Skrevet av Emne: Når skal vi over for første gang neste sesong?  (Lest 6718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Når skal vi over for første gang neste sesong?
« på: Mai 14, 2009, 23:57:32 »
Når er terminlistene klare for neste sesong?
sitter klar til å bestille biletter. det blir tur igjen i 2009 og nye 3 poeng for å holde dir. opprykksplas. hvem er med?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #1 på: Mai 15, 2009, 09:24:44 »
Visst faen skal vi over neste sesong!
Terminlistene vert vel lagt ut i månedskifte juni/juli, så da kan planleggingen byrje.

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

morten1966

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #2 på: Mai 15, 2009, 13:03:39 »
Blir bare mere mere glad i klubben så over skal jeg også neste år. Blir nok ikke før påske tenker jeg. I dag her jeg brukt drakta fra 78 ute på byen. ingen skal noengang knekke OSS!!!

ollan

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #3 på: Mai 15, 2009, 14:43:01 »
Staser på en tur i begynnelsen av november... ;D ;D
Ollan

HåvardK

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #4 på: Mai 15, 2009, 16:21:36 »
Skal se an terminlista. Satser på en tur når Leeds skal til Griffin Park - håper det passer inn i et potensielt reiseskjema.

berlin

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #5 på: Mai 15, 2009, 16:35:36 »
Skal se an terminlista. Satser på en tur når Leeds skal til Griffin Park - håper det passer inn i et potensielt reiseskjema.

Griffin Park. Brentford. Enig. Har kjentfolk som bor i området og har vært på banen før. Sjarmerende og for meg beleilig, overnatter hos kompis. Så kan man jo ta en tur til India samtidig som man er der (Southall).

Men terminlista avgjør.

lojosang

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #6 på: Mai 15, 2009, 16:44:06 »
Skal se an terminlista. Satser på en tur når Leeds skal til Griffin Park - håper det passer inn i et potensielt reiseskjema.

Griffin Park. Brentford. Enig. Har kjentfolk som bor i området og har vært på banen før. Sjarmerende og for meg beleilig, overnatter hos kompis. Så kan man jo ta en tur til India samtidig som man er der (Southall).

Men terminlista avgjør.

Southall er absolutt verd et besøk! Var der en hel ettermiddag i 2000 uten å se mer enn en eneste av europeisk hærkomst. Fantastiske greasy spoon-kafeer og det som skal være verdens beste godtebutikk for folk som like Punjabi-godterier.
- Leif Olav

berlin

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #7 på: Mai 15, 2009, 16:53:09 »
Skal se an terminlista. Satser på en tur når Leeds skal til Griffin Park - håper det passer inn i et potensielt reiseskjema.

Griffin Park. Brentford. Enig. Har kjentfolk som bor i området og har vært på banen før. Sjarmerende og for meg beleilig, overnatter hos kompis. Så kan man jo ta en tur til India samtidig som man er der (Southall).

Men terminlista avgjør.

Southall er absolutt verd et besøk! Var der en hel ettermiddag i 2000 uten å se mer enn en eneste av europeisk hærkomst. Fantastiske greasy spoon-kafeer og det som skal være verdens beste godtebutikk for folk som like Punjabi-godterier.

...og ikke å forglemme puben Glassy Junction, ikke for øllets kvalitet, men atmosfæren. Digert lokale med digg mat, non-stop bolllywoodfilmer som surrer på skjermene, og et klientell hvor den lett alkolholiserte inder bare gir prikken over i'en.

harvey

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #8 på: Mai 15, 2009, 17:10:19 »
Visst faen skal vi over neste sesong!
Terminlistene vert vel lagt ut i månedskifte juni/juli, så da kan planleggingen byrje.

we all love leeds

Kunne ikke sagt det bedre selv.  Venter i spenning på oppsette for neste år.
På tur til LEEDS ;D

morty

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #9 på: Mai 17, 2009, 11:13:38 »
Første hjemmekamp er en tradisjon ! 8) 8) 8) 8) :-*
 
 

The Gentle Giant

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #10 på: Mai 17, 2009, 20:57:43 »
Så fort eg får lov av pappa!

Geir Magne

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #11 på: Mai 19, 2009, 20:50:33 »


Southall er absolutt verd et besøk! Var der en hel ettermiddag i 2000 uten å se mer enn en eneste av europeisk hærkomst. Fantastiske greasy spoon-kafeer og det som skal være verdens beste godtebutikk for folk som like Punjabi-godterier.
[/quote]

Er "greasy spoon-kafeer" et begrep? Forstår ordene "feit skje" og antar det har noe med småsnuskete, møkkete kafeer å gjøre. I 1970 ga Status Quo ut albumet "Ma Kelly's greasy spoon" der de introduserte boogierock-stilen sin. Jeg hadde ikke sett uttrykket i noen annen sammenheng enn albumtittelen.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

lojosang

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #12 på: Mai 20, 2009, 00:33:26 »
Hadde vi ikke en spiller under Blackwell som hadde som fast rituale å spise på den samme Greasy Spoon-sjappa foran alle hjemmekamper etter at vi vant i debyen hans? Husker bare ikke hvem i farten. Kan det ha vært Cresswell?
- Leif Olav

martind

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #13 på: Juni 04, 2009, 14:49:24 »
Må over en gang i høst hvertfall. Men da må ting stemme med min egen terminliste også. hvis ikke blir det nok i oktober/november.... Gleder meg hvertfall stort allerede! Man kan liksom ikke få vært der borte ofte nok :)
MOT!! We are Leeds!

bwirum

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #14 på: Juni 04, 2009, 15:28:19 »
Skal over en tur i oktober tenker jeg, bare venter på terminliste så jeg kan få booka fly og hotell.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

fjellhaugen

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #15 på: Juni 05, 2009, 07:45:22 »
blir nok ikke på denne sida av 09 tenker jeg. reiser med brodern og både han og jeg har koner med bolle i ovnen som skal ut rundt okt, nov, så da får det bli rundt jaf, feb.
satser på hjemme oppgjør men ei skikkelig gulrot og gjerne en bortekamp i tilegg
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Henning

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #16 på: Juni 05, 2009, 12:07:52 »
Hadde vi ikke en spiller under Blackwell som hadde som fast rituale å spise på den samme Greasy Spoon-sjappa foran alle hjemmekamper etter at vi vant i debyen hans? Husker bare ikke hvem i farten. Kan det ha vært Cresswell?

Var vel Derry etter at han scora i heimedebuten mot West Ham. Siger 2-1. Scoring seint i kampen. Var min første kamp på Elland Road, so huska den kampen godt.

Og tilbake til topic so blir min første kamp i oktober. Flyttar over og følge Leeds resten av sesongen. :)

h.b

  • Gjest
Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #17 på: Juni 05, 2009, 20:16:17 »
I og med at jeg nå er separert, så skal jeg ikke se bort fra at turene over blir oftere neste sesong. Blir nok en tur til 1 eller 2 kamp i sesongen. Men kommer ann på når sesongen starter og hvem Leeds møter

Tom S

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #18 på: Juni 17, 2009, 12:28:33 »
Etter første augekast og magefølelse ser 3. (Charlton) eller 17. (Norwich) oktober ut som gode alternativ for tur over til Leeds for min del.

Vårturen er vanskelig å bestemme no, men kanskje Swindon 3/4 eller rett og slett siste runde mot Bristol Rovers.

Gleder meg!
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #19 på: Juni 17, 2009, 13:34:05 »
17. eller 31. oktober. flybillsøket er i gang.

Gleder meg!!!!!!!! ;D ;D
Ollan

Budda

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #20 på: Juni 17, 2009, 14:24:17 »
Muligens Walsall borte den 18. aug
Endre

arne armoen

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #21 på: Juni 17, 2009, 22:23:10 »
Tue Sep 29 Carlisle United H
Sat Oct 3 Charlton Athletic H

Dette kan bli en tur med TO kamper på E.R. !! Time will show!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Inge

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #22 på: Juni 28, 2009, 11:35:18 »
Da var første tur bestillt. Blackburn 25 juli og konsert med the austrailien pink floyd mandag 27.

bwirum

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #23 på: Juni 30, 2009, 15:57:48 »
Tror det blir Charlton eller Yeowil. Driver og søker på billetter til L'pool nå.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

rasandeokse

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #24 på: Juli 02, 2009, 09:22:35 »
Leeds - norwich 17 oktober, bestilt!!  ;D

Et år siden sist tur nå så det var på tide å få bestilt!
 

Ola_S

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #25 på: Juli 05, 2009, 22:53:29 »
heisan,mye koster en sånn tur omtrent da ? med fly,hotell og evt billett ? jo,kan sjølsagt sjekke litt sjøl men tar sjangsen på å spørra her  ;)  har aldri tatt turen til leeds i en alder av 39 så er vel snart på tide  ::)

rasandeokse

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #26 på: Juli 06, 2009, 10:15:42 »
Vi reiser Bergen - London t/r fly 1500kr
Tog London - Leeds T/r ca 400kr om man kjøper i god tid (inntill 12uker før reise www.nationalrail.co.uk)
Hotell ligger på rundt 500-800kr for et dobbelt rom pr natt, så er man 2 halvpris :)...
Kampbillett 3-400kr

Totalt for torsdag-søndag = ca 4000kr
 

bwirum

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #27 på: Juli 06, 2009, 15:44:03 »
Booka tur til Liverpool først i oktober, reiser med toget til Leeds og ser Charlton-matchen lørdag 3.

Koster oss 2100 for fly tur/retur Torp-Liverpool, 3100 for hotell (bra 3-stjerner jeg har bodd på før, The Liner) for 4 netter, blir fra fredag til tirsdag, og 6-800 kroner i billetter, vet ikke helt hva de koster ennå.

Delt på 2 pers = ca 3000,-

+ togbilletter fra Liverpool til Leeds og tilbake på lørdag, koster vel en £25 hver vei. Mindre hvis jeg er flink til å forhåndsbooke.

Og jeg vet; "Men, men... hvorfor Liverpool?!?" Jo, fordi jeg reiser med en kompis som ikke er Leeds-fan og må kompromisse litt ;-)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

berlin

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #28 på: August 11, 2009, 02:14:40 »
Brentford(London) borte blir nok første tur denne sesongen. 12.desember, en langhelg.

HåvardK

Sv: Når skal vi over for første gang neste sesong?
« Svar #29 på: ſeptember 02, 2009, 21:12:02 »
Da har jeg booket tur til London 10.-13.desember. Bortekamp mot Brentford er selvsagt hovedattraksjonen, men regner med at konserter, real ale og god maltwhisky vil være naturlige ingredienser også. Og en tur på Madame Tussaud, selvsagt.











Én detalj er feil her. Pint til den som gjetter hvilken. 8)