måsn..E så deppa å langt nede nu at æ vil bare gråte.......
At ikke Leeds skal klare å spille en "cup" utn å gå hele veien år etter år etter år e mæ ei gåta..
Ser ikke særli fram til en ny sesong i L1..Men man har jo ikke anna valg..Det e jo SUPERLEEDS for aille pængan!! :)

MARCHING ON TOGETHER FOLKENS :)
The Mighty Whites

LUFC MOT

Fy faen skuffet nå gitt!!!!! vi er og blir ett elendig cup lag...............................

Nå må simon bygge ett kanon lag som kan gjøre som leichester i år!!!!

Takk for alt folkens så får vi bare se frem til serie start igjen!!

raggen

kan noen svare meg på hva(vi tror) grayson tenker på når han hiver inn grella på 90 minutt?? har vært fan av at grella skal få mere spilletid men er da måte på med fire minutter. han skulle minst ha kommet inn i det 80 min.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Fryman

Quote from: BodyB on May 14, 2009, 22:57:21
Er det sikkert at Luciano vill gå fra klubben? Hva med Delph og Snodgrass?

Jeg håper for all del at Snodgrass blir! Har blitt min yndlings spiller i løpet av sesongen. La merke til han egenskapene hans ganske så tidlig i sesongen.

Håper Becchio også blir, men vi trenger å få inn en ny spiss. En fersk en som scorer 30 + liga mål neste sesong.

Joe Jordan

Tusen takk Leeds for enda en sesong i denne patetiske drittligaen. Wankership var for mye å be om ja. Tipper vi er rimelig ribbet for profiler når sommeren er over.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson