Viduka - Smith

Started by TallyHo, May 26, 2009, 10:32:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Torpe-do

Quote from: Superfan on May 28, 2009, 22:57:04
Personlig vil jeg ikke ha noen av disse tilbake i Leeds-drakten. Begge stakk fra klubben så snart nedrykket var klart. At Smith gikk til Scum hjelper jo heller ikke. Tror ikke klubbfølelse finnes i vokabularet til disse spillerne.

neineinei...

AndyMathie

Personlig vil jeg ikke ha noen av disse tilbake i Leeds-drakten. Begge stakk fra klubben så snart nedrykket var klart. At Smith gikk til Scum hjelper jo heller ikke. Tror ikke klubbfølelse finnes i vokabularet til disse spillerne.

Fjott! Smith elsker Leeds, du har ikke følt med i timen om du tror noe annet!
We are Leeds and we are proud of it!

Runar

Personlig vil jeg heller ha gode spillere uten klubbfølelse, enn dårligere spillere med klubbfølelse

Tom S

Eller i vokabularet til 99,99% av verdens fotballspillere...
::)
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

hvem er denne k. l. ubbfølelse alle snakker om men ingen ser ??? 8) 8) 8)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

MooCow

Viduka kunne vore morsom å prøvt igjen, men tvilar, Smith ? Dont make me laugh !!!

Smudge17

Quote from: MooCow on May 29, 2009, 22:59:50
Viduka kunne vore morsom å prøvt igjen, men tvilar, Smith ? Dont make me laugh !!!

For min del så foretrekker jeg Smith fremfor Viduka..

Evig Pint

At det fortsatt holdes liv i denne tråden vitner om agurktid her på forumet..
Marching on together

sveifors

Quote from: Evig Pint on May 30, 2009, 01:00:46

og Eddie Gray planlegger comeback... ;)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

berlin

Quote from: Evig Pint on May 30, 2009, 01:00:46

Jepp, enig!  :)

Agurk nyhetene begynner tidlig i år.

At ikke folk kan smøre seg med litt tålmodighet og diskutere faktiske gjennomførte .transfers.

Det skydles vel to leire:
1) Enkle mennesker - enkle svar/løsninger
2) Reflekterte mennesker som skjønner forskjellen på L1, CCC og PL når det gjelder transfermarkedet og muligheter

Kategori 2) blir trigget av kategori 1)

Smudge17

Forstår jo helt og holdent at Smith og Viduka ikke kommer hjem.. Men, morsomt å diskutere uansett! :D
De to representerer jo forsåvidt en stolt fortid..

sportcarl1

Viduka och Smith är helt klart för bra för denna divisionen, men det är om de har klubbkänslan och därför skulle kunna spela för oss därför, för en tiondel av vad de har i lön nu,

The Gentle Giant

Må ha Viduka og Smith synest eg.

Aidy Wite

Hobben

Takker ja til Mark Viduka.
Takker nei til Alan Smith

Men, begge vil komme inn å føre Leeds opp. Men de kommer ikke tilbake til Elland Road.
Rogaland Whites

Rudi G.

Quote from: hobberst on May 30, 2009, 18:59:21
Takker ja til Mark Viduka.
Takker nei til Alan Smith

Men, begge vil komme inn å føre Leeds opp. Men de kommer ikke tilbake til Elland Road.

???

Andersen

At vi gidder å diskutere de 2. spillerene der noe mere nå begynner vel å bli litt dumt?  ;D Da kan vi jo ønske oss hele laget tilbake , de som gjorde det så bra i CL ?  Kanskje vi skulle tatt med manageren på den tiden også.  ??? LEEDS4EVER.

bwirum

*HVIS* vi hadde rykka opp i år, så kanskje Smith ville vurdert det i.o.m. at Newcastle gikk ned. Viduka... neppe. Som ståa er nå så kan vi nok skyte en hvit pil etter noen av de uansett, men som sagt, det er alltid litt festlig å fantasere :-) What if....
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)