Viduka - Smith

Started by TallyHo, May 26, 2009, 10:32:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TallyHo

Newcastle ned, hva nå Viduka - Smith ?
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

pedro

Quote from: TallyHo on May 26, 2009, 10:32:22

Vi rykket også ned med disse to og må desverre medgi at begge disse spillere er oppbrukt. Vil ikke kunne tilføre Leeds noe som helst lengre, synd men sant.
Leedsomaniac

AndyMathie

Quote from: pedro on May 26, 2009, 10:38:55

Vi rykket også ned med disse to og må desverre medgi at begge disse spillere er oppbrukt. Vil ikke kunne tilføre Leeds noe som helst lengre, synd men sant.

Det er mulig Viduka er oppbrukt, men godeste Alan Smith på nivået vi nå er hadde utvilsomt forsterket laget. Husk at Alan Smith elsker Leeds å kommer til å jobbe ræva av seg i kampene han spiller med den flotte hvite Leeds drakten på seg!

Nei Grayson her kan vi gjøre et forsøk på å snappe opp en av våre store helter tilbake som i alle fall jeg tror kunne bidratt på en veldig positiv måte.
We are Leeds and we are proud of it!

Kato

Synd de aldri går med på å kutte 95% av lønna

Budda

Quote from: Kato on May 26, 2009, 10:59:18
Synd de aldri går med på å kutte 95% av lønna

Godt poeng. Smith tjener 60 000 pund i uka i Newcastle. Hvorfor skulle han dra noen plass? Tipper også at han vil få spille mer i Championship.
Endre

sveifors

Everton er etter mine opplysninger interessert i å signe Smith.

Viduka er ikke noe lenger å satse på.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jackbauer68

Smudge17

Bullshit. Hvis Leeds nå skulle være så heldig å signe Smith og Viduka (noe jeg tror er usannsynlig) så vil vi være ekstremt heldige. Både Smith og Viduka hadde herjet i League One om de hadde spilt der.. Må ikke glemme at vi ligger i League One!

martind

Quote from: Smithy90 on May 26, 2009, 15:44:03

Bullshit. Hvis Leeds nå skulle være så heldig å signe Smith og Viduka (noe jeg tror er usannsynlig) så vil vi være ekstremt heldige. Både Smith og Viduka hadde herjet i League One om de hadde spilt der.. Må ikke glemme at vi ligger i League One!

Veldig enig med deg i det! Begge to hadde danket ut de spissene vi idag har!
MOT!! We are Leeds!

Rudi G.

Ja takk, begge deler ;D

Evig Pint

Slutt å lev i fortiden gutter..
Marching on together

Rudi G.

Quote from: Evig Pint on May 26, 2009, 16:56:58

Vi vil opp, vil ikke du? Smith og Viduka ville vært opprykks garantister. Ville de ikke?

Papi

Kjekt med ein ny Smith tråd, dette blir det alldri nok av  ;D

Hadde vore fantastiske forsterkninger begge to, men det er vel like sannsynlig at Burnley tar seriegull som at Smith og Viduka signerer for Leeds denne sommeren.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Rudi G.

Quote from: Papi on May 26, 2009, 17:13:20
Kjekt med ein ny Smith tråd, dette blir det alldri nok av  ;D

Hadde vore fantastiske forsterkninger begge to, men det er vel like sannsynlig at Burnley tar seriegull som at Smith og Viduka signerer for Leeds denne sommeren.

Dessverre sant! Kun ønsketenkning :(

Smudge17

Quote from: Rudi G. on May 26, 2009, 17:08:18

Vi vil opp, vil ikke du? Smith og Viduka ville vært opprykks garantister. Ville de ikke?

Selvsagt ville vi hatt det beste spissparet i divisjonen om Viduka og Smith hadde returnert til Elland Road! Må ikke glemme at Mr. Viduka spilte for Newcastle så sent som sist søndag ;) Selvsagt er disse to gode nok for oss!

Hallgeir *

Spot on! Når Leeds ikke har råd til å imøtekomme Beckfords lønnskrav (og jeg sier ikke her at de bør det heller.... det er en annen diskusjon), da blir det ren ønsketenkning å tro at spillere som tjener £60.000,00 + vil godta £6000,00 - 8000,00
Super Leeds since 1968

Andersen

Drøm søtt gutter! ;D aldri verden at de vil gå ned i lønn for å spille for Leeds! LEEDS4EVER.

Smudge17

Tenk om Leeds hadde klart opprykk i år.. Da tror jeg det hadde vært store sjanser for at Alan Smith vile returnert der han hører hjemme!

lojosang

Quote from: Andersen on May 26, 2009, 18:00:37
Drøm søtt gutter! ;D aldri verden at de vil gå ned i lønn for å spille for Leeds! LEEDS4EVER.

Tja, gå NED i lønn tror jeg nok de ville godtatt, men neppe til en tidel av det de tjener idag  8)
- Leif Olav

raggen

skjer nok desverre ALDRI
Forever Leeds United!!!!!!!!

fjellhaugen

nå må dere ikke svarmale for de evige optimistene her inne.

klart viduka og smith går til leeds. vi får de nok gratis og de går for en 2 årskontrakt med 7000£ i uka. vi er jo leeds.  :o :o :o :o :o :o :o :o

Wake up folkens, vi er 2 divisjoner dårligere enn lag som stoke, hull og burnley!!!
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Evig Pint

Quote from: Rudi G. on May 26, 2009, 17:08:18

Det kommer bare ikke til å skje. Dessuten har jeg aldri ment at å kjøpe tilbake gamle stjerner er veien å gå.. Det er jo årevis siden en "ikke purung" Viduka forlot oss. Han må jo være stein gammel nå. I tillegg har han ikke nå spesielt forhold til Leeds iforhold til andre klubber han har spilt for.. Hvorfor skulle han ta et 95 % lønnskutt som nevnt her. Det blir for dumt å diskutere bare.

Smith hadde jeg tatt imot fortsatt, men diskturere det gidder jeg i hvert fall ikke før det er fakta i bunn.

Vi er på nivå tre - 3 - . Skal vi snakke om å hente såpass store navn må det i hvertfall ha noen røtter i fakta og ikke en og annens våte drømmer.
Marching on together

Evig Pint

Quote from: hallghel on May 26, 2009, 17:56:24
Spot on! Når Leeds ikke har råd til å imøtekomme Beckfords lønnskrav (og jeg sier ikke her at de bør det heller.... det er en annen diskusjon), da blir det ren ønsketenkning å tro at spillere som tjener £60.000,00 + vil godta £6000,00 - 8000,00

Nettopp.  :)

Vi er tross alt Leeds.. vi skal ikke få noe kjekt å smile for...slik er det bare ;D
Marching on together

Kato

Med et lønnstak på £6000 pund må vi på puben for å signere spillere.

Vi er blitt Ken Bates`pengebinge. Vi råtner i bakgården.

Og selv kan han drikke dyrere og dyrere champagne etterhvert som vi forer han.

Om to år er vi i league two med £3000 i lønnstak, og enda bedre økonomi.

fmtj

Quote from: Smithy90 on May 26, 2009, 15:44:03

Det som virkelig er bulshit er å diskutere disse og om vi hadde hatt bruk for dem!!! Det er og blir utopi, ferdig-ferdig ferdig!!!
Yeboahs vitne

Andersen

Til dere som trur Viduka , Smith vil spille for Leeds for småpenger ! DREAM ON!  ;D Drømmer er som kjent gratis!  de koster ikkeno.  ;D LEEDS4EVER.

baste

Quote from: Andersen on May 27, 2009, 18:24:39
Til dere som trur Viduka , Smith vil spille for Leeds for småpenger ! DREAM ON!  ;D Drømmer er som kjent gratis!  de koster ikkeno.  ;D LEEDS4EVER.

Smith kunne jo tatt ett pause- år å skutt Leeds opp, en lønn som Runar Berg har i B/G...
Det er klubbfølelse in real life

dvs; 0£ i lønn  0 £ i bonus !

Andersen

Kommer aldri til å skje at Smith tar et fri år - uten lønn for å skyte Leeds opp igjen!  ;D LEEDS4EVER.

baste

Quote from: Andersen on May 28, 2009, 22:04:36
Kommer aldri til å skje at Smith tar et fri år - uten lønn for å skyte Leeds opp igjen!  ;D LEEDS4EVER.

I know...alle her VET at Smith ikke kommer til LUFC igjen...

Superfan

Personlig vil jeg ikke ha noen av disse tilbake i Leeds-drakten. Begge stakk fra klubben så snart nedrykket var klart. At Smith gikk til Scum hjelper jo heller ikke. Tror ikke klubbfølelse finnes i vokabularet til disse spillerne.