Skrevet av Emne: Brighton and Hove Albion blir nok verre  (Lest 14603 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #30 på: Mai 24, 2009, 19:51:56 »
orker ikke begi meg ut på et like langt innlegg som deg her kaizer.
forøvrig et veldig bra innlegg..
føler du sikter litt til det jeg nevnte over og uten at jeg ville kritisere deg vil jeg gjerne få forsvare meg litt ;)

  • Det er ingen som har sammenlignet Leeds med Manchester City. Hele poenget er at uten mål og mening hjelper det ikke kun med mye penger.
det jeg refererte til her var hentet herfra:

Ditt siste innlegg har også et klart snev av selvmotsigelse. Du med andre sier at pengene bestemmer og det er i høy grad korrekt! På samme tid sier du at Kaka ikke tenker penger angående Milan vs Man City. Tallene du bruker er langt ifra sannheten. Kaka har neppe mer enn 1,5 mill i uka i dagens Milan. I Man City var det snakk om 5 millioner i uka! Det er snakk om å tjene 80 mill til å tjene 260 mill per år! Ikke fortell at CL-spill er grunnen til at Kaka nekter denne overgangen, når samtidig "penga rår". Tviler også sterkt på at Kaka ville mistet sponsorinntekter i den grad, da han i City ville vært en megaprofil - de snaue 200 mill kronene ekstra i årslønn hadde også dekket de eventuelle tapene i helt ok grad.

det var den saken.

når det går på stallen vår er jeg litt mellom begge "leire". jeg ønsker 2, gjerne 3 gode signings denne sommeren og jeg ønsker cash fra bates til å gjøre det mulig.
jeg orker ikke mer "kanskje" signings og lånesignings fra samme divisjon. kjøper du kvalitet får du stort sett det. nå virker det vel som om robinson hadde et lite holdningsproblem i begynnelsen og fikk også lov av macca å ha det.(uten at jeg har det fra pålitelig hold)

jeg mener vi bør ha en ny keeper av høyt nivå. ny høyreback og en "batty" på midten. om mulig ville jeg gjerne hatt en ny v. back også men ingen krise.
jeg sier mener ikke at hele stallen skal byttes ut og vi skal gå for konkurs om vi ikke klarer opprykk. du må kunne se verden i mer enn svart hvitt du også kaizer.

ingen rykker opp grunnet "men vi var jo best på våren i fjor".. det er sånne utsagn som i mine ører går hånd i hånd med; vi er alt for store for denne divisjonen.

ellers sier jeg meg 100% enig med dine to siste avsnitt kaizer. :-* :-*[/list]
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #31 på: Mai 24, 2009, 20:01:39 »
Ja, jeg kan utvilsomt se verden i flere nyanser jeg også, fjellhaugen.  :)

Sammenligningen med City var ment som et bevis på at satsing ikke nødvendigvis ender med suksess. Se på Newcastle; med PLs fjerde største lønnsbudsjett rykker de ned og vi vil se spillerflukt a la vår egen da vi var på vei nedover. I PL har de også en helt annen inntekt utenfra, fra sponsorer, TV-inntekter, etc. Den som intet våger, intet vinner, men Newcastle har med totalt feilstyring de siste årene fått igjen med renter for sin satsing.

Når det gjelder spillerønskene dine, så er jeg totalt enig! Jeg ville i tillegg hatt inn en ny spiss, med litt andre kvaliteter enn B&B for å supplere til de kvalitetene de besitter. Skal man kjøpe nye spillere, bør man hente forsterkninger, det er klart. Likevel mener jeg ikke det er naivt å tro at klubben også med dagens stall kan rykke direkte opp, tross at også jeg ønsker en tre-fire gode spillere inn.

Selvsagt skal man ikke gå i fella å tro at Leeds rykker opp fordi vi vant ligaen i vårhalvåret, i likhet med å tro på "navnet". Det har jeg også skrevet et innlegg om, etter tapet for Hereford. (Latterlig hvordan vi alltid skal fortelle hvordan vi må ta de små på alvor, for så å snuble på banen.) Helt enig i den setningen din; så lenge vi ikke plukker nok poeng, er vi ikke for gode eller for store for divisjonen.

Likevel, grunnlaget for opprykket er godt - mener naive jeg.  ;)
« Siste redigering: Mai 24, 2009, 20:05:02 av Mr Kaizer »
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #32 på: Mai 24, 2009, 20:59:50 »
nuff said.
vi er vel stort sett enige.
grunnlaget er der, jeg vil bare ha garantien om du vil kalle det det.



om det finnes da ??? ???
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #33 på: Mai 25, 2009, 11:24:40 »
Dette frykter jeg. Hvis Brighton nå mener alvor og kjøper inn det som trengs av spillere for  rykke opp. Ja da er jeg redd for at Leeds må kjempe om 2 plassen.  Og å tro at spillere velger Leeds istedenfor Brighton på grunn av Thorp Arch og navnet Leeds United. Ja da må jeg minne om at Brighton antagelig vil sette høye lønnnger til de nye spillerne. Og da er valget enkelt. En spiller går dit han får mest lønn.
Så allerede nå vil jeg erklære at vi starter sesongen 2010/2011 i league one.
[/color]


 ;D ;D ;D :D :o  Gudskjelov....slipper å være nervøs igjen en hel sesong da!!!!
Yeboahs vitne

janove

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #34 på: Mai 25, 2009, 17:01:04 »
Ja, jeg kan utvilsomt se verden i flere nyanser jeg også, fjellhaugen.  :)

Sammenligningen med City var ment som et bevis på at satsing ikke nødvendigvis ender med suksess. Se på Newcastle; med PLs fjerde største lønnsbudsjett rykker de ned og vi vil se spillerflukt a la vår egen da vi var på vei nedover. I PL har de også en helt annen inntekt utenfra, fra sponsorer, TV-inntekter, etc. Den som intet våger, intet vinner, men Newcastle har med totalt feilstyring de siste årene fått igjen med renter for sin satsing.

Når det gjelder spillerønskene dine, så er jeg totalt enig! Jeg ville i tillegg hatt inn en ny spiss, med litt andre kvaliteter enn B&B for å supplere til de kvalitetene de besitter. Skal man kjøpe nye spillere, bør man hente forsterkninger, det er klart. Likevel mener jeg ikke det er naivt å tro at klubben også med dagens stall kan rykke direkte opp, tross at også jeg ønsker en tre-fire gode spillere inn.

Selvsagt skal man ikke gå i fella å tro at Leeds rykker opp fordi vi vant ligaen i vårhalvåret, i likhet med å tro på "navnet". Det har jeg også skrevet et innlegg om, etter tapet for Hereford. (Latterlig hvordan vi alltid skal fortelle hvordan vi må ta de små på alvor, for så å snuble på banen.) Helt enig i den setningen din; så lenge vi ikke plukker nok poeng, er vi ikke for gode eller for store for divisjonen.

Likevel, grunnlaget for opprykket er godt - mener naive jeg.  ;)


Jeg skal proeve meg paa en forklaring Dennis.
De to siste sesongene er etter min mening en fiasko. Naa vil noen skylde paa Wise og noen vil legge skylden paa McAllister. Etter min mening er dette alt for enkelt. Vi har rett og slett ikke hatt gode nok spillere. Naar spillere blir fraloept og "outmuscled", saa er det lite en manager kan gjoere med det.
Forrige sommer ville McAllister forsterke forsvaret. Han faar da beskjed av Bates om aa se det an utover hoesten. At McAllister gjoer taktiske feil underveis, har ingenting med, at vi ikke vinner dueller og ikke minst, vinner den viktige andreballen. Folk skylder paa systemet, naar vi slipper inn maal paa doedballer. Dersom det skal vaere saa vanskelig aa ta ut en spiller paa doedballer, er spillerne ikke gode nok. Nevn mer enn en duellspiller, som spillte i hoest! Vi hadde ligaens daarligste forsvarsspillere!

En og en halv time etter at vi ryker for Millwall, satt Bates seg ned sammen med Grayson, for aa stake ut kursen fremover. Hadde klubben hatt en strategi, burde ti, kanskje tolv spillere allerede der ogda vaert loest fra kontraktene sine. Om vi ikke faar penger for de, saa gi de bort gratis! For aa komme ut av denne divisjonen trenger vi duellspillere, samt hurtighet. Vi maa rett og slett gjoere et grep for aa komme ut av denne sumpa. Jeg ser at noen mener vi skal bygge stein for stein. Forblir vi i Lg1, er dette bare en illusjon. De beste spillerne vil forsvinne ganske saa fort. I CCC er det lettere aa holde paa spillerne.

Hvor skal vi saa rekruttere spillere fra? Man trenger ikke aa gaa lenger enn til vaar egen divisjon for aa finne gode spillere, som vil faa oss ut av Lg1. Det boer heller ikke koste saa mye.
Fortsetter vi som naa, er jeg redd det blir en sesong som de to siste. Ingenting av den avsluttede sesongen, gjoer meg optimistisk. Ja, vi tok mange poeng paa vaaren, men mange av kampene, kunne vi like gjerne spillt uavgjort eller tapt. Jeg foretrekker aa ha et lag som vinner kamper pga kvalitet. Dagens stall mangler alt for mange viktige kvaliteter.

Etter to sesonger uten maal og mening, lover Bates at naa skal alt bli saa mye bedre.
Det gjenstaar imidlertid aa se!







 

Andersen

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #35 på: Mai 25, 2009, 18:04:45 »
Penger betyr alt! , for en klubb som vil opp en div enten CCC. eller PL. Vi kan diskutere oss blå på hvordan vi skal klare det  ;D  med spillerkjøp, eller lån av spillere, men til syvende og sist er det tabellen i mai neste år som gjelder. Med eller uten nye spillere. LEEDS4EVER.  ;D 

Boxman

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #36 på: Juli 14, 2009, 18:58:45 »
Da har Brighton & Hove Albion fullført sommerenes 5. innkjøp. Liam Dickinson ble i dag klar etter overgangen fra Derby. Overgangssummen er ukjent.
Ellers har de en overgang til , med ukjent overgangssum, i tillegg til tre free transfers.
Dette er altså klubben som satser foran 09/10 sesongen, og som vi bør frykte!?!
Jaja, dere får leve i frykten for dere selv. Personlig mister jeg ikke mye søvn av dette i hvert fall.  ::)
Proud to be Leeds!

B-m

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #37 på: Juli 14, 2009, 20:03:46 »
Brighton manager Russell Slade has handed a trial to three players including former England international striker Michael Ricketts.



 mommy i'm scared. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Hallgeir *

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #38 på: Juli 14, 2009, 20:41:22 »
Brighton manager Russell Slade has handed a trial to three players including former England international striker Michael Ricketts.



 mommy i'm scared. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ja, se opp, folkens!  8)
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #39 på: Juli 14, 2009, 21:53:43 »
Hva surrer dere egentlig med? Brighton rykka opp så fort de ble kjøpt opp i våres!  :o
 
::)

Marching on together!

sveifors

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #40 på: Juli 15, 2009, 09:13:44 »
Hva surrer dere egentlig med? Brighton rykka opp så fort de ble kjøpt opp i våres!  :o
 
::)



Ja og plutselig er Liam Dickinson blitt superspiss, Hva slags kommentarer hadde det kommet fra visse hold om vi hadde signet ham i sommer
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Boxman

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #41 på: Juli 15, 2009, 18:41:52 »
Ifølge BBC betalte Brighton hele £100000 for Dickinson!!! WOW...her snakker vi om styreformann som har vaska seg!
Jeg bøyer meg i støvet til de av dere som forutså denne storsatsingen, som nok lille Leeds United umulig kan konkurrere med. Det blir nok en tøff sesong i midtsjiktet i League One ja...  :P
Proud to be Leeds!

Evig Pint

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #42 på: Juli 15, 2009, 23:11:19 »
Ingen tvil om at dette går til h.. nei. League Two here we come
Marching on together

Boxman

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #43 på: November 01, 2009, 17:48:41 »
Dette frykter jeg. Hvis Brighton nå mener alvor og kjøper inn det som trengs av spillere for  rykke opp. Ja da er jeg redd for at Leeds må kjempe om 2 plassen.  Og å tro at spillere velger Leeds istedenfor Brighton på grunn av Thorp Arch og navnet Leeds United. Ja da må jeg minne om at Brighton antagelig vil sette høye lønnnger til de nye spillerne. Og da er valget enkelt. En spiller går dit han får mest lønn.
Så allerede nå vil jeg erklære at vi starter sesongen 2010/2011 i league one.

Hva skjedde?  ::)

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/b/brighton/8336891.stm

Manager Slade fikk i dag sparken, etter en dårlig sesongstart, selv om han har hatt ubegrenset med midler tilgjengelig, for å rykke opp...  :o
« Siste redigering: November 01, 2009, 17:51:13 av Boxman »
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #44 på: November 01, 2009, 17:53:01 »
Dette frykter jeg. Hvis Brighton nå mener alvor og kjøper inn det som trengs av spillere for  rykke opp. Ja da er jeg redd for at Leeds må kjempe om 2 plassen.  Og å tro at spillere velger Leeds istedenfor Brighton på grunn av Thorp Arch og navnet Leeds United. Ja da må jeg minne om at Brighton antagelig vil sette høye lønnnger til de nye spillerne. Og da er valget enkelt. En spiller går dit han får mest lønn.
Så allerede nå vil jeg erklære at vi starter sesongen 2010/2011 i league one.

Hva skjedde?  ::)

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/b/brighton/8336891.stm

Manager Slade fikk i dag sparken, etter en dårlig sesongstart, selv om han har hatt ubegrenset med midler tilgjengelig, for å rykke opp...  :o

Visste at denne ville bite meg i trynet. Feil kan vi alle ta. Men jeg er fremdeles ikke sikker på at vi vinner divisjonen. Charlton og Norwich over en hel sesong kan være vriene

auren

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #45 på: November 01, 2009, 17:56:04 »
Nææææ.. Charlton og Norwich tar oss ikke igjen!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Boxman

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #46 på: November 01, 2009, 17:56:57 »
Dette frykter jeg. Hvis Brighton nå mener alvor og kjøper inn det som trengs av spillere for  rykke opp. Ja da er jeg redd for at Leeds må kjempe om 2 plassen.  Og å tro at spillere velger Leeds istedenfor Brighton på grunn av Thorp Arch og navnet Leeds United. Ja da må jeg minne om at Brighton antagelig vil sette høye lønnnger til de nye spillerne. Og da er valget enkelt. En spiller går dit han får mest lønn.
Så allerede nå vil jeg erklære at vi starter sesongen 2010/2011 i league one.

Hva skjedde?  ::)

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/b/brighton/8336891.stm

Manager Slade fikk i dag sparken, etter en dårlig sesongstart, selv om han har hatt ubegrenset med midler tilgjengelig, for å rykke opp...  :o

Visste at denne ville bite meg i trynet. Feil kan vi alle ta. Men jeg er fremdeles ikke sikker på at vi vinner divisjonen. Charlton og Norwich over en hel sesong kan være vriene

Jeg er heller ikke sikker på at vi vinner, men jeg er 100% sikker på at Brighton vinner i hvert fall ikke! Og jeg føler meg ganske trygg på at vi rykker opp.
Om to måneder åpner transfer-vinduet igjen, og da kan vi forsterke, med pengene vi ikke brukte i sommer, hvis det trengs. Personlig tror jeg vi ikke behøver forsterke, såfremt det ikke kommer noen langtidsskader på nøkkelspillere.
« Siste redigering: November 01, 2009, 17:59:06 av Boxman »
Proud to be Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #47 på: November 01, 2009, 17:59:27 »
Hehehehehe :-) Forsterke med penger fra Bates.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hallgeir *

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #48 på: November 01, 2009, 18:02:45 »
 Jeg vet i alle fall hva jeg ønsker meg 1. februar 2010: At Beckford fremdeles er på Leeds sin lønningsliste! Helst med ny, forbedret 4-årskontrakt i lommen.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #49 på: November 01, 2009, 18:08:44 »
Jeg vet i alle fall hva jeg ønsker meg 1. februar 2010: At Beckford fremdeles er på Leeds sin lønningsliste! Helst med ny, forbedret 4-årskontrakt i lommen.
Han blir solgt i januar for £3mill.Bates forsvarer det med at pengene skal brukes til spillerkjøp for å forsterke stallen ved et kommende opprykk.... ;D

Boxman

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #50 på: November 01, 2009, 18:27:17 »
Hehehehehe :-) Forsterke med penger fra Bates.  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Siden Bates tok over, har klubben brukt £5 mill +/- på bl.a Moore, Hulse, Blake, Cresswell, Nicholls, Kandol, Kilkenny, Johnson og Michalik. I tillegg har vi brukt x antall £ på Derry, Douglas, Ankergren, Hughes og Huntington, som har vært "undisclosed transfers". Og den satsingen var vel kanskje ikke så vellykket, var den vel?
Nå har Grayson kommet inn, og gjort en kjempejobb uten å bruke et £. Da er det vel på tide at også du skjønner at det handler om litt mer enn bare å kaste penger på problemet?
Og hva er det som får deg til å tro at ny eier automatisk betyr større pengebruk, og større suksess? Nå har jeg nettopp vist deg hva som har skjedd med Brighton, etter at de fikk inn en eier med penger. Og her viser jeg deg at selv om vi faktisk har brukt over £5 mill, hvilket jeg mistenker er mer enn noen annen klubb på dette nivået, så har ikke det hjulpet særlig mye.
Proud to be Leeds!

Hallgeir *

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #51 på: November 01, 2009, 18:56:48 »
Jeg vet i alle fall hva jeg ønsker meg 1. februar 2010: At Beckford fremdeles er på Leeds sin lønningsliste! Helst med ny, forbedret 4-årskontrakt i lommen.
Han blir solgt i januar for £3mill.Bates forsvarer det med at pengene skal brukes til spillerkjøp for å forsterke stallen ved et kommende opprykk.... ;D
1. Selv ikke en kvalitetsspiller som Beckford vil innbringe £ 3 mill med et halvt år igjen av kontrakten.

 2. Han blir ikke solgt.  :P

 3. Vi er off topic.  ;)
« Siste redigering: November 01, 2009, 18:58:45 av hallghel »
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #52 på: November 01, 2009, 19:07:37 »
Jeg vet i alle fall hva jeg ønsker meg 1. februar 2010: At Beckford fremdeles er på Leeds sin lønningsliste! Helst med ny, forbedret 4-årskontrakt i lommen.
Han blir solgt i januar for £3mill.Bates forsvarer det med at pengene skal brukes til spillerkjøp for å forsterke stallen ved et kommende opprykk.... ;D
1. Selv ikke en kvalitetsspiller som Beckford vil innbringe £ 3 mill med et halvt år igjen av kontrakten.

 2. Han blir ikke solgt.  :P

 3. Vi er off topic.  ;)

1.Du har nok rett, men er redd for at han ikke skriver nye kontrakt....
2.Blir ikke solgt, men går på free transfer ;)
3.ikke helt off topic vil jeg si... ;D

columbi

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #53 på: November 01, 2009, 21:36:55 »
Vi har nå spilt 1/3 og leder med 7 poeng. Vi har et bunnsolid forsvar, vi har flere gode angripere å velge mellom, vi leder alle statistikker, vi har en sulten manager. Vi har allerede hatt en liten down og er på vei opp fra den, vi vant mot Norwich (som blir en tøff motstander) og vi er nest størst på publikum. Grayson selger ikke Beckford i sesongen. Dessuten er ikke Beckford noen PL-spiller. Dette kom tydelig fram i kampen mot Liverpool. Neste år er vi i CL og lønna til Jermaine kan økes. Tror helt sikkert at Jermaine er med oss til neste år og kjemper om en plass i PL. Vi har alle muligheter, se på Leicester nå. Og jeg tror nok at vi i løpet av sesongen kan få en dårlig periode igjen (det gjør alle lag), men det virker som vi er godt trent og holder godt på slutten av kampene. Og når det gjelder kritikken av Bates, hva tror dere egentlig det er som driver hans motivasjon til å eie og drive en klubb som Leeds? Han har sikkert til salt på maten og trenger sikkert ikke penger. Men lykken er å skape noe, spesielt med noe som har ligget nede og egentlig med brukket rygg.
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #54 på: November 01, 2009, 22:08:00 »
Tror heller ikke Beckford holder PL nivå nå . Tipper derfor at han blir, også fordi  at han kansje  får løfte om høyere lønn neste år,  + en "liten" lojalitetsbonus i feriepenger kansje. Tror  og at Grayson fortsetter å få det beste ut av gutten neste år på videre vei mot P..................e :) :) :) :).

Jon R

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #55 på: November 01, 2009, 23:27:15 »
My oh my! Trådstarter har da sine ord i behold?  Brighton har blitt verre. Faktisk mye verre. Denne Slade fikk jo sparken fordi opprykk plutselig syntes Far far away.  :o
Jon R.

lojosang

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #56 på: November 02, 2009, 11:04:16 »
Optimisme liker jeg, men at vi skulle spille Champions League neste år er vel litt i overkant, Columbi?  ;D
- Leif Olav

75 SOLLI

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #57 på: November 02, 2009, 12:13:34 »
Uansett hva topic er så styrer alle inn på enten kritikk av Bates eller framtiden til Beckford! Ganske utrollig egentlig......

MEN; tilbake til topic. Vi vet alle at man ikke kan "kjøpe" ett nytt lag umiddelbart, noe Brighton er ett bevis på. Men jeg tro at gi klubben kontinuitet og kjøpekraft over en litt lengre tidsperiode så vil vi se klubben rykke opp til CCC. Hvor langt de kan nå er avhengig av så mye mer enn bare penger......

Frode

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #58 på: November 02, 2009, 12:27:39 »
Tror fortsatt Brighton blir seriemestre ...  ;D
 

fjellhaugen

Sv: Brighton and Hove Albion blir nok verre
« Svar #59 på: November 02, 2009, 12:29:51 »
Optimisme liker jeg, men at vi skulle spille Champions League neste år er vel litt i overkant, Columbi?  ;D

 ;D ;D

ajajaj. måtte være du som plukka opp den feilen lojo :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!