Påstår at grunnstammen i laget er bra...

Started by Leedsfan, May 15, 2009, 08:40:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

Speed og Scholes????

da synes jeg det er bedre å prøve seg på etablerte spillere med høy moral i CCC. dette er spillere som vet hva som må til for å få Leeds opp en eller to divisjoner.
når vi en dag kommer til PL kan vi begynne å vise litt mer interesse for klassespillere.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Quote from: h.b on May 18, 2009, 07:23:19
Vil ha bedre spillere enn det finnes på denne lista. Er en grunn til at de er uten kontrakt.

Ja, for eksempel at lagene de spiller på er på konkursens rand?
- Leif Olav

Kato

Gud forby Marcus Hahnemann. Største tabbe-keeper ever

Per-Stian

Her kan det vere meir rask å hente, frå MK Dons:
Tore Andre Flo, Nathan Abbey, Flavien Belson, Jemal Johnson, Alan Navarro og Ali Gerba.

baste

Quote from: Per-Stian on May 19, 2009, 22:44:26
Her kan det vere meir rask å hente, frå MK Dons:
Tore Andre Flo, Nathan Abbey, Flavien Belson, Jemal Johnson, Alan Navarro og Ali Gerba.

Nei takk

Torpe-do

Jeg bemerker meg kommentarer angående salg / ikke salg av sentrale personer.

Jeg tror, i dårlig holdning i forhold til Bates's ønske om klubbens beste i forhold til personlig fortjeneste, at spillere som gjerne beskrives som sentrale i laget per dags dato selges.
Det vil for meg bety Delph, Beckford og Snodgrass.

Det positive med dette vil være at alle disse fikk for enten gratis eller ingenting; og tjener nok sansynligvis gode penger på de.

Det negative vil jo selvsagt være at de spiller en enorm rolle i teamplayet, i alle fall per dags dato, og med dette vil skape heller ubalanse i neste sesongs lagoppstilling.

Jeg tenker; skal en prioritere penger inn til fordel for oppkjøp av Elland Road og TA, eller satse på at de samme pengene blir opptjent ved et opprykk i neste sesong? Eller skal vi satse på spillerkjøp til høsten og satse på oppkjøp av nevnte anlegg etter at kapitalen er inntjent?

Svaret har for meg lenge vært klart; pga av potensialet som ligger i Leeds United og dets tilhengere. Men i forrige semester fikk vi stadig beskjed om at "gjelden er slettet" og Leeds kan satse for fullt til å bli det de en gang var. Vår nåværende eier har jeg desverre ikke troen på lengre. Han kommer med de same uttalelse nå som sist, og det i farvannet av at våre nåværende stjerner kan fyke ut døren av et mer appellerende tilbud og / eller mangel på ambisjoner i vår egen klubb..

Dette er mitt første innlegg etter årets semifinale; og jeg har aldri vært mer negativ. Jeg mener at klubben hadde en enestående mulighet for PL dersom de rykket opp i år.

Vil gjerne ha en eier som viser større visjoner om en god framtid. Hvem vet? Kanskje Bates bare øsnker klubbens beste gjennom å spare midler til å kjøpe tilbake ER og TA? Men jeg, i dette tidspunkt, ønsker å se aksjon / action / HANDLING!!!!

God natt, alle kjære Leeds-fans:)

fjellhaugen

Quote from: h.b on May 18, 2009, 11:52:15
Quote from: Leedsfan on May 18, 2009, 08:11:25
Quote from: h.b on May 18, 2009, 07:23:19
Vil ha bedre spillere enn det finnes på denne lista. Er en grunn til at de er uten kontrakt. Men er redd for at det er den verdenen Grayson må finne spillere i. Spillere uten kontrakt og et eller annet kjøp. Tipper at Grayson får ca 1 mill pund til spillerkjøp i sommer. Men da må noen selges først. Og vi vet jo alle hvem som kan innbringe penger i denne klubben

Ja ja ja ja ja ja ja, vi vil alle ha bedre spillere enn dette, men vi må være litt realitiske også. Hvilke spillere er det du mener Leeds burde ha kjøpt?
Den første jeg villeprøvd meg på er ( kanskje lite sannsynlig at han selv vil ) Paul Scoles. Scoles har oppnådd alt en spiller kan oppnå med et lag, og kan kanskje hende at han kunne tenkt seg den utfordringen det er med å få Leeds opp i Premier League igjen.Han er jo på hell i karrieren
den 2 spilleren jeg ville prøvd meg på er Lambert fra Bristol Rovers
Den 3 spileren er Speeds. Faktisk meget realistisk
Slik ville jeg fortsatt og fortsatt til jeg hadde fått et meget godt lag. Nå må det satses og det skikkelig.
Videre så ville jeg prøvd meg på nigerianske spillere som har bevist at de kan noe i Nigeria. Kjøp den beste spilleren der som spiller i Nigeria

sorry håkon....

blir nok cricket på denna karen i stedet for leeds 8) 8) 8)
http://www.dagbladet.no/2009/05/26/sport/fotball/champions_league/premier_league/la_liga/6404029/
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

h.b

Har ikke Hedingley et meget godt Cricketlag da. Så da er han jo på en måte i Leeds

Leedsfan

Grunnstammen i laget er fortsatt bra, håper vi vinner mot Millwall i morgen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Quote from: Leedsfan on March 19, 2010, 20:45:28
Grunnstammen i laget er fortsatt bra, håper vi vinner mot Millwall i morgen!
No no no...

sportcarl1

Quote from: Torpedo on May 20, 2009, 03:39:38

Jeg tror, i dårlig holdning i forhold til Bates's ønske om klubbens beste i forhold til personlig fortjeneste, at spillere som gjerne beskrives som sentrale i laget per dags dato selges.

Det positive med dette vil være at alle disse fikk for enten gratis eller ingenting; og tjener nok sansynligvis gode penger på de.

Det negative vil jo selvsagt være at de spiller en enorm rolle i teamplayet, i alle fall per dags dato, og med dette vil skape heller ubalanse i neste sesongs lagoppstilling.

Jeg tenker; skal en prioritere penger inn til fordel for oppkjøp av Elland Road og TA, eller satse på at de samme pengene blir opptjent ved et opprykk i neste sesong? Eller skal vi satse på spillerkjøp til høsten og satse på oppkjøp av nevnte anlegg etter at kapitalen er inntjent?

Svaret har for meg lenge vært klart; pga av potensialet som ligger i Leeds United og dets tilhengere. Men i forrige semester fikk vi stadig beskjed om at "gjelden er slettet" og Leeds kan satse for fullt til å bli det de en gang var. Vår nåværende eier har jeg desverre ikke troen på lengre. Han kommer med de same uttalelse nå som sist, og det i farvannet av at våre nåværende stjerner kan fyke ut døren av et mer appellerende tilbud og / eller mangel på ambisjoner i vår egen klubb..

Dette er mitt første innlegg etter årets semifinale; og jeg har aldri vært mer negativ. Jeg mener at klubben hadde en enestående mulighet for PL dersom de rykket opp i år.

Vil gjerne ha en eier som viser større visjoner om en god framtid. Hvem vet? Kanskje Bates bare øsnker klubbens beste gjennom å spare midler til å kjøpe tilbake ER og TA? Men jeg, i dette tidspunkt, ønsker å se aksjon / action / HANDLING!!!!

med facit i hand var sörsäljningen av Delph bra, Leeds har definitivt inte gått sämre efter det och vi fick bra betalt för honom, är fel att stoppa en så lovande talang när storklubbar lockar och han vill lämna div1,  känns som hans utveckling har stoppats, Snoddgrass tror jag inte vill lämna Leeds och när det gäller Beckford  så bryr man sig inte längre då det  är spelarnas marknad när kontrakten går ut, han har möjlighet att visa hur stort leedshjärta han har nu, jag tror leeds och ccc passar hans personliga utveckling bättre än Everton och Pl

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Quote from: sportcarl1 on March 20, 2010, 08:35:22
Quote from: Torpedo on May 20, 2009, 03:39:38

med facit i hand var sörsäljningen av Delph bra, Leeds har definitivt inte gått sämre efter det och vi fick bra betalt för honom, är fel att stoppa en så lovande talang när storklubbar lockar och han vill lämna div1,  känns som hans utveckling har stoppats, Snoddgrass tror jag inte vill lämna Leeds och när det gäller Beckford  så bryr man sig inte längre då det  är spelarnas marknad när kontrakten går ut, han har möjlighet att visa hur stort leedshjärta han har nu, jag tror leeds och ccc passar hans personliga utveckling bättre än Everton och Pl

I stand corrected :)

Leedsfan

Problemet er ikke spillerne enkeltvis, jeg tror de fleste hadde kunne gått inn på de fleste første 11'erne i divisjonen, men de 11 som Grayson plukker ut og forteller hvordan de skal spille funker ikke sammen.

Er det Grayson som er problemet?

marve

Quote from: Leedsfan on March 22, 2010, 21:52:15
Problemet er ikke spillerne enkeltvis, jeg tror de fleste hadde kunne gått inn på de fleste første 11'erne i divisjonen, men de 11 som Grayson plukker ut og forteller hvordan de skal spille funker ikke sammen.

For mange låne spillere ,ødlegger lagmoralen !!!!!!!!.
Eier som overhode ikke er villig til å bruke penger !!!!!!

auren

Quote from: marve on March 22, 2010, 22:47:23
Quote from: Leedsfan on March 22, 2010, 21:52:15

Eier som overhode ikke er villig til å bruke penger !!!!!!

Nå uttalte vel Bates i august at det var midler til forsterkninger, men Grayson ville heller vente å se. Dessverre...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Quote from: marve on March 22, 2010, 22:47:23

Og hvor mange av disse spilte fra start i dag? Enn si kom innpå etter hvert?
- Leif Olav

Leedsfan

Her er et lag som sliter med grunnstammen:

Leedsfan

Og jeg påstår fortsatt at grunnstammen i laget er bra:

Keepere:
Kasper Schmeichel
Shane Higgs

Høyre backer:
Paul Connolly
Jason Crowe
(Andy Hughes)

Venstre backer:
Federico Bessone
Ben Parker
(Aidan White)

Stoppere:
Patrick Kisnorbo
Richard Naylor
Leigh Bromby
Neill Collins

Sentral midtbane:
Neil Kilkenny
Jonathan Howson
Bradley Johnson
(Andy Hughes)

Høyre midtbane/ving:
Robert Snodgrass
(Max Gradel)

Venstre midtbane/ving:
Lloyd Sam
(Aidan White)
(Bradley Johnson)
(Robert Snodgrass)

Spisser:
Luciano Becchio
Billy Paynter
Mike Grella
Davide Somma
(Max Gradel)

auren

"Alex is going to be a good member of the squad. He can play at centre-back, right-back, and as a holding midfielder.

"We felt we were short in those areas at this moment and we're delighted he's come."

Kan vi tolke disse uttalelsene som at det ikke kommer flere forsvarere eller midtbanespillere til klubben? Tviler på at Bruce er ankeret vi sårt trenger...  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Tror vi får en sentral midtbane og en spiss til før den 31 August. Hvem tror dere kommer til og spille stopper par i første kamp mot Derby?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Per-Stian

Eg er skeptisk inntil det motsatte er bevist. Er ikkje spesielt begeistra for "poteter" som Hughes, og i ein alder av 25 år må ein dyrkast fram i éi rolle.

Rudi G.

Bra! Da skal vel vi ha kontroll bak. To til nå så er vi der :)

DenHviteYeboah

Quote from: Rudi G. on July 30, 2010, 18:16:19
Hvor er vi da? i rute...?

Rudi G.

Quote from: DenHviteYeboah on July 30, 2010, 18:24:47

Vi er vel der jeg mener vi kan forvente med dagens situasjon. Men selvfølgelig DHY, hvor langt vil du dra det? At vi kjøper alle spillerene til Barcelona og bygger nytt stadion til 100 000 tilskuere? Eller var det noe annet du tenkte på? Svar da DHY!

Og hvis du lurte på hva jeg mente med to til så er det sjefen på midtbanen og spissen som garanterer mål!

DenHviteYeboah

Quote from: Rudi G. on July 30, 2010, 18:33:52

Vi er vel der jeg mener vi kan forvente med dagens situasjon. Men selvfølgelig DHY, hvor langt vil du dra det? At vi kjøper alle spillerene til Barcelona og bygger nytt stadion til 100 000 tilskuere? Eller var det noe annet du tenkte på? Svar da DHY!

Jeg synes faktisk vi kan forvente noe mer enn dagens situasjon.Og hva er dagens situasjon? jo en nyopprykket klubb som kommer til å være den største i divisjonen,trekker flest tilskuere,har de dyreste hjemmebillettene,visstnok gjeldfrie...
utifra dette har vi altså kapret middelmådigheter til nå(unntak av Kasper)ikke en eneste signing har fått supportere til å få klokkertro på neste sesong.Eller har du?jeg vet at Bates er gnien, men hadde faktisk ventet 1 signing som hadde vekket litt interesse, feks en spisserstatter til Beckford.
drar det ikke lenger enn at jeg mener at klubben burde satset på topp 6.Bates snakker om opprykk, men det er jo på viddene...Nå ser det ut til at vi rasker sammen et lag for å unngå nedrykk....uansett ser vi vel ikke noe konturer før etter 10 kamper,da får vi ta en diskusjon igjen ;D

sportcarl1

vi har ju fått paynter, han  var ju lika målfarlig som beckford förra säsongen, tror han kan fylla beckfords skor, han är ju även hårt arbetande vilket kommer underlätta för Bechio som i många matcher fick göra 2 mans arbete

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on July 30, 2010, 18:44:03
Quote from: Rudi G. on July 30, 2010, 18:33:52

Jeg synes faktisk vi kan forvente noe mer enn dagens situasjon.Og hva er dagens situasjon? jo en nyopprykket klubb som kommer til å være den største i divisjonen,trekker flest tilskuere,har de dyreste hjemmebillettene,visstnok gjeldfrie...
utifra dette har vi altså kapret middelmådigheter til nå(unntak av Kasper)ikke en eneste signing har fått supportere til å få klokkertro på neste sesong.Eller har du?jeg vet at Bates er gnien, men hadde faktisk ventet 1 signing som hadde vekket litt interesse, feks en spisserstatter til Beckford.
drar det ikke lenger enn at jeg mener at klubben burde satset på topp 6.Bates snakker om opprykk, men det er jo på viddene...Nå ser det ut til at vi rasker sammen et lag for å unngå nedrykk....uansett ser vi vel ikke noe konturer før etter 10 kamper,da får vi ta en diskusjon igjen ;D

Klarer du aldri å gi deg? Hvilke spillere hadde gjort deg lykkelig/positiv?

Dennis

Quote from: jarle on July 30, 2010, 18:59:26
Quote from: Mr Kaizer on July 30, 2010, 18:55:58
Dette er en tråd om spilleren Alex Bruce! Kan den ikke forbli det? Det finnes flere tråder egnet for diskusjon av forventninger og Bates.  :)

Topic: Synes selv det er bra at vi signerer en spiller som kan bekle nettopp midtstopper, høyreback og defensiv midtbaneposisjonene - om han er god nok, selvsagt!

Setter min lit til at Grayson vet hva han henter. Han sier selv at spilleren har vært fulgt et års tid og med det tror jeg ikke han har hentet en L1-spiller, ettersom planen da var å hente spillere som også kunne nå opp i CCC. Han har bra med erfaring, er i en god aldersgruppe og er visstnok en spiller som går foran.

Nøktern optimist!

Det var da voldsomt da....

Hva var voldsomt?
Marching on together!

Leechap

"It's a good ambition of mine to help this club get promoted again."

Alex Bruce