Skrevet av Emne: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)  (Lest 73312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steinhar

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #390 på: Mai 14, 2009, 23:01:06 »
superleeds, flott.

SUPERLEEDS
 :'( :'( :'(

jalu

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #391 på: Mai 14, 2009, 23:01:42 »
Bare få Bates ut av klubben.
Så er vi på god vei mot opprykk til neste år.

hvor spillte han ? Bates var han innbytter eller satt han på tribunen , våkn opp det er ikke Bates som må forsvinne ,men dusten beckford. en spiller for de store kamper not.
leeds4ever

Joensen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #392 på: Mai 14, 2009, 23:02:01 »
Er jo så jævlig typisk!!!Så sykt lei av at dette laget ikke kan få til resultater når det virkelig gjelder...

asLeeds

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #393 på: Mai 14, 2009, 23:03:14 »
Honnør til Millwall som lyktes 100 prosent med å temme Beckford og ri av storm etter storm fra Leeds. Synes vi leverer en bedre forestilling nå enn på lørdag, men det hjelper så lite. Alt i alt er det fullt fortjent at Millwall går til finalen.

Dessuten: Hva er én sesong til i det store bildet? Vi rister av oss skuffelsen og satser på direkte opprykk neste år.

Play off er ikke for oss!
temma Beckford? da hadde katta mi klart i kveld,,,,å eg har faen ikkje katt eingang!!!!
DALHEIM WHITES

Corleone

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #394 på: Mai 14, 2009, 23:03:44 »
Håper vi signerer Sam Sodje. Drømmer også om at Alan Smith en dag skal returnere, men det er vel absurd.

Oggy

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #395 på: Mai 14, 2009, 23:03:54 »
Gravøl her nå  :-[ :-[ :-[

HVA gjorde Beckford i denne kampen???
Hvor var Howson................................

Fortjente vi bedre, egentlig  ???

Vi fortjente ekstraomganger, men fan ikke sikker
på at vi hadde vunnet de - eller evnt. straffer.

Nå drar vel halve laget, så det blir å begynne på nytt.
Oggy

Ianbaird

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #396 på: Mai 14, 2009, 23:04:26 »
Var og så de live på The New Den på lørdag - Dritdårlig og så de på web TV ikveld - Dritdårlig!
Dritdårlig + Dritdårlig = league 1 nok en jævla sesong.

Men vi er ikke bedre dessverre....

knut_eknes

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #397 på: Mai 14, 2009, 23:05:08 »
har opplevd 3 play-off tap og ett nedrykk på under 3 år..... Lett å være Leeds supporter!
 

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #398 på: Mai 14, 2009, 23:06:26 »
har opplevd 3 play-off tap og ett nedrykk på under 3 år..... Lett å være Leeds supporter!

Folk skal nu i hværtfall ikke komme å si at vi e medgangs supportera....
The Mighty Whites

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #399 på: Mai 14, 2009, 23:06:31 »
Kunne hvert værre... vi kunne hvert konkurs... :P

MOT folken for vårt elskede super LEEDS

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #400 på: Mai 14, 2009, 23:06:43 »
Veit kor vondt disse playoffgreiene kan gjere. Så kan skjønne at mange har det jævlig akkurat no.  Det positive er at det snart er helg, då kan man drikke vekk sorgene til en viss grad. Dessutan kan man ete masse Drillo-is og Karamellos på søndag, for då er det 17.mai.

Dette her svir nok nokre dagar, men så går ting seg til igjen. Snakkes i august.

Sterland

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #401 på: Mai 14, 2009, 23:07:17 »
Slett ikke sikkert vi mister de beste spillerne. Delph forsvinner muligens, men får vi mer enn £5 mill for han er det bare å selge unna. Han kan erstattes med en annen, på samme nivå, for en langt billigere penge.

Hver gang Leeds mislykkes kommer kraftsalvene mot Bates, men faktum er at vi har på papiret den nest beste stallen i L1 og meg bekjent har vi ikke solgt en jævla spiller klubben har ønsket å beholde. Tror også Leeds er den klubben i PL som har brukt mest penger på spillere/lønninger med unntak av Leicester.

Jeg tror og håper at vi beholder de vi ønsker. Vi er uansett i den situasjon at vi faktisk ikke er avhengig av å selge og dermed kan kreve høye priser for spillere som er ønsket av klubber høyere opp. Kan ikke se noen uerstattelig på dette laget.



MooCow

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #402 på: Mai 14, 2009, 23:08:46 »
Svært lite fornøygde no. Synd Beckford va drit å dommaren ikkje heilt me oss :(

Utrule bittert, hadde gleda meg t London tur.......

McAllister

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #403 på: Mai 14, 2009, 23:09:12 »
La oss håpe på direkte opprykk til neste år, la oss håpe på Becchio, Snodgrass, Sodje og Delph... SUPER LEEDS - Vi er IKKE som andre supportere, vi STØTTER laget som står vårt hjerte nermest i slike tider!!

Stifler

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #404 på: Mai 14, 2009, 23:09:20 »
Har ikke ord...

Helt jævlig rett og slett....
-Nr 2 er den første taperen-

raggen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #405 på: Mai 14, 2009, 23:09:24 »
Honnør til Millwall som lyktes 100 prosent med å temme Beckford og ri av storm etter storm fra Leeds. Synes vi leverer en bedre forestilling nå enn på lørdag, men det hjelper så lite. Alt i alt er det fullt fortjent at Millwall går til finalen.

Dessuten: Hva er én sesong til i det store bildet? Vi rister av oss skuffelsen og satser på direkte opprykk neste år.

Play off er ikke for oss!
temma Beckford? da hadde katta mi klart i kveld,,,,å eg har faen ikkje katt eingang!!!!

det fikk meg til og trekke på smilebåndet selv om jeg er langt nede,takk :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sleivind

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #406 på: Mai 14, 2009, 23:09:27 »
Jeg sier det igjen; De har ett skudd på mål i løpet av 90 minutter. Og det går inn. Finnes ingen andre lag i verden enn Leeds som kan spille uavgjort i en kamp som dette her.

mercruiser

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #407 på: Mai 14, 2009, 23:09:54 »
Veit kor vondt disse playoffgreiene kan gjere. Så kan skjønne at mange har det jævlig akkurat no.  Det positive er at det snart er helg, då kan man drikke vekk sorgene til en viss grad. Dessutan kan man ete masse Drillo-is og Karamellos på søndag, for då er det 17.mai.

Dette her svir nok nokre dagar, men så går ting seg til igjen. Snakkes i august.
Kan ikke du holde kjeft nå, gubbe?

asLeeds

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #408 på: Mai 14, 2009, 23:10:26 »
gå vekk Roger!!!!!!!!!!!!!!!!!
DALHEIM WHITES

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #409 på: Mai 14, 2009, 23:10:36 »
På papiret den nest beste stallen.
Få av deg Leeds brillene. Vi er den 4 beste klubben denne sesongen. Ifølge noen her inne, så kan man putte på Freddy Dos Santos en Leeds drakt. Da er han plutselig 100 ganger bedre enn han egentlig er

Carl Fisker

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #410 på: Mai 14, 2009, 23:12:44 »
noen ganger er fotballen blodig urettferdig...Millwall scoret på den ene sjansen de hadde....
Dette var ikke urettferdig. Leeds fortjente ikke å gå til finalen.
Nu er det bare å brette opp ermene og gå på en ny sesong med MOT i blikket.

Fryman

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #411 på: Mai 14, 2009, 23:12:49 »
Vel nå har jeg fått roet meg litt. Ingenting kan forandre det at vi er i League 1 også neste sesong, så vi får bare gjøre det beste ut av det.
Og jeg må si jeg ser frem til sesongen starter opp igjen:) Neste sesong SKAL vi opp! Gleder meg til august=)
 

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #412 på: Mai 14, 2009, 23:13:58 »
Akkurat nå tror jeg faktisk det kan ta meget lang tid før Leeds er i CCC. Mon tro om pensjonistalderen kommer først

ottiball

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #413 på: Mai 14, 2009, 23:14:31 »
Er vel jævlig typisk dette her.
Men send meg giroen for neste år også.
For meg er det bare ett lag uansett.
Er bare så dritlei av alle som går rundt og sier stakkars Leeds faans.
Faan,jeg vil ha det sånn det var før
fo

Another_Roger

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #414 på: Mai 14, 2009, 23:14:38 »
Svært lite fornøygde no. Synd Beckford va drit å dommaren ikkje heilt me oss :(

Utrule bittert, hadde gleda meg t London tur.......

Eg skjønnar at ein blir litt frustrert i ein sånn situasjon. Men dommaren kan ein ikkje skulde på i dag. Ein får ikkje stort beire dømming enn det som vart vist i denne kampen. Kva var du uenig i ?

Men at du ikkje fikk Londonturen du hadde gleda deg til var synd. Det hadde du heilt sikkert fortjent :)


Sterland

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #415 på: Mai 14, 2009, 23:16:24 »
På papiret den nest beste stallen.
Få av deg Leeds brillene. Vi er den 4 beste klubben denne sesongen. Ifølge noen her inne, så kan man putte på Freddy Dos Santos en Leeds drakt. Da er han plutselig 100 ganger bedre enn han egentlig er

Jeg sier ikke at spillerne er fantastisk gode, men stallen er på papiret den nest beste i L1. Dårlige manageregenskaper kostet oss direkte opprykk.  

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #416 på: Mai 14, 2009, 23:19:32 »
På papiret. Definer den

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #417 på: Mai 14, 2009, 23:19:42 »
Veit kor vondt disse playoffgreiene kan gjere. Så kan skjønne at mange har det jævlig akkurat no.  Det positive er at det snart er helg, då kan man drikke vekk sorgene til en viss grad. Dessutan kan man ete masse Drillo-is og Karamellos på søndag, for då er det 17.mai.

Dette her svir nok nokre dagar, men så går ting seg til igjen. Snakkes i august.

nå va det vel eg som starta avstemming om du burde få vær her eller ikkje, og selv om det ble te at du fekk det av ein eller annen grunn.....

måtte du brenne i HE¤%/&E............................kun for å kommentere noe som helst her inne i kveld.

dra deg inn på ditt utrolig kjedeliger 2 manns tranmere(som egentlig e kun deg med 2 profiler)  forum og syt over at dåkker rakna på slutten igjen...

kom deg vekk din fu¤%/gs iberia snegle :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

laddi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #418 på: Mai 14, 2009, 23:20:58 »
Sorgens dag folkens!!!

La oss vise hvem vi er og å ta på dere LEEDS klær imorgen og vise de der ute hvem vi er stolte av!!!

Keep the faith!!

Husk!!!

We're LEEDS and WE'RE PROUD!!!

Marching on together!!!!

Laddien
Bergen Whites

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)
« Svar #419 på: Mai 14, 2009, 23:23:13 »
Sorgens dag folkens!!!

La oss vise hvem vi er og å ta på dere LEEDS klær imorgen og vise de der ute hvem vi er stolte av!!!

Keep the faith!!

Husk!!!

We're LEEDS and WE'RE PROUD!!!

Marching on together!!!!

Laddien

E med på den..ALL IN FOR LEEDS UNITED!!!
The Mighty Whites