Ken Bates rides again....

Started by DenHviteYeboah, July 02, 2009, 12:28:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Snakk om storm i vannglass!  >:(

Kan ikke fatte og begripe at det er vits å arrestere Bates akkurat i denne saken. Negativ PR for Leeds er trist, om man ikke skal lage den helt ut av ingenting. Og alt fordi han nevner at markeringen sugde på et baklengsmål som en forklaring på at han synes laget har mistet gnist? Det er en bisetning, langt ifra noen innblanding i det sportslige.

Jeg synes rett og slett det hele begynner å bli barnslig. Hadde det vært en hvilken som helst annen styreformann, tør jeg vedde på at ingen hadde nevnt dette i det hele tatt. Han bør få ris og ros som fortjent.

La oss spille fotball og slutte med tullball! Ei fjær er jo i ferd med å bli en hel hønsefarm - IGJEN!
Marching on together!

DenHviteYeboah

Quote from: Mr Kaizer on February 18, 2010, 14:48:25
Snakk om storm i vannglass!  >:(

Kan ikke fatte og begripe at det er vits å arrestere Bates akkurat i denne saken. Negativ PR for Leeds er trist, om man ikke skal lage den helt ut av ingenting. Og alt fordi han nevner at markeringen sugde på et baklengsmål som en forklaring på at han synes laget har mistet gnist? Det er en bisetning, langt ifra noen innblanding i det sportslige.

Jeg synes rett og slett det hele begynner å bli barnslig. Hadde det vært en hvilken som helst annen styreformann, tør jeg vedde på at ingen hadde nevnt dette i det hele tatt. Han bør få ris og ros som fortjent.

La oss spille fotball og slutte med tullball! Ei fjær er jo i ferd med å bli en hel hønsefarm - IGJEN!
Så du leser ukentlig om at styreformenn vurderer kamper og spillere i media?jaja,det er vel helt normalt da siden du sier det... ;D ;D

DenHviteYeboah

"When I was watching the Walsall game I noticed that when they got their first goal two of our defenders stood looking at (Julian) Gray wondering what he was going to do. They should have closed him down but because they stood off him they let him get his cross in. That is just slackness and it has got to stop.

Bates continued: “The games that we have lost or lost points in we haven't been beaten, we have surrendered. The reports of the last three games say we played brilliantly that it is a lack of clinical finishing. Those who watched the Bristol Rovers v Charlton game saw Bristol harry Charlton like a pack of terriers, hunt them down and give them no respite and fought man to man.

“We need 28 points to get promotion and we have 16 games left. We are still three points ahead of Colchester with a game in hand and better goal difference and it is up to us to get on with it.

“The only consolation is that our biggest competitors, Charlton, have also suffered a blip so we have got off lightly. It will be a four-horse race certainly until the end of March because Colchester are doing very well.” Bates also said former Manchester City forward Paul Dickov was on the brink of joining Leeds. "

Dette sa bla Bates i intervjuet.Så dette er ingen sammenblanding av roller?Du ser stadig at styreformenn går ut i media slik Kaizer?

Dennis

Quote from: DenHviteYeboah on February 18, 2010, 14:57:13
Så du leser ukentlig om at styreformenn vurderer kamper og spillere i media?jaja,det er vel helt normalt da siden du sier det... ;D ;D

Det er jo forutbestemt at absolutt alt som omhandler den gamle mannen absolutt bare er nødt til å være av den ytterste negative betydning for Leeds. Er nok ikke vanskelig å blåse opp dette til slike proposjoner om man allerede har bestemt seg. Kan ikke se den påståtte klare sportslige innblandingen i en oppfølgningskommentar om svak form og innsats, før SG eventuelt ber KB holde seg borte fra treningene og garderoben før kamp.

Apropo styreformenn leser jeg veldig lite om andre ettersom det er av liten interesse, men litt får jeg med meg og måtte le litt når du sammenligner med folka i Scum og Liverpool. De er jo engler!  :D

Legger diskusjonen død fra min side, ettersom jeg ikke gidder å diskutere en ikke-sak. Men for all del, fortsett gjerne!  ;D
Marching on together!

Masinga

Faktisk synes jeg Bates skal ha skryt for sine uttalelser! Endelig viser han ambisjoner og at målet helt klart er opprykk. Noen ganger har jeg lurt på om Bates har vært fornøyd med å ligge i League One.
Masinga, medl.nr. 1250

Frode

Quote from: Masinga on February 18, 2010, 15:41:25
Faktisk synes jeg Bates skal ha skryt for sine uttalelser! Endelig viser han ambisjoner og at målet helt klart er opprykk. Noen ganger har jeg lurt på om Bates har vært fornøyd med å ligge i League One.
Enig.  Jeg er langt fra noen Bates tilhenger, men i denne sammenheng synes jeg det er greit at han viser (nisse)ansikt.

Hallgeir *

Quote from: Frode on February 18, 2010, 17:28:53
Enig.  Jeg er langt fra noen Bates tilhenger, men i denne sammenheng synes jeg det er greit at han viser (nisse)ansikt.
Melder meg på i "enig-klubben". Helt greit av Bates.
Super Leeds since 1968

Pettersen97

Quote from: Stephenjazz on February 18, 2010, 14:25:59
Vært så nill, skriv på et av de to målformende vi har i Norge. Det er utrolig frustrende å lese dialekt

Blir ikke å skrive på bokmål eller nynorsk.. Det gjør æ kun i offisiellt øyemed. Som feks. Søknada eller CVa eller i andre brev dær det kræves..

Om du blir forvirra av ord eller uttrykk så kan du bare spørre,eller eventuellt styre oinna mine innlegg..

MOT!!
The Mighty Whites

Promotion 2010

Quote from: Pettersen97 on February 19, 2010, 09:40:34
Vært så nill, skriv på et av de to målformende vi har i Norge. Det er utrolig frustrende å lese dialekt

Blir ikke å skrive på bokmål eller nynorsk.. Det gjør æ kun i offisiellt øyemed. Som feks. Søknada eller CVa eller i andre brev dær det kræves..

Om du blir forvirra av ord eller uttrykk så kan du bare spørre,eller eventuellt styre oinna mine innlegg..

MOT!!

Ikke hårsår den karen nei...  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

trondt

Quote from: hallghel on February 18, 2010, 20:17:44
Quote from: Frode on February 18, 2010, 17:28:53
Melder meg på i "enig-klubben". Helt greit av Bates.
Melder meg inn i samme klubb !

Pettersen97

Quote from: Promotion 2010 on February 19, 2010, 09:59:38

MOT!!

Næi d syns æ ikke at æ va/e :D
The Mighty Whites

jaho

Quote from: Pettersen97 on February 19, 2010, 13:17:03

MOT!!

Du er et lyspunkt her inne Petter`s, herlig med litt ordentlig nordnorsk! Tror du er en
ordentlig fin fyr!!  :D

DenHviteYeboah

Quote from: jaho on February 19, 2010, 14:25:01

MOT!!

Du er et lyspunkt her inne Petter`s, herlig med litt ordentlig nordnorsk! Tror du er en
kanskje Svend Anders og undertegnede skal starte med å skrive østfold dialekt i alle innlegg...hmmmm.. ;D ;D ;D

Here we go again

Er vel normal høflighet å skrive på forståelig norsk i slike diskusjonsforum som dette.  Finnes vel mange andre fora på nett for dialektonanister som ønsker å fremheve grautmålet sitt.
Nå er ikke dette med dialekt etter det jeg har sett noe stort problem her inne, men tror det hadde blitt nokså frustrerende hvis alle hadde holdt på slik.
Men som det blir sagt her så får man foreløbig bare "styre oinna" eller jatte med de som har et sånt markeringsbehov. ;)

Promotion 2010

Quote from: DenHviteYeboah on February 19, 2010, 15:10:35
Quote from: jaho on February 19, 2010, 14:25:01

MOT!!

kanskje Svend Anders og undertegnede skal starte med å skrive østfold dialekt i alle innlegg...hmmmm.. ;D ;D ;D

Kanskje Svend Anders har lyst til ha et dialektisk hjørne i TPN med Pettersen97 som en fast bidragsyter. Flott spør du meg!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Pettersen97

E stolt av "mors" måle mitt så det e derfor æ skriv på dialekt ;D
E sikkert ikke mange som e eni me mæ men æ syns den "nord-norske" dialekta e fin :)
Må si at æ ser ka du meine Her We Go Again, men æ trur det hadde kunna blidd jævli arti  ;D

Jaho: Æ e en tråill steik utn sidestøkke i det virkelie liv, hær inne må æ moderere mæ litt ;D Hehe :D

Promo: Så steike go e æ ikke til å skrive..Det hadde bare blidd en litn notis i kvært blad :P

Ã... til alle som syns at mine innlegg kan virke "uforståeli" så må æ si at æ kan skrive mye mere "teknisk" nord-norsk ;D feks. Det skriv æ normalt D - D va en fin dag i dag :) Så har man T=Til osvosv..lista kan bli lang ;D

Konklusjon e at det kan bli enda mer "uforståeli" om æ sætte den sia til ;D
The Mighty Whites

Kickthemdown

Er det ikke leggetid for deg snart Pettersen?  :-\

Over til Kenneth igjen :

"I said to Simon, 'If you get to The Championship what do you want to do? Do you want to hold your own? He said, 'No, I want to push on.' That doesn't necessarily cost a lot of money. I would think -given the way we try to sign players, which is to buy ones who are good enough for next year- we'll do well.

If you think about it, what do Burnley, Wigan, Hull, Stoke, Birmingham, Wolverhampton- to name but six- have in common? They all got there without spending a lot of money. Ok, Manchester City and Chelsea are flying high at the moment but you can't always buy success. You can get it by having a good academy- which we clearly do because we have Howson, White and Parker in the first team with a few knocking on the door. Also because Chelsea, Man City and Everton have signed some of our players- and paid for the privelage."

Where to start.

-In layman's terms, he's basically saying that the players we are currently signing Gradel (not good enough for Leicester's first team), Bromby (not involved at Sheff Utd) and Dickov
aren't just being signed to get us out of this division, they're being signed to "push us on" next season.

- He's basically saying we won't be looking to invest massively next season because the above mentioned little clubs with little expectations, didn't and got promoted.

- He's basically saying we will use our youth- well, the ones he hasn't sold for £6m and £600k and £400k to bolster a "fighting fund" that obviously doesn't exist, anyway- next season because we have a good academy. So good that players, coaches and scouts there are jumping ship left right and centre.

- He's so ambitious, he asked the manager if he wants us to "hold our own" next season.

So promotion on the cheap this season and quite obviously he intends to do the same next season if we go up.

And here's a choice quote from the same interview to end on:

"But then, one meeting they said 'Do you think it would be possible to take one floor off the hotel because the current proposal blocks the view of the iconic East Stand. And I thought 'I've got my hotel!'"

euphor9

Quote from: Pettersen97 on February 19, 2010, 18:47:24
E stolt av "mors" måle mitt så det e derfor æ skriv på dialekt ;D
E sikkert ikke mange som e eni me mæ men æ syns den "nord-norske" dialekta e fin :)
Må si at æ ser ka du meine Her We Go Again, men æ trur det hadde kunna blidd jævli arti  ;D

Jaho: Æ e en tråill steik utn sidestøkke i det virkelie liv, hær inne må æ moderere mæ litt ;D Hehe :D

Promo: Så steike go e æ ikke til å skrive..Det hadde bare blidd en litn notis i kvært blad :P

Ã... til alle som syns at mine innlegg kan virke "uforståeli" så må æ si at æ kan skrive mye mere "teknisk" nord-norsk ;D feks. Det skriv æ normalt D - D va en fin dag i dag :) Så har man T=Til osvosv..lista kan bli lang ;D

Konklusjon e at det kan bli enda mer "uforståeli" om æ sætte den sia til ;D

Stå på Pettersen!   Jeg er oxo Finnmarking og IKKE Nordlæning,to vidt forskjellige ting.

Har problemer med å skrive på dialekt da..   Og beklage at jeg er litt off topic.

Men tilbake til topicen:      Denne gangen så sa vel Bates ifra at nå må noen spillere gjøre seg fortjent til lønna.    Er ikke "a walk in the park" uansett hvilket lag man møter i the retardedship.

Bites Yer Legs

Quote from: Alta-White on February 19, 2010, 19:02:27
Er det ikke leggetid for deg snart Pettersen?  :-\

Over til Kenneth igjen :

"I said to Simon, 'If you get to The Championship what do you want to do? Do you want to hold your own? He said, 'No, I want to push on.' That doesn't necessarily cost a lot of money. I would think -given the way we try to sign players, which is to buy ones who are good enough for next year- we'll do well.

If you think about it, what do Burnley, Wigan, Hull, Stoke, Birmingham, Wolverhampton- to name but six- have in common? They all got there without spending a lot of money. Ok, Manchester City and Chelsea are flying high at the moment but you can't always buy success. You can get it by having a good academy- which we clearly do because we have Howson, White and Parker in the first team with a few knocking on the door. Also because Chelsea, Man City and Everton have signed some of our players- and paid for the privelage."

Where to start.

-In layman's terms, he's basically saying that the players we are currently signing Gradel (not good enough for Leicester's first team), Bromby (not involved at Sheff Utd) and Dickov
aren't just being signed to get us out of this division, they're being signed to "push us on" next season.

- He's basically saying we won't be looking to invest massively next season because the above mentioned little clubs with little expectations, didn't and got promoted.

- He's basically saying we will use our youth- well, the ones he hasn't sold for £6m and £600k and £400k to bolster a "fighting fund" that obviously doesn't exist, anyway- next season because we have a good academy. So good that players, coaches and scouts there are jumping ship left right and centre.

- He's so ambitious, he asked the manager if he wants us to "hold our own" next season.

So promotion on the cheap this season and quite obviously he intends to do the same next season if we go up.

And here's a choice quote from the same interview to end on:

"But then, one meeting they said 'Do you think it would be possible to take one floor off the hotel because the current proposal blocks the view of the iconic East Stand. And I thought 'I've got my hotel!'"

ALLE vet jo at dette er en konspirasjonsteori, og at kun er £££ som snakker  ::)

Hvor har du hentet dette fra forresten? Er det leserinnlegg på sky ellernoe?
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

tipper det kommer fra waccoe.... ;D

Kickthemdown

DenHviteYeboah

jaja,her planlegges det allerede høyere billettpriser....utifra at vi kommer til å være i ccc neste år..?Nå har vel Ken hatt ccc priser hele tiden i league1 kanskje?
Jammen godt at inntjeningen blir større,slik at vi kan gå helt bananas på lånemarkedet.. ;D ;D ;D
Eller slik en supporter på teamtalk ser det:
"Good news if you are renewing your season ticket. If not renewing....TOUGH! Ken knows how to attract new fans, or get them back through the turnstiles again! Apparently ticket prices have gone up assuming we are in the CCC and it will support SG. Just like why we've been paying CCC prices for the last few seasons, to help SG bring in loanees. Worse case scenario - what if we don't get promoted? Will the prices be adjusted??
Ripped off yet again. "

h.b

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/39There39s-no-global-warming39-.6118387.jp
Er det mulig.

En ting å ha ege menigner og stand punkt. Men å lire av seg. Stopp å hjelpe de i Afriuka . La de dø. Bortkastet å bruke penger på å bekjempe Aids eller å påstå at det ikke er noe klimafeil. Ja dette viser at mannen har mistet totalt oversikt over egne utalelser

flynn

Quote from: h.b on March 04, 2010, 15:10:54
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/39There39s-no-global-warming39-.6118387.jp
Er det mulig.

En ting å ha ege menigner og stand punkt. Men å lire av seg. Stopp å hjelpe de i Afriuka . La de dø. Bortkastet å bruke penger på å bekjempe Aids eller å påstå at det ikke er noe klimafeil. Ja dette viser at mannen har mistet totalt oversikt over egne utalelser

Hehe, mannen er jo småsprø. Men, jordkloden er vel i det minste ikke istand til å saksøke klubben for injurierende påstander  ;D

Men han har han jo et poeng når han sier at "population growth" er et enda større problem. Dessverre henger vel de to tingene tett sammen, flere mennesker forurenser mer...

Trodde forresten du var på Brighton-kampen jeg h.b, og at du forlengst hadde ergret deg ferdig over denne noe sleivete uttalelsen i programmet ?

flynn

h.b

Var ikke på Brighton kampen. Men Oldham og Hudders kampen. Men maen er stein gal

trondt

Når jeg kikker ut av vinduet her så kan det godt hende at Kenny har rett angående fraværet av den globale oppvarmingen. Når det gjelder u-landspolitikken hans så kan man vel kanskje stille noen spørsmål, selv om det er klart at kloden hadde hatt det bedre med en del mindre innbyggere. Vi kan kanskje begynne med å fjerne spillerstallen til chelski ?

flynn

Quote from: h.b on March 04, 2010, 15:26:07
Var ikke på Brighton kampen. Men Oldham og Hudders kampen. Men maen er stein gal

Du gikk ikke glipp av noe stort  :(

Dennis

Jørsh!

Og jeg som trodde Ken Bates stod bak globaloppvarming!  ???
Marching on together!

lojosang

Quote from: flynn on March 04, 2010, 15:20:14
Quote from: h.b on March 04, 2010, 15:10:54
Er det mulig.

Hehe, mannen er jo småsprø. Men, jordkloden er vel i det minste ikke istand til å saksøke klubben for injurierende påstander  ;D

Men han har han jo et poeng når han sier at "population growth" er et enda større problem. Dessverre henger vel de to tingene tett sammen, flere mennesker forurenser mer...

Trodde forresten du var på Brighton-kampen jeg h.b, og at du forlengst hadde ergret deg ferdig over denne noe sleivete uttalelsen i programmet ?

flynn

Både AIDS og befolkningsproblemet kunne vært bøtet kraftig på om det var tilgjengelig og i bruk mer vulkanisert gummi rundt omkring.
- Leif Olav

jarle

Endelig kom det noe vettu ut fra Bates...

Mannen har jo helt rett...

Klima er blitt big businnes - og det enorme pengeineteresser bak som styrer dette løpet.
Hvor er media blitt av siste året... ingen interesse lengre...
Er det fordi pengene er blitt bevilget nå og lobbyistene og PR gutta tar de mer rolig?

SWINE FLU... hehe.. milliarder brukt... jeg kjenner 1 som har hatt svineinfluensa... litt av en pan epedemi...

Vi lar oss lure hele tiden... Money og maktkåte og korrumperte politikere styrer...

Det er bare å se på Norge og sykelønns ordningen...

AIDS... ?  hvis 50% av landet er smitta og hopetall dør rundt deg hver dag og du fortsatt ikke har forstått at du må ta forhåndsregler kan man begynne å lure på hva som rører seg oppe i hodet på de... eller???