Skrevet av Emne: So far so bad....  (Lest 20139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

So far so bad....
« på: Juli 04, 2009, 09:13:11 »
Noen tanker fra varmere strøk....

På tide med litt positive nyheter fra ER...

Så langt har vi satt vår beste og hele Englands toppscorer på transferlista
Gitt bort to spillere med premier league erfaring og kjøpt/fått inn to spillere fra klubber kun spesielt intereserte kan navnet på.

I tillegg  har Bates tapt en retssak der han har brukt Leeds sitt offisielle kamp programm til å skjelle ut en tidligere ansatt. Estimert kost 1,5 mill pund med advokater.

Hvis vi nå skulle miste våre 3 juveler... Delph, Beckford og Snoddy pluss har en skadet Naylor
så ser det meget lyst med tanke på ligastarten. Da snakker vi om en kamp midt på tabellen ikke direkte opprykk.

Det hadde vært lettere å holde på Delph og Becks om det hadde kommet et par kanon signeringer som viser at vi har ambisjoner og muskler... men nei...


Så pr idag - så får jeg oppretholde min UT MED BATES!!! ....fort!!!

DenHviteYeboah

Sv: So far so bad....
« Svar #1 på: Juli 04, 2009, 10:03:11 »
Ã…hhhh så godt å lese et innlegg som ramser opp det mest essensielle: en klubb uten ambisjoner med en gnien eier som stort sett krangler med de fleste.Helt enig med deg!
Skulle ønske at alle supportere sa"takk for at du reddet klubben mr.Bates-vi er glad i deg, men nå kan du selge klubben til noen andre-ta ferie i Monaco"!

Budda

Sv: So far so bad....
« Svar #2 på: Juli 04, 2009, 10:46:30 »
Det er vel ingen som hadde klaget hvis Leeds ble kjøpt opp! Skjønner dog ikke hva poenget med å mase om at Bates når det ikke er noe alternativ. Har det vært noen rykter om noen som ønsker å kjøpe klubben? Nei. Det er alltid rykter samt kommentarer fra aktuelle parter i media når noen ønsker å kjøpe en klubb. Og så vidt jeg vet, så har det ikke vært det nylig. Trur Bates selger fort hvis det er noen som er interessert å betale. Rike oppkjøpere vokser heller ikke på trær. Et godt eksempel på det er Southampton som ikke finner en eier til å ta de ut av administrasjon.

Eller så deler jeg litt av beskymringene til de to nye. Men hvis vi greier å beholde Delph og Beckford, så er det en stor bonus.
Endre

DenHviteYeboah

Sv: So far so bad....
« Svar #3 på: Juli 04, 2009, 10:54:14 »
Det er vel ingen som hadde klaget hvis Leeds ble kjøpt opp! Skjønner dog ikke hva poenget med å mase om at Bates når det ikke er noe alternativ. Har det vært noen rykter om noen som ønsker å kjøpe klubben? Nei. Det er alltid rykter samt kommentarer fra aktuelle parter i media når noen ønsker å kjøpe en klubb. Og så vidt jeg vet, så har det ikke vært det nylig. Trur Bates selger fort hvis det er noen som er interessert å betale. Rike oppkjøpere vokser heller ikke på trær. Et godt eksempel på det er Southampton som ikke finner en eier til å ta de ut av administrasjon.

Eller så deler jeg litt av beskymringene til de to nye. Men hvis vi greier å beholde Delph og Beckford, så er det en stor bonus.
Så supporterne skal bare gi opp å finne seg i alt hva Bates gjør?Trist at klubben har kommet i et spor av likegyldighet,vi finner oss i alt liksom.Skulle bare ønske at klubben hadde hatt noen eiere som lagde mindre støy....og helst noen lokale....men hvis bates skal ha urimelige summer er det ikke rart klubben ikke blir solgt...

auren

Sv: So far so bad....
« Svar #4 på: Juli 04, 2009, 10:54:22 »
Begynner dessverre å se svært mørkt ut nå. Nå som vi sannsynligvis mister Beckford, Delph, Snodgrass, Becchio, Marques, Robinson og Howson, samt at Naylor er ute sikkert resten av sesongen, så er det fanden meg ikke mye kvalitet igjen i laget. Vi skal være heldige om Bates i det hele tatt gidder å erstatte disse viktige spillerne med Conference og L2 kvalitet! Forundrer meg ikke at vi må fylle opp med juniorer og b-spillere.

Nei, vi skal jammen være glade hvis vi i det hele tatt klarer å overleve denne divisjonen. Tror vi skal være kjempefornøyd med at Southampton starter på -10. Vi får be til høyere makter at flere lag blir satt under administrasjon denne sesongen, slik at vi har en sjanse til å holde oss.

Det har ALDRI sett mørkere ut noensinne for Leeds foran en sesongåpning. Vil nedturene ALDRI slutte?????

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: So far so bad....
« Svar #5 på: Juli 04, 2009, 11:01:06 »
Begynner dessverre å se svært mørkt ut nå. Nå som vi sannsynligvis mister Beckford, Delph, Snodgrass, Becchio, Marques, Robinson og Howson, samt at Naylor er ute sikkert resten av sesongen, så er det fanden meg ikke mye kvalitet igjen i laget.


Og hvor har du dette fra? Leeds trenger jo ikke å selge spillere
Endre

Hallgeir *

Sv: So far so bad....
« Svar #6 på: Juli 04, 2009, 11:05:33 »
Begynner dessverre å se svært mørkt ut nå. Nå som vi sannsynligvis mister Beckford, Delph, Snodgrass, Becchio, Marques, Robinson og Howson, samt at Naylor er ute sikkert resten av sesongen, så er det fanden meg ikke mye kvalitet igjen i laget. Vi skal være heldige om Bates i det hele tatt gidder å erstatte disse viktige spillerne med Conference og L2 kvalitet! Forundrer meg ikke at vi må fylle opp med juniorer og b-spillere.

Nei, vi skal jammen være glade hvis vi i det hele tatt klarer å overleve denne divisjonen. Tror vi skal være kjempefornøyd med at Southampton starter på -10. Vi får be til høyere makter at flere lag blir satt under administrasjon denne sesongen, slik at vi har en sjanse til å holde oss.

Det har ALDRI sett mørkere ut noensinne for Leeds foran en sesongåpning. Vil nedturene ALDRI slutte?????

auren
   :D  ;D  ;)
Super Leeds since 1968

Tony Currie

Sv: So far so bad....
« Svar #7 på: Juli 04, 2009, 11:08:58 »
Begynner dessverre å se svært mørkt ut nå. Nå som vi sannsynligvis mister Beckford, Delph, Snodgrass, Becchio, Marques, Robinson og Howson, samt at Naylor er ute sikkert resten av sesongen, så er det fanden meg ikke mye kvalitet igjen i laget.


Og hvor har du dette fra? Leeds trenger jo ikke å selge spillere

ironisk ment av auren

Budda

Sv: So far so bad....
« Svar #8 på: Juli 04, 2009, 11:16:00 »
Ironi passer seg ikke på forum  :)
Endre

samadhi

Sv: So far so bad....
« Svar #9 på: Juli 04, 2009, 11:21:51 »
Det har gått 1,5 måned siden sesongslutt og ingen av våre viktige spillere er solgt. Dette gir grunn til å håpe på at vi faktisk får beholde både Delph, Snodgrass og Beckford (tipper han skrive ny kontrakt i september) Klarer vi å holde på disse 3 er det bedre enn all verdens signeringen vi kan drømme om.

Det at vi henter en ukjent reservekeeper betyr vel ikke all verden. Ankergren har vært en stabil keeper for oss de siste sesongene og han er nok tiltenkt rollen som førstekeeper i år- Bak han har vi nå både en unngutt og en mer erfaren målvakt, da har vi altså god dekning der både kvalitets- og kvantitetsmessig.

Jeg håper fremdeles Sodje signerer i løpet av sommeren, en sentral midtbanespiller og muligens en ving og en spiss, men da må vi først selge unna litt dødvekt...
marching on together,
derudaf forever...

jarle

Sv: So far so bad....
« Svar #10 på: Juli 04, 2009, 12:47:24 »
Det har ALDRI sett mørkere ut noensinne for Leeds foran en sesongåpning. Vil nedturene ALDRI slutte? ( sitat)

NEI DETTE ER IKKE IRONI!!!
VI ER PÃ… NIVÃ… 3... ergo har det aldri sett mørkere ut... (nesten)!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28913
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: So far so bad....
« Svar #11 på: Juli 04, 2009, 13:27:01 »
Et lite tips.

De siste ukene har L1-sjefene (managere, styreformenn etc osv...) hatt noen dager /uker med ferie. Stort sett eneste tiden på året der de kan innvilge seg mer enn en dag på rad med time off.

Pussig nok samsvarer dette med dødtid på overgangsfronten...

Det er i de kommende ukene frem til seriestarten en kan regne med at ting skjer, før det som vanlig eskalerer igjen i uken før deadline på det berømmelige vinduet.

Skulle forresten ikke undre meg om vi også i England vil se tendenser til den tørken på overgangsmarkedet vi er vitne til i norsk fotball for tiden...

Husk, å kjøpe/selge spillere er ikke som å handle i Championship Manager eller på Supermarkedet, det hele er et spill, et spill noen er flinkere til å mestre enn andre.

Og så handler det jo så smått om økonomi også :)

Bunnlinjen blir: At det har skjedd lite hittil, er vel stort sett som forventet...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: So far so bad....
« Svar #12 på: Juli 04, 2009, 13:41:48 »
Et lite tips.

De siste ukene har L1-sjefene (managere, styreformenn etc osv...) hatt noen dager /uker med ferie. Stort sett eneste tiden på året der de kan innvilge seg mer enn en dag på rad med time off.

Pussig nok samsvarer dette med dødtid på overgangsfronten...

Det er i de kommende ukene frem til seriestarten en kan regne med at ting skjer, før det som vanlig eskalerer igjen i uken før deadline på det berømmelige vinduet.

Skulle forresten ikke undre meg om vi også i England vil se tendenser til den tørken på overgangsmarkedet vi er vitne til i norsk fotball for tiden...

Husk, å kjøpe/selge spillere er ikke som å handle i Championship Manager eller på Supermarkedet, det hele er et spill, et spill noen er flinkere til å mestre enn andre.

Og så handler det jo så smått om økonomi også :)

Bunnlinjen blir: At det har skjedd lite hittil, er vel stort sett som forventet...


Men kjære Asbjørn: vi forstår at det kan være litt rolig med transfer akkurat disse dagene, men mener du virkelig at det er helt på viddene å trekke slutninger ut ifra hvilke spillere Grayson har snust på?Synes du det er en godt signal å signe denne 32-årige Higgs?Utifra dette,synes du virkelig at det er svært sannsynlig at troppen blir tilført kvalitetsspillere som kan få oss ut av divisjonen?Eller mener du at kvaliteten ikke er så nøye fordi Messiah Grayson fikser gull ut av gråstein?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28913
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: So far so bad....
« Svar #13 på: Juli 04, 2009, 13:53:07 »
Men kjære Asbjørn: vi forstår at det kan være litt rolig med transfer akkurat disse dagene, men mener du virkelig at det er helt på viddene å trekke slutninger ut ifra hvilke spillere Grayson har snust på?Synes du det er en godt signal å signe denne 32-årige Higgs?Utifra dette,synes du virkelig at det er svært sannsynlig at troppen blir tilført kvalitetsspillere som kan få oss ut av divisjonen?Eller mener du at kvaliteten ikke er så nøye fordi Messiah Grayson fikser gull ut av gråstein?

Nei du, hittil er jeg mest fornøyd med hva vi har beholdt (så langt), enn den såkalte kvaliteten på det som har kommet inn. Men
1) Om kvaliteten på andrekeeperen er sånn eller sånn, er ikke det jeg henger meg mest opp i. At han tar rollen som andrekeeper uten å lage skavlder i gruppen er kanskje viktigere...
2) Den nye høyrebacken er (som vanlig() et ubeskrevet blad for meg, og neppe en åpenbaring. Men samtidig vet Grayson utmerket godt hva han får siden han kjenner ham fra før.

3) I det hele tatt er det kanskje greit at vi ikke bruker enorme beløp på B-spillere nå som vi 'bare' skal opp et hakk eller to. De store pengene kan vi heller bruke når vi igjen skal kjempe mot de store..

Og så må du få med deg det nesten 50% av mot-debattantene dine skriver, nemlig at de 'egentlig ikke liker at Bates styrer skuta' men at man blir litt lei disse evinnelige gnukkingene om at alt er Bates' feil, og derav kommer med mot-innlegg...

Hvordan årets stall blir, får vi ta en debatt om når vi rundt 9.august vet mer om det... (da vet vi vel mer om situasjonen hos L1-motstanderne våre også)
« Siste redigering: Juli 04, 2009, 13:54:47 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: So far so bad....
« Svar #14 på: Juli 04, 2009, 14:23:31 »
Hvis vi nå skulle miste våre 3 juveler... Delph, Beckford og Snoddy pluss har en skadet Naylor
så ser det meget lyst med tanke på ligastarten.

Kan noen legge inn dette på wikipedia under ordtaket "man skal ikke ta sorgene på forskudd"?

SA

jarle

Sv: So far so bad....
« Svar #15 på: Juli 04, 2009, 14:55:19 »
Ferie??? hva er det for noe vås...

Real Madrid presidenten har ikke hatt ferie : )))

Så at det ikke er mulig å signere spillere pga ferie er bare vås...

Må vel være en fordel å ha de spillere som skal inn klare til pre seasson... både de som skal inn bør være klare da og de som skal ut bør ha pakket bagen allerede...

For å si det sånn... spiller kjøp og hot list for neste sessong bør jobbes med 1/2 til 1 år før seriestart... ikke 1 uke før!!!
Aldri sett så mye unnskyldninger og bortforklaringer på alt som på forumet.


Og SA...det er vel ikke noe nytt for deg at det er interesse for Delph og Beckford... sistnevnte transferlistet vi selv????

Hvem skal erstatte de rett før serien starter om de blir solgt???




DenHviteYeboah

Sv: So far so bad....
« Svar #16 på: Juli 04, 2009, 15:36:02 »
Hvis vi nå skulle miste våre 3 juveler... Delph, Beckford og Snoddy pluss har en skadet Naylor
så ser det meget lyst med tanke på ligastarten.

Kan noen legge inn dette på wikipedia under ordtaket "man skal ikke ta sorgene på forskudd"?

SA
Ok,så er jeg og andre pessimister.Men det er jo ikke på bakgrunn av generell uvilje.Vi mener bare at spillerne som er linket og hentet sannsynligvis ikke høyner nivået.Hvis INGENTING blir gjort frem til seriestart-altså ingen flere kjøp eller salg tipper jeg SA og andre lovpriser stallen og sier at på bakgrunn av det som skjedde på siste halvdel av sesongen,så rykker vi nesten automatisk opp.Vi er mer enn gode nok.Stallen er den beste i league1..på tredje året på rad...Gratulerer og hurra sier jeg!

Tom S

Sv: So far so bad....
« Svar #17 på: Juli 04, 2009, 15:37:43 »
Hvis vi nå skulle miste våre 3 juveler... Delph, Beckford og Snoddy pluss har en skadet Naylor
så ser det meget lyst med tanke på ligastarten.

Kan noen legge inn dette på wikipedia under ordtaket "man skal ikke ta sorgene på forskudd"?

SA
Ok,så er jeg og andre pessimister.Men det er jo ikke på bakgrunn av generell uvilje.Vi mener bare at spillerne som er linket og hentet sannsynligvis ikke høyner nivået.Hvis INGENTING blir gjort frem til seriestart-altså ingen flere kjøp eller salg tipper jeg SA og andre lovpriser stallen og sier at på bakgrunn av det som skjedde på siste halvdel av sesongen,så rykker vi nesten automatisk opp.Vi er mer enn gode nok.Stallen er den beste i league1..på tredje året på rad...Gratulerer og hurra sier jeg!

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
COME ON LEEDS !!

lojosang

Sv: So far so bad....
« Svar #18 på: Juli 04, 2009, 15:40:02 »
For å si det sånn... spiller kjøp og hot list for neste sessong bør jobbes med 1/2 til 1 år før seriestart... ikke 1 uke før!!!

Ja, og disse listene må naturligvis også legges ut på den offisielle hjemmesiden og trykkes i alle landets aviser ukentlig slik at vi fans kan dissikere den...  8)

Det kan vel ikke tenkes at det muligens kan FINNES en sånn liste da, Jarle?
- Leif Olav

baste

Sv: So far so bad....
« Svar #19 på: Juli 04, 2009, 17:51:24 »
Er nok rimelig pessimistisk jeg og...før årets sesong. Har ingen god følelse, Bates bruker £ 1.5 på rettsak/ tapt sak etc... Leeds kunne økt bonus med mål + litt til for Becks. Skal vi rykke opp må vi beholde Delph, Becks, Becchio etc. Er vel bare Becks som er tranfer- listet.

2 uker ferie nå...håper jeg kommer tilbake til "good news"

Orkere ikke holde meg oppdatert i 35 ++++ grader...Men jeg har med 3 stk Leeds trøyer..så vist noen er på Pegasos World...kom å hilse på ;-)

sveifors

Sv: So far so bad....
« Svar #20 på: Juli 04, 2009, 18:25:05 »
Kjære Peter Ridsdale kom tibake og lån penger i vilden sky. Pantsett leieavtaler, Lorimer, pokaler, husene til fansen og alt sammen slik at vi kan få råd til gullfisker på kontoret igjen og få kjøpt noen spillere vi kjenner navnet på, krever de 100 000 i lønn pr uke by millioner, slik at vi kan minnes de gode gamle tidene. Kom å bygge et lyserødt luftslott som vi alle kan flytte inn i.

Alt var mye bedre før ...... ::)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DenHviteYeboah

Sv: So far so bad....
« Svar #21 på: Juli 04, 2009, 18:41:35 »
Kjære Peter Ridsdale kom tibake og lån penger i vilden sky. Pantsett leieavtaler, Lorimer, pokaler, husene til fansen og alt sammen slik at vi kan få råd til gullfisker på kontoret igjen og få kjøpt noen spillere vi kjenner navnet på, krever de 100 000 i lønn pr uke by millioner, slik at vi kan minnes de gode gamle tidene. Kom å bygge et lyserødt luftslott som vi alle kan flytte inn i.

Alt var mye bedre før ...... ::)
For et latterlig innlegg.Det finnes altså ingenting mellom gjerrigknarken Bates og økonomiuhyret Ridsdale....enten krana skrudd igjen eller vid åpen....
For et saklighetsnivå....

Tom S

Sv: So far so bad....
« Svar #22 på: Juli 04, 2009, 18:53:25 »
Kjære Peter Ridsdale kom tibake og lån penger i vilden sky. Pantsett leieavtaler, Lorimer, pokaler, husene til fansen og alt sammen slik at vi kan få råd til gullfisker på kontoret igjen og få kjøpt noen spillere vi kjenner navnet på, krever de 100 000 i lønn pr uke by millioner, slik at vi kan minnes de gode gamle tidene. Kom å bygge et lyserødt luftslott som vi alle kan flytte inn i.

Alt var mye bedre før ...... ::)
For et latterlig innlegg.Det finnes altså ingenting mellom gjerrigknarken Bates og økonomiuhyret Ridsdale....enten krana skrudd igjen eller vid åpen....
For et saklighetsnivå....

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: So far so bad....
« Svar #23 på: Juli 04, 2009, 18:57:16 »
Kjære Peter Ridsdale kom tibake og lån penger i vilden sky. Pantsett leieavtaler, Lorimer, pokaler, husene til fansen og alt sammen slik at vi kan få råd til gullfisker på kontoret igjen og få kjøpt noen spillere vi kjenner navnet på, krever de 100 000 i lønn pr uke by millioner, slik at vi kan minnes de gode gamle tidene. Kom å bygge et lyserødt luftslott som vi alle kan flytte inn i.

Alt var mye bedre før ...... ::)
For et latterlig innlegg.Det finnes altså ingenting mellom gjerrigknarken Bates og økonomiuhyret Ridsdale....enten krana skrudd igjen eller vid åpen....
For et saklighetsnivå....

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


hva??
dette må da vel ha vært ment som et seriøst innlegg??? :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Sv: So far so bad....
« Svar #24 på: Juli 04, 2009, 19:00:17 »
Skal si det er mange beske meninger og kommentarer  her inne nå  ;D er det varmen som tærer på ?  ;D Fakta : VI ER PÃ… NIVÃ… 3 I ENGLAND ! VI ER VEL PR DAGS DATO GJELDFRIE, MEN HAR IKKE SÃ… MYE PENGER Ã… RUTTE MED! TOPPSPILLERE STÃ…R AKURAT IKKE I KØ FOR Ã… SPILLE FOR LEEDS! VI HAR EN KEN BATES SOM VI ALLE ELSKER Ã… HATE! VI HAR FÃ…TT EN MANAGER SOM NETTOPP HAR BEGYNT I JOBBEN, .........   ;D så alt er normalt i Leeds for tiden !  ;D LEEDS4EVER.

Tom S

Sv: So far so bad....
« Svar #25 på: Juli 04, 2009, 19:01:34 »
Kjære Peter Ridsdale kom tibake og lån penger i vilden sky. Pantsett leieavtaler, Lorimer, pokaler, husene til fansen og alt sammen slik at vi kan få råd til gullfisker på kontoret igjen og få kjøpt noen spillere vi kjenner navnet på, krever de 100 000 i lønn pr uke by millioner, slik at vi kan minnes de gode gamle tidene. Kom å bygge et lyserødt luftslott som vi alle kan flytte inn i.

Alt var mye bedre før ...... ::)
For et latterlig innlegg.Det finnes altså ingenting mellom gjerrigknarken Bates og økonomiuhyret Ridsdale....enten krana skrudd igjen eller vid åpen....
For et saklighetsnivå....

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


hva??
dette må da vel ha vært ment som et seriøst innlegg??? :)

Livet er heeeeeerlig!
Sommer, sol og ferie - kan det bli bedre?
Joda, når man i tillegg kan svive innom forumet og lese alle desse supermorsomme innleggene fra den nye morroklumpen vår, den kvite yeboah, ja da er livet fint dere!

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: So far so bad....
« Svar #26 på: Juli 04, 2009, 19:05:25 »
Kjære Peter Ridsdale kom tibake og lån penger i vilden sky. Pantsett leieavtaler, Lorimer, pokaler, husene til fansen og alt sammen slik at vi kan få råd til gullfisker på kontoret igjen og få kjøpt noen spillere vi kjenner navnet på, krever de 100 000 i lønn pr uke by millioner, slik at vi kan minnes de gode gamle tidene. Kom å bygge et lyserødt luftslott som vi alle kan flytte inn i.

Alt var mye bedre før ...... ::)

Godt innlegg sveifors. DenHviteYeboah gikk rett på limpinnen ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: So far so bad....
« Svar #27 på: Juli 04, 2009, 20:11:00 »
Ja da gikk jeg vel på "limpinnen" deres....så flott for Tom S,auren,sveifors og alle de andre oraklene.....God helg!MOT!

Tom S

Sv: So far so bad....
« Svar #28 på: Juli 04, 2009, 20:14:29 »
Ja da gikk jeg vel på "limpinnen" deres....så flott for Tom S,auren,sveifors og alle de andre oraklene.....God helg!MOT!

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: So far so bad....
« Svar #29 på: Juli 04, 2009, 20:23:13 »
Ja da gikk jeg vel på "limpinnen" deres....så flott for Tom S,auren,sveifors og alle de andre oraklene.....God helg!MOT!

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
God underholdning på en ellers stille lørdagskveld..  :D
Super Leeds since 1968