Skrevet av Emne: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN  (Lest 6096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« på: Mai 15, 2009, 00:13:18 »
Sånn, merkelig nok er skuffelsen over. Antagelig var jeg forberedt på det.

Som de fleste andre her inne har jeg hauset meg opp til hvor kritisk årets sesong var,
spesielt med hensyn på å beholde de beste spillerne. Et opprykk til CCC i vår hadde jeg sett for meg kunne bli starten på en ny giv, kanskje til og med en ny æra. Jeg er ikke i tvil om at snittet på Elland Road ville vært 10.000 høyere i CCC enn i år. Det ville betydd mer penger (fra flere hold enn billettinntekter), positivitet, gode spillere som vil til Leeds.

Men disse tankene legger jeg fra meg  :o

Jeg tenker fremover allerede nå, og jeg føler meg sikker på at Grayson fortsetter og jeg tror at han er den beste til å få Leeds opp og gå til sesongen 2009/2010 i League 1. Han virker dyktig og det må være mulig for Leeds å spille seg til opprykk slik som Peterborough gjorde det, altså med en godt sammensveiset gjeng som spiller bra fotball. Jeg bryr meg ikke om hva disse spillerne vil hete, jeg stoler på at Grayson med kompani vil klare biffen.

Husk at Millwall såvidt unngikk nedrykk ifjor, og uten profilerte nyervervelser eller stor stall,
men faktisk med mange lånespillere har gjort det enormt bra i år, uavhengig om de taper på Wembley.

Tror jeg så at vi rykker opp neste sesong? Det har jeg ikke tatt stilling til, tror kun at Grayson er mannen, tenker ikke lengre. Det er umulig å ha noen spesielt realistiske tanker og meninger akkurat nå mhp hvordan vi gjør det neste sesong.

Siden jeg er nada interessert i norsk fotball, går jeg inn i en slags sommerferie nå. Jeg antar at det kommer til å være nok av saker fremover rundt Leeds å kaste seg inn i og mene noe om,
og det er helt greit, men ikke for meg. Jeg vil følge med litt selvfølgelig, men ikke mye. Dermed skal det bli spennende å se hvordan det hele ser ut og starter i august 2009. Antagelig en atypisk holdning for en svoren Leeds-tilhenger med fartstid fra 1973(forlovelse) eller 1975(ekteskap inngått på Parc des Princes).

I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN!

(even if they fail to get promoted next season or the next season thereafter or even if they get relegated to League 2 as my avatar ironically shows)

« Siste redigering: Mai 15, 2009, 00:34:11 av berlin »

raggen

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #1 på: Mai 15, 2009, 00:17:41 »
vil også ALLTID være leeds fan men akkurat nå lar jeg sorgen prege de neste dagene før jeg begynner og tenke neste sesong
Forever Leeds United!!!!!!!!

DaGa

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #2 på: Mai 15, 2009, 00:18:14 »
men faktisk med mange lånespillere har gjort det enormt bra i år, uavhengig om de taper på Wembley.



Ã… som jeg hater lånespillere >:(
We all LOVE LEEDS!

Thomas

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #3 på: Mai 15, 2009, 00:19:57 »
Et meget godt innlegg. Merket at det hjalp litt å lese det :)

berlin

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #4 på: Mai 15, 2009, 00:23:12 »
Et meget godt innlegg. Merket at det hjalp litt å lese det :)

Det var meningen også.  :)
Det er mine dønn ærlige ord om hvordan jeg føler det og tenker å komme videre, og ville bare dele dette. 

Dennis

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #5 på: Mai 15, 2009, 00:23:56 »
Fine ord, berlin.

Det hjalp, takk skal du ha.  :)
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #6 på: Mai 15, 2009, 00:25:34 »
Slik er mine følelser nå

Graysons men say only fools rush in
but I can't help falling in love with you
Shall I stay
would it be a sin
If I can't help falling in love with leeds

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
some things are meant to be
take my hand, take my whole life too
for I can't help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
some things are meant to be
take my hand, take my whole life too
for I can't help falling in love with leeds
for I can't help falling in love with leeds

berlin

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #7 på: Mai 15, 2009, 00:31:09 »
Elvis sine berømte kjærlighetsvers passer bra med trådtittelen, kun ørlite justert av h.b, er fine i en sådan stund.

Good h.b.  :)


jackbauer68

  • Gjest
Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #8 på: Mai 15, 2009, 00:34:55 »
Kjære Berlin.....du e tydeligvis en god mann med det rette hjertet.......men men men,Leeds United e stor,i år har vi svikta igjen........I`ll always be a Leeds fan e en selvfølgelighet som ikkje e verdt å diskutere,vi e der....år inn....år ut....no e det på tide å sette krav bak ordene....VI SKAL TILBAKE......derfor e det uten tvil at vi må få BATES OUT......I`m sick and tired of him playing with us 8) 8)

UNITED FOREVER

berlin

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #9 på: Mai 15, 2009, 00:41:11 »
Kjære Berlin.....du e tydeligvis en god mann med det rette hjertet.......men men men,Leeds United e stor,i år har vi svikta igjen........I`ll always be a Leeds fan e en selvfølgelighet som ikkje e verdt å diskutere,vi e der....år inn....år ut....no e det på tide å sette krav bak ordene....VI SKAL TILBAKE......derfor e det uten tvil at vi må få BATES OUT......I`m sick and tired of him playing with us 8) 8)

UNITED FOREVER

Vil ikke like at denne tråden influeres for mye av Bates (majoriteten av oss vil heller sett en annen eier, den saken er grei).

Men, jackbauer, Grayson har til tross for Bates, gjort en stor vårsesong! Så om man tror vi hadde rykket opp med en annen en Bates ved roret siden Grayson ble ansatt? Dessuten var det Bates som ansatte denne Grayson. Det betyr ikke at jeg er mot at Bates forsvinner, er bare lei av at fokuset på Bates skal inn i annenhver tråd!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #10 på: Mai 15, 2009, 00:48:58 »
Eg har ennå ikkje gått offentlig ut mot Bates......før i kveld altså 8)
Grayson e det lureste Bates har gjort for Leeds,men det må jo være hevet over enhver tvil at når United spiller League 1,så SKAL vi rykke opp med KLAR margin......derfor,for første gang fra meg: BATES OUT 8)

Pettersen97

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #11 på: Mai 15, 2009, 01:17:11 »
Always and forever a Leeds boy/man!!
Klubben e printa inn i hjærte å sjæl..Følle lage i tykt å tynnt..
Stolt LEEDS supporter ;D
The Mighty Whites

lojosang

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #12 på: Mai 15, 2009, 01:22:34 »
Trenger vi virkelig en tråd om at jorda kretser rundt sola og at vann flyter nedover?   ::)
- Leif Olav

berlin

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #13 på: Mai 15, 2009, 01:32:27 »
Eg har ennå ikkje gått offentlig ut mot Bates......før i kveld altså 8)
Grayson e det lureste Bates har gjort for Leeds,men det må jo være hevet over enhver tvil at når United spiller League 1,så SKAL vi rykke opp med KLAR margin......derfor,for første gang fra meg: BATES OUT 8)

Merkelig valgt tidspunkt må jeg si!  :o

Bates-kritikken er på sitt laveste nå, derimot under Wise/Poyet og når Macca avslørte sine manager-kunnskaper, ville jeg forstått det meget godt. Men nå, etter den kanskje roligste og beste perioden siden Leeds' store fall, hvor det er ansatt en manager som sannsynlig er et godt prospekt, både for å ta oss ut av League 1, og kanskje også vokse med oppgaven i CCC og deretter.....

Det forstår jeg ikke!

Bateskritikk i kveld? I beste fall for å finne en syndebukk i den store skuffelsen.

Som nevnt i åpningstråden, jeg venter til august og ser hva som har skjedd i klubben i mellomtiden - på alle fronter. Men Bates må gjøre noe vireklig galt IGJEN hvis han skal være hoggestabbe.

Ta det rolig, Bates forsvinner etterhvert, kanskje i sommer, kanskje om noen år. I don't know and I don't care. Det er å ta vekk fokus fra det som er gøy! Jeg konsentrerer meg først og fremst om de som har ansvar for det sportslige.

Og jeg klarer ikke la være: Hvis man tror at en annen eier kan lokke superspillere til League 1 klubben Leeds United: Think twice!

Money counts - men hvilke "superspillere" vil gå til League 1, når de kan spille på høyere nivåer. Er man garantert at Leeds rykker opp neste år? Gode gud, her gjelder det antagelig for Grayson å skaffe gode forsterkninger fra eget ungdomakdemi, andre up and coming, samt stabilt gode spillere på dette nivået, rekruttert fra enten CCC, League 1 eller League 2.

Den som tror vi kan kjøpe en superspiller for pengene vi får for Delph og/eller Becchio og/eller Beckford (hvis de blir solgt da), bør foreta en hjernescanning eller IQ-test. Vi får nemlig ikke brukt £ 10 mill, de spillerne vi har sjanse på koster ikke det.

I CCC, derimot, stiller saken seg litt annerledes.

Jeg forventer eller håper på en Leedsstall pr august, som Grayson har tro på kan bite godt fra seg med hensyn på direkte opprykk. et typisk navn kan være Rickie Lambert, men det er nok et antall CCC-klubber som evt. vil være våre konkurrenter i et slikt "hypotetisk tilfelle". Hva ville du gjort hvis du var Rickie Lambert? Jo, av League 1 klubber står Leeds sterkt, så intet er umulig, men han ville nok vært fristet av et CCC-lag også, kanskje mer.
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 01:51:04 av berlin »

berlin

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #14 på: Mai 15, 2009, 01:46:03 »
Trenger vi virkelig en tråd om at jorda kretser rundt sola og at vann flyter nedover?   ::)

Kanskje ikke. Det var bare en kort formidling av mine tanker i en sådan stund.

Mener du skrev at du ville ta en ukes pause fra forumet.  Jeg sier at jeg går inn i en 3mnd periode, der jeg vil bry meg mindre om daglige nyheter i hva som skjer rundt Leeds og å diskutere det på forumet, og det er kun meg personlig, ikke noe jeg mener andre bør gjøre også.

Trådtittelen som absolutt kan oversettes med ditt uttrykk for Leeds fans eller andre fans for den saks skyld, er ikke sentimental. Den sier at: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN, selv om jeg skiter i rykter og evt.salg av Delph og at vi fikk for lite penger for han og gud vet hva. Jeg bryr meg ikke om det, fordi disse 3 mnd vil diverse ting skje, men sesongen starter i august 2009, og da er det deilig å ikke bry seg så mye om spiller inn/spiller ut, Kaka kommer ikke til Leeds uansett.

Det er vel kun et eierskifte og/eller managerskifte som vil engasjere meg.

I feel good! (James Brown)
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 01:55:59 av berlin »

lojosang

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #15 på: Mai 15, 2009, 08:00:43 »
Trenger vi virkelig en tråd om at jorda kretser rundt sola og at vann flyter nedover?   ::)

Kanskje ikke. Det var bare en kort formidling av mine tanker i en sådan stund.

Mener du skrev at du ville ta en ukes pause fra forumet.  Jeg sier at jeg går inn i en 3mnd periode, der jeg vil bry meg mindre om daglige nyheter i hva som skjer rundt Leeds og å diskutere det på forumet, og det er kun meg personlig, ikke noe jeg mener andre bør gjøre også.

Trådtittelen som absolutt kan oversettes med ditt uttrykk for Leeds fans eller andre fans for den saks skyld, er ikke sentimental. Den sier at: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN, selv om jeg skiter i rykter og evt.salg av Delph og at vi fikk for lite penger for han og gud vet hva. Jeg bryr meg ikke om det, fordi disse 3 mnd vil diverse ting skje, men sesongen starter i august 2009, og da er det deilig å ikke bry seg så mye om spiller inn/spiller ut, Kaka kommer ikke til Leeds uansett.

Det er vel kun et eierskifte og/eller managerskifte som vil engasjere meg.

I feel good! (James Brown)

Som du sier, jeg SKREV det på forumet under to timer etter at jeg hadde sagt det. Det glapp, gitt.  :)

Syns dette har alle muligheter til å bli en glimrende tråd om at vann flyter nedover og jorda kretser rundt sola. Noen ganger trenger man å si dette offentlig.  :)
- Leif Olav

torivar

  • Gjest
Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #16 på: Mai 15, 2009, 08:43:16 »
Gode innlegg Berlin

Også jeg will always be a leeds fan. Dette var en av mange leeds skuffelser, men det var ikke den største. Jeg er ferdig med 14. mai 2009.

Dette er ikke tiden for å finne syndebukker. Nå må vi alle som har hjerte for Leeds stå sammen - i england og i verden forøvrig. Som noen sa i et annet innlegg - vi er ikke medgangssupportere.

Jeg håper også vi slipper å oppleve et nytt rush mot Bates. Han må få ro til å jobbe fremover, det må også Grayson. Jeg vil tro begge vil ha fokus på at vi skal rett opp neste sesong. Jeg tror faktisk ikke Delph/Becchio og Beckford forsvinner, og er rimelig sikker på at vi 1. september har et bedre lag enn vi har i dag.


Marching on together...


morten1966

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #17 på: Mai 15, 2009, 09:01:54 »
Skuffet å sint er jeg men jeg gir aldri opp. Ikke faan om jeg gjør. Første dattera mi på 7 år spurte om i dag da hu våknet var åssen kampen hadde gått. Hu så jeg var skuffet men fikk nok verdens beste trøst da hu sa at hu fortsatt holdt med dem. 

B-m

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #18 på: Mai 15, 2009, 14:36:46 »
Godt innlegg.

Som brodern sa det så fint(er forest fan), hvis ikke de hadde rykket direkte opp ifjor så hadde de aldri i verden vunnet play off. FACT. Play off har ingenting me kvalitet å gjøre, bare flaks.
Hvis vi hadde gått til finalen så hadde vi garantert tapt uanz. Bedre med et semifinale-tap spør du meg. f**k play off.

Tror neste sesong kan bli veldig artig. Vi må huske på at Becchio og Beckford har spilt bare èn sesong sammen, og Beckford har 3 sesonger som pro, mens Becchio er i sin første sesong i England. Tror de putter over 60 mål neste sesong. Beckford tror jeg ikke går, han er meget urutinert og det vises, tror han kan nå langt og ser for meg han i PL om noen år. Men han bør ta gradene sammen med Leeds om han skal bli en toppspiller. Har godt av èn sesong til i League one.
 Vi har gjort Elland Road til et fort, når var sist? Leeeenge siden. Tror vi vinner 9/10 kamper hjemme neste sesong, og da skal det mye til for ikke å rykke direkte opp.
Håper vi beholder Sodje, fantastisk stopper! Naylor er også en veldig bra mann, han gir en trygghet som ikke mange har gitt før. Killkenny og Howson minner meg faktisk litt om Xavi og Iniesta, haha, sorry at jeg sier det! Litt bobble-porsche sammenligning seff. Men synes de har et utrolig fint klikk-klakk spill sammen til tider. Howson er litt av og på men syns han har utviklet seg meget positivt de siste 4 mnd! Og det merkes at laget begynner å bli samkjørt, når sist var et leeds-lag samkjørt?!! Snoddy er et friskt pust, og Delph trenger ikke videre kommentar. Håper han tar en sesong til! Er fortsatt ung og er på lang kontrakt, heldigvis.
Parker har bokstavelig talt fått en ny vår, og raidet han hadde igår var supert. Douglas bør fortsette på back, evt et salg av ham. Tror vi får  £750 000 + for ham. Vi trenger en eksplosiv spiss som kan være back-up for Backford...håper at Grayson har noen godkarer på lur.

Vi har et ungt og spennende lag og en solid stamme, og en ung og spennende manager. Jeg er veldig positiv og har også en solid stamme! ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

jalu

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #19 på: Mai 15, 2009, 22:08:17 »
There will just be one team for me, with or without Bates. Leeds4ever. always.

nord

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #20 på: Mai 16, 2009, 03:21:52 »
 :'( Det var en trist slutning! Var selvfølgelig skuffet!

Men jeg ser positivt på fremtiden!  :)  Vi tager et direkte oprykk og vinder League One i næste år!  ;)   
 

arneg

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #21 på: Mai 16, 2009, 13:45:51 »
:'( Det var en trist slutning! Var selvfølgelig skuffet!

Men jeg ser positivt på fremtiden!  :)  Vi tager et direkte oprykk og vinder League One i næste år!  ;)   
Var samlet med mellom 30 og 40 Leedsfan på pub i Kristiansund.  Håpet var at vi endelig kunne juble igjen.  Det skjedde selvfølgelig ikke da noen for lenge siden brukte vond trolldom for å ødelegge for Leeds.  Uansett vi gir ikke opp.  Vi kommer igjen.  Ikke sikkert vi rykker opp neste år heller, men vi er der uansett.  Spillere, managere og eiere forsvinner alltid, men klubben og fansen står sammen.  En skjebnetung virkelighet, men svikte, NEI.
 

trondt

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #22 på: Mai 16, 2009, 13:59:09 »
Støtter innlegget ditt, Berlin.
Forever in white, Bates eller ikke.
Det er fortsatt klubben jeg elsker, og det gror seg fastere for hver gang vi mislykkes.

AllWhiteTøyen

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #23 på: Mai 16, 2009, 14:44:33 »
Glimrende innlegg berlin, men i motsetning til deg så kommer jeg til å følge spent med på forumet for å se hvem som kommer/går i de neste to-tre mnd. Spenningen knyttet til hva som skjer mellom to sesonger er nesten like stor som hva som skjer i selve sesongen. Kan sammenlignes med at jeg liker å lese meg litt opp på nye destinasjoner før jeg reiser dit på ferie: Halve moroa det....
Jeg har stor tro på Grayson, og er storoptimist i forhold til at han vil få oss direkte opp neste sesong. Dette helt uavhengig av om et par av årets nøkkelspillere forsvinner.
 

Evig Pint

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #24 på: Mai 16, 2009, 15:41:12 »
Livet til en Leedsfan handler i hovedsak om skuffelser.

Det smaker derfor ekstra godt de få gangene vi opplever suksess..

F**k Scums, Chelski, Liverpool.. De får aldri kjenne følelsen av å ENDELIG lykkes. Vi har verdens beste fans.

Vi må bare være tolmodige. Jeg tror rettferdigheten kommer for en dag. I mellomtiden er det noen der oppe som har bestemt seg for å straffe Dirty Leeds. Det har vart en stund. Det varer fortsatt. Det kan vare lenge. Hvem vet.. Men gi opp? Aldri. Ikke f**n. Leeds United Forever.
Marching on together

sveifors

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #25 på: Mai 16, 2009, 22:36:07 »
Enig med deg Berlin, Amen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

mercruiser

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #26 på: Mai 17, 2009, 03:02:16 »
Synes det har vært så mye å svelge.. I overkant mye.. I 1976 var jeg syv år og ble Leeds-fan.
Heltene ble Trevor Cherry, Brian Flynn o.a. Altså ikke noen stor tid for Leeds i slutten av-70.
Nedrykk 1982 var traumatisk. Vi 4-5 Leedsgutter (alle andre var pool eller scum) gikk faktisk med sørgebånd i de dagene. Den største nedturen min med Leeds... Hele ungdomstida mi var Leeds
i 2.divisjon!
Høsten -89 sa jeg til resten av gutta på Haakonsvern: Leeds Ligamestre 1992. Det gikk. Mitt største øyeblikk med Leeds! Etter dette fulgte år med studier, reiste til sjøs, samboer og barn.
Det som skjedde med Leeds i disse årene rakk jeg ikke å ha så nært forhold til. Bare registrerte Champions League og økofaenskap.
Høsten 2005 mail til Sverre Røbech: Jeg vil melde meg inn i LUSCOS igjen. Hadde han meg i databasen?
Svar fra Røbech: Har deg, du får ditt gamle nr 1802.
Senere ble det play-off finale mot Watford. (Gråter for første gang over mitt kjære Leeds siden 1982).
Ett år etterpå sitter jeg på et hotellrom i London og får vite -10 (inkl. nedrykk)
Så kommer -15 og play-off finaletapet, er på jobb på båt. (Kan jeg gråte, jeg er kapteinen?)
Nå kommer Millwallfaenskapet. Jeg sier stille faen faen faen...
Jeg er Leeds-fan for alltid. Men får vi noe rekruttring så lenge vi ligger nede i grøten her?
Ingen fare med meg, har vært med på alle nedturer, men er bekymra for at vi skal bli "glemt"
for de som er barn og unge nå.

Andersen

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #27 på: Mai 17, 2009, 20:08:32 »
Alltid Leedsfan uansett hvordan det går!!! ;D LEEDS4EVER.

The Gentle Giant

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #28 på: Mai 17, 2009, 20:59:52 »
Leeds 4 ever!

sviper

Sv: I WILL ALWAYS BE A LEEDS FAN
« Svar #29 på: Mai 17, 2009, 21:14:24 »

gulpa litt etter kampen mot millwall,begynner å fungere tilnermet normalt igjen men helt normal er jeg nok ikke før den j.....kampen på søndag er over >:(
da er det bare å se fremover å tenke positive LEEDS tanker igjen
har allerede høst kamp i tankene.....
4 ever
LIFE IS LEEDS