Skrevet av Emne: REAL MADRID  (Lest 6929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

REAL MADRID
« på: Juni 13, 2009, 18:19:13 »
Vil tro det er mange som har tanker og meninger om det spanske storlaget og deres SINNSYKE innkjøp om dagen.

Får bare håpe de kan klare å samspille alle stjernene og skape et nytt galactigos.
Men med tanke på de offensive kreftenesom allerede finnes i klubben ser det ut til at d. villa må ned på backen for å få startplass  ;)

1,8 milliarder kroner på 3 spillere de siste dagne er vel ørlite i overkant av hva vi kan forvente at vår venn Bates kommer til å følge opp :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sydhagen

Sv: REAL MADRID
« Svar #1 på: Juni 13, 2009, 19:01:53 »
synest Real Madrid er like motbydelige som Chelsea, Liverpool og Man Utd.....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

berlin

Sv: REAL MADRID
« Svar #2 på: Juni 13, 2009, 19:07:43 »
Jeg forventer nå en ytterligere forskjell mellom de aller beste europeiske lagene og de nest beste. Det er vel liten tvil om at det er Barca eller Real Madrid som vinner spansk Primera Division neste sesong?

De siste 6 - seks sesongene i Premier League har de 4 første plassene vært fordelt mellom Man U, Chelsea, Arsenal og Liverpool med unntak av sesongen 2004/05 da Everton knep 4.plassen foran Liverpool.

I Champions League skal vi tilbake til 2003/04 for å finne "svakere" klubber i en finale, nemlig
Porto - Monaco (3-0).

Jeg spør meg selv, og jeg vet ikke svaret: Vil det forballinteresserte publikum fortsette å synes det er spennende å følge med i PL og CL?

En kompis, som er ihuga Rosenborg og Gateshead supporter, forteller om økende antall "avhoppere" fra - i dette tilfellet Newcastle til Gateshead. Han har litt i underkant av 50 kamper, hjemme og borte med Gateshead, og forteller at dette brer om seg, ikke så rent få har dels pga antapati mot dagens økonomisirkus (lojalitet, hva er det?) og dels fordi det koster mye mindre, valgt å følge et 5-10.divisjonslag.

Gateshead rykket forvørig opp til Conference i år.

Jeg ønsker Leeds tilbake i PL, men ikke blant topp 4 før noe er skjedd!!! (D.v.s hvis de klarer topp 4 uten vanvittige kjøp og lønnninger, ja da vil være jeg uhyre stolt, men jeg kan ikke helt se for meg at det går an.)
« Siste redigering: Juni 13, 2009, 23:40:29 av berlin »

Dennis

Sv: REAL MADRID
« Svar #3 på: Juni 13, 2009, 21:24:47 »
Kjempeinnlegg, Berlin!

Denne pengebruken fra Real Madrid tjener ikke noen. Skulle absolutt vært spennende å vite mer om hvor alle disse pessetassane kommer fra også. Dette er samme klubb som få år tilbake lå i økonomisk ruin, før de solgte treningsanlegget sitt til lokale myndigheter for overpris, som igjen klarla store arealer til et nytt treningsanlegg for mindre penger.


Marching on together!

Sten

Sv: REAL MADRID
« Svar #4 på: Juni 13, 2009, 21:59:23 »
synest Real Madrid er like motbydelige som Chelsea, Liverpool og Man Utd.....

Men ganske fine drakter, eller?...........
Sten

Thomas

Sv: REAL MADRID
« Svar #5 på: Juni 13, 2009, 22:23:53 »
Hadde Real Madrid hatt rosa drakter, hadde vi hatt det samme.

berlin

Sv: REAL MADRID
« Svar #6 på: Juni 13, 2009, 23:38:50 »
Hadde Real Madrid hatt rosa drakter, hadde vi hatt det samme.

Det kan være riktig, Thomas, d.v.s England er såpass konservativt at jeg er litt i tvil når det gjelder rosa drakter på 60-tallet. Er det bare en kommentar for å understreke hvor den hvite drakten kommer fra, eller har du sympatier med klubben Real Madrid og forsvarer det som nå skjer?

Sleivind

Sv: REAL MADRID
« Svar #7 på: Juni 14, 2009, 00:02:28 »
Jeg sympatiserer med Real Madrid. Om det brukes 800 eller 300 millioner på en spiller kunne ikke brydd meg mindre. Summene det er snakk om i dagens fotball er uansett absurde. Så om noen kan gi meg en god forklaring på hvorfor en spiller kan være verdt 300 mill, så skal de få en tier av meg. Jeg føler det blir litt sånn som; kan en betale 300 mill, så er det vel like greit å fleske til med 700 mill?

Det finnes vel en mengde med latterlige kjøp i overhundremillionerklassen.

Keane, Berbatov, Bosingwa, Bridge, Bellamy, De Jong, Defoe. Har noen av disse spillerne tjent inn det klubbene har betalt for spillerne? Ta f.eks Defoe, hva har han gjort etter at han kom til Tottenham for £14 mill? Hjulpe Tottenham til en "fin" 8. plass ved hjelp av de to scoringene han hadde for klubben? Hva med Keane på Liverpool?

200, 300, 800 millioner kroner, de er uansett ikke verdt det.

Sleivind

Sv: REAL MADRID
« Svar #8 på: Juni 14, 2009, 00:18:39 »
http://www.dagbladet.no/2009/06/13/sport/cristiano_ronaldo/real_madrid/fotball/kak/6708004/

Og det er vel akkurat dette jeg snakker om. 310 millioner kroner for en keeper i 2001? Verdens beste keeper verdt 310 millioner kroner? Ikke om det smalt i helvete engang! Og han sier vi trenger litt moral nå som vi er inne i en finanskrise. Ok, så i 2001 var det helt greit for folk flest at en fotballsparker ble kjøpt for 310 millioner kroner?

berlin

Sv: REAL MADRID
« Svar #9 på: Juni 14, 2009, 00:33:37 »
Hva du synes om Real Madrids kjøp bryr ikke jeg meg om selvfølgelig, Sleivind. Jeg leser også at du mener
200 eller 300 mill i prinsippet er absurd, så jeg tolker deg også dithen at du synes pengesirkuset er vannvittig og sykt.


Men jeg mener du tar feil når du snakker om en hel mengde spillerkjøp i + 100 millioners klassen,
gitt året 2009. Forskjellen mellom "rik" og "mindre rik/fattig" er blitt større.

Jeg mener å se at en trend der et betydelig mindre antall klubber satser i godt over 100-millioners klassen. Noen av klubbene som selger spiller for et 3-sifret millionbeløp vil naturligvis kunne kjøpe erstattere for en ganske så høy sum.

For å beskrive det nærmere så sitter ikke pengene særlig løst i de nest beste klubbene, type Villa og Everton, heller ikke Arsenal, Liverpool og Chelsea er så aggresivt ute og byr for å ta det engelske markedet.

Jeg tror det er dårligere tider for de fleste, og det er jo det pressen, UEFA og hehe - akkurat i Real Madrid "casen" Barca-direktøren setter spørsmålstegn ved.

Ã… legge hele "skylden" på finanskrisen er nok ikke riktig, men man må huske på Ola Pottit merker mindre til regresjonen enn de fleste andre land. Man City er seff et unntak, men ellers tror jeg den "selgende" klubb ala Villa ikke vil investere hele salgssummen for evt. gode salg som f.eks Barry. De som ikke selger tviler jeg på kommer til å gjøre kjøp i klassen + 150 mil.

Så sant Man U får pengene sine for Ronaldo, mener jeg den "ekle" klubben virkelig er transfermarkedets vinner. Vi var smarte som fikk solgt Ferdinand såpass tidlig, hadde vi ventet er det ikke sikkert Leeds hadde eksistert i dag. Nå er det Man U som har vært smarte. Markedsverdien til Ronaldo er max halvparten om ett år, believe me.
« Siste redigering: Juni 14, 2009, 01:59:21 av berlin »

Lord-Meta

Sv: REAL MADRID
« Svar #10 på: Juni 14, 2009, 00:51:08 »
enkelte spillere er faktisk verdt de mangfoldige millionene som blir betalt. Mener å huske at real tjente inn alle pengene og mer da de kjøpte beckham i løpet av et par uker i form av drakt salg.

Thomas

Sv: REAL MADRID
« Svar #11 på: Juni 14, 2009, 01:21:13 »
Hadde Real Madrid hatt rosa drakter, hadde vi hatt det samme.

Det kan være riktig, Thomas, d.v.s England er såpass konservativt at jeg er litt i tvil når det gjelder rosa drakter på 60-tallet. Er det bare en kommentar for å understreke hvor den hvite drakten kommer fra, eller har du sympatier med klubben Real Madrid og forsvarer det som nå skjer?

Det var en kommentar for å understreke hvor den hvite drakten kommer fra ja. Har ikke noe forhold til Real Madrid. Det med rosa var satt litt på spissen, men hadde Real Madrid spilt i blått, rødt eller en annen mer nøytral farge regner jeg med vi hadde hatt den samme.

fjellhaugen

Sv: REAL MADRID
« Svar #12 på: Juni 15, 2009, 14:11:50 »
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/spania//artikkel.php?artid=559387

and so on..
tror snart ikke mine egne øyne. signer de zlatan kan det ikke blir billig med sesongkort på bernabeu neste år :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

The Gentle Giant

Sv: REAL MADRID
« Svar #13 på: Juni 15, 2009, 20:09:55 »
Eg ville ikkje at madrid kjøpte kaka

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2609
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: REAL MADRID
« Svar #14 på: Juni 15, 2009, 20:15:24 »
Eg ville ikkje at madrid kjøpte kaka
Nei altså, dét tok kaka :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

The Gentle Giant

Sv: REAL MADRID
« Svar #15 på: Juni 15, 2009, 20:18:27 »
Ja det jore dei og dei har tenkt og kjøpe David Villa og Ronaldo.
« Siste redigering: Juni 15, 2009, 20:20:21 av The Gentle Giant »

Dennis

Sv: REAL MADRID
« Svar #16 på: Juni 16, 2009, 11:15:59 »
Ja det jore dei og dei har tenkt og kjøpe David Villa og Ronaldo.

Ronaldo er allerede klar og skal man tro avisene blir Villa presentert snart også.
Marching on together!

Budda

Sv: REAL MADRID
« Svar #17 på: Juni 16, 2009, 14:16:46 »
Ja det jore dei og dei har tenkt og kjøpe David Villa og Ronaldo.

Ronaldo er allerede klar og skal man tro avisene blir Villa presentert snart også.

Ronaldo er vel ikke klar. De har fått akseptert et bud, men de personlige betingelser står vel igjen.
Endre

Lord-Meta

Sv: REAL MADRID
« Svar #18 på: Juni 16, 2009, 14:31:33 »
villa kjøpet ser ut til å gå i vasken for øyeblikket.

Dennis

Sv: REAL MADRID
« Svar #19 på: Juni 17, 2009, 11:57:25 »
Ja det jore dei og dei har tenkt og kjøpe David Villa og Ronaldo.

Ronaldo er allerede klar og skal man tro avisene blir Villa presentert snart også.

Ronaldo er vel ikke klar. De har fått akseptert et bud, men de personlige betingelser står vel igjen.

Joda, han er vel ikke helt klar, men kan ikke tenke meg at lønnsforhandlingene blir noe problem når de har spadd opp 800 mill for skuespilleren. Han har vel heller ikke særlig lyst å komme tilbake med halen mellom bena heller tror jeg.

Men, som du sier, det er ikke avgjort.
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: REAL MADRID
« Svar #20 på: Juni 17, 2009, 15:39:50 »
Ja det jore dei og dei har tenkt og kjøpe David Villa og Ronaldo.

Ronaldo er allerede klar og skal man tro avisene blir Villa presentert snart også.

Ronaldo er vel ikke klar. De har fått akseptert et bud, men de personlige betingelser står vel igjen.

Joda, han er vel ikke helt klar, men kan ikke tenke meg at lønnsforhandlingene blir noe problem når de har spadd opp 800 mill for skuespilleren. Han har vel heller ikke særlig lyst å komme tilbake med halen mellom bena heller tror jeg.

Men, som du sier, det er ikke avgjort.

Sorry Mr K. men jeg må rette deg. skuespillerinne og hun!

Dennis

Sv: REAL MADRID
« Svar #21 på: Juni 17, 2009, 15:59:55 »
Ja det jore dei og dei har tenkt og kjøpe David Villa og Ronaldo.

Ronaldo er allerede klar og skal man tro avisene blir Villa presentert snart også.

Ronaldo er vel ikke klar. De har fått akseptert et bud, men de personlige betingelser står vel igjen.

Joda, han er vel ikke helt klar, men kan ikke tenke meg at lønnsforhandlingene blir noe problem når de har spadd opp 800 mill for skuespilleren. Han har vel heller ikke særlig lyst å komme tilbake med halen mellom bena heller tror jeg.

Men, som du sier, det er ikke avgjort.

Sorry Mr K. men jeg må rette deg. skuespillerinne og hun!

;) beklager!

Så sies det at Real Madrid har bydd på Ribery for 700 mill, hvor Sneijder og Van der Vaart skal være en del av handelen. For en parodi dette er i ferd med å bli.

Marching on together!

Budda

Sv: REAL MADRID
« Svar #22 på: Juni 17, 2009, 16:14:32 »
Ja det jore dei og dei har tenkt og kjøpe David Villa og Ronaldo.

Ronaldo er allerede klar og skal man tro avisene blir Villa presentert snart også.

Ronaldo er vel ikke klar. De har fått akseptert et bud, men de personlige betingelser står vel igjen.

Joda, han er vel ikke helt klar, men kan ikke tenke meg at lønnsforhandlingene blir noe problem når de har spadd opp 800 mill for skuespilleren. Han har vel heller ikke særlig lyst å komme tilbake med halen mellom bena heller tror jeg.

Men, som du sier, det er ikke avgjort.

Sorry Mr K. men jeg må rette deg. skuespillerinne og hun!

;) beklager!

Så sies det at Real Madrid har bydd på Ribery for 700 mill, hvor Sneijder og Van der Vaart skal være en del av handelen. For en parodi dette er i ferd med å bli.



Hva skal de med Ribery? Burde heller bruke en del av sine millioner på forsvarspillere.
Endre

The Gentle Giant

Sv: REAL MADRID
« Svar #23 på: Juni 17, 2009, 17:06:35 »
Angrep er det beste forsvar

Budda

Sv: REAL MADRID
« Svar #24 på: Juni 17, 2009, 17:45:03 »
Endre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: REAL MADRID
« Svar #25 på: Juni 17, 2009, 17:52:16 »
Angrep er det beste forsvar

Helt enig med deg Marius :)

The Gentle Giant

Sv: REAL MADRID
« Svar #26 på: Juni 17, 2009, 20:34:48 »

Ferre

Sv: REAL MADRID
« Svar #27 på: Juli 01, 2009, 20:29:38 »
Der var Karim Benzema klar for bare 315 millioner kroner.

http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/spania//artikkel.php?artid=560275

Dennis

Sv: REAL MADRID
« Svar #28 på: Juli 01, 2009, 21:40:17 »
Om ikke Real slutter nå, kan de fort få stempelet 'kjøpelag'.  ::)
Marching on together!

auren

Sv: REAL MADRID
« Svar #29 på: Juli 01, 2009, 22:45:59 »
Hvis vi tilbyr dem Beckford for 10 millioner Euro slår de vel til :D

1,8 milliarder på spillerkjøp. Tipper hb er en smule misunnelig nå ja.

auren
« Siste redigering: Juli 01, 2009, 23:03:11 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.