Fraz lämnar...?

Started by Caale, June 16, 2009, 17:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Caale

http://www.leedsunited.se/0080.html

Det verkar som att Frazer kommer att lämna klubben i och med värvningen av Crowe...  :(

se länk

Kickthemdown

Da var Fraz borte fra klubben så dette går fort over i historien som offisielle flaggdager.  :)

Jipppiiiiiiii !!!  ;D

Alta-White

Tom S

Eg syns det vert for dumt å "henge" ut Fraze sånn som dette Alta-White.
Greit nok at han ikkje har levert varene sånn som vi har håpt på, men han har heller ikkje vert så dårleg som nokre påstår.

Fraze har vert ein ærleg spiller med lang og tru teneste for Leeds United.

Eg meiner vi heller skal takke han for innsatsen og ønske gutten lykke til videre i karrieren.
COME ON LEEDS !!

peacock

Sikkert en hyggelig fyr, Frazer. Men, det er lov å kalle en spade for en spade; jeg har aldri sett en dårligere spiller i Leeds-drakt.

Kickthemdown

Quote from: Tom S on June 18, 2009, 17:50:36
Eg syns det vert for dumt å "henge" ut Fraze sånn som dette Alta-White.
Greit nok at han ikkje har levert varene sånn som vi har håpt på, men han har heller ikkje vert så dårleg som nokre påstår.

Fraze har vert ein ærleg spiller med lang og tru teneste for Leeds United.

Eg meiner vi heller skal takke han for innsatsen og ønske gutten lykke til videre i karrieren.
Fraz har irritert meg grenseløst i x-antall år så jeg tar meg den friheten å "henge" ut mannen. En katastrofe av en back ..

Alta-White

Tom S

Quote from: peacock on June 18, 2009, 19:46:13
Sikkert en hyggelig fyr, Frazer. Men, det er lov å kalle en spade for en spade; jeg har aldri sett en dårligere spiller i Leeds-drakt.

Respekterer det, men kva med f.eks. Jacob Burns?
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

tja, verdens laget vil han nok aldri komme med på, men dårligste leeds spiller ever...
ikke så om det smalt i hel*%¤e ;) ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

Takk for nå Frazer. Lykke til videre :)

The Gentle Giant

flynn

Synes noen av dere er vel krasse mot Frazer. >:(
Han er vår longest serving player, og den eneste som er igjen siden (slutten på) vår siste storhetstid. Han var lenge backup for Kelly, og hadde flere sesonger som delvis ble spolert av skader. Alikevel har han aldri gitt opp, og aldrig ytret en negativ setning om det som skjer rundt hverken ham selv eller klubben.
Tar for gitt at han har redusert lønna si veldig, men Frazer har forblitt lojal.

Han var lenge ansett som et stort talent også, men har som mange andre før seg ikke klart å få ut sitt fulle potensiale. Som offensiv kraft har han etter min mening fungert bra, men han har ikke helt klart å rydde opp i sine defensive problemer, der posisjonering og for mange dumme balltap i perioder har vært hans akilleshæl.

Allikevel anser jeg Frazer som en god høyreback på det nivået vi befinner oss for tiden. Jeg synes det er trist at han forsvinner, og jeg er redd det ikke er noen automatikk i at nestemann som skal bekle denne posisjonen er bedre. Dobbelt trist og leit er det at store deler av Leeds-fansen ser ut til å ønske ham dit pepper'n gror, det har han da virkelig ikke fortjent  :'(

For meg vil Frazer (I don't do tap-ins) Richardson alltid forbli en helt

flynn

raggen

er ingenting og si på lojaliteten til fraz(her er mange spillere som burde lære av) men er vel helst det fotballfaglige vi supportere ikke helt liker med han.

Men lykke til uansett fraz ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

peacock

Quote from: Tom S on June 18, 2009, 20:05:16

Respekterer det, men kva med f.eks. Jacob Burns?

Jacob Burns er å regne som en verdensstjerne i forhold til Frazer ;)

torivar

Av backer kommer Neil Aspin langt opp (eller ned) på en slik liste for min del. Dempe med kne og til innkast. huttetu

J-R

Quote from: flynn on June 19, 2009, 08:47:07
Synes noen av dere er vel krasse mot Frazer. >:(
Han er vår longest serving player, og den eneste som er igjen siden (slutten på) vår siste storhetstid. Han var lenge backup for Kelly, og hadde flere sesonger som delvis ble spolert av skader. Alikevel har han aldri gitt opp, og aldrig ytret en negativ setning om det som skjer rundt hverken ham selv eller klubben.
Tar for gitt at han har redusert lønna si veldig, men Frazer har forblitt lojal.

Han var lenge ansett som et stort talent også, men har som mange andre før seg ikke klart å få ut sitt fulle potensiale. Som offensiv kraft har han etter min mening fungert bra, men han har ikke helt klart å rydde opp i sine defensive problemer, der posisjonering og for mange dumme balltap i perioder har vært hans akilleshæl.

Allikevel anser jeg Frazer som en god høyreback på det nivået vi befinner oss for tiden. Jeg synes det er trist at han forsvinner, og jeg er redd det ikke er noen automatikk i at nestemann som skal bekle denne posisjonen er bedre. Dobbelt trist og leit er det at store deler av Leeds-fansen ser ut til å ønske ham dit pepper'n gror, det har han da virkelig ikke fortjent  :'(

For meg vil Frazer (I don't do tap-ins) Richardson alltid forbli en helt

flynn

Godt innlegg, Flynney.. Helt enig med deg! ;)

jackbauer68

Quote from: Duncan McKenzie on June 19, 2009, 10:31:00

Av backer kommer Neil Aspin langt opp (eller ned) på en slik liste for min del. Dempe med kne og til innkast. huttetu

Neil Aspin er en legende 8)

lojosang

Wise lånte vel inn et halvt hundre spillere i alt for lange karriære som Leedssjef som alle var dårligere enn Frazer. Spesielt de to spissene hvis navn jeg har fortengt nå.
- Leif Olav

jaho

Quote from: lojosang on June 19, 2009, 11:42:10

Wise lånte vel inn et halvt hundre spillere i alt for lange karriære som Leedssjef som alle var dårligere enn Frazer. Spesielt de to spissene hvis navn jeg har fortengt nå.

...Mark De Vries og Wayne Andrews tenker jeg...skammer meg egentlig for å huske dem, selv om førstnevnte ble matchvinner i en kamp..

Hallgeir *

For dem som husker tilbake til "de svarte årene" på 80-tallet, var det "en haug" med spillere som var en fiasko fra første spark. Ã... kalle Frazer for dårligste Leeds-spiller ever, en tro sliter med diverse begrensninger, faller totalt på steingrunn. En ærlig og oppoffrende spiller takker nå for seg på ER.  8)
Super Leeds since 1968

peacock

Quote from: hallghel on June 19, 2009, 18:57:38
 For dem som husker tilbake til "de svarte årene" på 80-tallet, var det "en haug" med spillere som var en fiasko fra første spark. Ã... kalle Frazer for dårligste Leeds-spiller ever, en tro sliter med diverse begrensninger, faller totalt på steingrunn. En ærlig og oppoffrende spiller takker nå for seg på ER.  8)

Ærlig gjør ikke god, og dette er selvsagt subjektivt. For meg er Frazer dårligst, kun basert på kamper jeg har sett.

ollan

Quote from: peacock on June 19, 2009, 19:45:09

Ærlig gjør ikke god, og dette er selvsagt subjektivt. For meg er Frazer dårligst, kun basert på kamper jeg har sett.

Da har du ikke sett mange kamper............................ ??? ???
Ollan

Hallgeir *

Quote from: peacock on June 19, 2009, 19:45:09

Jeg skrev vel heller ikke at Frazer er en kanonspiller. Det er dessuten greit å være subjektiv. Ellers konstaterer jeg at "det er ganske mye du ikke har sett" av tidligere spillere i Leeds. Bremner hadde en del kjøp som stinket i sin periode som manager. Da hjalp det ikke mye med "den Bremnerske anda", som TPN-skribenten ofte tar fram.  ;)
Super Leeds since 1968

berlin

Frazer gjorde nok flere dårlige enn gode kamper, men han hadde enkelte gode raids fremover i sine beste stunder. En spiller som nok går i glemmeboken, men han vil aldri komme på listen over de 10 værste som har ikledd seg en Leeds-drakt. Hvorvidt han hadde forsvunnet før om ikke han hadde en ganske god lønnskontrakt, er ikke godt å si. Blir spennende å se om han finner seg ny arbeidsgiver, det blir neppe i PL eller CCC. Kanskje en yorkshireklubb i L1 eller L2.

Simon Walton begynte bra, men jeg syntes nesten synd på han når jeg var og så det forsmedelige 4-0 tapet hjemme mot Sheff U i CCC. Han var direkte skyld i de 2 første målene på en veldig klumsete måte og ble terrorisert i de 30 minuttene han fikk spille den kampen. Han spilte da på høyresiden i forsvaret, er sannelig ikke sikker på om det var h stopper eller h back.

Vel, publikum var særdeles ufyselige mot han, det haglet skjellsord som "You f**king cunt" o.s.v., hvilket bare gjorde ting værre.

Etter 30 min måtte bare Blackadder ta han av, gutten måtte vel ha akutt psykiatrisk hjelp.

Nådeløst av publikum, men det er den dårligste prestasjon jeg har sett av en Leeds-spiller.

Evig Pint

Nå må du passe deg for Læshy hvis han fortsatt reker i hallene på dette forumet.

Forøvrig; Thomas Brolin :D
Marching on together

Læshy

Walton er jo hvertfall i CCC da - selv om han i fjor ikke spilte mer enn 13 kamper. Men han er en divisjon over oss, så elendig kan han ikke være ;)

Men litt mer seriøst gjorde han vell flere gode kamper for oss, og jeg minnes at han var høyrebeck (noe han ikke kledde) i den nevnte kampen din. Han spilte dårlige der, men det gjorde også Marques som senere har blitt skrytt i skyene av flere her inne (og sammenlignet med Radebe)...

Walton :-)
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Papi

Frazer er på langt nær den dårligaste spelaren i Leedsdrakten.
Men eg tar det ikkje særlig tungt at karrieren i Leeds nå  er over.

Lykke til videre Frazer, og takk for innsatsen i drakta.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Kickthemdown

Quote from: Læshy on June 20, 2009, 20:39:17
Walton er jo hvertfall i CCC da - selv om han i fjor ikke spilte mer enn 13 kamper. Men han er en divisjon over oss, så elendig kan han ikke være ;)

Men litt mer seriøst gjorde han vell flere gode kamper for oss, og jeg minnes at han var høyrebeck (noe han ikke kledde) i den nevnte kampen din. Han spilte dårlige der, men det gjorde også Marques som senere har blitt skrytt i skyene av flere her inne (og sammenlignet med Radebe)...
Walton :-)
Haha, hvem i all verden har gjort det? Rui har funnet sitt nivå i league one. Radebe var verdensklasse  ::)

Alta-White

Læshy

Har tidligere lest her inne at folk har assosiert han med radebe i spillestil, og  ment han kunne bli en lik spilletype. Ergo sammenlignet - ikke helt på likt nivå, men du ser hva jeg mener.
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

fmtj

Jepp! En spaa er en spaa, ferdig med det! Send ham avgårde!
Yeboahs vitne

Dennis

Gråter ikke over at Frazer forlater klubben; den lønnen som spares inn på han og Douglas bør åpne for flere spillere av god L1-kvalitet...

...men den svakeste noensinne i Leeds-drakt?  ;D

Høres ut som han aldri vil bli kvitt scapegoat-merket. Liker han ikke som spiller selv, han er ekstremt svak i defensiv posisjonering, men tross alt har han fått mye ufortjent pepper - i tillegg til mye velfortjent ris.
Marching on together!

Erik_

Adjø Mr. Richardson. Takk for det lille du ga av deg selv i Leeds-trøya. :)

Imponerte vel nærmest bare i en kamp i hele sin Leeds-karriere. I den andre PO semifinalekampen mot Carlisle var han enorm. Synd at han ikke viste seg fra den siden sånn ellers, da hadde nok det hele blitt et savn. Et og annet mål og en takling her eller der holder liksom ikke i lengden.

Jason Crowe kan neppe gjøre en dårligere jobb på høyrebacken...